daniel_hnatec, la 22 May 2011 - 10:00 AM, a spus:
Cand o accelerezi trebuie sa te uiti la clopot....daca antreneaza spur-ul.
Este posibil ca:
- spurul sa fie tocit sau sa nu "calce" bine clopotul pe spur (se observa imediat, daca e tocit tre sa schimbi spurul, daca nu calca bine trebuie pur si simplu sa repozitionezi suportul motorului, cu tot cu motor...mai sus, are un singur surub);
- ambreiajul nu functioneaza cum trebui: sabotii nu blocheaza cum trebuie pe clopot (poate scapi ieftin si ai ulei pe saboti si aluneca, sau poate arcurile sabotilor sunt de vina).
Desfa pe acolo si vezi ce are.
Spor
spurul e nou, nu e tocit... am reglat spurul, zic eu ca e aranjat corect.
o dau din problema in problema, la ultima testare am observat ca motorul in maxim un minut se inchinge f. tare, iese fum.... si dupa 2-3 minute daca opresc motorul, bujia nu mai funcioneaza...am schimbat 2 ...
sunt antitalent la astea :drinks: ..... daca cineva este dispus sa ma ajute sa o pun pe picioare, contracost bineinteles , sa ma contacteze...