probleme esc hpi sc-15
#1
Postat 23 January 2012 - 04:25 PM
Am o problema cu variatorul. El este un sc-15 de la hpi, conectat cu un clash de 21T. Problema este ca nu intra in reverse. Ledul clipeste rosu, aratand ca preia un semnal, dar nu intra in reverse. Mai mult, daca incerc sa intru in marsalier imediat dupa ce accelerez, el continua sa accelereze(mai putin, ce-i drept), chiar daca e in reverse. Daca imping de doua ori cu degetul tragaciul, nu mai accelereaza si pune frana.
Din cate imi dau seama, ori e in modul forward/brake, ori s-a ars reverse-ul. Are cineva idee cum si daca se pot recalibra/reprograma variatoarele astea? Sau, in caz de s-a ars reverse-ul, ce se poate schimba la variator sa mearga iarasi. Tata e inginer electronist si ma poate ajuta. Variatorul l-am luat SH, asa ca nu stiu cum a mers inainte, si din cauza unei neintelegeri cu vanzatorul, nu pot sa il mai intreb.
Tin sa mentionez ca am facut si eu o neatentie, in sensul ca am schimbat toate mufele cu mufe xt60, acolo unde se conecteaza bateria, dar si unde se conecteaza motorul. Din greseala, cand le-am asamblat iarasi, am conectat pentru cateva secunde mufele gresit. Am mufat bateria acolo unde trebuia sa vina motorul si motorul acolo unde trebuia sa vina bateria. Motorul a mers la turatie maxima, fara sa am vreun control asupra sa, timp de cateva secunde pana mi-am dat seama ca le-am mufat gresit.
Orice sfat e binevenit, atata vreme cat e on-topic.
#2
Postat 23 January 2012 - 04:31 PM
#3
Postat 23 January 2012 - 04:44 PM
ovidiugm, la 23 January 2012 - 04:31 PM, a spus:
Mersi pentru ajutor. Acum sa vad unde gasesc FET-uri potrivite(sau tranzistoare cu efect de camp, cum le zice tata). Sunt niste tranzistoare pe care le pot gasi la magazinele cu piese electronice sau sunt speciale pentru variatorul asta?
Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 23 January 2012 - 04:45 PM
#4
Postat 23 January 2012 - 04:48 PM
Tudor Daniel, la 23 January 2012 - 04:44 PM, a spus:
Ar trebui sa gasesti pe la magazinele de electronice. Ideea e ca daca nu gasesti exact modelul nu e nici o nenorocire, se pot folosi orice FET-uri cu caracteristici egale sau mai bune decat ale celor din ESC...bineinteles trebuie sa corespunda si dimensional dar ESC-ul nu e chiar dintre cele miniaturizate la maxim, asa ca e un pic de loc pe-acolo.
#5
Postat 23 January 2012 - 04:55 PM
ovidiugm, la 23 January 2012 - 04:48 PM, a spus:
Mersi pentru sfaturi. Pentru moment o sa stau fara reverse. Daca va deveni prea enervant, o sa desfac variatorul sa ma apuc de mesterit cu tata.
#6
Postat 23 January 2012 - 05:08 PM
Aceeasi problema am avut-o si eu la esc-ul prietenei mele ...dupa ce s-a jucat cu automodelul in zapada, unul din FET-uri s-a ars .....cum tii regulatorul cu partea cu led inspre tine si cu radiator in partea cealalta s-a ars al doilea FET de la stanga la dreapta.........avea frana nu mai avea reverse...am cumparat de la un magazin de la mine din oras mai multe bucati(pretul era foarte mic ) iti pot spune exact ce cod e cand ajung acasa si eventual iti pot spune si numele magazinului pentru a lansa o comanda( e un magazin din RO deci piesele o sa ajunga repede ) .
#7
Postat 23 January 2012 - 06:00 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#9
Postat 23 January 2012 - 08:33 PM
snowmann a spus:
F1010e sauIRF1010e. Este acelasi lucru
8412 cp sunt cei originAli ( cred , pentru ca nu se mai intelege chiar bine) ...ce am scris eu mai devreme sunt cei care i-am luat sa il schimb pe cel ars.....cele 2 modele sunt echivalente!
#11
Postat 24 January 2012 - 05:59 PM
#12
Postat 24 January 2012 - 08:16 PM
La cei smd daca n-ai mai lucrat nu e momentul sa-ti testezi mina la dezlipit, mergi la cineva care a mai facut.
Aceasta postare a fost editata de DanB: 24 January 2012 - 08:17 PM
#13
Postat 25 January 2012 - 02:45 PM
DanB, la 24 January 2012 - 08:16 PM, a spus:
Tata e inginer electronist. A lipit destul la viata lui si inca o face. :pardon:
Va multumesc la toti pentru sprijin. Acum am terminat de lipit fet-urile(erau 3 defecte, pana la urma) noi la locul lor si variatorul merge brici. Nu se mai incalzeste, are reverse, frana, iar acceleratia nu mai e in hopuri ca inainte.
Aceasta postare a fost editata de Tudor Daniel: 25 January 2012 - 02:46 PM