Termic = Electric O echivalenta?
#3
Postat 23 January 2005 - 11:02 PM
#7
Postat 24 January 2005 - 12:12 AM
Picatot, la 23 Jan 2005, 23:51, a spus:
Banuiesc ca testele au fost deja facute si nu sunt primul care isi pune o intrebare de genul asta!
posibil sa se fi facut ar datorita diferetelor mari dintre performante nu se prea tine cont de echivalentza
puterea unui motor electric normal ori o stii ori o calculezi, o poti calcula in dou feluri:
1) P=I*U/randament
2) P=F*V=moment(la un cm)*rotatie (pe secunda)*2*pi/100
Ai sa vezi ca puterile sunt ceva in ntervalul 50W-200W sensibil mai mici ca un termic a carui putere o exprimi in cai putere
de exemplu eu am un Power600 cu 3N*cm cu o rot 266rot/s => 50W (asta e puterea la randament maxim consuma 70W si are 70%) iar puterea maxima e la un cuplu de 15N*cm cu 150rot/s => 141W
#8
Postat 24 January 2005 - 12:40 AM
daca este in practica atunci nu poti compara ventilatoru cu termicul. chiar daca da bine in W trebuie sa iei in considerare si greutatea packului care este foarte mare. si acolo nu pusca problema
red
#12
Postat 24 January 2005 - 09:54 AM
PS : Adica mai ce zicea Marinaru dar mai concret.
Aceasta postare a fost editata de ZOD: 24 January 2005 - 09:57 AM
#13
Postat 24 January 2005 - 10:18 AM
MINIM 8 celule/1850mah = 450 grame
TOTAL = 750 grame in cazul asta.
Daca se merge pe LI-PO 2x85=190 grame
500 grame aici!
:) => :)
Aceasta postare a fost editata de Picatot: 24 January 2005 - 10:43 AM
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
#14
Postat 24 January 2005 - 11:37 AM
Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 24 January 2005 - 11:37 AM
#15
Postat 24 January 2005 - 11:40 AM
Din ce am vazut eu la momentul asta multi incearca sa inlocuiasca speed 400 sau speed 600 cu un brushless la jumatate din greutate si mai mult decat dublu putere. Putin probabil ca cineva sa arunce un Webra de 10-15 cc si sa puna un brushless in loc.
Pe de alta parte poti sa te chinui sa pui pe un zagi un motor de 7.5 cc (vezi ZOZO) dar muuult mai bine ar zbura cu un brushless speed 400 chiar daca brushlesu da jumate din puterea mot de 7.5 , dar si pretul e altul.
Poti sa te uiti la reviewurile de pe rcuniverse ca e mai edificator cu mult mai multe explicatii pertinente.
#17
Postat 24 January 2005 - 01:13 PM
Un BRUSHless + regulator mediu (echiv unui 480-550) .... 160 grame .......120 euro;
Regulatorul ........................................................................ 35 grame ........120 euro
Pack LI-PO ............................................................................81 grame .........54 euro
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
TOTAL: ........................................................................276 grame ..............~300 EURO (incl transport)
MAXIMUL ptr combinatia asta ar fi un aero cam de 1000 grame
Deci ar ramine 700 grame constructia http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Mortala combinatia si ca performanta da si ca bani! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
Aceasta postare a fost editata de Picatot: 24 January 2005 - 01:28 PM
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
#18
Postat 24 January 2005 - 01:27 PM
- Fie construim sau cumparam un avion fragil (adica usor) cu mai putini bani si ii bagam o motorizare "LoW cost" in acest caz INCEPATORII fara PROFESORI vor cheltui la fel de mult ca si ptr solutia scumpa fiindca sunt pasibili de MUUUUUUUUUlte crashuri!
- Fie se construieste "SOLID" din ONDAPLAST sau fibra se motorizeaza corespunzator si deci ....
Asta nu insemna descurajare ptr nimeni ... E doar concluzia logica! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
#19
Postat 24 January 2005 - 03:03 PM
cerceteaza bine piatza.
un brushless bun nu costa ami mult de 100euro (la vreo 400W desi nu cred ca-ti tr asa mult) un axi mic e chiat sub 40£ (60 euro) regulatoare.. unu de 25A aici e 70euro
in totalpt un brsless mic nu tr sa depashesti 200 euro chair 150!!! studiaza bine piatza
Iar la greutate un brushless butenic (ca al emeu) are vreo 150grame 200g daca e de peste 500W
iar unu mc cu putere sub 300W are in jur de 100g chair mai putin
Spor la treaba
Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 24 January 2005 - 03:09 PM
#20
Postat 24 January 2005 - 03:12 PM
E vorba doar de un mic studiu ...
Stiu si eu ceva carari batatorite iar cind ma voi decide sa cumpar ... poti sa fii sigur ca voi apela la AI DE STIU bine unde si cu ce se maninca! (MACAR ACU DUPA ce am cheltuit o caruta de bani :( )
Problema ar fi acum poate mai stringenta decit pretul clarificarea acestei echiv si a modalitatilor de alegere adica ceva de forma:
MOTOR tip ......
Curent .......
ACCU NEC .....
Poate sa duca .....kg sarcina utila;
Anvergura OPTIMA .... m ( optima si nu maxima adica sa mai am un 25-30% rezerva de putere)
Si poate ar mai trebui specificat si PROFILUL optim de aripa .... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_.gif
VREAU CAM MULTE? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Echivalenta va veni in acest caz de la sine, desi multi supradimensioneaza termicele (ma refer la motoare) tocmai sa folosesca aceleasi prinderi .... + motive de discount pe cantitate....!
Aceasta postare a fost editata de Picatot: 24 January 2005 - 03:30 PM
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .
#22
Postat 24 January 2005 - 08:40 PM
#23
Postat 24 January 2005 - 10:47 PM
io zic ca da!!
sa -ti spun de ce:
aripa de o ai si nu ai zburat-o niciodata ai scos-o la schimb pt un easystar
de fapt nu prea zbori cu nika dar teorie faci si vrei brushlesuri,si alte fortze sa rupa ceru' , da sa nu rupa avionu cand cade!!
mai bine lasi anvergurile ,profilele optime,packuri li-po,si alte alea ,invata cu un model sa-l zbori si sa-l aterizezi,
de CATEVA ZECI DE ORI INTREG!!,
dupa aceea poti sa avansezi la profile si alte alea!!
sfatul meu ca NOVICE IN ACEST SPORT,pana nu zbori si nu vezi ce se intampla degeaba !!!
continui cu sfatul meu ca novice si spun urmatoarele:daca tot construiesti,si tot construiesti, si tot nu prea zboara....ce faci??
si sa completez ca m-am niervat mai devreme!
lasa-l domnului de ez*!!
uite aci ditamai BEAVERU la RHC !!
sa-l vezi pe GUEST11 ce fun e pe capu lui!
si are fo doua luni de cand zboara!
cade,se rupe,se lipeste, cade,se rupe,se lipeste, cade,se rupe,se lipeste........incet ,incet nu mai cade....
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 24 January 2005 - 11:12 PM
#24
Postat 24 January 2005 - 11:07 PM
2. Daca omului ii intra ceva gargauni in cap putine in shanse sa ii scoatem noi! Tr sa se convinga singur, buzunarul lui in fond.