motor Wankel ce ziceti ??
#2
Postat 02 March 2005 - 04:56 PM
In rest numai avantaje, am vazut unul la aeroportul M.K. si mi-au cam curs balele, se folosea la un avion fara pilot mic. Ma uitam si nu-mi venea sa cred cat de mic este la puterea pe care o scotea.
Acum si cu uzura depinde de constructor si de tehnologie daca ne dai ceva caracteristici (resursa) ca s-o putem compara cu restul motoarelor la performante similare i-mi retrag parerea.
Aterizare usoara Loti
#3
Postat 02 March 2005 - 07:52 PM
resursa: 2500 h !!! motor avionizat de Mazda RX8
cec_zis_aut:
http://www.bilsamavi....com/engine.htm
...si fa scroll mai spre sfarsitul paginii...
Aceasta postare a fost editata de Daktari: 02 March 2005 - 07:54 PM
#4
Postat 03 March 2005 - 01:54 PM
#5
Postat 03 March 2005 - 06:03 PM
Big.
#6
Postat 04 March 2005 - 01:06 PM
Aterizare usoara Loti.
#8
Postat 09 March 2005 - 11:02 AM
Va urez aterizare usoara!
Loti
#11
Postat 10 March 2005 - 10:07 AM
www.aerial.ro
0723196944
#12
Postat 10 March 2005 - 04:17 PM
Ne-ai lasat in ceata nu am inteles daca la Iasi se construieste un Cri-Cri sau un motodelta cu motor Wankel?
Cu ce se mai zboara pe la Galati (cu motor) ca acolo sunt multi constructori dar nu prea i-am vazut pe cerul patriei si la mine in hangar (garaj ridicat la nivel de hangar) zace un motodelta cu trabi construit la Galati.
Eu sunt ingrijorat ca daca vine NATO in Dobrogea ce n-am zburat pana acum dar de acum in colo nici atat. Pentru ca linistea otoritatilor sa fie deplina mai bine nu zboara nimic si asa treaba este rezolvata.
Sa fim optimisti !
Aterizare usoara (daca aveti de unde) Loti
#13
Postat 10 March 2005 - 05:45 PM
Abu
www.aerial.ro
0723196944
#14
Postat 10 March 2005 - 09:17 PM
Cri-Cri
Aceasta postare a fost editata de paxgallodacica: 10 March 2005 - 09:21 PM
#15
Postat 11 March 2005 - 09:49 AM
Cine a mai aflat ceva de vreun Wankel de 20...30CP ca mai mici am vazut la modelisti.
Loti
#16
Postat 11 March 2005 - 10:09 AM
1. Este a lui Bogdan inca.
2. Cel care a bricolat motorul lui B este maestru merge motorul ca ceasul elicea i-am calculat-o si executat-o eu merge f bine.
3. Apropo cred ca ar fi interesanta o rublica despre elici ca ma vazut nu prea se digera.
Loti
#19
Postat 11 March 2005 - 01:13 PM
Big, la 11 Mar 2005, 13:06, a spus:
Big.
Daca sari din pod in el s-ar putea sa incapi chiar lejer...mai greu e la iesire...folosesti incaltator-descaltator, rotopercutanta si indemanarea unui stomatolog (sau ginecolog)!!! :wub:
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 11 March 2005 - 01:31 PM
Cu rabdare si ciocan.
#21
Postat 11 March 2005 - 03:55 PM
Mi-ai dat o veste buna cred ca vomputea colabora. Eu am pus la punct o metoda de calcul al elicei imbinanand trei metode doua rusesti si una frantuzeasca si care se verifica prin masuratori in practica (am facut pana acum 9buc. si s-au rupt 4). Ele s-au rupt pentru ca un as al aviatiei romanesti a spus ca "zborul nu ar fi periculos daca nu ar exista pamantul". Eu dupa executie masor tractiunea si turatia la punct fix. Executia are o tehnologie aparte si eu o fac putin mecanizat. Anumite taieturi la banzic restul la rindea, pile, smirghel, bine si flex pana se poate. Multiplicarea insa inseamna o noua elice de fapt. Asa ca daca vrei putem colabora. Eu fac prototipul si tu multiplici. Pana la ce diametru merge masina. Elicele mele sunt de tip Hoffman si sunt usor de copiat.
"Astept provincia" Loti
#23
Postat 11 March 2005 - 08:42 PM
Abu
www.aerial.ro
0723196944
#24
Postat 14 March 2005 - 09:12 AM
Aterizare usoara Loti.
#26
Postat 14 March 2005 - 10:06 PM
Pt Gilu
ce anume te intereseaza?
www.aerial.ro
0723196944
#28
Postat 15 March 2005 - 02:43 PM
Bigule ai ceva dreptate dar Wody (cred ca asa se scria ) cioplea la elice dupa ce a intrat cu ea in stufaris. De atunci tehnologia a evoluat si acum pun fibra pe bordul de atac si nu se mai roade varful.
Ce mai face Wody ai mai auzit ceva de el?
Salutare Loti
#29
Postat 15 March 2005 - 04:43 PM
Pe wody l-am mai vazut insa tot mai rar. Nu l-am mai vazut la zbor de ani de zile, are aceeasi scula cu trabi, pe care o stii si tu.
Io am renuntat de mult sa mai cioplesc elici. Acum am Ivoprop cu pas reglabil in 3 pale... Sicum vremea se vede buna, in curand o sa-i dau sa toarca aer de sus :-D
Big.
#30
Postat 17 March 2005 - 11:28 AM
Sa inteleg ca elicea este cu pas reglabil (la sol) nu variabil in aer. Problema noastra in general este ca elicile au randament mic la viteze mici si la diametre mici. M-a pufnit rasul cand am aflat de la un corespondent ca la trabi fara reductor elicea trage 80kg. La trabi pe direct trebuie max. D=1m. In cazul asta nici la randament de 85% nu trage atat. Dar ce-l doare gura. Reclama este sufletul comertului.
Apropo mie imi place sa si surubaresc de aceea le fac singur dar ca sa le fac am citit o gramada de carti care toate trateaza elici pana la 10CP (modelisti) si peste 200CP la avioane. Noroc cu rusii, care mai fac si pentru amatori teorii.
Aterizare usoara Loti