Modelism - RHC Forum: heli trage stanga - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

heli trage stanga rapier

#1 Useril este offline   nacian 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 30-May 11

Postat 01 June 2011 - 04:46 PM

sunt din Bucuresti
0

#2 Useril este offline   nacian 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 30-May 11

Postat 01 June 2011 - 04:49 PM

sunt din Bucuresti. nu ma pricep f f tare sa ma orientez pe un forum - e prima oara cand scriu pe un forum.
0

#3 Useril este offline   caspi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 637
  • Inregistrat: 19-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Elicopterele

Postat 01 June 2011 - 06:07 PM

Vezi ca tiam zis aicea http://www.rhcforum....958#entry488958
  • Trex 450 DFC
  • Futaba T8FG
0

#4 Userul este online   Robert_Damian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 255
  • Inregistrat: 03-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Elicoptere

Postat 03 June 2011 - 06:54 PM

Un pic offtopic... Cum reglez ungiul pasului colectiv atunci cand valoarea pozitiva e mai mica decat cea negativa, adica +7 cu -13 (valori aproximative)? Multumesc.
HK 450MT...
0

#5 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 03 June 2011 - 07:10 PM

La ce iti trebuie tie pas -13? sau chiar -6...asta se foloseste doar la acrobati,+9 si -3,-4 e de destul ca sa faci chiar si circuite.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#6 Userul este online   Robert_Damian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 255
  • Inregistrat: 03-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Elicoptere

Postat 03 June 2011 - 07:27 PM

Bine, de acord cu tine, dar de unde reduc diferenta? Statie sau linkurile servourilor? De zburat am zburat cu setarile astea, dar vazusem un clip de-al lui nen in care explica faptul ca trebuie sa aiba aceasi valoare pe ambele sensuri(+ . -).
HK 450MT...
0

#7 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 03 June 2011 - 11:52 PM

Vezi postareaRobert_Damian, la 03 June 2011 - 07:27 PM, a spus:

Bine, de acord cu tine, dar de unde reduc diferenta? Statie sau linkurile servourilor? De zburat am zburat cu setarile astea, dar vazusem un clip de-al lui nen in care explica faptul ca trebuie sa aiba aceasi valoare pe ambele sensuri(+ . -).


Clipul lui Sebastian este gresit in cazul tau,clipul se refera la setarile mecanice ale elicopterului care trebuie sa permita(mecanic)un pas identic in ambele sensuri,dupa ce mecanica este pusa la punct si servourile aliniate te poti apuca de reglajele pe statie.
ATENTIE.curba de pich trebuie sa fie lineara si cu extremitatile la maxim cand faci setarile,de exemplu...pe negativ 0 (sau de la caz la caz -100) si pe pozitiv +100,la aceste valori e bine sa ai -11/+11 grade pe rigla ,avand aceste valori la extreme duci mansa de gaz la jumatate...acolo trebuie sa ai (0)grade.

Sa zicem ca ai rezolvat mecanica si tu vrei sa faci o curba pentru incepatori in care nu ai nevoie de un pas asa mare pe negativ chiar si pe pozitiv,vei proceda (in teorie) cam asa.

Sa consideram ca ai o statie care poti seta 5 puncte in curba de pich,se stie deja ca la 0 ai -11 grade si la 100 ai +11,la jumatatea mansei ai 50 cu pas pe 0,mai ai 2 puncte din curba care in mod normal ar fi curba nr 2 si 4,respectiv cu o valoare lineara de 25 si 75 comform schemei de mai jos.


punctul 1 are -11 grade la valoarea 0
punctul 2 are -6 grade la valoarea de 25
punctul 3 are 0 grade la valoarea de 50
punctul 4 are +6 grade la valoarea de 75
punctul 5 are +11 grade la valoarea de 100

Aceasta este o curba de acrobatie 3D cu valori sa zicem maxime...intai o obti pe asta si dupacea faci eventuale ajustari.

Pentru a seta o curba de incepatori se procedeaza astfel:
Se pastreaza valoarea curbei nr 3 (adica 50) stiind ca acolo avem pes 0,
se ia curba nr 1(cea cu valoare 0) si se adauga pana se obtine pe rigla de pale cam -4,-5 grade(sa zicem ca valoarea e acum 30),
curba nr 5 care are +11 se poate lasa asa sau se mai micsoreaza (de preferat)pana la 9 grade(sa zicem ca se ajuns la 90)
cea ce inseamna ca avea acum:

1=30
2=?
3=50
4=?
5=90

Va las pe voi sa ghiciti valoarea lui 2 si 4....Bafta.


PS...Valorile sunt orientative in functie de statia folosita si nu recomand reglajul fara rigla de pale.
PS.PS.NU recomand setari de acrobatie si de IDLE-UP celor incepatori,mai mult de atat statiile care au deja presetate stickuri active de 3D e bine sa fie anulate pentru a evita eventualele incidente.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#8 Useril este offline   caranfil 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 82
  • Inregistrat: 10-May 10
  • Gender:Male

Postat 04 June 2011 - 11:39 AM

dar te pricepi nu gluma ( nam inteles nimic din ce ai zis )
0

#9 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 04 June 2011 - 11:58 AM

Prietene,trebuie sa iti dai si tu silinta putin,nu poti fi afon si sa reglezi heli....eu zic ca mai mult de atat chiar nu se poate explica....de principiu trebuie vazut la cineva inainte,asta e defapt marea problema.Probabil ca dupa vre 1 an de heli daca ai sa revi la postul asta ai sa vezi ca am explicat mura in gura.

Probabil ca un filmulet de pe youtube te poate ajuta mai mult....asta inseamna ca mi-am tocit degetele degeaba si mai bine stateam in banca mea.Bafta.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#10 Userul este online   Robert_Damian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 255
  • Inregistrat: 03-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Elicoptere

Postat 04 June 2011 - 03:26 PM

@furios, eu am inteles in totalitate ce ai explicat. Urmeaza ca sa fac modificarile in statie. Cred ca @caranfil ar trebui sa urmareasca mai multe clipuri pe YT in legatura cu aceasta tema, mai ales, daca exista, cu statia folosita.

Inca ceva, am uitat sa-ti multumesc. :)

Aceasta postare a fost editata de Robert_Damian: 04 June 2011 - 03:27 PM

HK 450MT...
0

#11 Useril este offline   caranfil 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 82
  • Inregistrat: 10-May 10
  • Gender:Male

Postat 04 June 2011 - 05:56 PM

Vezi postareafurios, la 04 June 2011 - 11:58 AM, a spus:

Prietene,trebuie sa iti dai si tu silinta putin,nu poti fi afon si sa reglezi heli....eu zic ca mai mult de atat chiar nu se poate explica....de principiu trebuie vazut la cineva inainte,asta e defapt marea problema.Probabil ca dupa vre 1 an de heli daca ai sa revi la postul asta ai sa vezi ca am explicat mura in gura.

Probabil ca un filmulet de pe youtube te poate ajuta mai mult....asta inseamna ca mi-am tocit degetele degeaba si mai bine stateam in banca mea.Bafta.


nu ca as avea nevoie dar ziceam asa printre altele
0

#12 Userul este online   Robert_Damian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 255
  • Inregistrat: 03-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Elicoptere

Postat 05 June 2011 - 08:31 PM

Pana la urma a fost de setat mai mult decat pasul colectiv din statie. A trebuit sa resetez mecanica pt a avea unghi zero la pozitie mediana a stikului throttle, apoi am rezolvat trackingul si la urma reglaj pitch din statie. Astazi am zburat 3 packuri. Cel mai frumos zbor de pana acum. Cu ajutorul vostru detin un heli bine setat si echilibrat. :yahoo: :yahoo:
HK 450MT...
0

#13 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 05 June 2011 - 08:41 PM

Ma bucur ca ti-au fost de folos imformatiile,dupa cum spuneam si eu prima e mecanica dupa acea eventualele setari in statie...iar cu trakingul e o problema...daca ai zburat inainte de un accident cu el si nu avea inseamna ca ai bratele de la gripuri strambe(daca sunt din aluminiu) sau ai avut federingshaft stramb,dai linkurile de la gripuri jos si le faci egale dupa cota din manual(mare atentie) dupa care indrepti bratul de la grip sau schimbi gripul...nu e bine ca tijele linkurilor sa fie inegale,la un anumit pas tot difera unghiul si deci nu ai rezolvat mare lucru...asa ca spor la treaba.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu