E-Revo 1/16 brushed
#1
Postat 03 June 2011 - 01:21 PM
Am cateva nelamuriri:
1. Rotile din spate ale masinii nu sunt paralele cu sasiul, ci formeaza un unghi ascutit cu varful spre fata.
2. Regland steering-ul din butonul de pe telecomanda, rotita nu este la pozitia 0, ci undeva la jumatatea cursei intre maxim stanga si pozitia 0. Este si alt mijloc de a seta steering-ul astfel incat sa aduc rotita de pe telecomanda cat mai aproape de pozitia 0?
Multumesc.
#2
Postat 03 June 2011 - 01:26 PM
cosminlzr, la 03 June 2011 - 01:21 PM, a spus:
Am cateva nelamuriri:
1. Rotile din spate ale masinii nu sunt paralele cu sasiul, ci formeaza un unghi ascutit cu varful spre fata.
2. Regland steering-ul din butonul de pe telecomanda, rotita nu este la pozitia 0, ci undeva la jumatatea cursei intre maxim stanga si pozitia 0. Este si alt mijloc de a seta steering-ul astfel incat sa aduc rotita de pe telecomanda cat mai aproape de pozitia 0?
Multumesc.
#4
Postat 03 June 2011 - 03:28 PM
cosminlzr, la 03 June 2011 - 01:21 PM, a spus:
E normal. Parametrul se numeste 'toe in' si este folosit pentru o mai buna stabilitate in linia dreapta (valabil doar pentru rotile spate! Pentru fata sunt alte reglaje). Vezi si fotografia atasata pentru o exemplificare.
cosminlzr, la 03 June 2011 - 01:21 PM, a spus:
Sigur ca se poate, exact cum a spus si formotion, faci reglajul pe cale mecanica. Demontezi echea ("bratul") servo-ului si o montezi perfect centrat. In felul asta nu mai ai nevoie de corectie din trimul de pe radiocomanda. Cateodata acest lucru nu este insa posibil deoarece echea se aseaza pe o rotita dintata, si dupa cum se aseaza acolo poate avea un mic unghi oricum ai incerca s-o potrivesti. Atunci pur si simplu corectezi din trim si aia e.
Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 03 June 2011 - 03:30 PM
#5
Postat 03 June 2011 - 06:29 PM
E normal. Parametrul se numeste 'toe in' si este folosit pentru o mai buna stabilitate in linia dreapta (valabil doar pentru rotile spate! Pentru fata sunt alte reglaje). Vezi si fotografia atasata pentru o exemplificare.
Pozitia rotilor din spate este exact ca in poza.
#10
Postat 07 June 2011 - 08:24 AM
http://traxxas.com/s...ed-manual_0.pdf
E o lectura placuta si relaxanta :drinks:.
Producatorul recomanda ulei siliconic atat pentru amortizoare cat si pentru diferentiale. Pentru amortizoare se foloseste un ulei specific, mai subtire (stock este 40WT), in timp ce pentru umplutul diferentialelor se foloseste un ulei mult mai gros.
In al doilea rand, discutia ar trebui mutata aici:
http://www.rhcforum...._hl__e-revo+116
#11
Postat 07 June 2011 - 08:52 AM
Ady., la 07 June 2011 - 06:22 AM, a spus:
Te rog frumos, @ady, NU MAI DA SFATURI !!!... asta pana cand vei observa/face diferentele intre uleiuri/vaseline si la ce se intrebuinteaza ele, in functie de vascozitati.
#13
Postat 08 June 2011 - 09:59 AM
Oricum daca vrei sa fii sigur ca nu gresesti poti merge pe uleiurile de la ei, de exemplu cel 50.000 (in ce unitate de masura o fi) este Traxxas# 5137, au inclusiv un set cu 10k, 30k si 50k, Traxxas# 5136X.