Pagina 1 din 1
Problema microHeli T-Rex 100s ..se invarte in cerc...
Postat 27 July 2011 - 09:06 PM
Va salut,
apelez si eu la cunostiintele voastre, intru-cat sunt incepator si am o problema care ma depaseste.. Microheliul meu se invarte in cerc, indiferent de cum reglez trimurile, si fara sa ii dau nici un input din sitckuri. Intru-cat i-am schimbat elicea originala din coada cu una de Solo Pro (am vazut ca au o boala cu designul elicei originale si mai nou exista un nou model de elice de schimb asemanatoare celei de Solo Pro sau Blade) trebuie sa mentionez ca acum isi tine coada dreapta.. dar tot se invarte intr-un cerc de aprox. 70 cm. Problema cred (sper) ca se trage de la Main Gear-ul cu care a venit, intru-cat am observat ca este deformat... invartit cu mana, se poate observa ca oscileaza un pic pe pinionul motorului.
Intrebarea mea este daca e posibil ca oscilatiile generate la viteze de rotatie mari (evidente mai ales in coada), sa determine o astfel de traiectorie circulara a jucariei. Am comandat deja una de schimb si sunt curios daca nu cumva mai trebuie schimbata si alta piesa..
Multumesc,
George.
apelez si eu la cunostiintele voastre, intru-cat sunt incepator si am o problema care ma depaseste.. Microheliul meu se invarte in cerc, indiferent de cum reglez trimurile, si fara sa ii dau nici un input din sitckuri. Intru-cat i-am schimbat elicea originala din coada cu una de Solo Pro (am vazut ca au o boala cu designul elicei originale si mai nou exista un nou model de elice de schimb asemanatoare celei de Solo Pro sau Blade) trebuie sa mentionez ca acum isi tine coada dreapta.. dar tot se invarte intr-un cerc de aprox. 70 cm. Problema cred (sper) ca se trage de la Main Gear-ul cu care a venit, intru-cat am observat ca este deformat... invartit cu mana, se poate observa ca oscileaza un pic pe pinionul motorului.