Modelism - RHC Forum: probleme ESC 40A - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

probleme ESC 40A produs defect sau setari nefericite?

#1 Useril este offline   dan231 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 3
  • Interests:aeromodelism

Postat 27 December 2011 - 10:49 AM

Am un ESC de 40 A, pentru motoare brusless (ulterior pot sa pun si link-ul cu caracteristicile tehnice). Produsul este nou si nefolosit.

Problema este ca atunci cand folosesc acest ESC si accelerezi la maxim, motorul "urca" numai pana la cca 80 % din capacitate, apoi imediat incepe sa scada iar in 10-12 secunde ajunge sa se stabilizeze undeva la 30-40% din capacitatea motorului.
Daca reduc acceleratia la zero si accelerez imediat, motorul ajunge la cca 50% si apoi scade usor la 30-40%.
Daca reduc acceleratia la zero, astept cca 1 secunta si poi accelerez la maxim, motorul ase comporta ca si la inceput- ajunge la 80% apoi scade la 30-40%.

OBS. Motorul utilizat, Rx si Tx, acumulatorul sunt in regula deoarece functioneaza foarte bine cu alt ESC. Am folosit si elici mai mici care accelerate la maxim nu solicitau ESC decat la cel mult jumatate din capacitate, dar iar inregistram pierderi de putere.


Ce pot sa fac cu acest ESC "lenes" ?
0

#2 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 December 2011 - 06:22 PM

Nu m-am prins cam cum ati masurat procentele alea la motor...
Oricum, cred ca o informatie importanta ar fi sa spuneti si ce motor e cuplat la ESC-ul ala "lenes"... si ce acumulator folositi.

Aceasta postare a fost editata de Rower: 27 December 2011 - 06:23 PM

MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#3 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 December 2011 - 01:28 PM

E posibil sa nu fi setat corect numarul de celule al pack-ului sau pack-ul poate fi descarcat.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#4 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 December 2011 - 01:33 PM

Am avut si eu un ESC care facea la fel de la hobbyking. Am citit ulterior ca avea un bug si se comporta asa numai cu 2s.
0

#5 Useril este offline   dan231 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 3
  • Interests:aeromodelism

Postat 28 December 2011 - 05:27 PM

Procente motor: reprezinta forta de tractiune exercitata de motor folosind ESC-ul de 40A, raportata la forta de tractiune generata de acel motor cu un alt ESC (si nemodificand restul setupului, adica elicea si acumulatorul).

ESC de 40A identifica bine numarul de celule. Am incercat cu acumulatori de 3s (2200mA si 5000mA) si 2s(2200mA), incarcati. Acceasi configuratie cu alt ESC merge f bine.

Apoi m-am gandit ca ESC-ul nu primeste suficient curent de la baterie, asa ca am refacut lipiturile la mufa de conectare cu bateria. Am incercat sa refac si lipiturile de pe ESC (cele de intrare si cele de iesire) dar nu am reusit (am nevoie de un pistol de lipit mai puternic care sa topeasca amalgalmul cu care sunt lipite firele; oare este bine sa refac aceste lipituri?)



Caracteristicile ESC-ului sunt:
RCTIMER V2 40 Amp ESC with built-in 3A BEC

Hobbywing's program
• Compact 40 amp Brushless ESC
• With builT-in 3 amp BEC
• 40 amps continuous, 45 amps burst
• 55mm x 26mm x 11.6mm, 35g plus
• Handles up to 12.6V
• Programmable LiPo or NiMh cutoff
• Programmable brake
• Low resistance
This ESC is a great match for most motors that draw up to 40 amps. It will handle 19.2V with the BEC disabled, or 12V normally.
Programmable features include
- Brake on or off
- Auto LiPo (2.9V per cell)
- Auto NiMh (60% of start voltage)

(nu este HK dar este tot un produs chinezesc)
0

#6 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 December 2011 - 06:31 PM

Dar daca are rezistenta interna mai mare decat normal? Ar putea fi variate cauze, de la cablaj, fire, etc, si pana la tranzistorii folositi sau program...zic si eu.
0

#7 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 28 December 2011 - 06:47 PM

Hm, daca acumulatorii sint buni, suna ca si cum ar intra in vreo protectie (termica? daca are asa ceva - desi ar trebui sa intre mai incet in protectie / sau are vreun senzor de curent si-l citeste prost)

Daca il poti testa "in mina" in sarcina, as masura tensiunea de la intrarea esc-ului sa vad daca scade cind o lasa moale si as verifica daca se incalzeste

On a second thought, pariez ca EBA te poate ajuta

Aceasta postare a fost editata de DanB: 28 December 2011 - 06:49 PM

USER BANNED BY ADMIN
0

#8 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 28 December 2011 - 10:26 PM

Din ce spui tu ca se comporta ESC-ul si daca n-as avea (cum ai tu) la indemana alt ESC cu care sa testez acelasi motor (probabil) as putea crede ca e o problema de acumulator, adica acumulatorul este descarcat (sau dus/pe duca) si ca ... in acele 10-12 secunde cat urca la cei 80% e cat se mai stoarce acumulatorul, pentru ca mai apoi sa "moara" catre 30-40%. Din cate mai stiu si eu despre setarile ESC-ului, asa se comporta un ESC setat (parca) pe "frana", cand se descarca bateria - adica nu taie motorul brusc, ci-l taie progresiv.
Asemenea comportament de ESC il intalnesc ori de cate ori zbor un acumulator pana-l descarc de tot si imi "taie" motorul, esc-ul, cu acumulatori ... pe duca.

O varianta ar fi ca bateria/bateriile cu care incerci sa folosesti acest ESC de 40A, nu sunt in stare sa-i dea cat are el nevoie, chiar daca acestea sunt noi. Este posibil, de asemenea, ca pe contacti sa fie si ceva pelicula din aceea izolatoare, da' daca ar fi asa, nu stiu - insa dupa mintea mea, n-ar trebui sa porneasca.

Cum ESC-ul din discutie pare ca "stie" sa detecteze numarul de celule, precum si tipul acestora, cred ca (in cazul in care bateria e buna) dintr-un motiv oarecare, nu reuseste sa detecteze corect numarul de celule si tipul acestora pentru cazul specific al bateriei tale si ... ca atare se comporta ca si cum ar fi detectat (de ex.) un acumulator lipo 4s - slab incarcat, in loc de un lipo 3S full. Mie asa mi se pare, mai ales ca in datele tehnice "ei" spun ca detecteaza la lipo 2.9v/celula! 4S x 2,9V = 11,6V, iar 3S x 4.2V = 12.6V si 3S x2.9 = 8.7V
Poate ca daca ai descarca putin bateria si i-ai servi-o esc-ului la un ... 12,4V ar detecta-o ca fiind lipo 3s putin incarcata in loc de lipo 4S slab incarcatata/descarcata. Incearca variante ... sau daca poti returneaza-l la garantie!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#9 Useril este offline   dan231 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 3
  • Interests:aeromodelism

Postat 29 December 2011 - 12:28 AM

@Dan Mitea: Referitor la rezistenta interna a ESC-ului sa consideram 2 punctele de intrare (pct A pt plus si pct B pt minus) si 3puncte de iesire (C,D,E), am masurat urmatoarele valori:
AB= 7,08 KOhm
CD, DE, CE=50KOhm
AC, AD, Ae= 33kOhm
BC,BD,BE= 22,4 kOhm
Nu am valori de referinta si este putin probabil sa gasesc pe Internet vreo schema cu acest ESC low cost.

@ DanB:
Foarte buna ideea cu masurarea tensiunii direct la ESC. Ma ocup si am sa anunt rezultatele.


@PaunFD:
Acumulatorii in sine sunt buni, deoarece si la tensiuni stau bine si la proba practica.
Are sens ideea ca ESC-ul nu interpreteaza bine nr de celule. Am sa refac experimentele cu mai multe baterii.
Decat retur, mai bine renunt la ESC. Pot sa “extrag” UBEC-ul de pe ESC Ce trebuie sa iau?
0

#10 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 29 December 2011 - 04:27 AM

Nu m-ai inteles. Rezistenta interna este similara cu cea a unei baterii. In nici un caz nu se masoara cu un ohmetru. In orice caz trebuie sa fie de ordinul miliohmilor. Foarte mica. Daca ar fi mai mare s-ar comporta, zic eu, cam ca in descrierea ta.
Multa, multa bafta.
0

#11 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 29 December 2011 - 09:42 AM

Nu cred ca poti sa extragi UBEC-ul din ESc si nici nu cred c-ar avea prea mult sens, mai ales ca in instructiuni spune ca la 19,2V functioneaza doar cu UBEC dezactivat. Apoi, cred ca munca de a extrage UBEC-ul din esc raportat la pretul unui UBEC din comert, nu se justifica - parerea mea!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#12 Useril este offline   dan231 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 3
  • Interests:aeromodelism

Postat 29 December 2011 - 10:57 AM

@ dan_mitea: Intre ce puncte trebuie sa fac masuratori?

@ paunFD: Aveti dreptate. Voi arunca la tomberon acest ESC si voi cumpara altul.

Totusi inainte de a face acest lucru vreau:
- Sa fiu sigur 100% ca problema este de la ESC si nu de la alt echipament/ setare.
- De curiozitate am sa-l desfac sa vad ce se afla pe placuta de baza si cum este cu sistemul de disipare a caldurii
0

#13 Useril este offline   dan231 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 3
  • Interests:aeromodelism

Postat 29 December 2011 - 11:46 AM

Pentru a fi sigur 100% ca problema este ESC-ul si nu alta componenta/setare, am facut testele mai jos.

Setarea ESC-ului:
- inainte de teste am verificat ca ESC recunoaste bine nr de celule si “bipaie” cat trebuie
- i-am setat maximul si minimul pt throttler pt RX-ul folosit
- In setarea ESC-ului exista o pozitie pentru modul de accelerare care are trei pozitii: normal, soft, super (normal inseamna ca accelereaza de la 0-100% imediat; soft si super soft inseamna ca accelereaza de la 0-100% cu o intarziere de 1s, respectiv 2 secunde- util pt elicoptere). Am setat modul normal, astfel incat sa accelereze instantaneu (sau cat de repede poate el), de la 0 la 100%.

Setarea RX,TX
La toate testele am utilizat aceeasi statie ( 2,4 Ghz) si acelasi modul RX. Statia am mentinut-o pe aceleasi setari.


Mai jos sunt o serie de 6 teste efectuate pentru a testa functionarea acestui ESC de 40 A:

1.- initial
5000 mAh, 3s
ESC 40 A
1700 Kv, Max 460w, elice 5*5 (deci o incarcare maxima pe ESC de cca 10-15A)
RX, TX- acelasi pt toate testele

Masuratori:
T1 (la 1 secunda dupa ce am accelerat la maxim): Forta de tractiune:250g, Tensiune:12,08 V
T10 (la 10 secunde, cu acceleratia la maxim), T30 (la 30 de secunde): Forta de tractiune: 150g, Tensiune 12,10 V
OBS. Tensiunea a fost masurata pe cablajul ESC-ului, la intrare- astfel am eliminat eventualele pb generate de conexiuni slabe


2.- schimbare ESC
5000 mAh, 3s
ESC 70 A
1700 Kv, Max 460w, elice 5*5 (deci o incarcare maxima pe ESC de cca 10-15A)
RX, TX- acelasi pt toate testele

Masuratori:
T1 : F=350g, U=11,92V
T10, T30: F=350g, U=11,92V


3.- schimbare motor
5000 mAh, 3s
ESC 40 A
1000 Kv, Max 550w, elice 8*5 (deci o incarcare maxima pe ESC de cca 20 A)
RX, TX- acelasi pt toate testele

Masuratori:
T1 : F=550g, U=11,37V
T10, T30 : F=280g, U=11,45V


4.- schimbare motor, schimbare ESC
5000 mAh, 3s
ESC 70 A
1000 Kv, Max 550w, elice 8*5 (deci o incarcare maxima pe ESC de cca 20 A)
RX, TX- acelasi pt toate testele

Masuratori:
T1 : F=620g, U=11,40V
T10, T30: F=620g, U=11,40V


5.- schimbare acumulator
2200 mAh, 3s
ESC 40 A
1700 Kv, Max 460w, elice 5*5 (deci o incarcare maxima pe ESC de cca 10-15A)
RX, TX- acelasi pt toate testele

Masuratori:
T1 : F=250g, U=11,22V
T10, T30: F=140g, U=11,32V

6.- schimbare acumulator, 2s
2200 mAh, 2s
ESC 40 A
1700 Kv, Max 460w, elice 5*5 (deci o incarcare maxima pe ESC de cca 10-15A)
RX, TX- acelasi pt toate testele

Masuratori:
T1 : F=140g, U=7,86V
T10, T30: F=70g, U=7,90V


Eu zic ca ‘buba” este la ESC, dar poate imi scapa ceva. Ce spuneti?
0

#14 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 December 2011 - 02:58 PM

Din moment ce tensiunea pe baterie e cam aceeasi si la T1 si la T10 T30 (ba chiar creste la T10 T30 semn ca s-a marit rezistenta interna)dar forta de tractiune scade foarte mult de la T1 la T10-T30 cauzele ar putea fi: lipituri reci la la Mosfet-urile de putere sau esc-ul intra in protectie termica.

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 29 December 2011 - 03:01 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#15 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 29 December 2011 - 03:34 PM

Tensiunea creste cind scade sarcina pentru ca acumulatorul are rezistenta interna, nu are nimic cu esc-ul

La esc nu prea are rost sa o luam cu rezistente interne pentru ca nu e sursa de cc, la iesirea lui e semnal modulat pwm. Cel mult poti sa te iei de RDSon-ul mosfet-ilor (care oricum e f. mic si-s de obicei multi in paralel, deci e si mai mic), dar numai cind e comandat la 100%

Ar trebui sa vezi cam ce e in ESC, ce protectii are (daca e vreun senzor de temperatura si/sau de curent)
USER BANNED BY ADMIN
0

#16 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 29 December 2011 - 08:04 PM

Eu stiu ca atunci cand un ESC intra in protectie termica taie pur si simplu alimentarea motorului, dar poate cine stie, ESc-ul acesta de 40A este facut de asemenea maniera incat sa reduca turatia motorului. Dar chiar si cu ESC-ul intrat in protectie termica, mi se pare ca la T30 "trage" din baterie tot la fel de mult curent in ciuda faptului ca turatia motorului se reduce. De aici mintea ma duce la ... ceva contacte imperfecte aparute ca urmare a ridicarii temperaturii, undeva pe placa de circuite spre cele 3 fire care merg la motor. Eventual o lipitura necorespunzatoare ... poate chiar traseu intrerupt pe placa.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#17 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 December 2011 - 08:56 PM

Partea buna din toata povestea este ca ESC-ul, asa low cost cum este, este produs de o firma cu un suport cum rar vezi.
RCTimer este binecunoscuta x-copteristilor, pentru ca este singura care mai produce un tip de ESC care poate fi modat usor pentru frecventa mare de refresh necesara la acest tip de platforme.
Au un thread dedicat de suport pe RCGroups unde poti vedea ca politica lor este sa iti trimita un produs identic imediat, daca din descriere rezulta ca nu este un defect din vina ta. Nu mai trebuie sa trimiti ESC-ul defect in China - il pastrezi pentru mine :) Asa ca nu te grabi cu aruncatul la cos.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#18 Useril este offline   dan231 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 3
  • Interests:aeromodelism

Postat 03 January 2012 - 04:13 PM

ESC-ul asta nu merge bine nici cand este foarte rece, adica la prima ridicare de mansa.
Cum identific senzorii de temperatura din interiorul ESC-ului (in eventualitatea in care il voi desface)?

Am urmat sfatul lui Renatoa si le-am scris un mail celor de la RC Timer. Sa vedem daca raspund.
Daca nu raspund in cateva zile ESC-ul mai sus amintit va fi donat oricarei persoane care cunoaste electronica (eu imi cam prind urechile in tranzistori, senzori, circuite si alte produse asemanatoare).


@renatoa: te rog un link cu locul de pe RC Groups unde gasesc conditiile de suport RC timers
0

#19 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 January 2012 - 05:08 PM

Aici este thread-ul.

http://www.rcgroups....d.php?t=1120983

Sper ca e luat chiar de la ei, si nu de la un intermediar... adica trebuie sa ai un numar de comanda ca sa poata fi identificata achizitia.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#20 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 03 January 2012 - 07:45 PM

Daca il desfaci, fa poze (nu cu telefonul) sa vedem macar cum arata
USER BANNED BY ADMIN
0

#21 Useril este offline   dan231 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 3
  • Interests:aeromodelism

Postat 04 January 2012 - 01:01 PM

@renatoa .
Multumesc. Am “nimerit” adresa de prima data, dar pentru siguranta am mai scris un e-mail astazi, focusat catre “Nina”.
Esc cumparat direct de la ei, cu nr si tot ce trebuie.


@DanB
O sa fac poze daca ma lasa “producatorul”. :)
0

#22 Useril este offline   dan231 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 3
  • Interests:aeromodelism

Postat 02 March 2012 - 10:51 AM

Asi dori sa va anunt ca producatorul RC Timer mi-a trimis un nou ESC de 40 A, ca raspuns la cazul de suport deschis de mine in ianuarie. ESC-ul a sosit ieri, este sigilat si in acest weekend o sa-l probez.
Multumesc dl Renatoa pentru ajutorul acordat in relatia cu RC Timer.

Istoric vorbind, dupa ce am inregistrat cazul de suport la Nina(reprezentantul de suport al RC Timer), in doua saptamani am fost informat ca sesizarea mea s-a rezolvat cu trimiterea unui nou esc catre mine, fara costuri. Pachetul l-am primit dupa 6 saptamani, dar producatorul m-a avertizat ca o sa dureze mai mult deoarece chiar atunci cand expedia pachetul incepea noul an chinezesc.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu