Modelism - RHC Forum: E-Revo 1/16 brushed - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

E-Revo 1/16 brushed

#1 Useril este offline   cosminlzr 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 03-April 11

Postat 03 June 2011 - 01:21 PM

Salut. Sunt noul posesor al unui automodel E-Revo 1/16 brushed.
Am cateva nelamuriri:
1. Rotile din spate ale masinii nu sunt paralele cu sasiul, ci formeaza un unghi ascutit cu varful spre fata.
2. Regland steering-ul din butonul de pe telecomanda, rotita nu este la pozitia 0, ci undeva la jumatatea cursei intre maxim stanga si pozitia 0. Este si alt mijloc de a seta steering-ul astfel incat sa aduc rotita de pe telecomanda cat mai aproape de pozitia 0?
Multumesc.
0

#2 Useril este offline   formotion 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 28-March 11
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 03 June 2011 - 01:26 PM

Vezi postareacosminlzr, la 03 June 2011 - 01:21 PM, a spus:

Salut. Sunt noul posesor al unui automodel E-Revo 1/16 brushed.
Am cateva nelamuriri:
1. Rotile din spate ale masinii nu sunt paralele cu sasiul, ci formeaza un unghi ascutit cu varful spre fata.
2. Regland steering-ul din butonul de pe telecomanda, rotita nu este la pozitia 0, ci undeva la jumatatea cursei intre maxim stanga si pozitia 0. Este si alt mijloc de a seta steering-ul astfel incat sa aduc rotita de pe telecomanda cat mai aproape de pozitia 0?
Multumesc.
salut.se pote regla.trebuie sa dai rotita la zero cu cu masina pornita si ajusteji bratul de la servo cat iti permite....
FORMOTION EVER AND EVER
0

#3 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 June 2011 - 03:15 PM

Pune o poza cu unghiul care il formeaza rotile ( chestia asta nu am mai intalnit-o )
0

#4 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 June 2011 - 03:28 PM

Vezi postareacosminlzr, la 03 June 2011 - 01:21 PM, a spus:

1. Rotile din spate ale masinii nu sunt paralele cu sasiul, ci formeaza un unghi ascutit cu varful spre fata.

E normal. Parametrul se numeste 'toe in' si este folosit pentru o mai buna stabilitate in linia dreapta (valabil doar pentru rotile spate! Pentru fata sunt alte reglaje). Vezi si fotografia atasata pentru o exemplificare.

Vezi postareacosminlzr, la 03 June 2011 - 01:21 PM, a spus:

2. Regland steering-ul din butonul de pe telecomanda, rotita nu este la pozitia 0, ci undeva la jumatatea cursei intre maxim stanga si pozitia 0. Este si alt mijloc de a seta steering-ul astfel incat sa aduc rotita de pe telecomanda cat mai aproape de pozitia 0?

Sigur ca se poate, exact cum a spus si formotion, faci reglajul pe cale mecanica. Demontezi echea ("bratul") servo-ului si o montezi perfect centrat. In felul asta nu mai ai nevoie de corectie din trimul de pe radiocomanda. Cateodata acest lucru nu este insa posibil deoarece echea se aseaza pe o rotita dintata, si dupa cum se aseaza acolo poate avea un mic unghi oricum ai incerca s-o potrivesti. Atunci pur si simplu corectezi din trim si aia e.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 9060_topview.jpg

Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 03 June 2011 - 03:30 PM

Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#5 Useril este offline   cosminlzr 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 03-April 11

Postat 03 June 2011 - 06:29 PM

[quote name='ovidiugm' timestamp='1307107695' post='489501']
E normal. Parametrul se numeste 'toe in' si este folosit pentru o mai buna stabilitate in linia dreapta (valabil doar pentru rotile spate! Pentru fata sunt alte reglaje). Vezi si fotografia atasata pentru o exemplificare.


Pozitia rotilor din spate este exact ca in poza.
0

#6 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 June 2011 - 07:11 PM

Super, inseamna ca ai o masina normala :angry2:.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#7 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 June 2011 - 11:11 AM

Cu toate ca sa lamurit problema, dar credeam ca te referi la un unghi mare 8))
0

#8 Useril este offline   cosminlzr 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 03-April 11

Postat 07 June 2011 - 12:18 AM

Multumesc pentru raspunsuri.
As mai avea o intrebare: Ce consumabile imi trebuie pentru masinuta (uleiuri/vaselina pentru amortizoare, diferentiale, etc.)?
0

#9 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 June 2011 - 06:22 AM

Poti sa ii pui orice vaselin, ulei, etc... eu nu vad nici o difenreta intre cele din magazinele de modelism si cele obisnuite, doar uleiul pentru filtrul de aer ce e mai bunicel.
0

#10 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 June 2011 - 08:24 AM

In primul rand, ai citit manualul? Daca modelul e luat sh si nu ai un manual, gasesti o copie a manualului aici:
http://traxxas.com/s...ed-manual_0.pdf
E o lectura placuta si relaxanta :drinks:.

Producatorul recomanda ulei siliconic atat pentru amortizoare cat si pentru diferentiale. Pentru amortizoare se foloseste un ulei specific, mai subtire (stock este 40WT), in timp ce pentru umplutul diferentialelor se foloseste un ulei mult mai gros.

In al doilea rand, discutia ar trebui mutata aici:
http://www.rhcforum...._hl__e-revo+116
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#11 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 07 June 2011 - 08:52 AM

Vezi postareaAdy., la 07 June 2011 - 06:22 AM, a spus:

Poti sa ii pui orice vaselin, ulei, etc... eu nu vad nici o difenreta intre cele din magazinele de modelism si cele obisnuite, doar uleiul pentru filtrul de aer ce e mai bunicel.


Te rog frumos, @ady, NU MAI DA SFATURI !!!... asta pana cand vei observa/face diferentele intre uleiuri/vaseline si la ce se intrebuinteaza ele, in functie de vascozitati.
0

#12 Useril este offline   cosminlzr 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 03-April 11

Postat 08 June 2011 - 02:56 AM

In manual scrie ca din fabrica diferentialele sunt umplute cu ulei siliconic cu viscozitatea SAE 30000W. Asta inseamna 1250461 cst. Este corect? Eu am gasit ulei siliconic de maxim 60000 cst. Voi ce recomandati?
0

#13 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 June 2011 - 09:59 AM

E cam mult intr-adevar, suspectez ca cel din diferentiale este de fapt un 30.000 CST si unitatea de masura nu a fost exprimata corect.
Oricum daca vrei sa fii sigur ca nu gresesti poti merge pe uleiurile de la ei, de exemplu cel 50.000 (in ce unitate de masura o fi) este Traxxas# 5137, au inclusiv un set cu 10k, 30k si 50k, Traxxas# 5136X.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu