proble de incepator proble si rezolvari
#3
Postat 27 December 2011 - 03:51 PM
#4
Postat 27 December 2011 - 07:31 PM
Cosminake, la 26 December 2011 - 04:26 PM, a spus:
Ce model e masina?
Ce variator ai?
Ce motor ai?
Ce receptor ai?
Ce servo ai?
micutu74, la 27 December 2011 - 03:51 PM, a spus:
La asa intrebari asa si raspunsuri, doar nu te asteptai la vreun Durango cu Tekin :)) vorbim despre jucarii aici pentru ca suntem pe un site de jucarii, mai tarziu cand invatam sa conducem bine trecem la automodele si ne mutam pe site-ul cu automodele, desigur.
telec = telecomanda
recevar = receptor
alim = alimentat
Dupa atata carne de porc este greu sa termini cuvantul pana la capat.
#6
Postat 28 December 2011 - 11:50 AM
Ai nevoie de un variator de turatie (ESC) cu bec (circuit separat pt alimentare rx de 5V sau 6V).
Esc-ul trebuie sa fie pentru motoare brushed (mai simplu cele alimentate pe 2 fire).
Esc-ul trebuie sa aiba inainte / frana /inapoi.
Esc-ul trebuie sa suporte alimentare cu un nr de 8 celule nimh (9,6V).
Trebuie sa afli nr de infasurari al motorului pt a putea alege esc-ul sau daca nu reusesti sa le afli trebuie sa iei un esc fara limita de infasurari.
Aceasta postare a fost editata de serbansct: 28 December 2011 - 11:52 AM
#8
Postat 28 December 2011 - 12:41 PM
Regulator de turatie Eagle 20A, cu BEC de 1A, pentru motoare cu perii
Frana poate activata / dezactivata cu ajutorul unui jumper
Cu ajutorul altui jumper existent pe regulator se poate selecta tipul bateriei (NiMH / LiPo)
Curent constant: 20A
Curent maxim: 25A
BEC: 5v/1A
Intrare:
LiPo: 2-3
NiMH : 4-10
Masa: 17g
#9
Postat 28 December 2011 - 02:38 PM
serbansct, la 28 December 2011 - 11:50 AM, a spus:
Ai nevoie de un variator de turatie (ESC) cu bec (circuit separat pt alimentare rx de 5V sau 6V).
Esc-ul trebuie sa fie pentru motoare brushed (mai simplu cele alimentate pe 2 fire).
Esc-ul trebuie sa aiba inainte / frana /inapoi.
Esc-ul trebuie sa suporte alimentare cu un nr de 8 celule nimh (9,6V).
Trebuie sa afli nr de infasurari al motorului pt a putea alege esc-ul sau daca nu reusesti sa le afli trebuie sa iei un esc fara limita de infasurari.
Tu crezi ca pe o masina din supermarket luata cu 50 RON e pus un motor asa mic (ca "T" ma refer) ca-i trebuie ESC fara limita ? Daca, DA, atunci iti recomand un Tekin RSpro, costa doar 1.080 RON :blush:
Orice ESC e bun insa cu orice modficari ai face, automodel tot nu iese.
Bafta!
Aceasta postare a fost editata de fasconal: 28 December 2011 - 02:42 PM
#10
Postat 28 December 2011 - 03:37 PM
fasconal, la 28 December 2011 - 02:38 PM, a spus:
Orice ESC e bun insa cu orice modficari ai face, automodel tot nu iese.
Bafta!
Cu partea ca automodel nu iese aveti dreptate, dar recomandarea cu escul no limit am facut-o tocmai ca nu stiu ce motor are si in mod clar masinuta aia nu va tine mult si poate isi va lua un automodel si un esc bunicel e de folos atunci.
Ca pret la escuri fara limita cele mai ieftine incep de pe la 150 lei ca daca avea bani sa-si ia un tekin sigur avea si un automodel pe masura.
Cu stima
Aceasta postare a fost editata de serbansct: 28 December 2011 - 03:38 PM
#12
Postat 29 December 2011 - 08:30 AM
La acel pret (de raft sa inteleg, tu spuneai ca ai dat 50 lei pe ea), se putea achizitiona un automodel.
In orice caz, masina nu e de pastrat, cu atat mai putin de investit in ea. Tu faci cum crezi, e doar o umila parere.
#13
Postat 30 December 2011 - 11:09 AM
1. gandeste-te ca se poate intampla sa rupi ceva la ea, ca mergi atent cu ea ca sa nu rupi nu e o solutie, toti incercam sa facem asta dar nu ne prea iese. Piese de rezerva la ea nu o sa gasesti si sa manufacturezi dureaza si costa cat nu face. Mai bine iei un automodel fie si entry level sau sh de pe la vanzari si automat ai scapat de problema daca rup ce pun la loc. Nu mai vorbim ca e alta calitate, se manevreaza altfel, ma rog o gramada de avantaje ca sa spunem asa.
2. ESC-ul la care ai dat specificatiile imi cam suna a esc de aero, la auto nu vad de ce as vrea sa ii anulez frana, poate as anula revers dar frana cu siguranta nu.
3. daca tot ai luat masina ori o faci cadou ori te apuci si bricolezi la ea ca sa iti faci de lucru. O poti utiliza la joaca dar macar incearca sa iei ceva electronice totusi de calitate in ideea ca mai apoi sa le muti pe o masina mai performanta, mai noua, mai cum vrei tu sau cum permite bugetul. Asta nu inseamna sa iei Tekin, ia ceva de calitate, uita de vorba aia romaneasca:" sa fie mult, bun si ieftin"
#16
Postat 15 January 2012 - 08:11 PM
Am rezolvat cu masinuta. Dar acum am alta problema.
Daca alimentez esc-ul cu 9v iar receverul cu 6v, apare urmatoarea problema:
cind alimentez escul nu mai trebuie sa dau drumul receverului deoarece pleaca singur iar servarul de directie functioneaza fara sa pornesti receverul.
Este norma?