Cum sa-ti faci propriu model? Pornind de la o idee !
#31
Postat 13 April 2005 - 05:45 PM
deci dual rate serios pe comenzi,si un pilot experimentat la mansa.
#32
Postat 13 April 2005 - 06:24 PM
Si NU TREBUIA SA-L "LESTEZI" CU SPUMAAAAAA! Folie era de ajuns.
#33
Postat 13 April 2005 - 06:28 PM
domnu_doctor, la 13 Apr 2005, 17:19, a spus:
Pai daca imparti supr. aripii (calculata de tine) la anergura, iese fix CMA-ul. Acuma ca e mare - ca e mic, cine sa mai stie?
Ce brushless folosesti? Ce controler, akku si elice? Multe depind de astea. Si de suprafetele de comanda... Si de servouri (viteza lor de reactie)... Si de pilot... Ca vedem ca celula e deja batuta-n cuie!
#34
Postat 13 April 2005 - 06:32 PM
Ceva un era in regula intr-adevar!
Pai pe cele doua aripi, (ca doar are 2, NU?), suprafata portanta este de 1120 cm2!
ctotth a observat foarte bine! Nu stiu ce model a vazut, dar e normal ca la o anvergura de 800 mm sa fie o suprafata portanta de peste 1000 cm2, pentru niste proportii normale!
Scuze pentru neatentie! :D :D
In conditiile aste "normale", am sanse la pariu?
Nu ma lasati!!!!
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#35
Postat 13 April 2005 - 06:41 PM
ce experienta de zbor rc ai?
#36
Postat 13 April 2005 - 06:43 PM
La elice inca nu m-am hotarat. Da-mi o idee!
Nu de-alea cu giro! Hai, ca mai greseste omul!
Ce toti stiu ca avionul are 2 aripi?
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#37
Postat 13 April 2005 - 06:47 PM
Am mansa in mana de vreo 15 ani, dar mai mlut la auto, si chestia asta cu pariul m-a provocat.
Sper s-o fac!
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#38
Postat 13 April 2005 - 06:53 PM
desi nu-ti doresc eu cred ca o sa pierzi pariul.
Multa bafta !!
#39
Postat 13 April 2005 - 06:56 PM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#40
Postat 13 April 2005 - 07:00 PM
La AXI2810/10 poti sa pui o elice de 11x8 sau poate 12x6. Mai bine 11x8, ca-ti trebe viteza, nene. Daca e numai chestie de pariu, pune cei mai mici (adica usori) akku fezabili. Nu tre sa zbori 4 minute la blana...
Si inainte, baga simulator la greu. Si dupa, da-l unuia meserias sa-l zboare. Preferabil peste un lan de grau crud si maricel... Prietenii stim de ce!
Si da, parasol era mai bine.
#41
Postat 13 April 2005 - 07:04 PM
Ma scoti la camp pentru training?
Dau o bere!
Da' pariu' tre sa-l castig!
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#42
Postat 13 April 2005 - 07:10 PM
te-as scoate si eu la un zbor.
numa ca trebe sa dai o fuga pana pe maracana..... :D (Petrosani---> Bucuresti ,Dristor)
#43
Postat 13 April 2005 - 07:15 PM
Daca ma aleg cu toata comanda si brushless-ul daca-mi iese fitza cu loop si cu adusul jos intreg, merita efortul, NU?
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#44
Postat 13 April 2005 - 07:22 PM
poza din primul post al meu de pe pagina.
taiat cnc,polistiren extrudat ,usor ca fulgul.....(daca nu-i punea padrinelu packu ala de jumad de kil)
el zboara ,dar inca nimeni nu a reusit sa-l faca sa zboare...valterash stiu ca a incercat parca a reusit sa-l decoleze ...nu stiu exact ca nu eram acolo.
zile tu valterashule ! :D
#45
Postat 13 April 2005 - 07:30 PM
Am simtit slow-ul ala de care am zis mai sus si mi s-a parut intr-adevar fulg.
Si d-aia am vrut sa fac ceva mai tzapan.
Cred ca am exagerat un pic!
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#46
Postat 13 April 2005 - 07:45 PM
domnu_doctor, la 13 Apr 2005, 19:30, a spus:
Dap ,cu tine vorbeam!
#47
Postat 13 April 2005 - 07:51 PM
Ramane valabil cu berea?
Pun folia pe el si restul de preparatii si... la Maracana!
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#48
Postat 13 April 2005 - 08:00 PM
nu mashi aventura sa zbor modelul ala...
incearca cu valterash ,ca are muuult mai multa experienta.
#49
Postat 13 April 2005 - 08:07 PM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#50
Postat 13 April 2005 - 08:21 PM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#51
Postat 15 April 2005 - 03:39 AM
Aceasta postare a fost editata de Mamutel: 15 April 2005 - 03:40 AM
#52
Postat 15 April 2005 - 07:37 AM
(Non)abilitatile mele de pilot nu prea m-ar incuraja sa "meteorizam" submarinul inspumat. Da' ar fi interesant de vazut cum se comporta in mana unuia care stie sa zboare dracovenii grele cu viteze mari, daca l-o duce sistemul de propulsie.
Cu Extra lui Padrinelu' a fost asa: De decolat din mana, decola frumusel, traiectorie (initial) stabila. Motorizare oarecum suficienta pt. zbor "normal". Imediat ce incercai sa initiezi un viraj cu eleroane si sustinere de profundor, dadea benga in el. Asta pt. ca eleroanele erau destul de mari si scula era astfel f. sensibila pe axa de ruliu. Din cauza unor elucubratii de mixaje de flaperon, nu mai exista posibilitatea reducerii cursei eleroanelor pt. desensibilizare. Dual rate sau expo - canci.
Nu ca scula nu ar fi zburat cu setarile alea, dar era muuult prea fashneatza pt. manutza mea. La primele zboruri io unul, m-as fi simtit mai confortabil cu setari mai "domoale", pana sa ne dam seama ce face si sa ne acomodam cu bestia. Ulterior, pt. 3D, cu expo, ar fi fost "stapanibila". Dar pt. 3D adevarat, i-ar fi trebuit alta motorizare si masa mai redusa (LiPo). La primele tentative, fuselajul s-a facut "demontabil". Dup-aia Padrino a pus scoci pe el, a redus cursa la eleroane (echei mai lungi, cred), si l-a mai birjalit Zod, dar zicea ca nu mai vrea sa ia inaltime, abia tinandu-se in aer. Io l-am decolat si de jos, din rulaj si mi-a iesit, atunci. Adica era "in parametri". Doar ca pe eleron era f.f. salbatec!
Deci, Dom' Doctor, daca tot il ai gata si mai ai si un cort, haide la RR, ca acolo sunt si lanuri de grau si manutze de piloti adevarati, insetati de bere...
@Big
Mai pune nene, harta aia o data, ca ma tot intreaba si Don' Doctor si Toderas ce este aceea RR si unde se gaseste localizarea in care se afla locul unde este. Decat.
#53
Postat 15 April 2005 - 01:09 PM
uita de tren , poate mai sctzi ceva grame!
iar haripa de sus cat mai mare si mai usoara fara eleroane
PS: cred ca asa ai avea mai multe sanse sa te faci cu o statzie , cu lupingele lasa pa altzii cu modele mai usoare!
#54
Postat 15 April 2005 - 02:36 PM
L-am decolat si eu de jos. Ceva resursa avea. problema e ca de urcat urca dar nu puteam sa virez . Se angaja MAXIM pe viraj de altfel ti-a facut si tie . Dupa discutii , constructorul zice ca ar fi usor de bot. Tendinta am vazut-o si la tine degeaba zici tu ca nu ai manutza, ala cand facea stanga o lua violent spre pamant cand icercai sa redresezi avea ceva viteza si eleroanele deveneau eficiente in momentul in care tu dadeai disperat sa redresezi si intra intr-un tangaj aiurea. Deci crede-ma nu-i de la manuta. De altfel banuiesc si profundorul ca devenea eficient in momentul in care era prea sus coroborat cu faptul ca era usor de bot ... Poate gresesc ... Vedem cand il fac si pe al meu.
Pana una alta e corsairul pe tzeava . Daca iese bine fac un review . Prima tentativa a lui Guest a cam esuat.
@mamutel
Daca ii pune aripa si sus , nu trebuie sa fie si mai in fata ? Sau e de ajuns sa fie mai mare ? Detaliaza si tu te rog..
#55
Postat 15 April 2005 - 03:15 PM
Pai daca ala zboara al meu o fi ciumat? La 800 anvergura si 11,2 dm2 si probabil 900-1000 g la decolare, cred ca o scot cumva. De-aia am venit aici pe forum de aero, ca altfel mergeam la submarine direct.
Daca chiar trebe' il fac si submarin si schimb clasa, da' poa' ca iese bine pana la urma> Io's ambitios si incerc !
In afara de alta aripa, mai aveti idei? :lol:
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#56
Postat 15 April 2005 - 03:22 PM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#57
Postat 15 April 2005 - 04:37 PM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#58
Postat 15 April 2005 - 04:48 PM
Esti prins cu treburi de protocol?
A mea e luni!
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#59
Postat 15 April 2005 - 07:15 PM
Don'Doctor! Pana la urma, tot o zbura dihania cumva. Cu aterizatu' o sa fie mai interesant. Daca scapa in one piece, te-ai scos!
#60
Postat 15 April 2005 - 07:21 PM
Sa ma scot!
Totul e s-o fac! :lol:
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal