Modelism - RHC Forum: buggy XSTAR - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

buggy XSTAR informatii

#1 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 06 December 2009 - 01:32 PM

salutare! am achizitionat primul meu automodel , buggy xstar , mai are cineva aceasta masina??ceva sfaturi??

unele nelamuriri : regulatorul are si frana...cateodata merge cateodata nu, e normal?
rezista la motorizare brushless??
am incarcat acumulatorul de 3300mAh , 6 nimh, a bagat in el 3600mah iar sursa afisa un voltaj de 9V , l-am masurat manual si indica 8.4V, am mers vreo 15 min dupa care a inceput sa sacadeze deci acumulatorul era descarcat, il masor 6.99V deci acumulatorul e descarcat la 1.165V /celula??
niste poze :rolleyes:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 06122009283.jpg
  • Imagine atasata: 06122009284.jpg
  • Imagine atasata: 06122009285.jpg
  • Imagine atasata: 06122009286.jpg
  • Imagine atasata: 06122009293.jpg
  • Imagine atasata: 06122009291.jpg

FLYING IS AN ART
0

#2 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 December 2009 - 06:10 PM

Da jos banda aia tessa, vei avea numai probleme cu ea. Nu te ajuta deloc, va pastra tot nisipul in sasiu si vei distruge pinioanele.
Acumulatorul nu era descarcat complet dar e posibil ca in sarcina sa ai mai putin de 0.8v/celula (cam asta ar fi tensiunea pt NiMh descarcat). Mergi pe LiPo sau LiFe, vei fi mai fericit.
Hormonu' bate neuronu'
0

#3 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 06 December 2009 - 09:00 PM

Vezi postareabogdan luben, la Dec 6 2009, 06:10 PM, a spus:

Da jos banda aia tessa, vei avea numai probleme cu ea. Nu te ajuta deloc, va pastra tot nisipul in sasiu si vei distruge pinioanele.
Acumulatorul nu era descarcat complet dar e posibil ca in sarcina sa ai mai putin de 0.8v/celula (cam asta ar fi tensiunea pt NiMh descarcat). Mergi pe LiPo sau LiFe, vei fi mai fericit.

pai o dau jos doar acolo unde are ventilatia pt acumulator(acolo sunt singurele gauri), ca in rest nu are ce sa strice si in plus mi-o zgarii daca sar cu ea sau merg pe drum cu pietricele
probabil o sa trec pe lipo...
intrebare: diferentialele trebuie unse??
am uitat sa precizez o chestie , cauciucurile sunt lipite de jante , si nu au insertii, trebuie sa pun sau nu?
FLYING IS AN ART
0

#4 Useril este offline   spark88 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 22-September 09

Postat 06 December 2009 - 09:23 PM

Si eu am exact acest tip de automodel.....
Sunt super multumit de el, am schimbat doar accu pe un Orion si e ok acum....
0

#5 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 06 December 2009 - 09:24 PM

Vezi postarea9unuunu, la Dec 6 2009, 09:00 PM, a spus:

pai o dau jos doar acolo unde are ventilatia pt acumulator(acolo sunt singurele gauri), ca in rest nu are ce sa strice si in plus mi-o zgarii daca sar cu ea sau merg pe drum cu pietricele
probabil o sa trec pe lipo...
intrebare: diferentialele trebuie unse??
am uitat sa precizez o chestie , cauciucurile sunt lipite de jante , si nu au insertii, trebuie sa pun sau nu?

Esti sigur ca nu au insertii?

Custom CNC parts GNS Racing
0

#6 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 06 December 2009 - 09:50 PM

Vezi postareaspark88, la Dec 6 2009, 09:23 PM, a spus:

Si eu am exact acest tip de automodel.....
Sunt super multumit de el, am schimbat doar accu pe un Orion si e ok acum....

de unde esti?stii cumva de unde se pot cumpara piese de schimb??

Vezi postarearadugns, la Dec 6 2009, 09:24 PM, a spus:

Esti sigur ca nu au insertii?

da...se simte la mana cand apas, nu simt nimic moale inauntru...apropo spark88, la tine cum e? tot fara insertii??

Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 06 December 2009 - 09:58 PM

FLYING IS AN ART
0

#7 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 December 2009 - 03:09 AM

Vezi postarea9unuunu, la Dec 6 2009, 01:32 PM, a spus:

rezista la motorizare brushless??



Nu exista mare diferenta de putere intre motoarele cu perii si cele fara perii. Doar o mica diferenta de turatie data de faptul ca dispare frecarea cu periile si ca rotorul este mai usor.

Foarte multi fac gresit comparatia intre cele doua tipuri deoarece isi cumpara masini cu motoare periate de 27T nemodificate si le compara cu cele fara perii ... sa zicem 8.5T care este echivalentul unui 17T modificat cu perii.

Hai sa clarificam! Vrem sa comparam brushless cu brushed? OK! Daca avem un motor de 27T periat il comparam cu unul fara perii de 13.5T. Apare mentiunea ca echivalentele se fac fata de periatele modificate care la aceeasi valoare au cca 25% in plus putere fata de cele nemodificate.

Ca o traducere a raspunsului la intrebarea ta (pe baza experientei) as spune asa: Da, sasiul tau rezista la motorizare brushless insa nu mai puternica de 8.5T fara perii (echivalent periat de 17T modificat) in conditiile in care are rulmenti peste tot si nu bucse de bronz (ca la modelele ieftine mai ai si surpriza asta). Nu inseamna ca nu poti pune motoare mai "suparate". Poti, dar apar repede uzuri in transmisie.

In poze avem un LRP seria V10 periat modificat si un HPI Saturn 27T nemodificat pentru a observa diferentele constructive.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: modified.jpg
  • Imagine atasata: nemodificat.jpg

0

#8 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 December 2009 - 03:14 AM

Cand frana nu mai merge cum trebuie inseamna ca s-au cam descarcat acumulatorii.

15 min cu acumulatorul stock e rezonabil. Cu un acumulator de capacitate mai mare vei avea timp de functionare mai indelungat si accelerare mai buna. Daca treci pe lipo este important sa stie variatorul cand sa taie circuitul (functia lipo cut-off) si sa nu iti lase acumulatorul sa cada sub tensiunea minim admisa. Nu mai stiu exact pragul minim, dar lipo daca este dus sub acest prag devine inutilizabil. Apoi atentie la incarcare ca lipo nesupravegheat poate genera incendii serioase.

Aceasta postare a fost editata de cataWRC: 07 December 2009 - 03:21 AM

0

#9 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 08 December 2009 - 12:40 PM

Vezi postareacataWRC, la Dec 7 2009, 03:09 AM, a spus:

Nu exista mare diferenta de putere intre motoarele cu perii si cele fara perii. Doar o mica diferenta de turatie data de faptul ca dispare frecarea cu periile si ca rotorul este mai usor.

Foarte multi fac gresit comparatia intre cele doua tipuri deoarece isi cumpara masini cu motoare periate de 27T nemodificate si le compara cu cele fara perii ... sa zicem 8.5T care este echivalentul unui 17T modificat cu perii.

Hai sa clarificam! Vrem sa comparam brushless cu brushed? OK! Daca avem un motor de 27T periat il comparam cu unul fara perii de 13.5T. Apare mentiunea ca echivalentele se fac fata de periatele modificate care la aceeasi valoare au cca 25% in plus putere fata de cele nemodificate.

Ca o traducere a raspunsului la intrebarea ta (pe baza experientei) as spune asa: Da, sasiul tau rezista la motorizare brushless insa nu mai puternica de 8.5T fara perii (echivalent periat de 17T modificat) in conditiile in care are rulmenti peste tot si nu bucse de bronz (ca la modelele ieftine mai ai si surpriza asta). Nu inseamna ca nu poti pune motoare mai "suparate". Poti, dar apar repede uzuri in transmisie.

In poze avem un LRP seria V10 periat modificat si un HPI Saturn 27T nemodificat pentru a observa diferentele constructive.

ok , totul e clar....dar ce intelegem prin modificare a motorului brushed?
FLYING IS AN ART
0

#10 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 08 December 2009 - 12:45 PM

Vezi postareacataWRC, la Dec 7 2009, 03:14 AM, a spus:

Cand frana nu mai merge cum trebuie inseamna ca s-au cam descarcat acumulatorii.

15 min cu acumulatorul stock e rezonabil. Cu un acumulator de capacitate mai mare vei avea timp de functionare mai indelungat si accelerare mai buna. Daca treci pe lipo este important sa stie variatorul cand sa taie circuitul (functia lipo cut-off) si sa nu iti lase acumulatorul sa cada sub tensiunea minim admisa. Nu mai stiu exact pragul minim, dar lipo daca este dus sub acest prag devine inutilizabil. Apoi atentie la incarcare ca lipo nesupravegheat poate genera incendii serioase.

frana merge din cand in cand....chiar daca acumulatorul e full, acumulatorul nu e stock e de 3300, putin mai mare , si la lipo stiu povestea.
pragul minim la lipo este de 3.00 V/celula , dar la nimh care este???
am un mic joc la o roata putin mai mare decat la celelalte...cum il elimin?
FLYING IS AN ART
0

#11 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 December 2009 - 04:22 PM

La NiMH sub 1V / celula nu mai scoti mare lucru din ei, tensiunea scade exponential. Dar nu e critic ca la LiPo, asa ca poti sa folosesti acumulatorii NiMH pana sesizezi scaderea puterii motorului, fara nici o grija.

Sunt mai multe modalitati de a elimina partial jocul din articulatii, cea mai simpla ar fi sa treci pe rulmenti, daca nu are deja. Dar toate masinile au un joc mai mare sau mai mic in directie, asa ca asta nu e un motiv serios de ingrijorare.

Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 08 December 2009 - 04:25 PM

Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#12 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 09 December 2009 - 12:46 AM

Vezi postareaovidiugm, la Dec 8 2009, 04:22 PM, a spus:

La NiMH sub 1V / celula nu mai scoti mare lucru din ei, tensiunea scade exponential. Dar nu e critic ca la LiPo, asa ca poti sa folosesti acumulatorii NiMH pana sesizezi scaderea puterii motorului, fara nici o grija.

Sunt mai multe modalitati de a elimina partial jocul din articulatii, cea mai simpla ar fi sa treci pe rulmenti, daca nu are deja. Dar toate masinile au un joc mai mare sau mai mic in directie, asa ca asta nu e un motiv serios de ingrijorare.

mersi!
inca o intrebare: am o gaura in compartimentul unde se afla pinionul motorului si cel de pe axul principal, e bine sa o astup cu ceva? ca astazi dupa 30 min de offroad, m-am trezit cu ace de brad printre pinioane...si ma gandesc sa nu intre pietre ca atunci e naspa.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 09122009299.JPG

FLYING IS AN ART
0

#13 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 09 December 2009 - 12:49 AM

Vezi postareaovidiugm, la Dec 8 2009, 04:22 PM, a spus:

Sunt mai multe modalitati de a elimina partial jocul din articulatii, cea mai simpla ar fi sa treci pe rulmenti, daca nu are deja. Dar toate masinile au un joc mai mare sau mai mic in directie, asa ca asta nu e un motiv serios de ingrijorare.

eu am un joc mai mare la roata dreapta spate, si nu cred ca am rulmenti :lol:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 09122009300.JPG

FLYING IS AN ART
0

#14 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 December 2009 - 01:05 AM

Vezi postarea9unuunu, la Dec 8 2009, 12:40 PM, a spus:

ok , totul e clar....dar ce intelegem prin modificare a motorului brushed?


Nu este un motor modificat in sensul ca il cumparam dupa care ii modificam noi ceva. Este modificat in sensul ca pentru a obtine un randament crescut s-au urmarit doi factori principali: presiunea periilor pe colector si adaugarea de radiatoare pentru perii. De aici si arhitectura total diferita a motorului "modified".
0

#15 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 11 December 2009 - 12:36 PM

Vezi postareacataWRC, la Dec 11 2009, 01:05 AM, a spus:

Nu este un motor modificat in sensul ca il cumparam dupa care ii modificam noi ceva. Este modificat in sensul ca pentru a obtine un randament crescut s-au urmarit doi factori principali: presiunea periilor pe colector si adaugarea de radiatoare pentru perii. De aici si arhitectura total diferita a motorului "modified".

aham...am inteles
dar cu gaura din compartimentul pinioanelor ce fac?
FLYING IS AN ART
0

#16 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 December 2009 - 08:16 PM

Nu cred sa fie mari probleme din pricina ei. O poti astupa pentru linistea ta.
0

#17 Useril este offline   spark88 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 80
  • Inregistrat: 22-September 09

Postat 11 December 2009 - 09:43 PM

Eu sunt din satu mare, aici este un magazin unde aduc orice piesa pentru el :rolleyes:
In legatura cu rotile, nici eu nu am insertii , dar sunt lipite.....
0

#18 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 12 December 2009 - 10:07 AM

Vezi postareaspark88, la Dec 11 2009, 09:43 PM, a spus:

Eu sunt din satu mare, aici este un magazin unde aduc orice piesa pentru el :angry2:
In legatura cu rotile, nici eu nu am insertii , dar sunt lipite.....

super! daca mi se strica ceva pot apela la tine?
FLYING IS AN ART
0

#19 Useril este offline   zagonielod 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 770
  • Inregistrat: 02-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures/ Satu Mare

Postat 04 May 2010 - 09:05 PM

Vezi postareacataWRC, la Dec 11 2009, 02:05 AM, a spus:

Nu este un motor modificat in sensul ca il cumparam dupa care ii modificam noi ceva. Este modificat in sensul ca pentru a obtine un randament crescut s-au urmarit doi factori principali: presiunea periilor pe colector si adaugarea de radiatoare pentru perii. De aici si arhitectura total diferita a motorului "modified".

Pot sa modific eu un motor cu perii sau asta se face in fabrica? (nu sunt tehnician asa ca nu am nici echipamente adecvate si mici indemanare prea geniala http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif )
0

#20 Useril este offline   was 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 30-August 10

Postat 01 September 2010 - 10:47 AM

Unde gasesc si eu un cover gear(protectie spur)? am nevoie urgenta, in nici 2 minute de joaca pe un drum de tara am reusit sa blochez spur-ul, respectiv sa distrug vreo 4-5 dinti de la Spur....
Ar fi trebuit sa contina kit-ul sau se cumpara separat???

De mentionat ca este vorba despre un buggy XSTAR

Aceasta postare a fost editata de was: 01 September 2010 - 10:52 AM

0

#21 Useril este offline   Mihai_IOV 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 24-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 02 September 2010 - 12:03 PM

Salutare tuturor,

Sunt si eu interesat in achizitionarea unui Xstar Buggy, dar observ in cautarile pe internet, ca exista cel putin doua variante ale masinii chiar in Romania. Am gasit pe un site varianta de la HSP care este RTR, iar pe un alt site varianta Himoto dar non-RTR. Din datele tehnice prezentate inteleg ca cele doua modele sunt identice, dar e posibil ca materialele, calitatea lor sa fie diferita? E una si aceeasi masina vanduta cu denumiri diferite?

Imi puteti da un sfat ce buggy ar fi mai bun in gama aceasta de pret? Nu tin neaparat sa cumpar un model RTR, pt ca detin o radiocomanda Futaba de calitate si ma descurc mai bine cu joystick-urile decat cu modelul pistol.

Va multumesc.
0

#22 Useril este offline   mmaacc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 72
  • Inregistrat: 26-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni
  • Interests:Taiat de frunze la caini<br />Two legged women<br />Moon walking

Postat 02 September 2010 - 01:06 PM

Vezi postareaMihai_IOV, la Sep 2 2010, 01:03 PM, a spus:

Salutare tuturor,

Sunt si eu interesat in achizitionarea unui Xstar Buggy, dar observ in cautarile pe internet, ca exista cel putin doua variante ale masinii chiar in Romania. Am gasit pe un site varianta de la HSP care este RTR, iar pe un alt site varianta Himoto dar non-RTR. Din datele tehnice prezentate inteleg ca cele doua modele sunt identice, dar e posibil ca materialele, calitatea lor sa fie diferita? E una si aceeasi masina vanduta cu denumiri diferite?

Imi puteti da un sfat ce buggy ar fi mai bun in gama aceasta de pret? Nu tin neaparat sa cumpar un model RTR, pt ca detin o radiocomanda Futaba de calitate si ma descurc mai bine cu joystick-urile decat cu modelul pistol.

Va multumesc.


Sal

Am avut si eu asa ceva dar de la Maverick (HPI) si am fost foarte multumit de ea, tinea un novak gtb de 5.5T.
Sunt mai multe variante ale aceleiasi masini, dar sub alte denumiri si alte culori. Calitatea materialelor e aceeasi, difera decat coloritul cum spuneam.
Spui ca ai statia cu joystickuri si o preferi pe aceasta; asa ziceam si eu pana sa testez statia tip pistol, e alegerea ta, dar oricum ai da-o, o sa te coste mai mult electronica: motor, esc, servo, acumulatori decat daca ai lua o varianta RTR.
La banii astia, 5 mil varianta rtr, alt buggy nu prea mai gasesti, decat master smacker care e mai mult plasticul de capul lui. Xstar e full rulmentat, diferentiale metalice si tine la bashing.
Mai exista de la LRP S10 blast BX care e cu 1 mil peste (aprox. 6 mil) care e ceva mai bun decat Xstarul si are aspect mai pro.
Daca vrei ceva bun la raportul calitate - pret poti sa mergi cu incredere pe acest buggy (xstar), iti zic din proprie experienta.

Numai bine
0

#23 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 02 September 2010 - 02:30 PM

Vezi postareammaacc, la Sep 2 2010, 02:06 PM, a spus:

Sal

Am avut si eu asa ceva dar de la Maverick (HPI) si am fost foarte multumit de ea, tinea un novak gtb de 5.5T.
Sunt mai multe variante ale aceleiasi masini, dar sub alte denumiri si alte culori. Calitatea materialelor e aceeasi, difera decat coloritul cum spuneam.
Spui ca ai statia cu joystickuri si o preferi pe aceasta; asa ziceam si eu pana sa testez statia tip pistol, e alegerea ta, dar oricum ai da-o, o sa te coste mai mult electronica: motor, esc, servo, acumulatori decat daca ai lua o varianta RTR.
La banii astia, 5 mil varianta rtr, alt buggy nu prea mai gasesti, decat master smacker care e mai mult plasticul de capul lui. Xstar e full rulmentat, diferentiale metalice si tine la bashing.
Mai exista de la LRP S10 blast BX care e cu 1 mil peste (aprox. 6 mil) care e ceva mai bun decat Xstarul si are aspect mai pro.
Daca vrei ceva bun la raportul calitate - pret poti sa mergi cu incredere pe acest buggy (xstar), iti zic din proprie experienta.

Numai bine

Ai uitat sa precizezi ca tot metalu ala e moale si ca suportu fata de suspensie(tower) se stramba foarte usor la prima lovitura mai serioasa.

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 02 September 2010 - 02:33 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#24 Useril este offline   Mihai_IOV 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 24-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 03 September 2010 - 11:19 AM

Salutare si multumesc pt lamuriri.
E interesanta si alternativa de la LRP si cu toate ca pare toata din plastic, pare destul de robusta. Am gasit-o la o diferenta de 80RON fata de Xstar si acum stau in dubii :D
0

#25 Useril este offline   mmaacc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 72
  • Inregistrat: 26-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni
  • Interests:Taiat de frunze la caini<br />Two legged women<br />Moon walking

Postat 03 September 2010 - 11:58 AM

Vezi postareaMihai_IOV, la Sep 3 2010, 12:19 PM, a spus:

Salutare si multumesc pt lamuriri.
E interesanta si alternativa de la LRP si cu toate ca pare toata din plastic, pare destul de robusta. Am gasit-o la o diferenta de 80RON fata de Xstar si acum stau in dubii :D


Nu prea e loc de dubii, parerea mea. Ce am citit din reviewuri si din parerea utilizatorilor e o masina foarte buna la raportul calitate pret, e ceva mai buna ca xstarul si mai agila. Macar lrp produce ceva mai multe piese ca modelul xstar, de unde poti sa iei doar piese stock. Eu zic sa dai diferenta de 80ron pt ca va merita.
0

#26 Useril este offline   DDaniel 

  • EX Avionu
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 04-May 07
  • Gender:Male
  • Location:Falticeni

Postat 05 September 2010 - 10:28 AM

Vezi postareaMihai_IOV, la Sep 2 2010, 12:03 PM, a spus:

Salutare tuturor,

Sunt si eu interesat in achizitionarea unui Xstar Buggy, dar observ in cautarile pe internet, ca exista cel putin doua variante ale masinii chiar in Romania. Am gasit pe un site varianta de la HSP care este RTR, iar pe un alt site varianta Himoto dar non-RTR. Din datele tehnice prezentate inteleg ca cele doua modele sunt identice, dar e posibil ca materialele, calitatea lor sa fie diferita? E una si aceeasi masina vanduta cu denumiri diferite?

Imi puteti da un sfat ce buggy ar fi mai bun in gama aceasta de pret? Nu tin neaparat sa cumpar un model RTR, pt ca detin o radiocomanda Futaba de calitate si ma descurc mai bine cu joystick-urile decat cu modelul pistol.

Va multumesc.



Recomand varianta de la HiMoto. Eu o am pe aceasta iar un prieten are XStarul. Cand ne dam impreuna, teste si din discutii am observat urmatoarele diferente:

HiMoto are motorul stock un pic mai tare, masurat in gol are un consum de 2.6 A iar XStarul are 2 A;
HiMoto are fuzetele rulmentate pe cand XStarul e bucsat. Ambele au direstia buscata;
HiMoto vine standard cu pinion de 19T iar XStarul cu pinion de 23T;
XStarul are spurul acoperit cu un capac de protectie iar HiMoto nu
Nu are nici una insertii in cauciucuri iar in rest sunt identice.
Amandoua au locase pentru bare stabilizatoare care se pot face cu un pic de efort.

Daca ai mai vazut undeva acesta buggy in afara de BT si pasarea reinviata te rog sami dai si mie locatia

Eu sunt curios cum sunt aceste buggy uri in comparatie cu Royal Flush de la Ansmann.
0

#27 Useril este offline   Mihai_IOV 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 24-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 11 September 2010 - 06:05 PM

Salutare din nou tuturor!

Cautarile au luat sfarsit, iar castigator a iesit modelul LRP S10 Blast BX :) , pe care l-am si achizitionat. Ieri l-am primit, iar astazi a fost gata de primul test. La prima vedere masina e bine lucrata si f rapida, asa stock cum a venit. Sigurul lucru pe care nu-l inteleg este faptul ca inainte pleaca de pe loc imediat fara ezitare, pe cand in reverse, trebuie sa dau comanda de doua ori. E normala aceasta functionare, asa merg aceste ESC-uri, sau al meu e defect? Am schimbat radiocomanda si masina se comporta identic. Trebuie sa-mi iau alt ESC pt ca masina sa plece in reverse imediat? Mentionez ca ESC-ul se numeste LRP AI Runner Reverse Digital.

Scuze ca am postat in acest topic despre alt model buggy, dar ma gandesc ca e o problema comuna.
0

#28 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 11 September 2010 - 08:57 PM

Vezi postareaMihai_IOV, la Sep 11 2010, 07:05 PM, a spus:

Salutare din nou tuturor!

Cautarile au luat sfarsit, iar castigator a iesit modelul LRP S10 Blast BX :) , pe care l-am si achizitionat. Ieri l-am primit, iar astazi a fost gata de primul test. La prima vedere masina e bine lucrata si f rapida, asa stock cum a venit. Sigurul lucru pe care nu-l inteleg este faptul ca inainte pleaca de pe loc imediat fara ezitare, pe cand in reverse, trebuie sa dau comanda de doua ori. E normala aceasta functionare, asa merg aceste ESC-uri, sau al meu e defect? Am schimbat radiocomanda si masina se comporta identic. Trebuie sa-mi iau alt ESC pt ca masina sa plece in reverse imediat? Mentionez ca ESC-ul se numeste LRP AI Runner Reverse Digital.

Scuze ca am postat in acest topic despre alt model buggy, dar ma gandesc ca e o problema comuna.

Nu e nici o problema, este foarte bine cum merge. Prima data cand dai inapoi din telecomanda e frana, iar a2a oare este revers. Este o metoda pentru a nu distruge transmisia, a nu solicita escul si motorul.
Sa o folosesti sanatos!!

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#29 Useril este offline   mmaacc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 72
  • Inregistrat: 26-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni
  • Interests:Taiat de frunze la caini<br />Two legged women<br />Moon walking

Postat 13 September 2010 - 07:13 AM

Vezi postareaMihai_IOV, la Sep 11 2010, 07:05 PM, a spus:

Salutare din nou tuturor!

Cautarile au luat sfarsit, iar castigator a iesit modelul LRP S10 Blast BX http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif , pe care l-am si achizitionat. Ieri l-am primit, iar astazi a fost gata de primul test. La prima vedere masina e bine lucrata si f rapida, asa stock cum a venit. Sigurul lucru pe care nu-l inteleg este faptul ca inainte pleaca de pe loc imediat fara ezitare, pe cand in reverse, trebuie sa dau comanda de doua ori. E normala aceasta functionare, asa merg aceste ESC-uri, sau al meu e defect? Am schimbat radiocomanda si masina se comporta identic. Trebuie sa-mi iau alt ESC pt ca masina sa plece in reverse imediat? Mentionez ca ESC-ul se numeste LRP AI Runner Reverse Digital.

Scuze ca am postat in acest topic despre alt model buggy, dar ma gandesc ca e o problema comuna.


Felicitari pt achizitia ta. Acum, daca tot ai cumparat-o, arata-ne si noua niste poze, pt ca intr-o perioada ma batea si pe mine gandul sa-mi iau lrpul.

Aceasta postare a fost editata de mmaacc: 13 September 2010 - 07:14 AM

0

#30 Useril este offline   Mihai_IOV 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 24-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 14 September 2010 - 10:40 PM

Salutare tuturor!

Iata si cateva poze cu LRP-ul...
Imagine atasata: 1.JPG
Imagine atasata: 2.JPG
Imagine atasata: 3.JPG
Imagine atasata: 4.JPG
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu