elicopter de jucarie X-plane incepator vreau sa inteleg
Postat 26 April 2011 - 01:23 PM
De curand sunt posesor al unui elicopter ca in poza. Probabil e de jucarie...oricum deocamdata nici nu vreau mai mult. Am cateva probleme cu el si as vrea sa le rezolv, dar am nevoie de sfatul vostru:
1. acumulatorul nu mai are curent. este un BFN Ni-MH AAAP 650 mAh 7,2V. intrebarea este cum il incarc? exista incarcatorare speciale...pot sa-mi fac eu unul folosind un transformator...care sunt caracteristicile incarcatorului?
2. nu avea radiocomanda, dar am gasit una de la un model asemanator, poate sa functioneze? si pe elicopter si pe radiocomanda este scris 27MHz, ce inseamna asta?
In caz ca nu merge (radiocomanda), as putea sa-mi fac o radiocomanda eu?(nu sunt incepator in electronica)cat poate sa fie de complicat?
Multumesc,
Laurentiu
Postat 26 April 2011 - 01:57 PM
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
Postat 26 April 2011 - 02:12 PM
balaur_u, la 26 April 2011 - 01:23 PM, a spus:
De curand sunt posesor al unui elicopter ca in poza. Probabil e de jucarie...oricum deocamdata nici nu vreau mai mult. Am cateva probleme cu el si as vrea sa le rezolv, dar am nevoie de sfatul vostru:
1. acumulatorul nu mai are curent. este un BFN Ni-MH AAAP 650 mAh 7,2V. intrebarea este cum il incarc? exista incarcatorare speciale...pot sa-mi fac eu unul folosind un transformator...care sunt caracteristicile incarcatorului?
2. nu avea radiocomanda, dar am gasit una de la un model asemanator, poate sa functioneze? si pe elicopter si pe radiocomanda este scris 27MHz, ce inseamna asta?
In caz ca nu merge (radiocomanda), as putea sa-mi fac o radiocomanda eu?(nu sunt incepator in electronica)cat poate sa fie de complicat?
Multumesc,
Laurentiu
Este o jucarie!!!! Daca ai cunostinte de electronica 27Mhz este frecventa purtatoare de semnal.
Postat 26 April 2011 - 02:16 PM