Traxxas 3.3 defect. Ajutor!!!!
#1
Postat 24 March 2011 - 09:25 PM
Am un Jatto 3.3 termic, pe care am reusit sa il scap intr un lac.
S a oprit si bun oprit este. Am desfacut tot motorul, l am curatat, l am
pus inapoi exact ca in manual doar ca acu nu mai trage conbustibilul, deci nu mai porneste.
Ma poate ajuta cineva cu repornirea lui?
Multumesc anticipat!
#2
Postat 24 March 2011 - 11:00 PM
danielo, la 24 March 2011 - 09:25 PM, a spus:
Am un Jatto 3.3 termic, pe care am reusit sa il scap intr un lac.
S a oprit si bun oprit este. Am desfacut tot motorul, l am curatat, l am
pus inapoi exact ca in manual doar ca acu nu mai trage conbustibilul, deci nu mai porneste.
Ma poate ajuta cineva cu repornirea lui?
Multumesc anticipat!
Carburatorul l-ai curatat? Poate ala este infundat!!!
Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
#4
Postat 25 March 2011 - 07:09 AM
danielo, la 25 March 2011 - 04:39 AM, a spus:
Mentionez ca abia reusisem sa ii fac rodajul, deci nu avea cum sa se infunde
in 4 rezervoare pe loc si 2 pe asfalt.
Experienta mea de modelist se rezuma la 3L de combustibil consumati si un accident urat cu un santafe. In aceste conditii, ce urmeaza sa spun nu este un sfat ci o parere la care astept si eu confirmare alaturi de tine, de la cei mai experimentati.
Parerea: Daca spui ca ai curatat tot, inclusiv toba, este posibil ca in momentul in care a intrat in apa, materialele diferite din motor sa se fi contractat rapid, dar diferit (bloc, chiulasa, capac pullstart - nu stiu cum se cheama, rulmenti), facand posibila aparitia unor deformari sensibile, dar suficient de serioase incat sa se piarda etanseitatea. Astfel, chiar daca simti in sfoara ca ai compresie, e posibil ca motorul sa traga aer fals.
#5
Postat 25 March 2011 - 09:38 AM
sectoristu, la 25 March 2011 - 07:09 AM, a spus:
Parerea: Daca spui ca ai curatat tot, inclusiv toba, este posibil ca in momentul in care a intrat in apa, materialele diferite din motor sa se fi contractat rapid, dar diferit (bloc, chiulasa, capac pullstart - nu stiu cum se cheama, rulmenti), facand posibila aparitia unor deformari sensibile, dar suficient de serioase incat sa se piarda etanseitatea. Astfel, chiar daca simti in sfoara ca ai compresie, e posibil ca motorul sa traga aer fals.
corect! si ar mai fi un aspect pe care (parca) nu l-ai mentionat : cind a ajuns in lac functiona? si daca tot m-am bagat in discutie, unde esti domnia ta localizat?
#6
Postat 25 March 2011 - 09:48 AM
revenind si facind cu ocazia asta dublu edit;
revazind primul articol deduc ca functiona cind a tras apa in loc de aer... ar mai fi o problema de luat in calcul si anume racirea brusca a unor componente de metal poate duce la fisurarea sau spargerea lor.
inainte de a mai emite eu cine stie ce gogomanie, verifica te rog daca motorul are compresie, si asta fa-o acctionind direct asupra lui nu prin intermediari (adica angrenaje, pullstart si mai stiu eu ce o avea el pus acolo)
#7
Postat 25 March 2011 - 11:15 AM
aedrin, la 25 March 2011 - 09:38 AM, a spus:
:angry2:) Functiona, eram la primele 2 ture de rodaj, asa am reusit sa o scap de sub control.
Sunt din Bucuresti, zona Berceni.
#8
Postat 25 March 2011 - 11:21 AM
sectoristu, la 25 March 2011 - 07:09 AM, a spus:
Parerea: Daca spui ca ai curatat tot, inclusiv toba, este posibil ca in momentul in care a intrat in apa, materialele diferite din motor sa se fi contractat rapid, dar diferit (bloc, chiulasa, capac pullstart - nu stiu cum se cheama, rulmenti), facand posibila aparitia unor deformari sensibile, dar suficient de serioase incat sa se piarda etanseitatea. Astfel, chiar daca simti in sfoara ca ai compresie, e posibil ca motorul sa traga aer fals.
Da, este foarte posibil sa se fi intamplat asa.
Doar ca l am mai desfacut inca 1data, si l am remontat cu si mai mare etentie.
In momentul asta trage conbustibilul dar cand ajunge in motor, se ineaca iar Starterul electronic intra in protectie.
#9
Postat 25 March 2011 - 11:25 AM
Scuze acum am vazut ultimul tau post, mai seaca putin HI speed -ul daca se ineaca
Aceasta postare a fost editata de bbe74: 25 March 2011 - 11:28 AM
#10
Postat 25 March 2011 - 11:39 AM
danielo, la 25 March 2011 - 11:21 AM, a spus:
Doar ca l am mai desfacut inca 1data, si l am remontat cu si mai mare etentie.
In momentul asta trage conbustibilul dar cand ajunge in motor, se ineaca iar Starterul electronic intra in protectie.
Man, daca trage combustibil in carb eu cred ca-i de bine. Poate nu porneste pentru ca nu ai amestecul bun (prea mult aer / combustibil) sau pentru ca bujia e arsa.
Pe de alta parte, din cate inteleg eu despre motoarele astea, combustibilul din rezervor este impins catre carb prin forta volumului de gaze evacuat din motor. Din carb, amestecul (aer + combustibil) intra in carter iar de acolo sunt impinse in camera de ardere de catre pistonul care coboara ca urmare a exploziei (timpul 2). In aceste conditii, este posibil ca din cauza lipsei etanseitatii despre care vorbeam anterior, amestecul sa nu mai fie urcat in camera de ardere, fiind in mare parte pierdut prin respectiva deformare.
Repet, sunt incepator deci pune dubiu in tot ceea ce-ti spun.
Succes
#11
Postat 25 March 2011 - 11:58 AM
aedrin, la 25 March 2011 - 09:48 AM, a spus:
revenind si facind cu ocazia asta dublu edit;
revazind primul articol deduc ca functiona cind a tras apa in loc de aer... ar mai fi o problema de luat in calcul si anume racirea brusca a unor componente de metal poate duce la fisurarea sau spargerea lor.
inainte de a mai emite eu cine stie ce gogomanie, verifica te rog daca motorul are compresie, si asta fa-o acctionind direct asupra lui nu prin intermediari (adica angrenaje, pullstart si mai stiu eu ce o avea el pus acolo)
Repet: motorul functiona.
te rog mai da mi indicatii despre cum sa verific compresia.
pun si o poza ca va faceti o idee
multumesc anticipat de interes!
#12
Postat 25 March 2011 - 12:04 PM
bbe74, la 25 March 2011 - 11:25 AM, a spus:
Scuze acum am vazut ultimul tau post, mai seaca putin HI speed -ul daca se ineaca
:angry2: se invarte dar nu porneste deci nu vorbim de relati.
nu am gasit in carte cum sa pun reglajele pe 0.
am incercat sa il ajut astupand esapamentul => degeaba. bujia e buna - verificata.
din pacate maine lucrez, as fi vrut foarte mult sa ajung la palat.
#13
Postat 25 March 2011 - 12:30 PM
low speed = la fata cu corpul carburatorului , relanti 0,7 mm deschis
http://www.rocousa.c...raxxassetup.htm
#14
Postat 25 March 2011 - 04:45 PM
bbe74, la 25 March 2011 - 12:30 PM, a spus:
low speed = la fata cu corpul carburatorului , relanti 0,7 mm deschis
http://www.rocousa.c...raxxassetup.htm
multumesc mult, intr un final am gasit si in carte, dar scie mic intr un colt, iar eu cu orbul gainilor ...:)
am facut si asta, DEGEABA :(
#15
Postat 25 March 2011 - 05:39 PM
Tinea cam o secunda apoi se oprea. Acu vine partea cea mai urata: s a rupt biela in partea de jos
unde vine prinsa de fusul arborelui cotit. din cate imi dau seama s a gripat, pt k am scos foarte greu
pistonul din corpul cilindru.
Cu siguranta am gresit undeva.
:)(
dupa ce comand altul revin cu detalii.
multumesc pentru promtitudinea voastra!
Un shop unde gasesc in Bucuresti?
(rog nu arucati cu pietre; sunt incepator)
#16
Postat 25 March 2011 - 06:58 PM
Str Stirbei Voda nr 100 Et2 Ap4 Bucuresti
Florin - e-mail:florin.popescu@autorc.ro tel: 0735-700-997
Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
#18
Postat 25 March 2011 - 10:06 PM
danielo, la 25 March 2011 - 05:39 PM, a spus:
Tinea cam o secunda apoi se oprea. Acu vine partea cea mai urata: s a rupt biela in partea de jos
unde vine prinsa de fusul arborelui cotit. din cate imi dau seama s a gripat, pt k am scos foarte greu
pistonul din corpul cilindru.
Cu siguranta am gresit undeva.
:((
dupa ce comand altul revin cu detalii.
multumesc pentru promtitudinea voastra!
Un shop unde gasesc in Bucuresti?
(rog nu arucati cu pietre; sunt incepator)
Bai ce nasol - imi pare rau... cum naiba s-a intamplat asta :(
Multa bafta la urmatorul
#19
Postat 25 March 2011 - 10:41 PM
sectoristu, la 25 March 2011 - 10:06 PM, a spus:
Multa bafta la urmatorul
Neexperienta isi spune cuvantul :~
Acu imi si dau seama de ce s a intamplat: din momentul in care am scapato in apa pana am reusit sa desfac motorul a durat cam o saptamana poate mai bine,eu fiind in grecia
la momentul ala. Una peste alta tarziu am aflat ca trebuie curatat motorul si dupa fiecare utilizare. Uite asa a corodat biela aia (acum cand s a rupt am observat o fisura veche cu depunere pe ea) si tare am impresia ca si arborele a patit la fel (arata cam ruginit) dar asta din urma fiind neingrijorator pt ca nu are depunere ci doar aspect(poate fi si de la explozie - pt ca e din aliaj de fier). la fel e posibil ca fisura sa fi aparut in urma contractarii bruste dupa cum m au luminat mai sus seniorii.
asta e o concluzie, dar a unui incepator!
Asa ca nu dati jucarii pe mana copiilor :(
#20
Postat 25 March 2011 - 10:56 PM
#21
Postat 25 March 2011 - 11:06 PM
#22
Postat 25 March 2011 - 11:15 PM
#23
#25
Postat 26 March 2011 - 12:00 AM
aedrin, la 25 March 2011 - 11:06 PM, a spus:
da cam aia ar fi, dar as vrea sa iau cu tot cu piston, eventual daca nu se ridica f mult costurile sa iau si cilindru.
#27
Postat 26 March 2011 - 01:03 AM
aedrin, la 26 March 2011 - 12:09 AM, a spus:
tocmai am citit pe garantie ca pot sa schimb motorul oricat de avariat ar fi, cu unul nou si am reducere 50%
:( merg pe varianta asta :(
115$ in total ;)
Aceasta postare a fost editata de danielo: 26 March 2011 - 01:07 AM
#28
Postat 26 March 2011 - 01:16 AM
danielo, la 26 March 2011 - 01:03 AM, a spus:
:( merg pe varianta asta :(
115$ in total ;)
urmareste primul link trimis, exact asta-ti propune - buy back... si eu as spune tot asta