Postat 22 September 2010 - 07:36 AM
Daca vrei sa cotesti "din cele doua motoare" si n-ai carma, atunci iti trebuie doua regulatoare, cate unul la fiecare motor, controlate prin doua stickuri separat, ori pri unul singur si un mixer incrucisat (prezent pe multe emitatoare sau cumparat separat). Asta este varianta mai costisitoare (2 motoare + 2 regulatoare).
Daca vrei sa folosesti carma, atunci poti pune cele 2 motoare pe un singur regulator, ori legate in serie daca sunt la 6-7V si puse pe un acumulator de 12V si un regulator ce rezista la 14V, ori legate in paralel daca sunt de 12V si puse pe acumulator si regulator de 12V, sau tot paralel daca toate sunt de 6V (caz nedorit datorita curentului foarte mare din sistem).
Cel mai bine ar fi sa pui un singur motor cu un singur regulator, daca constructia iti permite. Daca barca este pentru nadit caci ai postat aici, caci daca este un catamaran pentru viteza, atunci e alta poveste. De fapt din cate s-au mai discutat, se pare ca monococile sunt mai bune la nadit, pe valuri.
Sunt foarte bune regulatoarele industriale daca sunt alese corespunzator cu motorul si tensiunea folosita. Le gasesti pe siteurile de modelism dar repet: trebuie sa fii atent la tensiunile si curentii nominali dati pe site la care trebuie sa iti iei o rezerva.
"renumitul marian" o fi ok atata timp cat nu s-a auzit inca ca n-ar fi.
In rest, stii cum e si cu reclamele comerciale: calitatea nu-i obligatoriu sa fie direct proportionala cu volumul reclamei.
Succes!