Modelism - RHC Forum: revo 3.3 - probleme pornire - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

revo 3.3 - probleme pornire

#1 Useril este offline   promo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 23-November 06

Postat 02 May 2011 - 06:18 PM

salutare.
cine ma poate ajuta cu un sfat pentru problema mea ?

avem un revo care a stat pe tusa aproape 2 ani. acum nu mai porneste de nici un fel.
am atasat un filmulet.

am observat ca daca nu tin degetul la evacuare, nu vine combustibil pe furtun.

idee , propuneri... ?

mersi.


Aceasta postare a fost editata de promo: 02 May 2011 - 06:19 PM

Traxxas Revo 3.3
0

#2 Useril este offline   daniel_hnatec 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 May 2011 - 07:24 PM

Pare ca EzStart-ul functioneaza cum trebuie: motorul electric functioneaza si bujia s-ar incalzi. Ar trebuii sa dai jos motorul si sa il cureti putin: dai jos radiatorul, backplate-ul si cureti motorul pe interior (poti cu WD40 sau cu un curatitor auto pentru frane), dai apoi cu ceva ulei afterun, reglezi carburatorul pe setarile de fabrica, parca 4 ture high speed-ul si 2.5 ture low speed-ul, sau invers....trebuie sa cauti pe net (sigur gasesti).

Apropo in urma cu 2 ani ai pus ulei after run in motor? Sau ai folosit masina si apoi ai lasat-o pe bara?
Am un prieten care a lasat doua masini aproape un an fara ulei after run si cand am incercat sa le pornim s-au rupt biele (s-au gripat rulmentii si bucsa ce face legatura intre biela si arbore)....la ambele masini;)

Daca tot timpul asta de 2 ani nu a avut ulei in motor nu mai incerca sa il pornesti... desfa motorul si pune-i ceva ulei, incearca sa angrenezi volanta cu mana...iti dai seama daca intampini greutati si este gripat sau doar are compresie inca buna.

Compresia ai verificat-o? Cum este?


Spor la treaba
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea

Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
0

#3 Useril este offline   kinderu56 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 857
  • Inregistrat: 12-February 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 03 May 2011 - 01:19 AM

asigurate ca bujia este ok mie imi da impresia ca bujia este pe post de dop
Team associated b44
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"

0723652247
0

#4 Useril este offline   promo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 23-November 06

Postat 03 May 2011 - 12:57 PM

mai, daca ledul de la ez-start se aprinde, zic ca bujia este in regula.

ultima data am curatat motorul doar cu wd40 si l-am lasat asa...fara ulei....

> Daniel ai si PM.
Traxxas Revo 3.3
0

#5 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 10 May 2011 - 09:50 AM

si mie mi se aprindeauu beculetele, totul parea in regula, dar motorul nu pornea :mellow:
pana mi'am dat seama ca, cablurile erau conectate aiurea. incearca sa faci cumva un test cu bujia scoasa..
I reject your reality and substitute my own.
0

#6 Useril este offline   promo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 23-November 06

Postat 14 May 2011 - 02:42 PM

cum verific compresia ?
Traxxas Revo 3.3
0

#7 Useril este offline   Dragos rc 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 274
  • Inregistrat: 10-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 May 2011 - 03:14 PM

Vezi postareapromo, la 14 May 2011 - 02:42 PM, a spus:

cum verific compresia ?

Invarti de volanta,daca misti greu de volanta are compresie daca nu, nu prea!
0

#8 Useril este offline   promo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 23-November 06

Postat 15 May 2011 - 05:06 PM

Vezi postareaDragos rc, la 14 May 2011 - 03:14 PM, a spus:

Invarti de volanta,daca misti greu de volanta are compresie daca nu, nu prea!



mersi ! are..... ce kkt ii fac sa porneasca... :)
Traxxas Revo 3.3
0

#9 Useril este offline   kinderu56 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 857
  • Inregistrat: 12-February 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 16 May 2011 - 10:58 AM

ai verificat unde vine furtunu de alimentate, sa nu fie partial infundat sa nu vina suficient combustibil
Team associated b44
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"

0723652247
0

#10 Useril este offline   promo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 23-November 06

Postat 21 May 2011 - 11:40 PM

ok, am rezolvat o problema, combustibilul era prea vechi.

am reusit sa pornesc jucaria :) , dar la relantiu face parca vrea sa isi ia zboru.
deasemenea cand accelerez...sta pe loc.... un video mai jos...

cewva pe undeva e gresit....si nu stiu unde....please help :)



Traxxas Revo 3.3
0

#11 Useril este offline   daniel_hnatec 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 May 2011 - 10:00 AM

Cand o accelerezi trebuie sa te uiti la clopot....daca antreneaza spur-ul.
Este posibil ca:
- spurul sa fie tocit sau sa nu "calce" bine clopotul pe spur (se observa imediat, daca e tocit tre sa schimbi spurul, daca nu calca bine trebuie pur si simplu sa repozitionezi suportul motorului, cu tot cu motor...mai sus, are un singur surub);
- ambreiajul nu functioneaza cum trebui: sabotii nu blocheaza cum trebuie pe clopot (poate scapi ieftin si ai ulei pe saboti si aluneca, sau poate arcurile sabotilor sunt de vina).

Desfa pe acolo si vezi ce are.

Spor
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea

Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
0

#12 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 May 2011 - 07:40 PM

Are dreptate daniel, dar acum ca ai accelerat-o asa rau e posibil sa oi fi stricat roata dintata, sa fi tocit dintii aia, dinstranta intre roata si clopot o faci cu o bucata de hartie intre ele. Lasi hartia intre ele si prinzi motorul apoi iei hartia si aceea este distranta care trebuie.
0

#13 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 23 May 2011 - 09:08 AM

el nu o accelera decat un pic. relantiu.. mi se pare ca n'ar strica inca 1/8 ture la high speed nedle. Cat despre ambreiaj.. fa ce ti'au spus colegii mai sus :good:
I reject your reality and substitute my own.
0

#14 Useril este offline   promo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 23-November 06

Postat 07 June 2011 - 01:02 AM

Vezi postareadaniel_hnatec, la 22 May 2011 - 10:00 AM, a spus:

Cand o accelerezi trebuie sa te uiti la clopot....daca antreneaza spur-ul.
Este posibil ca:
- spurul sa fie tocit sau sa nu "calce" bine clopotul pe spur (se observa imediat, daca e tocit tre sa schimbi spurul, daca nu calca bine trebuie pur si simplu sa repozitionezi suportul motorului, cu tot cu motor...mai sus, are un singur surub);
- ambreiajul nu functioneaza cum trebui: sabotii nu blocheaza cum trebuie pe clopot (poate scapi ieftin si ai ulei pe saboti si aluneca, sau poate arcurile sabotilor sunt de vina).

Desfa pe acolo si vezi ce are.

Spor


spurul e nou, nu e tocit... am reglat spurul, zic eu ca e aranjat corect.

o dau din problema in problema, la ultima testare am observat ca motorul in maxim un minut se inchinge f. tare, iese fum.... si dupa 2-3 minute daca opresc motorul, bujia nu mai funcioneaza...am schimbat 2 ...

sunt antitalent la astea :drinks: ..... daca cineva este dispus sa ma ajute sa o pun pe picioare, contracost bineinteles , sa ma contacteze...
Traxxas Revo 3.3
0

#15 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 June 2011 - 06:20 AM

E normal sa se inschinga... ma ales dac ail turezi repede.
Daca motorul este nou inseamna ca nu sunt facut bine reglajele, parka iti da un dvd cand iei masinai, asa ca ai face bine sa te uiti la filmulet.
Daca motorul este vechi e posibil sa nu mai mearga ca un motor rezista in jur de 25 litri nitrometan consumati, poate sa consume si mai mult dar depinde cum il intretii.
0

#16 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 07 June 2011 - 05:32 PM

Vezi postareaAdy., la 07 June 2011 - 06:20 AM, a spus:

E normal sa se inschinga... ma ales dac ail turezi repede.
Daca motorul este nou inseamna ca nu sunt facut bine reglajele, parka iti da un dvd cand iei masinai, asa ca ai face bine sa te uiti la filmulet.
Daca motorul este vechi e posibil sa nu mai mearga ca un motor rezista in jur de 25 litri nitrometan consumati, poate sa consume si mai mult dar depinde cum il intretii.


Un motor poate fi turat si incet?
Motorul nu este nou (a scris omu'). Nu primesti dvd cu reglaje. Inseamna ca nu ai si ca nu ai avut inca un motor nou.... Motoarele noi vin deja reglate "bogat" in combustibil pentru a incepe rodajul. Odata inceput rodajul, se poate incepe si reglajul de finete al unui motor.
Cine ti-a zis, sau unde scrie cat rezista un motor??? In sfarsit sunt de acord cu tine, ca daca stii sa intretii un motor te poate tine destul de mult timp.
0

#17 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 June 2011 - 06:07 PM

Din cate stiu cei de la hpi dau si un dvd la automodelele care le vand si ma gandeam ca si cei de la traxxas fac la fel... Nu am avut termica de la traxxas dar electrice da.
Si inafara de faptul cum sunt multi carcotasi pe aici stiu doar sa atraga atentia altor membri chestia asta putand sa o faca si in privat,dar sa il ajute cu un sfat, unul consistent pe cel care deschide topicul cu problema, nu.
0

#18 Useril este offline   AG-74-HESS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08
  • Gender:Male

Postat 07 June 2011 - 06:45 PM

Ce observ eu asa de la distanta e ca merge foarte sec motorul (vad si aud asta din film), de fapt e reglat total aiurea. Deasemenea cred ca ambreiajul patineaza (posibil ulei in el). Apeleaza la cineva din zona, ca ``sudezi`` motorul.

Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 07 June 2011 - 06:46 PM

0

#19 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 07 June 2011 - 07:48 PM

Si eu am spus ca nu ar strica inca 1/8 ture in plus la gaz (dar nimeni nu m'a ascultat :rolleyes: )
I reject your reality and substitute my own.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu