Constructia/Zborul primului meu elicopter Trex 450 Sport
#32
Postat 07 July 2011 - 10:05 PM
Vibratia a reusit sa se mai atenueze dupa ce am montat head-ul ,servo de coada se comporta normal pt vibratia nu mai este asa puternica.Banuiesc ca in aer va fi din ce in ce mai bine.
Observ ca am un joc la blade grips dar cred ca este normal , se vede in filmuletele pe care le atasez .
In ele este varianta mea de cablaj, cablul servo-ului de elevator (dreapta spate ) este pus putin cam aiurea dar nu aveam altfel cum sa il pun pt receptorul l-am pus in fata sub acumulator.
Totul se poate modifica pt am folosit scoci cu fibra intrucat tine mult mai bine.
PS: suruburile de la pale nu sunt inca definitiv stranse , banuiesc ca surubelul trebuie sa intre in plasticul din piulita.
Filmuletele : si urmatorul
#34
Postat 08 July 2011 - 08:35 AM
#35
Postat 08 July 2011 - 08:39 AM
takeoff, la 08 July 2011 - 12:51 AM, a spus:
Spor la treaba si sa-l vedem in aer.
Intre timp am gasit asta pe net `` The slight movement you see in the blade grips is by design and is a factor of the O-Rings in the head that cushion the feathering shaft. This is totally normal. Some of the advanced pilots stiffen up the "action" by adding shims to the feathering shaft but that makes it ultra responsive and difficult even for a pilot with modest experience.`` deci este normal acel joc.
Dar printre ultimele probleme ar fi acel tren de aterizare daca a mai montat cineva sa imi spuna si mie ce fac cu piesa aia a doua in care intra tijele ( am 2 piese si una cred ca este de rezerva ).
#37
Postat 08 July 2011 - 10:34 AM
Alexandru E-ZG, la 08 July 2011 - 08:39 AM, a spus:
Dar printre ultimele probleme ar fi acel tren de aterizare daca a mai montat cineva sa imi spuna si mie ce fac cu piesa aia a doua in care intra tijele ( am 2 piese si una cred ca este de rezerva ).
Crede-ma,jocul acela se elimina cu 2 saibe,cel la care se refera ce ai gasit pe net,este altceva,este cel produs prin comprimarea O-ringurilor.
#38
Postat 08 July 2011 - 05:09 PM
takeoff, la 08 July 2011 - 10:34 AM, a spus:
Am inteles dar una alta astept sa vad cum fac sa il vada cineva cu experienta mai multa decat a mea pt 1 sunt incepator 2 heli nu este reglat rezulta 3 crash :clapping:))))
#40
Postat 10 July 2011 - 10:13 PM
Intre timp mi-am luat inima in dinti si am incercat sa il salt astfel am reusit sa ii aduc o porecla. Acum se numeste erbivorul,este foarte agil si cere mult simulator . Pana una alta totul a decurs normal singurul lucru pe care il observ este o slabire a curelusei probabil din cauza poreclei .
O alta obs : Atentie la gyro la sensul de rotatie sa fie cel corect iar tot la acest capitol cand il conectati aveti grija ca el sa se afle pe o suprafata orizontala astfel nivelul de referinta al gyro sa fie corect ( am patit sa il alimentez pe o suprafata inclinata si cand l-am ridicat sa ma trezesc cu el lateral fata de mine asadar l-am pus jos sa taie niste iarba cu partea dorsala din fericire :)))) ) . Nu stiu cat de bine ii face avand in vedere cureaua slabita , sper sa nu capat joc in slider ( mentionez ca iarba era moale :)))) si nu foarte inalta )
#41
Postat 12 July 2011 - 07:40 PM
Aceasta postare a fost editata de Alexandru E-ZG: 12 July 2011 - 07:42 PM
#42
Postat 12 July 2011 - 08:26 PM
1. la al meu nu se misca blade gripurile asa , de fapt deloc
2. Problema cu cureaua slabita am avut o si eu mie imi scapa in zbor chiar se slabeste din ce in ce
e din cauza piesei de prindere pe frame care vine montata deja si trebuie desfacuta si slefuita pe un smirgher fin sa iei bavurile ( si chiar mai mult nu strica )
eu am un semn zgiriat pe coada si cind nu se mai vede e clar ca a intrat coada in piesa aia deci a alunecat - COADA ALUNECA IN INTERIORUL FRAMEULUI -trebuie slefuit si strins ff tare
#43
Postat 20 July 2011 - 08:52 PM
Intre timp am gasit pe net un filmulet despre ce se poate intampla daca nu se pune thread in punctele esentiale :