Modelism - RHC Forum: Cessna 182-500 class - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Cessna 182-500 class

#1 Useril este offline   nightloser 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 March 2011 - 06:03 PM

Sunt incepatorul "clasic" si am constatat ca in acest domeniu nu poti obtine rezultate fara ajutor din partea celor experimentati. Din pacate, in cercul meu de prieteni si cunostinte nu am pe nimeni cu acest "virus", asa ca fac apel la cineva dintre dvs. care ar putea sa-mi dea un sfat.
Am achizitionat acest model si la instalare am constatat ca , la fixarea elicei, aceasta pe masura ce strangeam piulita, se deplasa fata de axul avionului iar la final prin rotire freca in lateral in capota frontala. Am dat jos capota si am constatat ca tot subansamblul (motor+suport)era deplasat accentuat in lateral stanga (cu vedere din fata) fata de axa longitudinala a avionului. Am desfacut subansamblul si am vazut ca batiul este configurat inegal Imagine atasata: P3110021.JPG
Logica mi-a dictat sa compensez aceasta prin atasarea in partea stanga a unor saibe intre subansamblu si batiu (au fost necesare cate 2), in acest fel subansamblul s-a aliniat perfect fata de axa longitudinala a avionului Imagine atasata: P110311_18.18.jpg
Cessna 182-500 class Art-Tech
Funcub Multiplex
ST MX2 Ripmax
Raven 30E Skyline
0

#2 Useril este offline   nightloser 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 March 2011 - 06:14 PM

Dupa reinstalarea capotei, axul motorului nu mai "cade" centrat pe gaura acesteia, in schimb elicea, dupa fixare este perfect centrata si la turatie merge perfect Imagine atasata: P110311_18.26.jpg
Duminica am iesit la camp si dupa toate testarile si setarile de rigoare am vrut sa-l ridic dar dupa decolare a virat puternic stanga, moment in care am taiat motorul si, din fericire, nu am pierdut decat elicea. Intre timp, un fost pasionat, mi-a spus sa scot saibele atasate si sa-l las cum a venit din fabrica, dat fiind faptul ca aeromodelele cam au tendinta de a decola spre stanga si prin atasarea acestora am accentuat efectul. Ok, le scot, dar iarasi o sa-mi frece elicea de capota...! S-a mai lovit cineva de aceasta problema ? Multumesc anticipat.
Cessna 182-500 class Art-Tech
Funcub Multiplex
ST MX2 Ripmax
Raven 30E Skyline
0

#3 Useril este offline   neataticu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1428
  • Inregistrat: 25-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City - Ilfov
  • Interests:Aero - auto - moto - velo - sport
    Multi roto !

Postat 15 March 2011 - 07:15 PM

Vezi postareanightloser, la 15 March 2011 - 06:14 PM, a spus:

Dupa reinstalarea capotei, axul motorului nu mai "cade" centrat pe gaura acesteia, in schimb elicea, dupa fixare este perfect centrata si la turatie merge perfect Atasament P110311_18.26.jpg
Duminica am iesit la camp si dupa toate testarile si setarile de rigoare am vrut sa-l ridic dar dupa decolare a virat puternic stanga, moment in care am taiat motorul si, din fericire, nu am pierdut decat elicea. Intre timp, un fost pasionat, mi-a spus sa scot saibele atasate si sa-l las cum a venit din fabrica, dat fiind faptul ca aeromodelele cam au tendinta de a decola spre stanga si prin atasarea acestora am accentuat efectul. Ok, le scot, dar iarasi o sa-mi frece elicea de capota...! S-a mai lovit cineva de aceasta problema ? Multumesc anticipat.


Salut,
Batiul este deplasat ca sa compenseze momentul de rotatie al elicei. Lasa-l asa !
Daca nu poti sa montezi canoplia motorului mai "stramb" ca sa-ti pice axul elicei pe centru, atunci mai largeste gaura cat sa nu-ti mai frece de ax.
Succes !
12CM Records

Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
0

#4 Useril este offline   nightloser 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 March 2011 - 07:27 PM

In varianta fara saibe, axul este perfect centrat pe gaura capotei iar frecarea apare nu intre ax si gaura ci frontal, intre botul capotei si suportul elicei
Cessna 182-500 class Art-Tech
Funcub Multiplex
ST MX2 Ripmax
Raven 30E Skyline
0

#5 Useril este offline   marchidan 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 03-February 11
  • Gender:Male

Postat 15 March 2011 - 08:19 PM

Motorul trebuie sa fie decalat 3 grade dreapta si 3 grade in jos.
Sa nu mai frece in capota mai adauga saibe intre batiu si panoul de foc.
Extra330l
YAK 54
Mustang P54
CAP232
Gemini
Eclipse7
Asman Virus 3,5
0

#6 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 15 March 2011 - 09:57 PM

Salut!

Nu am modelul asta dar l-am zburat pe al unui amic si pot spune ca este destul de dificil si imprevizibil modelul daca nu ai o pista de rulare ca lumea. Si eu m-am confruntat cu tendinta de smucire spre stanga datorita motorului puternic (a fost schimabat cel original) si mansei motor impinsa la capat ptr o decolare scurta (terenul era destul de accidentat). Ideal ar fi sa poti decola de pe o pista tare si sa il lasi un pic sa prinda viteza dar nu cu motorul chiar la maxim ptr a nu se manifesta cuplul prea tare. Si lasa eleroanele sa aiba cursa maxima, nu activa dual rate decat in aer pentru ca la decolare, daca mai experimentezi virajul spre stanga, sa poti compensa.

Succes!
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#7 Useril este offline   nightloser 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 March 2011 - 08:57 PM

Ok, mi-au sosit si noile elice, l-am reconfigurat in varianta standard, pentru a nu-mi mai atinge elicea de capota am ales varianta impingerii capotei mai mult cu 5 mm spre fuselaj(noroc ca aceasta este dintr-un plastic foarte elastic) si am dat alte 4 gauri de sustinere a acesteia, in acest fel elicea s-a distantat suficient. Astept vreme buna, sper sa-l pot ridica fara probleme. Multumesc tuturor pentru ajutor !
Cessna 182-500 class Art-Tech
Funcub Multiplex
ST MX2 Ripmax
Raven 30E Skyline
0

#8 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 16 March 2011 - 09:29 PM

Atentie la flapsuri daca le folosesti: nu le seta sa aiba cursa maxima, pune-le undeva la vreo 25-30 de grade sau chiar mai putin pentru inceput. Flapsurile combinate cu oprirea motorului duc la pierderea rapida a vitezei > pierdere portanta apoi prabusire. Eventual, daca vrei sa le folosesti la aterizare, fa un test cu ele la inaltime mai mare sa vezi cam la ce viteza isi pierde avionul portanta. Oricum recomandat este ca la aterizare sa mai lasi un pic de motor pana atingi solul :good: .
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#9 Useril este offline   nightloser 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 March 2011 - 02:58 PM

Salut, revin cu o noua problema descoperita azi (pana acum nu am vazut-o!) si care mi se pare a fi ceva mai grava si anume ca aripa din spate nu este paralela cu aripile fata sau fata de sol (fata de sol drept diferenta este de 1 cm) Imagine atasata: P3200041.JPG
Cessna 182-500 class Art-Tech
Funcub Multiplex
ST MX2 Ripmax
Raven 30E Skyline
0

#10 Useril este offline   nightloser 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 March 2011 - 03:03 PM

Intrebarea mea este daca asta se intampla si la case mai mari si in ce masura afecteaza stabilitatea in zbor Imagine atasata: P3200045.JPG
Ca remediere, nu prea gasesc solutie chiar daca dezlipesc coada deoarece nu am nici o posibilitate de ajustare, cred ca este o torsiune a fuselajului din fabricatie
Cessna 182-500 class Art-Tech
Funcub Multiplex
ST MX2 Ripmax
Raven 30E Skyline
0

#11 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 20 March 2011 - 03:23 PM

Nu afecteaza stabilitatea. In cel mai rau caz are nevoie de un pic de trim.
It's difficult to make things simple!
0

#12 Useril este offline   nightloser 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 March 2011 - 04:33 PM

Vezi postareaZen, la 20 March 2011 - 03:23 PM, a spus:

Nu afecteaza stabilitatea. In cel mai rau caz are nevoie de un pic de trim.

Banuiesc ca trim-ul se face pe eleroane, nu ?
Cessna 182-500 class Art-Tech
Funcub Multiplex
ST MX2 Ripmax
Raven 30E Skyline
0

#13 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 20 March 2011 - 07:21 PM

Vezi postareanightloser, la 20 March 2011 - 04:33 PM, a spus:

Banuiesc ca trim-ul se face pe eleroane, nu ?

Asta vezi la primul zbor.
La un model cu aceeasi problema eu am reusit si am "scos" acea problema - desi trebuia vazut inainte sa lipesti ampenajul spate.

Cum am facut :

cu abur de la fierul de calcat am " aburit " la greu partile strambe dupa care am pus carti pe post de distantier sub partea care este mai jos decat aripa principala in asa fel incat greutatea modelului sa se lase pe acea parte stramba si in acelasi timp am pus greutati pe model - pe parte din spate ( tot carti ) pana ampenajul stramb a urcat cam 2 - 2,5 cm peste aripa principala si l-am lasat asa 24 de ore .
Dupa ce am eliberat greutatile el a revenit aproape la cota perfecta - am repetat operatiunea si a iesit perfect.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#14 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 20 March 2011 - 10:27 PM

Poti sa il lasi asa si sa zbori linistit cu el. La cat de mica este deviatia mai mult este chestie de aspect. Era un pic mai rau poate daca aveai stramb ampenajul vertical, ti-ar fi zburat cam ca o Dacia 1300 cu puntea spate stramba (eu am un Easy Star in situatia asta) dar tot ar fi zburat. Cred ca mai bine il lasi cum este, daca umbli la el probabil o sa ii slabesti zonele de imbinare.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#15 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1253
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 20 March 2011 - 11:46 PM

Vezi postareanightloser, la 20 March 2011 - 02:58 PM, a spus:

Salut, revin cu o noua problema descoperita azi (pana acum nu am vazut-o!) si care mi se pare a fi ceva mai grava si anume ca aripa din spate nu este paralela cu aripile fata sau fata de sol (fata de sol drept diferenta este de 1 cm) Atasament P3200041.JPG

Aripa din spate se numeste ampenaj orizontal.Pt.o mai buna comunicare, poate ar fi bine sa te documentezi in privinta denumirii partilor componente ale unui avion[aeromodel].Numai bine.
0

#16 Useril este offline   nightloser 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 April 2011 - 08:27 PM

Salut ! Aveti cumva idee de ce pentru canalele 1-2-4 respectiv eleroane-profundor-directie trebuie sa folosesc reverse mode ? pana acum a functionat normal, cu toate switch-rile pe 0
Cessna 182-500 class Art-Tech
Funcub Multiplex
ST MX2 Ripmax
Raven 30E Skyline
0

#17 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 22 April 2011 - 09:44 PM

poti sa folosesti cu incredere ca nu musca
a mai patit-o un prieten la camp si tot asa se mira ,incepator fiind
0

#18 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 22 April 2011 - 09:49 PM

ai un P.M
0

#19 Useril este offline   nightloser 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 April 2011 - 09:53 PM

Deci, zboara...! Multumesc Florinelu, Dululutu si tuturor care m-au ajutat pe forum sau la Cet vest !



Cessna 182-500 class Art-Tech
Funcub Multiplex
ST MX2 Ripmax
Raven 30E Skyline
0

#20 Useril este offline   nightloser 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 June 2011 - 04:34 PM

In urma crash-ului de azi de la Cet-Vest, am demontat modelul si, cu toate ca pagubele sunt destul de multe, piesele se pot repara sau inlocui, singura problema la care nu gasesc solutie e batiul care are doua urechi rupte si celelalte doua fisurate.
In magazin acesta se livreaza doar cu fuselajul iar alte modele individuale, chiar universale, nu seamana deloc ca si configuratie. Vreo idee ?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1010041.JPG

Cessna 182-500 class Art-Tech
Funcub Multiplex
ST MX2 Ripmax
Raven 30E Skyline
0

#21 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 18 June 2011 - 04:41 PM

Tot la o Cessna, dar la modelul mai mic, am improviyat un batiu din tabla zincata (pe care l-am profilat corespunzator), tabla provenita de la un profil pentru rigips (asta aveam in casa).....si a mers....
0

#22 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 18 June 2011 - 09:16 PM

Inlocuieste batiul vechi cu o tabla de 1 mm,groasa cat sa prinda suruburile de la crucea motorului.Prinzi motorul de tabla asta,apoi o indoi la 90 de grade.Apoi,capetele ramase,le indoi iar la 90 de grade ca sa vina pe locul gaurilor vechi.

Apoi ii dai unghi si la zburat.
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#23 Useril este offline   nightloser 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 June 2011 - 10:54 PM

Am luat in calcul si varianta cu batiu metalic, dar mi-e teama sa nu-l ingreunez prea mult in bot
Cessna 182-500 class Art-Tech
Funcub Multiplex
ST MX2 Ripmax
Raven 30E Skyline
0

#24 Useril este offline   indyonutz 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 05-March 12

Postat 07 March 2012 - 07:13 PM

^_^ Buna,sint Ionut si sint nou pe acest forum.Am si eu un Cessna 182 500 class si am la el o radiocomanda E-FLY ETB62B 6ch si as dori daca se poate sa ma ajute si pe mine cu un sfat,cineva care are tot o radiocomanda model similar cu cea mai sus mentionata.Dilema mea urmatoarea:conectez bateria(acumulatorul),regulatorul tziuie un pic,fac binduirea de rigoare,aduc statzia in mod normal de lucru,regulatorul imi da semnalul ca binduirea este facuta cu succes.pina aici totul bun si frumos.beleaua mare este ca atunci cind incerc sa cuplez unul din canale(servo-uri),regulatorul bipuie de parca o ia razna si nu mai reactioneaza nici o comanda pe care o dau din statzie.Exista cumva vreo ordine in care trebuie facuti pasii de la conectarea bateriei si pina la conectarea servo-urilor la receptor?Va multumesc anticipat.

Aceasta postare a fost editata de indyonutz: 07 March 2012 - 07:17 PM

0

#25 Useril este offline   lazardominte 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 13-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Cimpulung Moldovenesc

Postat 07 March 2012 - 07:20 PM

1. Bagi servo + regulator ( ma refer bagi mufele servo-urilor si al esc-ului in receptor);
2. Pornesti statia;
3. Cuplezi bateria la esc;
Asta e ordinea corecta!

Aceasta postare a fost editata de lazardominte: 07 March 2012 - 07:21 PM

Modele montate:
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
0

#26 Useril este offline   flaviu p 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 452
  • Inregistrat: 21-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Lupeni- Hunedoara
  • Interests:tel. 0723940142

Postat 07 March 2012 - 07:25 PM

Conectezi toate mufele de la sero si de la regulator, aduci (din mansa statiei) acceleratia la 0, pornesti statia si dupa aceea conectezi acumulatorul la regulator. Verifica si trimerul de la acceleratie sa fie pe 0

Aceasta postare a fost editata de flaviu p: 07 March 2012 - 07:26 PM

0

#27 Useril este offline   Rower 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 394
  • Inregistrat: 13-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 March 2012 - 08:05 AM

Si ca o masura suplimentara de siguranta, da jos si elicea ca sa nu cumva sa plece "dihania" daca acceleratia e pe reverse...
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
0

#28 Useril este offline   indyonutz 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 05-March 12

Postat 08 March 2012 - 04:55 PM

Vezi postarealazardominte, la 07 March 2012 - 07:20 PM, a spus:

1. Bagi servo + regulator ( ma refer bagi mufele servo-urilor si al esc-ului in receptor);
2. Pornesti statia;
3. Cuplezi bateria la esc;
Asta e ordinea corecta!

Iti mersi frumos pt ajutor.Osa revin si o sa spun cum a mers :good:

Aceasta postare a fost editata de indyonutz: 08 March 2012 - 04:56 PM

0

#29 Useril este offline   indyonutz 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 05-March 12

Postat 08 March 2012 - 05:03 PM

Vezi postareaflaviu p, la 07 March 2012 - 07:25 PM, a spus:

Conectezi toate mufele de la sero si de la regulator, aduci (din mansa statiei) acceleratia la 0, pornesti statia si dupa aceea conectezi acumulatorul la regulator. Verifica si trimerul de la acceleratie sa fie pe 0

Multumesc deasemenea si tie.Ce-nseamna ,dom'le sa intrebi pe veterani.Cer senin la zbor :good:
0

#30 Useril este offline   indyonutz 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 05-March 12

Postat 08 March 2012 - 06:42 PM

Vezi postareaRower, la 08 March 2012 - 08:05 AM, a spus:

Si ca o masura suplimentara de siguranta, da jos si elicea ca sa nu cumva sa plece "dihania" daca acceleratia e pe reverse...

Da,asta am facut prima data.unde mai pui ca elicea e al naibii de taioasa in timpul rotirii.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu