Pagina 1 din 1
se poate schimba sensul de rotatie pentu o prindere prin spate
#1
Postat 13 February 2012 - 05:41 PM
salutare am o cessna care are batiul aproape de bot as vrea sa stiu daca pot pune acest motor brushles inpingand axul in spate si schimband senul de rotatie astept sfaturi
Specificatii:
Nr. celule: 2 LiPo (7.4 V)
Dimensiuni: D30 x 15 mm
Diametru ax: 3 mm (filetat partial)
Curent in gol: 1.5 A
Curent maxim: 13 A
Putere la ax: 80 W
Turatie fara sarcina: 1500 rpm/ V
Tractiune maxima: 650 grame
Masa: 48 grame
Elice recomandata: 8x6, 10x6, 11x7 inch
Rezultat masuratori si teste pentru aeromodele pe stand
Elice Acumulator Curent Tractiune
8 x 6/ 3 pale pt Cessna LiPo 7.4 volti 9.5 A 420 g
GWS 10 x 6 LiPo 7.4 volti 10 A 480 g
GWS 11 x 7 LiPo 7.4 volti 13 A 650 g
8 x 6/ 3 pale pt Cessna LiPo 11.1 volti 19 A 930 g
** in ultima combinatie, in maxim, motorul se incalzeste puternic
Specificatii:
Nr. celule: 2 LiPo (7.4 V)
Dimensiuni: D30 x 15 mm
Diametru ax: 3 mm (filetat partial)
Curent in gol: 1.5 A
Curent maxim: 13 A
Putere la ax: 80 W
Turatie fara sarcina: 1500 rpm/ V
Tractiune maxima: 650 grame
Masa: 48 grame
Elice recomandata: 8x6, 10x6, 11x7 inch
Rezultat masuratori si teste pentru aeromodele pe stand
Elice Acumulator Curent Tractiune
8 x 6/ 3 pale pt Cessna LiPo 7.4 volti 9.5 A 420 g
GWS 10 x 6 LiPo 7.4 volti 10 A 480 g
GWS 11 x 7 LiPo 7.4 volti 13 A 650 g
8 x 6/ 3 pale pt Cessna LiPo 11.1 volti 19 A 930 g
** in ultima combinatie, in maxim, motorul se incalzeste puternic
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
#5
Postat 13 February 2012 - 08:41 PM
In general pe fata au scrise dimensiunile si daca pui motorul in spate sa impinga modelul si daca folosesti aceiasi elice, o montezi cu partea scrisa spre motor. Adica schimbi sensul motorului, dar sensul elicei ramane acelasi.
Daca ai putea pune ceva poze ar fi mai usor de explicat.
Poate reusesc sa fac eu mai tarziu, vreo 2 poze sa vezi cum e treaba.
Bafta.
Daca ai putea pune ceva poze ar fi mai usor de explicat.
Poate reusesc sa fac eu mai tarziu, vreo 2 poze sa vezi cum e treaba.
Bafta.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#7
Postat 13 February 2012 - 09:54 PM
Aici ai motorul in pozitie normala cand trage modelul. Scrisul de pe elice este inspre in fata.

Am pus motorul asa de forma ca sa iti dai seama cam cum vine. Am ales elicea APC pentru ca se vede mai bine scrisul in foto decat pe GWS.

Am pus motorul asa de forma ca sa iti dai seama cam cum vine. Am ales elicea APC pentru ca se vede mai bine scrisul in foto decat pe GWS.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#8
Postat 13 February 2012 - 09:57 PM
Aici motorul este deasupra aripii in pozitia in care impinge modelul. Elicea este cu fata ( scrisul ) spre motor dar are aceiasi orientare fata de avion ca si atunci cand trage pentru ca are acelasi sens de rotire.

Sper ca ti-am fost de folos.
Bafta multa.

Sper ca ti-am fost de folos.
Bafta multa.
Aceasta postare a fost editata de alex g: 13 February 2012 - 09:58 PM
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#10
Postat 13 February 2012 - 11:26 PM
Acum spune-mi te rog cum vrei sa pui motorul invers? La Cessna e cam dificil. ar trebui sa-i faci un suport undeva pe aripa si destul de inalt ca sa incapa elicea fara sa taie fuselajul. Parerea mea e ca va fi mult mai instabil asa decat cu motorul unde este acum. Alta problema ar fi Cg. Trebuie sa schimbi locul componentelor pentru al echilibra.
Din ce motiv vrei sa faci aceasta modificare?
Eu la Cessna cea mica si la Pico Cub am cam rupt ceva elicii cu aterizarile fara roti si de ceva vreme am luat asa ceva:
Din ce motiv vrei sa faci aceasta modificare?
Eu la Cessna cea mica si la Pico Cub am cam rupt ceva elicii cu aterizarile fara roti si de ceva vreme am luat asa ceva:
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#11
Postat 13 February 2012 - 11:28 PM

Se monteaza pe axul motorului, elicea se prinde cu elastic pe el si in caz de ..bum... se rupe guma dar motorul si elicea de cele mai multe ori scapa.
Aceasta postare a fost editata de alex g: 13 February 2012 - 11:30 PM
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
Arata acest topic
Pagina 1 din 1