Pagina 1 din 1
Problema microHeli T-Rex 100s ..se invarte in cerc...
#1
Postat 27 July 2011 - 09:06 PM
Va salut,
apelez si eu la cunostiintele voastre, intru-cat sunt incepator si am o problema care ma depaseste.. Microheliul meu se invarte in cerc, indiferent de cum reglez trimurile, si fara sa ii dau nici un input din sitckuri. Intru-cat i-am schimbat elicea originala din coada cu una de Solo Pro (am vazut ca au o boala cu designul elicei originale si mai nou exista un nou model de elice de schimb asemanatoare celei de Solo Pro sau Blade) trebuie sa mentionez ca acum isi tine coada dreapta.. dar tot se invarte intr-un cerc de aprox. 70 cm. Problema cred (sper) ca se trage de la Main Gear-ul cu care a venit, intru-cat am observat ca este deformat... invartit cu mana, se poate observa ca oscileaza un pic pe pinionul motorului.
Intrebarea mea este daca e posibil ca oscilatiile generate la viteze de rotatie mari (evidente mai ales in coada), sa determine o astfel de traiectorie circulara a jucariei. Am comandat deja una de schimb si sunt curios daca nu cumva mai trebuie schimbata si alta piesa..
Multumesc,
George.
apelez si eu la cunostiintele voastre, intru-cat sunt incepator si am o problema care ma depaseste.. Microheliul meu se invarte in cerc, indiferent de cum reglez trimurile, si fara sa ii dau nici un input din sitckuri. Intru-cat i-am schimbat elicea originala din coada cu una de Solo Pro (am vazut ca au o boala cu designul elicei originale si mai nou exista un nou model de elice de schimb asemanatoare celei de Solo Pro sau Blade) trebuie sa mentionez ca acum isi tine coada dreapta.. dar tot se invarte intr-un cerc de aprox. 70 cm. Problema cred (sper) ca se trage de la Main Gear-ul cu care a venit, intru-cat am observat ca este deformat... invartit cu mana, se poate observa ca oscileaza un pic pe pinionul motorului.
Intrebarea mea este daca e posibil ca oscilatiile generate la viteze de rotatie mari (evidente mai ales in coada), sa determine o astfel de traiectorie circulara a jucariei. Am comandat deja una de schimb si sunt curios daca nu cumva mai trebuie schimbata si alta piesa..
Multumesc,
George.
#5
Postat 01 August 2011 - 04:58 PM
Mai jos si linkul cu filmuletzul.. sunt curios, intru-cat ce vedeti nu presupune nici o atingere de stick (iar trimm-urile sunt la mijloc) daca este o problema de reglare de trimm-uri sau pleaca cum spuneam de la main gear..
Cat despre elicea originala din coada, si pe helifreak.com si pe rcgroups.com mai toti experimenteaza probleme ce s-au rezolvat schimband elicea fie cu piese de la blade, solo pro sau cum spuneam mai nou si align propune un nou model de elice similara ca piesa de schimb. Facand la randul meu "upgrade-ul" cu o elice de solo pro pot confirma ca efectul este vizibil.
Cat despre elicea originala din coada, si pe helifreak.com si pe rcgroups.com mai toti experimenteaza probleme ce s-au rezolvat schimband elicea fie cu piese de la blade, solo pro sau cum spuneam mai nou si align propune un nou model de elice similara ca piesa de schimb. Facand la randul meu "upgrade-ul" cu o elice de solo pro pot confirma ca efectul este vizibil.
#7
Postat 01 August 2011 - 08:59 PM
Fa o poza la motorul de coada....cu tot cu pale...eu am pacalit un 100S din unghiul la palele pe coada,la tine ar merge mai micsorat putin....incearca.
PS.Poti verifica si cei doi rulmenti de pe frame,pune putin ulei ca nu sunt capsulati si verifica bilele,in mod normal nu prea pare sa fie de la main geare.Poti sa verifici dupa manual unghiul din platou,pare putin pe dreapta si in fata.
PS.Poti verifica si cei doi rulmenti de pe frame,pune putin ulei ca nu sunt capsulati si verifica bilele,in mod normal nu prea pare sa fie de la main geare.Poti sa verifici dupa manual unghiul din platou,pare putin pe dreapta si in fata.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#8
Postat 03 August 2011 - 11:43 AM
Salut, diseara o sa incerc treaba asta si o sa pun si poza cu motorul din spate. Cred ca ai dreptate cu inclinatia intru-cat servo-ul din dreapta, de la initializare pare a sta un pic mai ridicat, nu este paralel cu masa/podeaua ca cel din stanga. Si apropo de treaba asta, cum as putea sa reglez pozitia lui? Il scot si-l pun la loc sau doar din trimuri?
Multumesc,
George
Multumesc,
George
#9
Postat 03 August 2011 - 04:13 PM
#11
Postat 03 August 2011 - 05:24 PM
Tot incerc sa-i gasesc o combinatie de setari optime insa am impresia ca vreau si cam mult de la el.. Tind sa sper ca o sa-l pot tine in hover 2-3 min. asa cum aud ca se poate cu msr-ul, fara sa-i fac nimic in afara de a-i un pic de turatii. Pe de alta parte ma intriga si faptul ca main gear-ul nu este perfect si are o mica deformatie, ceea ce nu credeam ca se poate intampla la ce carte de vizita are Align. Mai trebuie sa-mi vina o coada, o canopie (cea stoc deja am lipit-o cu de toate pana i-am prins un pic "shpilul") si-un main gear si atunci voi vedea cum se prezinta.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1