- schema cu pic16f84 proiectata de Kim Mortensens - http://www.fmx.dk/;
- schema cu pic12f675, proietata de Tugboat - http://www.designsoft.com.au/ahome/rc/PIC-CarESC/;
- schema cu pic16f627, modificata de Pamfil - http://www.rhcforum.ro/index.php?showtopic...=0&start=0;
- inca o schema cu pic12f675, Bi-Directional Speed Controller - http://homepages.paradise.net.nz/bhabbott/bridge.html;
Le-a construit careva pe toate? Dupa parerea voastra care este mai bun si mai potrivit pentru o barcuta de plantat?
Eu le-am construit, cu cate 2 fet-uri in paralel.
1. Varianta proiectata de Kim m-a dezamagit cel mai mult. L-am incercat pe mers in gol cu motoare Clash21 si Robbe755, feturile fara radiator se incalzesc destul de tare.
2. Varianta proiectata de Tugboat, greu de programat pe anumite canale (nu am inteles de ce), merge in general bine, nu se incalzesc deloc fet-urile la testul de mers in gol, fara radiator, dar am avut situatii in care , jucandu-ma cu el inainte si inapoi sau crescand si reducand brusc turatia si repetat, sa sa sa se blocheze (nu mai raspundea la comenzile date, dar dupa o repornire functiona perfect).
3. Varianta modificata de Pamfil merge bine, nu se blocheaza, fet-urile nu se incalzesc deloc fara radiator latestul de mers in gol, dar trecerea de la mers inainte la mers inapoi se face brusc, fara frana. Multumiri lui Pamfil pentru ca ne-a impartasit tuturor din experienta lui.
4. Varianta Bi-Directional Speed Controller, micut, ieftin de realizat, fara switch pentru programare, la mine merge numai pe canalul 2 al receptorului (Spring TG661), fet-urile, fara radiator, nu se incalzesc deloc la testul de mers in gol cu motor Robbe 755. Trecerea de la mers inainte la mers inapoi si invers nu se realizeaza brusc, ci cu franare. O surpriza placuta, nu ma asteptam sa mearga atat de bine.
Aveti idee de ce in anumite situatii (explicate mai sus) varianta Tugboat se blocheaza?
Aceasta postare a fost editata de costelino: 19 August 2010 - 07:25 PM