Ce s-ar intimpla daca bag un motor din seria 300 pe un regulator de 400.
Se arde motorul?
Pagina 1 din 1
Ce s-ar intimpla daca? EXperiente ... fie si virtuale!
#3
Postat 22 February 2005 - 06:34 PM
Pe regulator scrie curentul si tensiunea maxima la care rezista.
Cu cat esti mai in jos de limite cu atat functioneaza mai lejer.
Cu cat esti mai in jos de limite cu atat functioneaza mai lejer.
#4
Postat 22 February 2005 - 06:45 PM
Mie imi era frica sa nu incarce MOTORUL mai mult!
La BRUSHLESS se respecta aceiasi regula?
ADICA ma gindesc ca daca iau un BRUSHLESS mai mic acu da sa iau un reg mai mare pe care ulterior sa-l pot folosi in N aplicatii! (minimizarea chelt ulterioare!)
La BRUSHLESS se respecta aceiasi regula?
ADICA ma gindesc ca daca iau un BRUSHLESS mai mic acu da sa iau un reg mai mare pe care ulterior sa-l pot folosi in N aplicatii! (minimizarea chelt ulterioare!)
Sa nu existe confuzii!
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
#5
Postat 22 February 2005 - 08:16 PM
pai cum sa incarce motorul mai mult ,daca motoru nu vrea mai mult?
motoru trage cat are nevoie din baterie ;mai mult decat are el nevoie nu stie bateria sa-i bage pe gat.
insa trebuie clar sa fii atent la regulator la urmatoarele: pentru cate celule este proiectat si rezista , si mai ales amperajul maxim pe care il debiteaza.
tot timpul sa fii cu motorul sub ce poate regulatorul sa dea.
la brushless e ceva mai complicat ,datorita faptului ca de obicei brushi se foloseste cu accu lipo.
daca folosesti un regulator normal indiferent de motor (cu perii sau fara ) ,dar cu accu lipo ,regulatorul normal iti cam distruge bateria de acumulatori intrucat descarca bateria pana la alta valoare a tensiunii care poate fi fatala pt lipo.
o sa revin cu un exemplu
motoru trage cat are nevoie din baterie ;mai mult decat are el nevoie nu stie bateria sa-i bage pe gat.
insa trebuie clar sa fii atent la regulator la urmatoarele: pentru cate celule este proiectat si rezista , si mai ales amperajul maxim pe care il debiteaza.
tot timpul sa fii cu motorul sub ce poate regulatorul sa dea.
la brushless e ceva mai complicat ,datorita faptului ca de obicei brushi se foloseste cu accu lipo.
daca folosesti un regulator normal indiferent de motor (cu perii sau fara ) ,dar cu accu lipo ,regulatorul normal iti cam distruge bateria de acumulatori intrucat descarca bateria pana la alta valoare a tensiunii care poate fi fatala pt lipo.
o sa revin cu un exemplu
flying is my life...
#6
Postat 22 February 2005 - 09:11 PM
Cam asa este cu sarcinile mari cum ar fi si brushless, in principiu ia curent atat cat 'i trebe. Daca in schimb 'i trebe mai mult decat poate duce circuitul, implicit regulatorul , sarmele sau acc. este nashpa.
Chiar, daca pui un brushless pe un acc. cu Li-Po si 'i dai forja, a.i. sa traga un maxim de curent, acc. se incalzeste, nu? Exista pericolul sa faca si poc?
Chiar, daca pui un brushless pe un acc. cu Li-Po si 'i dai forja, a.i. sa traga un maxim de curent, acc. se incalzeste, nu? Exista pericolul sa faca si poc?
...audaces fortuna iuvat...
#7
Postat 22 February 2005 - 11:08 PM
Picatot, la 22 Feb 2005, 18:45, a spus:
Mie imi era frica sa nu incarce MOTORUL mai mult!
Exact ca in viata de toate zilele. La reteaua electrica conectam un bec ( de 220 V ca ) mititel. Va lua exact cat are nevoie.....
Arata acest topic
Pagina 1 din 1