Modelism - RHC Forum: FW 190 D9 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

FW 190 D9 etape de constructie

#121 Useril este offline   Corsarul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 105
  • Inregistrat: 23-April 04

Postat 29 November 2004 - 02:17 PM

SILVIU66, la 29 Nov 2004, 13:56, a spus:

:D
asa repede vrei sa-l rupi?

:D Pai nu prea este dupa vrut dar cand ma gandesc ca trebuie sa pun si eu mana pe o telecomanda parca nu-mi vine sa incerc cu FW-ul...

Mai e si simulatorul (IL2) cu care ma dau aproape zilnic si se mai prinde cate ceva. La inceput nu reuseam nici o aterizare realistica din taste. Acum dupa ore de antrenament, aterizez din orice pozitie cu motor sau fara motor si din ce in ce mai sigur si frumos. Simulatorul pentru incepatori are un rol deosebit in formarea pilotilor. Cel putin la mine s-a vazut clar diferenta de zbor...

Aceasta postare a fost editata de Corsarul: 29 November 2004 - 02:31 PM

De ce sa alergi cand poti sa zbori?
0

#122 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 29 November 2004 - 10:19 PM

@Corsarul: un sfat pe gratis: ia-ti un simulator de AEROMODELISM!
Ai posibilitatea sa pilotezi folosind "emitatorul" cuplat la PC! exact ca pe camp!
La RHC gasesti unul dintre cele mai simple si mai ieftine(~63 EUR).
Eu l-am incercat si este mishto!
Ai: un planor, un acrobat monoplan (extra), un acrobat biplan (Christen Eagle) si un elicopter (forget about it :) )

Aceasta postare a fost editata de pitts: 29 November 2004 - 10:20 PM

No brain, no headache.....
0

#123 Useril este offline   Jimmy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 927
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Lugoj 305500
  • Interests:Aeromodelism

Postat 29 November 2004 - 10:46 PM

BETON FW spor la treaba in continuare!!!!!!!!!!!


Jimmy.
SE-5a powered by YS Yamada
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
0

#124 Useril este offline   pahguletz 

  • ex. paguletz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 638
  • Inregistrat: 14-February 03

Postat 30 November 2004 - 10:25 AM

Jimmy, nici tu nu esti mai prejos din cate am vazut. cam cand termini BF-ul ?? sunt tare curios sa il vad. este inca un avion "de suflet" pentru mine. daca ii pot spune asa. de cand am dat prima data cu ochii de ww2 si mai ales de IL2 Sturmovik :)
inca ma gandesc ca odata am sa imi fac si eu unul. dar mai intai sa imi termin si eu FW-ul, de care nu m-am indragostit la prima vedere, recunosc. dar a fost o dragoste ce a crescut pe masura ce am lucrat la el :))))))) nu radeti ca nu am deviatii sexuale de tipul avionofilie :) dar a ajuns sa imi placa mult. mai ales ca e un proiect excelent.
Ia mai zburati maaaaaai!!!
Laser frate!
0

#125 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 30 November 2004 - 06:33 PM

Salut!
Nu vreau sa va descurajez dar aripa nu prea rezista cum ati lucrat voi acolo. Profilele care sunt in zona trenului trebuiesc din placaj de 2 sau chiar 3mm iar cel din zona de montare a aripii la fuselj tot asa iar pana la tren chesonare terebuia facuta cu placaj nu cu balsa . Nu copiati chiar tot din chit pentru acestea sunt facute sa nu reziste prea mult . Trebuia sa faceti trenul de aterizare intai apoi aripa! Eu am facut tot asa si acum trebuie sa fac alta aripa .
Spor la treaba!
Si aveti grija la calajul aripii si ampenajului arizontal. Aripa + 1 grad, ampenaj orizontal 0 grade ,+ 1 grad.
0

#126 Useril este offline   pahguletz 

  • ex. paguletz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 638
  • Inregistrat: 14-February 03

Postat 01 December 2004 - 09:34 PM

multzam;) precis iti va raspunde si corsarul
Ia mai zburati maaaaaai!!!
Laser frate!
0

#127 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 December 2004 - 09:56 AM

Mugurel -> raspuns la obiect!

Nu stiu in detaliu ce structura de rezistenta prevede planul vostru, dar de principiu, cele zise de Mugurel sunt la obiect. Structura de rezistenta (celula, in general) tre astfel dimensionata si construita incat sa mai reziste si la o buna parte din solicitarile aparute la aterizare, nu numai la cele din timpul zborului. De obicei, bonturile de la aterizare induc solicitarile cele mai mari si mai haotice in structura. Normal, nu poti face o structura ce sa reziste la orice aterizare gen "metrou" ca atunci sandramaua nu s-ar mai ridica de jos, dar tre luate niste precautii suplimentare, mai ales in zona trenului de aterizare...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#128 Useril este offline   Corsarul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 105
  • Inregistrat: 23-April 04

Postat 02 December 2004 - 11:14 AM

Pozele cu aripa fw-ului au fost postate numai si numai pentru a se forma o idee despre cum se contureaza aripa. La sfarsit dupa ce Pahguletz a pus pozele am spus si eu doua cuvinte despre ele in acest sens. Asadar nu e vorba de o aripa functionala ci numai de dimensionare si conturare; de cum ar arata aceasta in perspectiva.

Acum insa ma simt nevoit sa fac cateva dezvaluiri in privinta rezistentei din zona tenului de aterizare. W4 la aceasta ora este deja placat pe ambele parti in zona trenului de aterizare cu placaj de 3mm si lipit cu epoxy. Evident greutatea acestuia s-a marit considerabil dar rezistenta e pe masura. Acelasi tratament se va aplica si pentru W5 care este celalalt punct de sustinere al trenului de aterizare. Cei de la Top Flite spun ca e suficient... O sa revenim cu noi poze curand. :D

Aceasta postare a fost editata de Corsarul: 02 December 2004 - 11:17 AM

De ce sa alergi cand poti sa zbori?
0

#129 Useril este offline   Corsarul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 105
  • Inregistrat: 23-April 04

Postat 02 December 2004 - 11:50 AM

MUGUREL., la 30 Nov 2004, 18:33, a spus:

Trebuia sa faceti trenul de aterizare intai apoi aripa! Eu am facut tot asa si acum trebuie sa fac alta aripa .

Salut Mugurel,

Multzam frumos! O sa tinem cont de toate sfaturile tale...

Mie mi se pare ca problema se pune putin invers. Lamureste-ma unde gresesc eu.

Trenul de aterizare (retractabil) in acest moment nu exista. Am stabilit cu Pahguletz ca-l realizam noi dupa modelul celui original (cu brat actionat electric). Dar tot ce stim noi la aceasta ora este modul de functionare al trenului de aterizare original, toate ungiurile sub care acesta escamoteaza si locul unde va fi amplasat gratie aparitiei aripei. Acum eu cred ca avem suficiente informatii sa realizam trenul de aterizare deoarece dorim foarte mult ca acesta sa respecte scara la care s-a realizat intregul proiect. In functie de solutia pe care o vom adopta, de comun acord, vom face si modificarile necesare si suficiente cu privire la rezistenta aripei in zona trenului de aterizare. Acest lucru va fi foarte interesant deoarece ne va apartine si abia aici va invitam sa discutam despre functionalitate si rezistenta...

Multzam frumos si tineti aproape ca devine interesant :D
De ce sa alergi cand poti sa zbori?
0

#130 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 02 December 2004 - 05:02 PM

Salut!
Cu trenul de aterizare e o mare problema, ca sa functioneze ca originalul trebuie sa faceti o multime de parghii foarte precise cu dimensiuni exact la scara. Trebuie un motor electric puternic cu comanda de electronica de servomecanism. Dar nici aceste lucru nu deranjeaza , se poate face, problema cea mai mare e faptul ca parghiile schimba planul si undeva este nevoie de un pivot foarte mic si puternic sa reziste la vreo 2-3 G. O sa va trimit planurile trenului si dimensiunile pe mail pe sambata. Eu l-am facut cu servo functioneaza mecanic dar nu are rezistenta necesara. Voi achizitiona unul pneumatic pe care voi face imitatia celui original.
Cele bune!
MUGUREL.
PS Am invatat de la cei mai buni in teorie de pe forum ca nu invelisul da rezistenta aripii ci structura interna.
0

#131 Useril este offline   pahguletz 

  • ex. paguletz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 638
  • Inregistrat: 14-February 03

Postat 02 December 2004 - 05:08 PM

asteptam cu mare interes planurile. avem si noi ceva, ca de acolo stim unghiuri si dimenisuni. dar daca ar fi si ceva in plus, kiar nu ar strica.
normal ca intarim structura interna!!! si daca iese jmekeria sa facem trenul identic cel putin ca mod de fncionare cu cel real, atunci problema rezistentei se simplifica putin. fiindca toata forta nu mai loveste la aterizare in aripa, ci se opreste in acea parghie flexata de la jumate. care este trasa de motor si care trage la randul ei jamba rotii.
multumim inca o data!

Aceasta postare a fost editata de pahguletz: 02 December 2004 - 05:15 PM

Ia mai zburati maaaaaai!!!
Laser frate!
0

#132 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 06 December 2004 - 09:52 AM

@ pahguletz& Corsarul:beeey pahguletz&Co, nu te grabi cu aripile alea...asteapta sa ajung acasa sa vezi cum e cu mecanismul de escamotare!...ma uit acum la ele si vaz ca sunt cam maricele.....in trei zile le vedeti si voi....si by the way, sunt dimensionate pentru model de MAX. 5 kg!
see you soon! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
No brain, no headache.....
0

#133 Useril este offline   Jimmy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 927
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Lugoj 305500
  • Interests:Aeromodelism

Postat 08 December 2004 - 01:57 AM

Personal pana nu demult am fost obsedat de rezistenta constructiei.Chiar ca exageram cu "intariturile" binenteles ca iesea un animal greoi.Adevarul crunt m-a contrazis: indiferent cat de rezistent e tot se rupe !!!!! deci treaba ar fi pe undeva la mijloc,respectiv zonele de rezistenta:tren-batiu-jug aripa-lonjeron aripa din placaj,fibra,tabla,aluminiu,fonta,otel etc iar restul BALSA


ps. nu chiar fonta GLUMEAM!!!!!!!!!!!!
SE-5a powered by YS Yamada
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
0

#134 Useril este offline   pahguletz 

  • ex. paguletz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 638
  • Inregistrat: 14-February 03

Postat 08 December 2004 - 09:52 AM

shit! de ce nu zisesi asa de la inceput? tocmai am facut aripa de la FW din fonta din cauza ta. o sa ti-o leg de cocoasha sa vaz cum ai sa zbori cu ea :D
Ia mai zburati maaaaaai!!!
Laser frate!
0

#135 Useril este offline   Corsarul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 105
  • Inregistrat: 23-April 04

Postat 08 December 2004 - 03:01 PM

Daca avionul zboara si nu se rupe in aer chiar si la manevre mai pretentioase, atunci zic eu ca e bun. Cand il aduci pe pamant e altceva... masina, carutza, bicicleta, roaba, vapor, etc... Poti sa ai un tren de aterizare solid, avionul aterizeaza, face cateva topaituri pe iarba dupa care se infig rotile in ceva (maracine, bolovan, denivelare) si zbang se da peste cap. De aici poti sa te alegi cu: elice rupta, aripi rupte sau ampenaj vertical distrus (la un monstru de 5kg nici nu e greu). Pana nu-l vezi zburand si aterizand nu poti sa spui cum e mai bine. Si din balsa daca faci toata zona trenului de aterizare, ai sanse sa nu pateasca nimic (e drept ca sunt foarte mici acestea dar sunt) ...

Aceasta postare a fost editata de Corsarul: 08 December 2004 - 03:09 PM

De ce sa alergi cand poti sa zbori?
0

#136 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 08 December 2004 - 03:20 PM

Corsarul, la 8 Dec 2004, 16:01, a spus:

Si din balsa daca faci toata zona trenului de aterizare, ai sanse sa nu pateasca

Aici ai dreptate daca ai in vedere aterizarea pe spate!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#137 Useril este offline   Corsarul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 105
  • Inregistrat: 23-April 04

Postat 08 December 2004 - 03:28 PM

Marinaru, la 8 Dec 2004, 15:20, a spus:

Aici ai dreptate daca ai in vedere aterizarea pe spate!

He, he, he... Era vorba de aterizarea pe burta nu pe spate (fara sa scoti trenul de aterizare) :D
De ce sa-l mai strici si pe ala, daca tot faci praf avionul? Mai bine il lasi in aripa si dupa ce dai de pamant cu avionul, te duci sa vezi daca a rezistat sau nu... :D
De ce sa alergi cand poti sa zbori?
0

#138 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 08 December 2004 - 07:56 PM

@pahguletz&Corsarul: sunt acasa si am mecanismul de escamotare. astept semnal sa ne vedem.
No brain, no headache.....
0

#139 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 December 2004 - 09:05 AM

Saunz guud! De care este? Pneumatic sau mecanic (cu servo)? Io pana la urma, nu prea am inteles despre ce fel de tren este vorba aici. Se vorbeste doar de un escamotabil normal sau despre unul ce-l reproduce pe ala original?

Io le-am luat pe astea:

http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXAYM7&P=0

impreuna cu restul angaralelor. Daca e chestia de cenzura, nu ma supar. Taiati linkul linistiti.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#140 Useril este offline   Corsarul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 105
  • Inregistrat: 23-April 04

Postat 09 December 2004 - 09:46 AM

pitts, la 8 Dec 2004, 19:56, a spus:

@pahguletz&Corsarul: sunt acasa si am mecanismul de escamotare. astept semnal sa ne vedem.

Salutam cu respect si... bine ati revenit!

Si eu abia astept sa vad mecanismul de escamotare. Vorbesc si cu Pahguletz si va dam un telefon sa stabilim o zi si o ora cand putem sa venim sa-l vedem...
De ce sa alergi cand poti sa zbori?
0

#141 Useril este offline   pahguletz 

  • ex. paguletz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 638
  • Inregistrat: 14-February 03

Postat 09 December 2004 - 10:37 AM

pai cum spuneam, v-am asteptat cu limba scoasa si ne bucuram ca v-ati intors cu bine. (si cu trenu de aterizare, ca trenu de poplaca era plin)
hai ca ne auzim. ( zise păguletz, punind mana pe telefon....) :lol:
Ia mai zburati maaaaaai!!!
Laser frate!
0

#142 Useril este offline   Alex Baccilu 

  • Membru care este
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 05-January 03
  • Gender:Male

Postat 09 December 2004 - 12:39 PM

Pentru aterizari sigure eu am visat intr-o zi ca un fel de plasa gen aia de paianjen in care intri cu avionul si pe urma te duci acolo si-l iei viu si nevatamat. Plasa ar fi de fapt ca o chestie din aia de prins fluturii, manevrata de un prieten care asteapta sa-ti prinda aeromodelul. Omul trebuie sa fie foarte dibaci si, cand simte ca aeromodelul trage de fundul plasei, sa se roteasca cat poate el de repede in jurul axei ca sa mai reduca din soc... continuati voi de aici... :lol:
Boardgame is the future!
0

#143 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 09 December 2004 - 01:09 PM

Trenul este electric, foloseste ca sursa 4,8V luati din mufa receptorului (canalul de tren) si este proiectat pentru modele de maz. 5 kg. Este executat de Giezendanner (Elvetia). Mi-a fost dat de Emil Giezendanner, presedintele s/c de F5 din FAI-fratele constructorului trenului.
No brain, no headache.....
0

#144 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 09 December 2004 - 02:15 PM

uite si poza...

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  tren.jpg (31.64K)
    Number of downloads: 73

No brain, no headache.....
0

#145 Useril este offline   pahguletz 

  • ex. paguletz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 638
  • Inregistrat: 14-February 03

Postat 09 December 2004 - 02:48 PM

ii putem transmite multumirile noastre? :lol:
Ia mai zburati maaaaaai!!!
Laser frate!
0

#146 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 09 December 2004 - 02:57 PM

pahguletz, la 9 Dec 2004, 14:48, a spus:

ii putem transmite multumirile noastre? :lol:

@pahguletz: chiar va rog:
Emil.Giezendanner@modellflugsport.ch.....
dar numai dupa ce atasati o poza cu voi, FW-ul si mecanismul langa el...
cred ca da bine ;)
No brain, no headache.....
0

#147 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 December 2004 - 03:42 PM

pitts, la 9 Dec 2004, 13:09, a spus:

Trenul este electric, foloseste ca sursa 4,8V luati din mufa receptorului (canalul de tren) si este proiectat pentru modele de maz. 5 kg. Este executat de Giezendanner (Elvetia). Mi-a fost dat de Emil Giezendanner, presedintele s/c de F5 din FAI-fratele constructorului trenului.

Adica este "mecanic", actionat de un servo de tren, de ala lent, cu cursa 180 grade. Nu?
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#148 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 09 December 2004 - 04:08 PM

NU ESTE MECANIC....adica este :lol:
Numai ca, fiecare mecanism are cate un motor electric care roteste jamba...capisci?!?......
No brain, no headache.....
0

#149 Useril este offline   pahguletz 

  • ex. paguletz
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 638
  • Inregistrat: 14-February 03

Postat 09 December 2004 - 05:16 PM

pitts, la 9 Dec 2004, 14:57, a spus:

@pahguletz: chiar va rog:
Emil.Giezendanner@modellflugsport.ch.....
dar numai dupa ce atasati o poza cu voi, FW-ul si mecanismul langa el...
cred ca da bine :lol:

OK ! poate kiar maine seara facem o poza! daca nu, saptamana viitoare cu sigurantza !
chiar aveti dreptate: ar da bine si FW-ul langa.
Ia mai zburati maaaaaai!!!
Laser frate!
0

#150 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 09 December 2004 - 07:20 PM

Salutare!
Nu am uitat de planurile de la tren dar momentan am calcul picat si plin de virusi ,urmeaza un upgrade la linux si apoi trimit. Acum sunt la un net cafe . Chiar azi am primit trenul de aterizare din Austria ,de la un prieten ,pneumatic, din aluminiu, pentru modele de max 9kg, fabricat in Italia, ceva Eurokit. Un pic trebuie modificat pentru ca are cursa de 90 grade. FW are 77. Sper sa reusesc, daca nu fac un compromis si il duc undeva la 82-83 de grade.
Trenul de la domnul Pitts e OK ,l-am studiat si eu,dar la mine greutatea e peste 5 KG.
Cele bune!
MUGUREL
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu