Buna ziua! Sunt nou in sectiunea auto asa ca s-ar putea sa pun intrebari nu tocmai inteligente asa ca imi cer scuze anticipat.
Problema: Vreau sa montez un kit Axial SCX10 Honcho si am gasit doi producatori de motorizari: LRP si Tekin care par ok la prima vedere dar nu stiu ce sa aleg.
Nu sunt sigur nici cate ture ar trebui aiba motorul. Multi am vazut ca folosesc Tekin 35t dar LRP pare sa aiba preturi mult mai bune insa doar motor de 55t. Multa confuzie in capul acestui incepator asa ca va rog scoateti-ma din dilema. Multumesc!
Pagina 1 din 1
LRP sau Tekin?
#2
Postat 08 September 2011 - 10:03 AM
qntt, la 08 September 2011 - 09:34 AM, a spus:
Buna ziua! Sunt nou in sectiunea auto asa ca s-ar putea sa pun intrebari nu tocmai inteligente asa ca imi cer scuze anticipat.
Problema: Vreau sa montez un kit Axial SCX10 Honcho si am gasit doi producatori de motorizari: LRP si Tekin care par ok la prima vedere dar nu stiu ce sa aleg.
Nu sunt sigur nici cate ture ar trebui aiba motorul. Multi am vazut ca folosesc Tekin 35t dar LRP pare sa aiba preturi mult mai bune insa doar motor de 55t. Multa confuzie in capul acestui incepator asa ca va rog scoateti-ma din dilema. Multumesc!
Problema: Vreau sa montez un kit Axial SCX10 Honcho si am gasit doi producatori de motorizari: LRP si Tekin care par ok la prima vedere dar nu stiu ce sa aleg.
Nu sunt sigur nici cate ture ar trebui aiba motorul. Multi am vazut ca folosesc Tekin 35t dar LRP pare sa aiba preturi mult mai bune insa doar motor de 55t. Multa confuzie in capul acestui incepator asa ca va rog scoateti-ma din dilema. Multumesc!
As spune tekin, dar pentru crawler, nu trebuie un variator (esc) puternic, ci un motor puternic, cu multe infasurari. Adica ti-as recomanda 55t-ul ala sau chiar mai mare. Eu am avut pe fostul scx10 un motor periat de 65T si avea cuplu foarte puternic.
#3
Postat 09 September 2011 - 02:51 PM
Salut ! Idem lu` diesel , si eu as opta pentru un motor de 55T poate chiar si mai mare , mai multe infasurari deci mai multa putere :) ! Toate "orbiteaza" in jurul bugetului de care dispui ! Asteptam poze :unsure: dar pana atunci sa auzim numai de bine ! :drinks:
Stima , Manu !
Stima , Manu !
> > > Pro Bodybuilder < < <
________________________________________________________________________________________________________________________
~ Topicul meu cu Feed-Back ~
________________________________________________________________________________________________________________________
~ Topicul meu cu Feed-Back ~
#4
Postat 09 September 2011 - 03:13 PM
Rapperul, la 09 September 2011 - 02:51 PM, a spus:
Salut ! Idem lu` diesel , si eu as opta pentru un motor de 55T poate chiar si mai mare , mai multe infasurari deci mai multa putere :) ! Toate "orbiteaza" in jurul bugetului de care dispui ! Asteptam poze :unsure: dar pana atunci sa auzim numai de bine ! :drinks:
Stima , Manu !
Stima , Manu !
Multumesc pentru raspunsuri! Am tot cautat pe youtube sa vad cum se misca diferitele variante de Honcho si cele cu 35t par cam irascibile pentru crawling. Pe de alta parte kitul RTR are un motoras cu numai 27t si producatorul nu s-a jenat sa-l puna pe piata deci nu poate fi foarte rau. Cred ca voi alege un Tekin 45t ca o varianta echilibrata mai ales pentru abilitatea ESC-ului lui de a folosi baterii LiPo 3s si daca ulterior constat ca nu-mi place schimb motorul cu unul de 55t sau 35t dupa cum e cazul. Eu am ca pasiune principala elicopterele din clasa 450 si vreau sa folosesc bateriile pe care le am deja ca sa nu stea degeaba pe timpul iernii si ca sa minimizez investitia.
Juriul nu s-a decis inca asa ca orice sugestie este binevenita si apreciata!
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1