Modelism - RHC Forum: Traxxas 3.3 defect. Ajutor!!!! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Traxxas 3.3 defect. Ajutor!!!!

#1 Useril este offline   danielo 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 18-February 10

Postat 24 March 2011 - 09:25 PM

Rog cine se pricepe sa ma ajute.
Am un Jatto 3.3 termic, pe care am reusit sa il scap intr un lac.
S a oprit si bun oprit este. Am desfacut tot motorul, l am curatat, l am
pus inapoi exact ca in manual doar ca acu nu mai trage conbustibilul, deci nu mai porneste.
Ma poate ajuta cineva cu repornirea lui?
Multumesc anticipat!
0

#2 Useril este offline   daniel_hnatec 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 March 2011 - 11:00 PM

Vezi postareadanielo, la 24 March 2011 - 09:25 PM, a spus:

Rog cine se pricepe sa ma ajute.
Am un Jatto 3.3 termic, pe care am reusit sa il scap intr un lac.
S a oprit si bun oprit este. Am desfacut tot motorul, l am curatat, l am
pus inapoi exact ca in manual doar ca acu nu mai trage conbustibilul, deci nu mai porneste.
Ma poate ajuta cineva cu repornirea lui?
Multumesc anticipat!


Carburatorul l-ai curatat? Poate ala este infundat!!!
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea

Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
0

#3 Useril este offline   danielo 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 18-February 10

Postat 25 March 2011 - 04:39 AM

Vezi postareadaniel_hnatec, la 24 March 2011 - 11:00 PM, a spus:

Carburatorul l-ai curatat? Poate ala este infundat!!!



Absolut tot e curatat.
Mentionez ca abia reusisem sa ii fac rodajul, deci nu avea cum sa se infunde
in 4 rezervoare pe loc si 2 pe asfalt.
0

#4 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 March 2011 - 07:09 AM

Vezi postareadanielo, la 25 March 2011 - 04:39 AM, a spus:

Absolut tot e curatat.
Mentionez ca abia reusisem sa ii fac rodajul, deci nu avea cum sa se infunde
in 4 rezervoare pe loc si 2 pe asfalt.


Experienta mea de modelist se rezuma la 3L de combustibil consumati si un accident urat cu un santafe. In aceste conditii, ce urmeaza sa spun nu este un sfat ci o parere la care astept si eu confirmare alaturi de tine, de la cei mai experimentati.

Parerea: Daca spui ca ai curatat tot, inclusiv toba, este posibil ca in momentul in care a intrat in apa, materialele diferite din motor sa se fi contractat rapid, dar diferit (bloc, chiulasa, capac pullstart - nu stiu cum se cheama, rulmenti), facand posibila aparitia unor deformari sensibile, dar suficient de serioase incat sa se piarda etanseitatea. Astfel, chiar daca simti in sfoara ca ai compresie, e posibil ca motorul sa traga aer fals.
0

#5 Useril este offline   aedrin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 02-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 25 March 2011 - 09:38 AM

Vezi postareasectoristu, la 25 March 2011 - 07:09 AM, a spus:

Experienta mea de modelist se rezuma la 3L de combustibil consumati si un accident urat cu un santafe. In aceste conditii, ce urmeaza sa spun nu este un sfat ci o parere la care astept si eu confirmare alaturi de tine, de la cei mai experimentati.

Parerea: Daca spui ca ai curatat tot, inclusiv toba, este posibil ca in momentul in care a intrat in apa, materialele diferite din motor sa se fi contractat rapid, dar diferit (bloc, chiulasa, capac pullstart - nu stiu cum se cheama, rulmenti), facand posibila aparitia unor deformari sensibile, dar suficient de serioase incat sa se piarda etanseitatea. Astfel, chiar daca simti in sfoara ca ai compresie, e posibil ca motorul sa traga aer fals.

corect! si ar mai fi un aspect pe care (parca) nu l-ai mentionat : cind a ajuns in lac functiona? si daca tot m-am bagat in discutie, unde esti domnia ta localizat?

0

#6 Useril este offline   aedrin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 02-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 25 March 2011 - 09:48 AM

adminii, timp de reeditare prea scurt oameni buni! mai sunt nehotariti, dastia care vorbesc greu, ca mine, uituci... lasa-ti va rog un timp mai mare
revenind si facind cu ocazia asta dublu edit;
revazind primul articol deduc ca functiona cind a tras apa in loc de aer... ar mai fi o problema de luat in calcul si anume racirea brusca a unor componente de metal poate duce la fisurarea sau spargerea lor.
inainte de a mai emite eu cine stie ce gogomanie, verifica te rog daca motorul are compresie, si asta fa-o acctionind direct asupra lui nu prin intermediari (adica angrenaje, pullstart si mai stiu eu ce o avea el pus acolo)

0

#7 Useril este offline   danielo 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 18-February 10

Postat 25 March 2011 - 11:15 AM

Vezi postareaaedrin, la 25 March 2011 - 09:38 AM, a spus:

corect! si ar mai fi un aspect pe care (parca) nu l-ai mentionat : cind a ajuns in lac functiona? si daca tot m-am bagat in discutie, unde esti domnia ta localizat?



:angry2:) Functiona, eram la primele 2 ture de rodaj, asa am reusit sa o scap de sub control.
Sunt din Bucuresti, zona Berceni.
0

#8 Useril este offline   danielo 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 18-February 10

Postat 25 March 2011 - 11:21 AM

Vezi postareasectoristu, la 25 March 2011 - 07:09 AM, a spus:

Experienta mea de modelist se rezuma la 3L de combustibil consumati si un accident urat cu un santafe. In aceste conditii, ce urmeaza sa spun nu este un sfat ci o parere la care astept si eu confirmare alaturi de tine, de la cei mai experimentati.

Parerea: Daca spui ca ai curatat tot, inclusiv toba, este posibil ca in momentul in care a intrat in apa, materialele diferite din motor sa se fi contractat rapid, dar diferit (bloc, chiulasa, capac pullstart - nu stiu cum se cheama, rulmenti), facand posibila aparitia unor deformari sensibile, dar suficient de serioase incat sa se piarda etanseitatea. Astfel, chiar daca simti in sfoara ca ai compresie, e posibil ca motorul sa traga aer fals.



Da, este foarte posibil sa se fi intamplat asa.
Doar ca l am mai desfacut inca 1data, si l am remontat cu si mai mare etentie.
In momentul asta trage conbustibilul dar cand ajunge in motor, se ineaca iar Starterul electronic intra in protectie.
0

#9 Useril este offline   bbe74 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 15-July 05

Postat 25 March 2011 - 11:25 AM

Presupunind ca angrenajele inca se mai invirt ( altfel intrebarea ta nu are sens ) si motorul mai are ceva ( oricit de putina ) compresie trebuie sa porneasca , daca mai merge sau nu , daca sta pornit sau nu asta este alta poveste. Pune reglajele carburatorului pe 0 ca in carte, si ajuta tu combustibilul sa intre in motor ( schimba si bujia daca nu ai facut-o pina acum ) suflind pe furtunul ce vine de la esapament in rezervor, pina ce vezi combustibilul pe furtun ca a ajuns in carburator . Incearca din nou si urmareste atent furtunele si carburatorul sa nu apara bule de aer pe furtune sau sa nu dea combustibil afara pe undeva, etc... daca tot nu reusesti du-te maine ( 25 .03.2011 ) la palatul copiilor ca este concurs si sigur gasesti pe cineva avizat sa te ajute . BAFTA ....


Scuze acum am vazut ultimul tau post, mai seaca putin HI speed -ul daca se ineaca

Aceasta postare a fost editata de bbe74: 25 March 2011 - 11:28 AM

KYOSHO INFERNO ST-RR W RB C6BB,KYOSHO MP777WC W OS.21, NEXSTAR, CENTURY hawk CALIBER 30,RAPTOR 30...
0

#10 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 March 2011 - 11:39 AM

Vezi postareadanielo, la 25 March 2011 - 11:21 AM, a spus:

Da, este foarte posibil sa se fi intamplat asa.
Doar ca l am mai desfacut inca 1data, si l am remontat cu si mai mare etentie.
In momentul asta trage conbustibilul dar cand ajunge in motor, se ineaca iar Starterul electronic intra in protectie.


Man, daca trage combustibil in carb eu cred ca-i de bine. Poate nu porneste pentru ca nu ai amestecul bun (prea mult aer / combustibil) sau pentru ca bujia e arsa.

Pe de alta parte, din cate inteleg eu despre motoarele astea, combustibilul din rezervor este impins catre carb prin forta volumului de gaze evacuat din motor. Din carb, amestecul (aer + combustibil) intra in carter iar de acolo sunt impinse in camera de ardere de catre pistonul care coboara ca urmare a exploziei (timpul 2). In aceste conditii, este posibil ca din cauza lipsei etanseitatii despre care vorbeam anterior, amestecul sa nu mai fie urcat in camera de ardere, fiind in mare parte pierdut prin respectiva deformare.

Repet, sunt incepator deci pune dubiu in tot ceea ce-ti spun.

Succes
0

#11 Useril este offline   danielo 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 18-February 10

Postat 25 March 2011 - 11:58 AM

Vezi postareaaedrin, la 25 March 2011 - 09:48 AM, a spus:

adminii, timp de reeditare prea scurt oameni buni! mai sunt nehotariti, dastia care vorbesc greu, ca mine, uituci... lasa-ti va rog un timp mai mare
revenind si facind cu ocazia asta dublu edit;
revazind primul articol deduc ca functiona cind a tras apa in loc de aer... ar mai fi o problema de luat in calcul si anume racirea brusca a unor componente de metal poate duce la fisurarea sau spargerea lor.
inainte de a mai emite eu cine stie ce gogomanie, verifica te rog daca motorul are compresie, si asta fa-o acctionind direct asupra lui nu prin intermediari (adica angrenaje, pullstart si mai stiu eu ce o avea el pus acolo)


Repet: motorul functiona.
te rog mai da mi indicatii despre cum sa verific compresia.
pun si o poza ca va faceti o idee
multumesc anticipat de interes!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMAGE_026.jpg

0

#12 Useril este offline   danielo 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 18-February 10

Postat 25 March 2011 - 12:04 PM

Vezi postareabbe74, la 25 March 2011 - 11:25 AM, a spus:

Presupunind ca angrenajele inca se mai invirt ( altfel intrebarea ta nu are sens ) si motorul mai are ceva ( oricit de putina ) compresie trebuie sa porneasca , daca mai merge sau nu , daca sta pornit sau nu asta este alta poveste. Pune reglajele carburatorului pe 0 ca in carte, si ajuta tu combustibilul sa intre in motor ( schimba si bujia daca nu ai facut-o pina acum ) suflind pe furtunul ce vine de la esapament in rezervor, pina ce vezi combustibilul pe furtun ca a ajuns in carburator . Incearca din nou si urmareste atent furtunele si carburatorul sa nu apara bule de aer pe furtune sau sa nu dea combustibil afara pe undeva, etc... daca tot nu reusesti du-te maine ( 25 .03.2011 ) la palatul copiilor ca este concurs si sigur gasesti pe cineva avizat sa te ajute . BAFTA ....


Scuze acum am vazut ultimul tau post, mai seaca putin HI speed -ul daca se ineaca


:angry2: se invarte dar nu porneste deci nu vorbim de relati.
nu am gasit in carte cum sa pun reglajele pe 0.
am incercat sa il ajut astupand esapamentul => degeaba. bujia e buna - verificata.
din pacate maine lucrez, as fi vrut foarte mult sa ajung la palat.
0

#13 Useril este offline   bbe74 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 15-July 05

Postat 25 March 2011 - 12:30 PM

trx 3.3 hi speed 4 ture deschis,
low speed = la fata cu corpul carburatorului , relanti 0,7 mm deschis

http://www.rocousa.c...raxxassetup.htm
KYOSHO INFERNO ST-RR W RB C6BB,KYOSHO MP777WC W OS.21, NEXSTAR, CENTURY hawk CALIBER 30,RAPTOR 30...
0

#14 Useril este offline   danielo 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 18-February 10

Postat 25 March 2011 - 04:45 PM

Vezi postareabbe74, la 25 March 2011 - 12:30 PM, a spus:

trx 3.3 hi speed 4 ture deschis,
low speed = la fata cu corpul carburatorului , relanti 0,7 mm deschis

http://www.rocousa.c...raxxassetup.htm


multumesc mult, intr un final am gasit si in carte, dar scie mic intr un colt, iar eu cu orbul gainilor ...:)
am facut si asta, DEGEABA :(
0

#15 Useril este offline   danielo 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 18-February 10

Postat 25 March 2011 - 05:39 PM

Dupa multe incercari....cu reglajele la 0 apoi modificate incet, a dat semne ca vrea sa porneasca.
Tinea cam o secunda apoi se oprea. Acu vine partea cea mai urata: s a rupt biela in partea de jos
unde vine prinsa de fusul arborelui cotit. din cate imi dau seama s a gripat, pt k am scos foarte greu
pistonul din corpul cilindru.
Cu siguranta am gresit undeva.
:)(
dupa ce comand altul revin cu detalii.
multumesc pentru promtitudinea voastra!

Un shop unde gasesc in Bucuresti?

(rog nu arucati cu pietre; sunt incepator)
0

#16 Useril este offline   daniel_hnatec 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 March 2011 - 06:58 PM

Autorc Hobby Store

Str Stirbei Voda nr 100 Et2 Ap4 Bucuresti

Florin - e-mail:florin.popescu@autorc.ro tel: 0735-700-997
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea

Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
0

#17 Useril este offline   danielo 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 18-February 10

Postat 25 March 2011 - 07:00 PM

mercy mult
0

#18 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 March 2011 - 10:06 PM

Vezi postareadanielo, la 25 March 2011 - 05:39 PM, a spus:

Dupa multe incercari....cu reglajele la 0 apoi modificate incet, a dat semne ca vrea sa porneasca.
Tinea cam o secunda apoi se oprea. Acu vine partea cea mai urata: s a rupt biela in partea de jos
unde vine prinsa de fusul arborelui cotit. din cate imi dau seama s a gripat, pt k am scos foarte greu
pistonul din corpul cilindru.
Cu siguranta am gresit undeva.
:((
dupa ce comand altul revin cu detalii.
multumesc pentru promtitudinea voastra!

Un shop unde gasesc in Bucuresti?

(rog nu arucati cu pietre; sunt incepator)


Bai ce nasol - imi pare rau... cum naiba s-a intamplat asta :(

Multa bafta la urmatorul
0

#19 Useril este offline   danielo 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 18-February 10

Postat 25 March 2011 - 10:41 PM

Vezi postareasectoristu, la 25 March 2011 - 10:06 PM, a spus:

Bai ce nasol - imi pare rau... cum naiba s-a intamplat asta :(

Multa bafta la urmatorul


Neexperienta isi spune cuvantul :~
Acu imi si dau seama de ce s a intamplat: din momentul in care am scapato in apa pana am reusit sa desfac motorul a durat cam o saptamana poate mai bine,eu fiind in grecia
la momentul ala. Una peste alta tarziu am aflat ca trebuie curatat motorul si dupa fiecare utilizare. Uite asa a corodat biela aia (acum cand s a rupt am observat o fisura veche cu depunere pe ea) si tare am impresia ca si arborele a patit la fel (arata cam ruginit) dar asta din urma fiind neingrijorator pt ca nu are depunere ci doar aspect(poate fi si de la explozie - pt ca e din aliaj de fier). la fel e posibil ca fisura sa fi aparut in urma contractarii bruste dupa cum m au luminat mai sus seniorii.
asta e o concluzie, dar a unui incepator!
Asa ca nu dati jucarii pe mana copiilor :(
0

#20 Useril este offline   danielo 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 18-February 10

Postat 25 March 2011 - 10:56 PM

Vezi postareasectoristu, la 25 March 2011 - 10:06 PM, a spus:

Bai ce nasol - imi pare rau... cum naiba s-a intamplat asta :(

Multa bafta la urmatorul


si ar mai fi si varianta griparii motorului avand in vedere ca nu am mai lubrificat carterul cum am observat ca era initial.
:L
0

#21 Useril este offline   aedrin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 02-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 25 March 2011 - 11:06 PM

danielo, cred ca ar trebui sa vezi asta: http://www.traxxas-r...tor-trx-33.html

0

#22 Useril este offline   aedrin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 02-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 25 March 2011 - 11:15 PM

... si pe asta! http://www.rcmart.co...ng-p-28413.html

tu ai telecomanda in 2,4 ghz?

0

#23 Useril este offline   danielo 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 18-February 10

Postat 25 March 2011 - 11:55 PM

Vezi postareaaedrin, la 25 March 2011 - 11:15 PM, a spus:

... si pe asta! http://www.rcmart.co...ng-p-28413.html

tu ai telecomanda in 2,4 ghz?


27.145 mai exact
0

#24 Useril este offline   aedrin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 02-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 25 March 2011 - 11:59 PM

ai vazut biela te costa cu transport inclus 23 de dolari si o ai in citeva zile.
totusi inainte de a o cumpara ar trebui verificate si restul componentelor

0

#25 Useril este offline   danielo 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 18-February 10

Postat 26 March 2011 - 12:00 AM

Vezi postareaaedrin, la 25 March 2011 - 11:06 PM, a spus:

danielo, cred ca ar trebui sa vezi asta: http://www.traxxas-r...tor-trx-33.html


da cam aia ar fi, dar as vrea sa iau cu tot cu piston, eventual daca nu se ridica f mult costurile sa iau si cilindru.
0

#26 Useril este offline   aedrin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 02-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 26 March 2011 - 12:09 AM

Vezi postareadanielo, la 26 March 2011 - 12:00 AM, a spus:

da cam aia ar fi, dar as vrea sa iau cu tot cu piston, eventual daca nu se ridica f mult costurile sa iau si cilindru.


cu tot cu transport 103 dolari, vine cam in 8-9 zile

0

#27 Useril este offline   danielo 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 18-February 10

Postat 26 March 2011 - 01:03 AM

Vezi postareaaedrin, la 26 March 2011 - 12:09 AM, a spus:

cu tot cu transport 103 dolari, vine cam in 8-9 zile


tocmai am citit pe garantie ca pot sa schimb motorul oricat de avariat ar fi, cu unul nou si am reducere 50%
:( merg pe varianta asta :(
115$ in total ;)

Aceasta postare a fost editata de danielo: 26 March 2011 - 01:07 AM

0

#28 Useril este offline   aedrin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 02-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 26 March 2011 - 01:16 AM

Vezi postareadanielo, la 26 March 2011 - 01:03 AM, a spus:

tocmai am citit pe garantie ca pot sa schimb motorul oricat de avariat ar fi, cu unul nou si am reducere 50%
:( merg pe varianta asta :(
115$ in total ;)


urmareste primul link trimis, exact asta-ti propune - buy back... si eu as spune tot asta

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu