Modelism - RHC Forum: Summit brushead to brushless ?!? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Summit brushead to brushless ?!? sfaturi/pareri/indrumari

#1 Useril este offline   brhams 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 139
  • Inregistrat: 17-January 11

Postat 31 October 2011 - 01:10 AM

Sal All! , Va cer si eu parerea /sfatul celor care sunteti mai priceputi,sau experimentati!!!
Am un Traxxas Summit 1/10 , si ma gandesc sa-i fac un mic upgrade ,adica sa trec de la motorul original cu perii Titan 775 la , la un motor fara perii (brushless) Ok. acum vin si intreb again:
1: Un motor brushless ,va consuma mai putin !?!? in acceleasi conditii /acceelasi raport ?!? pinion / spur Gear ?!?
2: Eu actualmente , am pe model ( SUMMIT) un ESC , Original, EVX- 2 ,ar merge acest ESC cu un nou motor brushless ?!?!?! sau trebuie sa iau combo complect?!?!!?
3: Ce ati recomanda voi in aceasta situatie ?!?!? (Fara link-uri spre alt model!) strict pt Acesta!( Traxxas Summit 1/10) esc si motor compatibil! indiferent firma!
4: As fii interesat de ceva mai ieftin la pret, nu chiar Mamba,Monster...Desii pe you tube sunt multe clip-uri postate!!!!!
5: Astept cu Interes ,Parerile si Sfaturile, Dvs. , MS. pt. interesul acordat!!!
P.S. Daca ati putea raspunde Punctual ar fii Super!!!Imagine atasata: DSC00500.JPGImagine atasata: DSC00501.JPGImagine atasata: DSC00502.JPG
0

#2 Useril este offline   Cosminake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 851
  • Inregistrat: 05-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 October 2011 - 10:49 AM

La intrebarea 2 iti pot raspunde eu.
Acel variator suporta numai motoare brushed. Nu poti pune motor brushless pe el, va trebui sa iti iei un combo.
In alta ordine de idei, te-as ruga sa iti treci la profil varsta. Nu de alta, dar sa stiu daca mi-as permite sau nu sa vorbesc cu tine la "per tu".
0

#3 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 October 2011 - 11:18 AM

1. Depinde ce li-po cu rata de descarcare iei si de cum o accelerezi.( eu cel putin asa stiu)
2. Asa cum a spus si Cosminake, acel esc nu suporta brushless ci doar brushed.
3. Cel mai usor ar fi sa iti iei direct un combo, cel mai acceptabil mi se pare Mamba Monster.
4. Poti sa te uiti si pe hobbyking si sa te uiti la niste esc de 1/8 care sa aiba in jur de 150A si un motor in jur de 2000-2500 KV, era unu esc si un motor de la Truck Star care vroiam sa il iau sa il probez pe un roller buggy dar am renuntat la acel proiect.
5. Sper ca ti-a fost de folos tot ce ti-am zis.

Parerea mea, daca tot faci investitia ia direct Mamba, sti de ce este in stare, nu mai ai de ce sa iti faci griji.
0

#4 Useril este offline   brhams 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 139
  • Inregistrat: 17-January 11

Postat 31 October 2011 - 02:47 PM

1: Pt. Cosminake la fel ca si pt ADI , banuiam eu k asa este dar vroiam sa fiu sigur ca ESC-ul meu nu mere pe brushless! ( pe forum toti vb. la "per tu", o sa incerc sa schimb profilul ,nu sunt conservator ,am 42 ani )
2: Eu la acest Traxxas Summit folosesc , ( akum. cu motorul stock ) 2xNiMH 3000 Mah , 2xLiPo 5200Mah si 2xLiPo Nano-Tech 6000Mah (Burst-ul la cei de 5200 este de 30 ,iar la cei de 6000 de 50 ),As mai putea folosii akumulatorii originali NiMh de 3000 Mah?!?!? cu noul ESC ?!? (acestia din urma sunt la 8,4V per bucata fata de 7,4V cei LiPo )
3: Nu Contrazic pe nimeni, Mamba pare a fii Super OK ! dar te mai uiti si-n punga uneori....
4 : Mie, acest combo mi sa parut interesant, voi ce ziceti ?!?!? http://www.hobbyking...965Kv_150A.html
0

#5 Useril este offline   Cosminake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 851
  • Inregistrat: 05-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 October 2011 - 03:19 PM

Cu scuzele de rigoare, tot la "per tu" iti voi vorbi. Consider ca respectul nu se masoara in numarul de litere folosite pentru adresare ("dumneavoastra", in loc de "tu").
Vroiam doar sa ma asigur ca putem pastra nivelul discutiei la un anumit nivel, net superior celui de 12-13 ani, varsta tot mai des intalnita in noii veniti ai forumului.

Referitor la combo, iti recomand cu caldura urmatoarea varianta:
http://www.hobbyking...idProduct=14632
http://www.hobbyking...idProduct=14635

Am motorul pe un buggy 1/8 convertit in electric, impreuna cu alt regulator. Sunt foarte multumit de motor.
Tot acolo gasesti si pinioane cu axul de 5mm, sunt ieftine, le poti lua pe toate cele 3-4-5 sau cate sunt (nu sunt multe).

Pentru acel esc vei gasi si card de programare (nu mi-a sarit in ochi sa iti dau link, insa stiu ca exista, l-am vazut in trecut). Il poti lasa pentru mai tarziu, nu e chiar vital functionarii.

Mamba e mamba, nu putem contesta. Insa se gasesc variante mult mai ieftine care sa se apropie ca si performante de o solutie de top.
0

#6 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 October 2011 - 08:57 PM

Poti folosii si packurile de 3000 mah 8.4v dar eu pe E-Revo merg cu ele vro 10 minute pe pista.
In concluzie vei ajunge sa refuzi sa le mai folosesti.
VReau sa iti cer si eu un raspuns la o intrebare. Esti multumit de lipourile nano-tech, adica e diferenta mare intre cele obisnuite si cele nano tech?
0

#7 Useril este offline   brhams 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 139
  • Inregistrat: 17-January 11

Postat 01 November 2011 - 03:16 AM

Vezi postareaAdy., la 31 October 2011 - 08:57 PM, a spus:

Poti folosii si packurile de 3000 mah 8.4v dar eu pe E-Revo merg cu ele vro 10 minute pe pista.
In concluzie vei ajunge sa refuzi sa le mai folosesti.
VReau sa iti cer si eu un raspuns la o intrebare. Esti multumit de lipourile nano-tech, adica e diferenta mare intre cele obisnuite si cele nano tech?

Din experienta mea,pot zice cu certitudine , k akm Turnigy Nano-tech 6oooMAh, TIN cu mult mai mult decat ZIPPY Hard case 5200MHa,acestia din urma fiind testati pe plaja in august, Iar Turnigy 6000MHa fiind testati prima oara akm o luna 1/5 in Bucuresti la o temp. net inferioara celei din August pe plaje! Daca gasesti, Ti-as recomanda Nano-tech Hard-case ,normal de 6000 sau mai mari!!!! ( Cum ziceam mai sus , modelul meu nu Beneficiaza actualmente de un motor Brushless, dar pot spune k odata cu acesti akm Nano-tech ,simteai efectiv k sare in sus!) K sa nu mai zic k l-am facut 2WD,cu zippy ,sa vezi drifturi,daca aveam atunci aia de 6000 Nano , trebuia sa iau akm si cauciucuri!!!!! :angry2: Scoti axul mic Cardanic,si planetarele fata!Este o lege simpla a fizicii ! Forta de frecare mai mica!
0

#8 Useril este offline   brhams 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 139
  • Inregistrat: 17-January 11

Postat 02 November 2011 - 11:18 PM

Revin cu o noua intrebare , pt aceia care poate ma pot Lamurii, si adica: pe al meu model Summit am un pinion gear de 14T 32P 0,8 si doresc/caut unul de 13T ,compatibil din punct de vedere al dintilor ,sau mai exact al pasului acestora,(adica aceelasi pas/format ) nu stiu cum sa explic mai bine!Eu am gasit acesta: Novak 5153 Steel 13T 32P Pinion Gear 5mm Shaft ,pe Ebay, credeti k ar merge la modelul meu ?!?! trebuie sa fie k cel de 14T ,dar cu 13dinti 13T ! Daca e cazul pot pune ceva poze cu pinion gear 14t 32p 0,8 Scuzati eventual ignoranta!!! MS!
0

#9 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 02 November 2011 - 11:39 PM

Merge. Nu sunt probleme. Este acelasi pas. Trebuie doar sa modifici pozitia motorului.
0

#10 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 03 November 2011 - 08:34 AM

Vezi postareabrhams, la 02 November 2011 - 11:18 PM, a spus:

Revin cu o noua intrebare , pt aceia care poate ma pot Lamurii, si adica: pe al meu model Summit am un pinion gear de 14T 32P 0,8 si doresc/caut unul de 13T ,compatibil din punct de vedere al dintilor ,sau mai exact al pasului acestora,(adica aceelasi pas/format ) nu stiu cum sa explic mai bine!Eu am gasit acesta: Novak 5153 Steel 13T 32P Pinion Gear 5mm Shaft ,pe Ebay, credeti k ar merge la modelul meu ?!?! trebuie sa fie k cel de 14T ,dar cu 13dinti 13T ! Daca e cazul pot pune ceva poze cu pinion gear 14t 32p 0,8 Scuzati eventual ignoranta!!! MS!



Daca motorul tau are ax de 5mm atunci se potriveste.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#11 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 04 November 2011 - 07:34 PM

Daca vrei brushless pentru viteza, nu faci o alegere buna...sunt multi care se plang ca diferentialele crapa.
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#12 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 04 November 2011 - 07:36 PM

Eu iti recomand sa folosesti tot un motor brushed, dar mai mare. Am pus unul pe un Summit si merge mult mai tare :blink:
Este scump, aproximativ 300lei, dar e diferenta enorma!

stima,
Radu

Aceasta postare a fost editata de radu94: 04 November 2011 - 07:37 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#13 Useril este offline   brhams 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 139
  • Inregistrat: 17-January 11

Postat 04 November 2011 - 11:58 PM

Doresc sa am si acest Pinion pentru Cuplu (Torque),nu viteza ma intereseaza ! Pe langa Acest pinion de 13T vreau sa mai achizitionez unul de 12T si unul de 15T! Da motorul meu actual, Titan 775 are axul (shaft) de 5mm .Daca voi spuneti ca pasul sau (pitch) ,in fine nu stiu ,PINIONUL se potriveste asta ma bucura enorm! Tocmai ce am comandat un nou combo brushless 1965KW ,programing card & esc ,din pacate nu cred k sunt Water Proof! Din ce am mai citit pe ici pe colo... acest motor se pare k surclaseaza originalul Titan 775 de aceea m-am gandit la niste pinioane mai mici ,si unul mai mare 15T (original 14T) asta in caz k ma apuca iar pasiunea de viteza :) . Si m-am gandit sa alternez motoarele in functie de toane la fel si pinioanele! Oare credeti ca un ESC brusless merge cu un motor brushed?! Fiindca invers stiu k nu merge ! (ESC brushed, motor Brushless) asta ar fii cam nasol ,fiindca sunt mai comod ....si nu stau sa schimb si esc-ul! Ma gandesc k de aceea avem acceleratie progresiva ,pt. a nu da full power din prima ,iar daca cedeaza cutia ,tocmai de aceea caut akm una de rezerva si eventual tot angrenajul metalic....
0

#14 Useril este offline   brhams 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 139
  • Inregistrat: 17-January 11

Postat 05 November 2011 - 12:13 AM

Dupa cum cred k a-ti observat cei care aveti acest model ,sau ceva similar, daca mergeti cu vit 1-a ,veti avea mai multa autonomie!!!Este si logic deoarece motorul nu depune atata forta k in cazul in care doriti sa rulati in vit a 2-a! Cu un pinion mai mic (13T,12T) ,motorul va fii mai ptz solicitat ,deci autonomie mai mare ,cuplu mai bun,dar si viteza mai mica !K sa nu mai mentionez eventualitatea in care doriti sa-l faceti 2WD, demaraj mai bun (ON Road),autonomie mai mare, Drifturi,Viteza mai mare dar si performante off road mai slabe!
0

#15 Useril este offline   Cosminake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 851
  • Inregistrat: 05-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 November 2011 - 10:40 AM

Vezi postareabrhams, la 05 November 2011 - 12:13 AM, a spus:

Dupa cum cred k a-ti observat cei care aveti acest model ,sau ceva similar, daca mergeti cu vit 1-a ,veti avea mai multa autonomie!!!Este si logic deoarece motorul nu depune atata forta k in cazul in care doriti sa rulati in vit a 2-a! Cu un pinion mai mic (13T,12T) ,motorul va fii mai ptz solicitat ,deci autonomie mai mare ,cuplu mai bun,dar si viteza mai mica !K sa nu mai mentionez eventualitatea in care doriti sa-l faceti 2WD, demaraj mai bun (ON Road),autonomie mai mare, Drifturi,Viteza mai mare dar si performante off road mai slabe!

Ce inseamna "a-ti"?
Dar "ptz"?
Dar "!K"?
0

#16 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 05 November 2011 - 05:28 PM

Parerea mea este ca Brhams ne crede prosti:

Vezi postareabrhams, la 05 November 2011 - 12:13 AM, a spus:

Dupa cum cred k a-ti observat cei care aveti acest model ,sau ceva similar, daca mergeti cu vit 1-a ,veti avea mai multa autonomie!!!Este si logic deoarece motorul nu depune atata forta k in cazul in care doriti sa rulati in vit a 2-a! Cu un pinion mai mic (13T,12T) ,motorul va fii mai ptz solicitat ,deci autonomie mai mare ,cuplu mai bun,dar si viteza mai mica !K sa nu mai mentionez eventualitatea in care doriti sa-l faceti 2WD, demaraj mai bun (ON Road),autonomie mai mare, Drifturi,Viteza mai mare dar si performante off road mai slabe!

Si acum:
-daca transformi modelul din 4WD in 2WD faci praf, incet dar sigur diferentialele.
-daca pui un pinion mai mare pe motorul ala` brushless faci iar praf diferentialele.
-si pe viitor, nu mai folosi prescurtari si abrevieri (nu de alta dar sa intelegem si noi ceva)
Bafta...! :rolleyes:
I reject your reality and substitute my own.
0

#17 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 05 November 2011 - 05:41 PM

Functia de "Edit" dispare cam repede :rolleyes:

Vezi postareabrhams, la 05 November 2011 - 12:13 AM, a spus:

K sa nu mai mentionez eventualitatea in care doriti sa-l faceti 2WD, demaraj mai bun (ON Road),autonomie mai mare, Drifturi,Viteza mai mare dar si performante off road mai slabe!

-nu se schimba nimic daca modelul e 2WD, pentru ca acele planetare/axuri stau pe niste rulmenti [daca tu consideri ca frecarea este mai mare in rulmenti(intr`un rulment frecarea este egala cu zero)]. Rulmentii au evoluat mult in ultima vreme incat nici nu se simte vre`o imbunatatire.

Asta este parerea mea :rolleyes:
Bafta..! :pardon:
I reject your reality and substitute my own.
0

#18 Useril este offline   brhams 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 139
  • Inregistrat: 17-January 11

Postat 06 November 2011 - 02:47 AM

OK! Mea Culpa ! pentru prescurtari, si abrevieri!Dar raman la parerea mea ! Daca, si cine doreste,si are si mijloacele necesare!,Revin si SPUN!!! , Nu exista frecare Zero ! sau daca poate domnilor ,ati inventat ceva gen Perpetuum Mobile!, :yahoo: Pentru aceia dintre voi care ,totusi doresc ,ca idee sa vada ce poate sa faca modelul lor ,In varianta 2WD,urmati indicatiile de mai sus ,!!!
0

#19 Useril este offline   brhams 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 139
  • Inregistrat: 17-January 11

Postat 06 November 2011 - 03:03 AM

As mai adauga, modest , caci nu trebuie sa dati FULL POWER din prima ,nici la varianta 4WD si nici la cea 2WD! Deoarece acestea sunt niste jucarii pentru oameni mai mari ,si nicidecum nu vor ajunge la performantele,fiabilitatea, unor modele adevarate ! Intamplator ,am si varianta ,REALA a anumitor modele cu care ma joc!!!!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu