Vreau sa Cumpar un buggy Ce recomandati?
Postat 09 June 2011 - 07:02 AM
Cracky, la 08 June 2011 - 05:50 PM, a spus:
Eu mi-am luat pana la urma HPI Trophy 3.5 .
Am la activ o singura iesire pe circuit, asa gen plimbare, usurel si batraneste ca sunt incepator si nu vreau s-o troznesc din prima.
Recomandati pe cineva care imi poate face niste reglaje ca la carte la ea ?
Am la activ o singura iesire pe circuit, asa gen plimbare, usurel si batraneste ca sunt incepator si nu vreau s-o troznesc din prima.
Recomandati pe cineva care imi poate face niste reglaje ca la carte la ea ?
Chiar tu poti sa-ti faci reglajele motorului "ca la carte" daca urmaresti paginile 15.16 si 17 din manual.
Daca faci singur asta o sa ai o mare satisfactie.
You can go faster... I can go anywhere !
Postat 09 June 2011 - 12:25 PM
Dan71, la 09 June 2011 - 07:02 AM, a spus:
Chiar tu poti sa-ti faci reglajele motorului "ca la carte" daca urmaresti paginile 15.16 si 17 din manual.
Salut !
Am mai vb cu cateva persoane si mi-au zis in mare parte ce fac cele 3 surubele de la carburator, am imprumutat de la un prieten un termometru cu infrarosu si cand se opreste ploaia ma apuc sa reglez amestecul.
Temperatura am inteles ca ar trebui sa fie pana in 130-140 grade celsius.
De abia astept sa o testez :good:
Make your own rulz !
Postat 09 June 2011 - 11:14 PM
Mda, azi m-am chinuit prin politehnica de mi-au mai iesit doua fire albe.
Ba nu scotea fum, ba scotea prea mult, ba avea relantiul prea mare, daca-l dadeam mai mic murea motorul, mai ma duceam si dadeam 2-3 cerculete pe nisip (ture mari) si daca opream deodata gazul, murea motorul. Singura cale de mijloc care am gasit-o pana acum a fost sa las relanti-ul mai mare, doar ca acum cand e la relanti masinuta pleaca usurel de pe loc fara s-o turez, daca dau relantiul mai mic moare motorul dupa ture mari si oprit gazul..
Totusi, nu ma puteti indruma la nimeni ? :clapping: