Modelism - RHC Forum: Zburatori!!! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Zburatori!!! Cine zboara? Pe unde? Cu ce?

#211 Useril este offline   Aneta 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 57
  • Inregistrat: 14-January 06

Postat 31 December 2006 - 07:08 PM

LA MULTI ANI SI MULTE ZBORURI!!!!!!!!!!!!!
Viata nu se numara in numarul de respiratii ci in momente care iti taie rasuflarea!
0

#212 Useril este offline   andei 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 07-May 07

Postat 07 May 2007 - 11:16 PM

Salut,

Andrei, 19 ani, deocamdata elev-pilot la Aeroclubul Iasi. Pana acum, evident am zburat doar cu IS-28B2. :lol:
0

#213 Useril este offline   Aneta 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 57
  • Inregistrat: 14-January 06

Postat 08 May 2007 - 12:31 PM

andei

Salut!
Bine ai venit pe forum!
Viata nu se numara in numarul de respiratii ci in momente care iti taie rasuflarea!
0

#214 Useril este offline   andei 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 07-May 07

Postat 08 May 2007 - 08:58 PM

Aneta, la 8 May 2007, 12:31, a spus:

andei

Salut!
Bine ai venit pe forum!

Bine v-am gasit! :D
0

#215 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 09 May 2007 - 11:19 AM

Cessna-152
Cessna-172
Piper PA28-151 Warrior
Piper PA28-161 Warrior II
Grumman GA-7 Cougar

Piper PA28-151 Warrior este insa principalul cal de bataie pe care adun majoritatea orelor de zbor.
In curs de obtinere a licentei.

Visuri:
1.) In cautare de posibilitate de zbor pe MIG-21 pentru niscaiva experimente. Poa' se ofera cineva... :o (asta cred ca va ramane la stadiul de vis)
2.) Vreau sa zbor planor... De asemenea poate se ofera cineva :D (asta are ceva sanse sa se indeplineasca... zic si eu :) ).

MIG-29

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 09 May 2007 - 11:26 AM

0

#216 Useril este offline   virusu aviator 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 25-April 06

Postat 09 May 2007 - 10:38 PM

MIG-29, la 9 May 2007, 11:19, a spus:

Visuri:
1.) In cautare de posibilitate de zbor pe MIG-21 pentru niscaiva experimente. Poa' se ofera cineva... :D (asta cred ca va ramane la stadiul de vis)
2.) Vreau sa zbor planor... De asemenea poate se ofera cineva   (asta are ceva sanse sa se indeplineasca... zic si eu

pai cu migu 21 am vazut niste baieti la Reno, Nevada ca se dadeau :lol: cred ca te rezolva ei contracost...

http://www.youtube.c...h?v=RFXJKAA3rBA

sau http://www.incredibl...igs/planes.html

numai ca astia inca nu au dat drumul la zborul cu 21, dar cat de curand cred ca or sa faca si asta... e un vis superb si ti-l impartasesc :D

la visul cu planorul, mergi la un aeroclub si contracost cred ca se rezolva macar de un tur de pista...zic eu...

BTW eu zbor planor la deva, IS-28B2 si cat de curand fac trecerea pe IS-29D2,
de asemenea ULM unde si cand prind

Aceasta postare a fost editata de virusu aviator: 09 May 2007 - 10:41 PM

zbor zbor si iar zbor
0

#217 Useril este offline   Toma 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 27-May 07

Postat 27 May 2007 - 04:36 AM

Buna ziua domnilor.
As avea si eu o intrebare.
daca cineva are permisul de zbor pentru deltaplan poate sa transporte o a doua persoana?
Multumesc anticipat.
Toma
0

#218 Useril este offline   abu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 23-September 04

Postat 27 May 2007 - 11:02 PM

si pt deltaplan liber (fara motor) si pt motodeltaplan iti trebuie licenta pt zbor cu pasager,
care la moto se obtinea dupa 100 ore zbor in simpla comanda
sau sa ai licenta de instructor pe aeronava respectiva
Albert Malaxa
www.aerial.ro
0723196944
0

#219 Useril este offline   Toma 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 27-May 07

Postat 28 May 2007 - 12:31 AM

Multumesc frumos inca o data.
As fi interesat de un zbor in tandem cu un mosquito.
Este posibil?
Din cite am vazut nu exista numai pentru o persoana...
Adrian Toma
0

#220 Useril este offline   abu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 23-September 04

Postat 29 May 2007 - 10:14 PM

Salutare ,
nu exista mosquito de dublu,
motorul e micut si e cu rol auxiliar
si ca sa zbori Mosquito tre sa stii
zbor liber cu delta ca nu e ca la motodelta
unde nu e nevoie sa fi zburat la liber inainte
la Sibiu au baietii un Mosquito,mie personal nu-mi plac
de ce nu incerci motodelta ,ca ai in zona destui care stiu
sa zboare si au si cu ce si merita sa stiii
Albert Malaxa
www.aerial.ro
0723196944
0

#221 Useril este offline   Cagliostro 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 67
  • Inregistrat: 04-July 06

Postat 31 May 2007 - 08:43 AM

Da da .... motodelta ..... ce zici Dl Alber iti iei concediu de lucru in Bucovina? nu de alta da sunt deja vreo 5-6 care vor sa invete ???? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_26.gif
0

#222 Useril este offline   matrics 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 02 June 2007 - 11:17 PM

Salutare la toata lumea! Si bun gasit!


Ursu sunt si zbor de la o vreme MiG-21. Ma indeamna insa ceva din adanc catre Nieuport 17 sau Fokker D6. Am gasit ceva kit-uri si solutii de motorizare; chiar imi dau sanse reale de a construi una dintre aceste pasari dar mi-ar fi foarte utila parerea cuiva care construieste sau a construit deja o scula de zburat. Pot intui problemele tehnice care se vor ridica dar mai mult ma preocupa aspectul legal al problemei. Dupa ce am citit documentatia de pe site-ul AR, mi-a cam cazut vantul din vele.

Pun mare pret pe sfaturile voastre.


@MiG-29

fulcrume, ce experimente vrei sa faci cu 'teava' (aka MiG-21)?

'cuvintele tind sa ascunda adevarul'

Aceasta postare a fost editata de matrics: 02 June 2007 - 11:22 PM

0

#223 Useril este offline   Toma 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 27-May 07

Postat 09 June 2007 - 11:48 PM

Multumesc inca o data.
A.Toma
0

#224 Useril este offline   drum de nori 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 18-June 07

Postat 24 June 2007 - 03:47 PM

20 ani IS28B2,3ani ulm
0

#225 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 24 June 2007 - 04:28 PM

@matrics

te bate gnadul la un ULM micsorat ? Am vazut Nieuportul dar numai la sol. Se zice ca e ok in aer, mai lenes asa dar e ok. Oricum tu vrei ceva diferit de teava aia cu care ma crizezi din doua in doo zile!

@Drum de nori
wellcome si fain nume ti-ai gasit! Unde zbori la planor? Ce ULM manuiesti?


big
FROGS CAN FLY!
0

#226 Useril este offline   matrics 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 25 June 2007 - 10:44 AM

@Big

Este o replica 1:1 a Nieuport 17 a carei masa este mai mica de 550kg. Aceasta conditie fiind indeplinita (fiind vorba de un monoloc), consider ca nu ar trebui sa fie probleme cu incadrarea sa in categoria ULM (sau ma insel?). Cat despre manevrabilitate... nu este un factor in ceea ce ma priveste. Iar despre aceste subiect se poate vorbi mai mult si mai adanc.

Big, filozofia de zbor cu teava si cu acest Nieuport este aceeasi! Faptul ca aerodinamica, anvelopa de zbor, manevrabilitatea, toti parametrii si diagramele care descriu comportamentul unui avion sunt diferite nu are nici o semnificatie. Care crezi ca e diferenta dintre M 1.7 si M 0.1?

Imi pare rau ca Alba-Iulia este in interiorul unei zone folosite de noi si ca locuitorii sunt afectati de zgomot. Ne straduim sa nu survolam deloc orasul iar daca este necesar sa o facem urcam peste 8000 ft. Sunt convins ca exista si exceptii dar cert este ca nici unul dintre colegii mei nu-si propune sa bazaie orasul sau oricare alta localitate doar de dragul de a-si incorda muschii. Trebuie sa ma crezi ca avem de facut lucruri ma dificile si mai provocatoare decat sa exasperam bunii oameni.

@ pentru toata lumea

Am un prieten care are un motodeltaplan. Acesta - motodeltaplanul - nu este intr-o conditie prea buna si prietenul meu vrea sa-l aduca din nou pe linia de plutire. Aripa este afectata; poate si triciclul. Intrebare: cunoaste cineva o sursa de materiale potrivite pentru asa ceva? Pentru structura de rezistenta a aripii, pentru dacron si pentru structura triciclului (adica pentru tot! elicea nu are nimic -cred.)?
0

#227 Useril este offline   byteworks 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 01-April 06

Postat 25 June 2007 - 11:20 AM

In momentul de fata greutatile limita pentru ULM biloc sint 450kg, 472,5 kg daca are parasuta montata in structura, 495 kg daca are flotoare.

Pentru monoloc, 300 315 300 kg respectiv.

Aceasta postare a fost editata de byteworks: 25 June 2007 - 11:22 AM

0

#228 Useril este offline   matrics 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 25 June 2007 - 12:55 PM

byteworks, la 25 Jun 2007, 11:20, a spus:

In momentul de fata greutatile limita pentru ULM biloc sint 450kg, 472,5 kg daca are parasuta montata in structura, 495 kg daca are flotoare.

Pentru monoloc, 300 315 300 kg respectiv.

1. Aeronavele ultrausoare motorizate (denumite prescurtat ULM)
1.1. Aeronavele ultrausoare motorizate sunt: avioanele ultrausoare, motodeltaplanele, motoparapantele, elicopterele ultrausoare, autogirele ultrausoare si dirijabilele ultrausoare.
1.2. Cu exceptia dirijabilelor ultrausoare, aeronavele ultrausoare motorizate sunt definite dupã cum urmeazã:
1.2.1. Aeronavele ultrausoare motorizate primare
Aeronavele ultrausoare motorizate primare sunt definite ca fiind una dintre urmãtoarele variante:
a) o aeronavã cu un singur loc, care are o masã maximã echipatã si pregãtitã pentru zbor nu mai mare de 165 kg si o suprafatã a aripii (numai pentru avioane ultrausoare si motodeltaplane) nu mai micã de 10 mp;
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/cool.gif o aeronavã cu douã locuri, care are o masã maximã echipatã si pregãtitã pentru zbor nu mai mare de 195 kg, o suprafatã a aripii (numai pentru avioane ultrausoare si motodeltaplane) nu mai micã de 10 mp si o incãrcare nu mai mare de 25 kg/mp.
Notã:
Masa maximã echipatã si pregãtitã pentru zbor a aeronavei include orice echipament, instrumente, carburant si lubrifiant, dar nu include flotoarele a cãror masã maximã per flotor nu este mai mare de 35 kg, nu include masa oricãrei parasute balistice instalate si nu include ocupantii.
Incãrcarea aripii va fi calculatã prin insumarea masei maxime, echipatã si pregãtitã pentru zbor, a aeronavei si a 80 kg per ocupant;
c) o aeronavã care nu are mai mult de douã locuri, cu sau fãrã flotoare si parasute balistice, proiectatã si construitã pentru a avea o masã maximã la decolare de 550 kg si o vitezã limitã in configuratia de aterizare nu mai mare de 72 km/h.


(ORDIN Nr. 1219 din 29 august 2002
privind certificarea unor categorii de tehnicã aeronauticã si autorizarea Aeroclubului Romaniei pentru atestarea unor categorii de personal aeronautic civil navigant
EMITENT: MINISTERUL LUCRÃRILOR PUBLICE, TRANSPORTURILOR ªI LOCUINTEI
PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 751 din 15 octombrie 2002)
0

#229 Useril este offline   byteworks 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 01-April 06

Postat 25 June 2007 - 01:38 PM

Astea sint ULM primare, eu am dat greutatile pentru cele avansate unde sint incadrate ULM clasice.
Documentul de mai sus e inlocuit de OM630/2007.
0

#230 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 25 June 2007 - 10:55 PM

Matricse,

nu cu zgomotul ne deranjezi vere! Unu: ca nu putem noi sa zburam cand va dati voi; Si Doi: ca am zbura si noi cu tzeava dar am ramas la stadiul de planor, parapanta, planor, Zlin 142, ULM... Asa ca fa bine si baga un tonou lent la verticala podului mures (acolo am io firma) , cand mai zbori pe la noi, sa te iert si sa-ti meriti berica la proxima intalnire! Azi de exemplu v-ati dat numa cu dubla/sonda meteo?

Big

ps:

Deci tu vrei un Bebe 1:1 nu micsorat ca ULM? Hmmmmmmmm. Dezvolta ideea! ca sunt inetersat!
Ce motodelta e ala batran? Hai nu te sfii ca si eu si Valterasul am zburat pe vremuri si cu Trabi si cu motopompa. Poate te putem ajuta.

pps
filozofia zborului nu tine musai de viteza. Zici tu bine! Clar. Eu nu zbor supersonic, si oricum zbor f rar in ultimul timp. Dar zborul cu orice ma duce la starea aia sti-tu-care, fie ca zbor la planor, ULM, sau motodelta, para sau RC!

Aceasta postare a fost editata de Big: 25 June 2007 - 10:59 PM

FROGS CAN FLY!
0

#231 Useril este offline   matrics 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 26 June 2007 - 07:39 AM

@ Big

dupa ceva cautari am ajuns aici
http://www.airdromea...ult.asp?page=60

si aici

http://www.nieuports...x.asp?page=main

Aceste doua surse mi se par cele mai consistente din cele pe care le-am gasit pana in acest moment.

As vrea, sigur, o replica 1:1 de Nieuport 17 dar citind ultimul post al lui byteworks in legatura cu masa ULM-urilor trebuie sa reconsider problema.

@byteworks
ai luat de pe net doc-ul acela? Pentru ca pe site-ul AR eu nu am gasit decat ce am citat anterior.

Aceasta postare a fost editata de matrics: 26 June 2007 - 07:40 AM

0

#232 Useril este offline   byteworks 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 01-April 06

Postat 27 June 2007 - 10:51 AM

Ba e pe site-ul AR, e drept ca acesta nu are un format prea prietenos ...

http://www.airclub.rdsnet.ro/modules.php?n...article&sid=136

Clasificarea se gaseste in Anexa 1 din Ordinul de Aprobare a Reglementarilor Specifice pentru Aeronave Ultrausoare.

Aceasta postare a fost editata de byteworks: 27 June 2007 - 10:55 AM

0

#233 Useril este offline   matrics 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 27 June 2007 - 12:08 PM

@byteworks

Multumesc! Continutul site-ului este actualizat, intr-adevar.

Ma gandesc ca scula mea s-ar incadra la 1.2.1. para iv din Anexa 1 din Ordinul de Aprobare a Reglementarilor Specifice pentru Aeronave Ultrausoare.
0

#234 Useril este offline   abu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 23-September 04

Postat 01 July 2007 - 09:21 PM

de ce nu si asa ceva
http://www.kiebitzflieger.de/
am planuri complete si nu numai :D
Albert Malaxa
www.aerial.ro
0723196944
0

#235 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 16 September 2007 - 02:45 PM

imi permit sa mai adaug si eu, multumita lui @alexu si tatalui lui, un ulm tucano pe lista. de data asta am si avut mansa in mana ;) mii de multumiri:)

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1189946734.jpg

I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#236 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 16 September 2007 - 02:50 PM

si asta e jucarioara ;)

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1189947008.jpg

I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#237 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 21 September 2007 - 09:08 PM

daaaaaaaaaaaaaaaaaaa
astazi , la aeroclub am ramas socat , s-a scos doar avionul si un planor... in gandul meu , ok stau jos, las ca am io sanse alta data...
ajut si io ca omu , ducem sandramalele pe start ,ajung acolo , si primesc o intreabre din senin de la doamna instructoare...."Florica stii cum e cu scosul din vrie?" io raspund pozitiv, totusi imi mai explica una alta..si sus cu mine..
desprinderea si pana pe la 100 nu am atins nimic ,crezand ca nu ating in remorcaj mansa(stiu doar mosor) ...
pe la 100 de metri imi zice , hai sa vad daca si remorcajul la avion il stii fara sa te mai invat , fa exact ce face domn stelian cu wilga...zis si facut ...vine primul viraj , facut si ala dupa ce am primit indicatii ce si cum... (am primit felicitari ca am reusit din prima remorcajul )
ajung la 800 , declansez...(oais da fain e in planor la 800 de metrii) , compensam planorul si incepem..stiam de jos , ca prima vrie o face doamna Dorina ,si o si scoate , deci io nu tre sa ating nimik..

botu la orizont, incepe tremuriciu si tzusti pe o aripa...MIXER FRATE...G-uri destule si frumoase...:( a doua mi-a zis ca io tre sa o scot ..
botu la orizont ,incepe tremuriciu , da comanda de intrat in vrie , si instantaneu am si dat invers comanda la palonier si mansa la mijloc.... am fost felicitat , dar a zis ca mia trebe facut odata , si sa il las totusi sa faca juma de tura si sa il scot apoi (cu precizarea ca daca o patesc accidental sa nu stau pe ganduri si sa scot instantaneu ....)
zis si facut , botu la orizont, incepe tremuriciu , juma de tura in malaxor, scot , botu spre mama Terra , si cand dau sa trag de mansa , aud un blajin "lasa-l" ... slabesc comanda sa vad ce face doamna instructoare (gandu meu deja era la kamikaze).. 150,170,180,200 si simt o carutza de g-uri pe fata mea... nestiind ce va sa vie , nu eram incordat si mi sa cam indoit capul ....looooping (o garla de G-uri)...pe spate... B) si tzusti inapoi ....din looping un viraj "la cutit" adik aripa 90 si tras bine iar o garla de G-uri ....
apoi intrarea in TP si o aterizare...care desi statusem cu "cracii pe tavan" a iesit ok :(


in concluzie..miane cazu' special si SIIIIIIMMMPLLLAAA :D

deci oricine are ocazia, baga-ti fratilor ture de ture de pista cu B2-ul , ca la acrobatie e superb(aproape la fel de fain ca si la panta) ... LOOP-ul e suuperb....ah inca am nivelul de adrenalina toxic de mare in mine :D
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#238 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 22 September 2007 - 06:24 PM

din pacate nu ne-au facut azi cazurile speciale , deci probabil nu voi iesi la simpla nici maine :(
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#239 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 23 September 2007 - 10:50 PM

Azi , la ora 9 la aeroclub , cu hartoage , sters planoare , s-a facut 10 juamte ,dar stiam ca domnul mosorist va veni doar la 12...
La 12 ajungem la start , decolez, la jumatea urcari se aude ..”acum “ ….momente de liniste nu se intampla nimik ,io imi continui urcarea…ajung sus declansez, si se aude la statie de la domnu comandant de zbor (CZ care era domnul Filip S.) , “Caline nu ai uitat ceva?” ,la care Calin(mosoristul) raspunde ”pai parca era vorba ca la al doilea” (in mintea mea era ca o sa ii faca caz special celui de al doilea elev …) io imi continui acolo zborul , inghesui putin virajul 4, aterizez deci cam lung si imi iau mustruluirea de rigoare... cu gandul la cum sa fac astefel incat sa vin mai scurt , nu am auzit la radio ca se vorbea , “acu sa o faci”(CZ catre mosorist) …(mi-au spus colegii, io daca auzem , ma prindeam) … Si decolez io ca omu , pe la fo’ 90 m simt ca nu mai am tractiune... fac ca la carte , instntaneu pe panta , simultan declansatorul , verific altimetru..arata 80 deci aveam 90 (are intarziere) …degajez pe partea obstaculata (hangare) viteza 120 , viraj straaannnss , si il pun pe axu pistei…aveam mana pe frana , ce asteptam nu stiu , dar am tras de ea , doar cand a zis doamna Dorina (instructoarea mea) , hai si cu frana...( trebuia sa ma prind , nu sa mi se spuna… oricum emotile si faptul ca am trecut la 50 de metri de casele din lateralul piste , s-au simtit ) aterizez io “pe invers” , facusem deja 2 zboruri , ma dau jos , si vine urmatorul elev la planor..
Se zboara , in o ora s-a ajuns iar la mine (numa 5 la formare ). Urc in planor , cand incep rulaju’ de deolare , trosc cablu…s-a rupt…. Se trage cablu rupt , si plec cu celalalt.. fac zborul (care era de fapt controlul) perfect zic io , din cap in cap…
Cand dau sa ma dau jos sa ajut la impingere , imi zice doamna Dorina ..”ramai acolo ca mai zbori “… am ramas stiind ca sunt destui care sa impinga si stiind ca oricum mai aveam de facut unu...
Ajungem la T-u (de unde decolam) verific flapsul alea alea, doamna Dorina se duce in spatele meu , si incepe sa se auda ceva metal…in gandu meu “ trebe unse centurile astea ca fac urat “ … asteptand sa imi spuna doamna Dorina , inchide cupola , sunt si eu gata , o vad langa mine…pe exteriorul fuselajului … “ esti sigur ca esti pregatit sa zbori la simpla ?” …io raspund “da sunt sigur” …, apoi ma intreaba daca stiu sigur ce am de facut , raspund afiramtiv , si apoi imi spune “vezi ca ai spatele legat, faci acelasi lucru ca si cu mine in planor…”
Zis si facut , la decoalre , datorita campului care nu e tocmai ca in palma , mansa o tinem impins pana la desprindere…obisnuit la DC sa se desprinda in 3-4 secunde , cand acum s-a desprins dupa 2 secunde am ramas uimit… oricum urc , cu gandul ca oricnad poate ceda cablu si tre sa reactionez, dar ajung sus fara probleme…imi fac zborul normal aterizarea pe 2 puncte dupa ce in redresare m-am balbait putin http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif…mi se spune ca mai fac o tura , o fac si pe aia in conditi normale, ajung jos unde ma astepta un PAT de maracini si spini … http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif dupa botez , a urmat zborul celorlati mai experimentati (cei ce fac de anu trecut cand nu era mosor) cu wilga…apoi povestile spuse la o BR RC data de noul simplist ,recte io …

Suuunt foarte bucuros ca am zburat la simpla ... sunt primul care am iesit la simpla anul asta , si pana acum si singurul :rolleyes:

si ca sa vedeti ca nu mint , bag si ceva poze...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1190580638.jpg

KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#240 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 23 September 2007 - 10:52 PM

aici primind ultimele indicatii , pentru cel de-al doilea zbor la SC ...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-14-1190580725.jpg

KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu