Salut. Sunt din Satu Mare. Prima data in viata mea am auzit de acest hobby. Si m-a incantat. Vreau sa incep in arta DRIFTINGULUI. Nu am nici o idee ce jucarie mi-as putea achizitiona :-? Am vazut multe modele aici pe site, dar nu vad nici o diferenta cu pchiul meu miop:-? Inafara de caroserie desigur.
Mi-ati putea recomanda? O firma un model...
Repet, sunt incepator,deci nu am tangente cu asa ceva.
Pagina 1 din 1
DRIFT
Postat 18 January 2011 - 04:20 PM
Te rog sa nu mi-o iei in nume de rau dar, postezi deja in doua topicuri, spui ca te intereseaza drift-ul dar tot tu spui (in celalat topic) ca n-ai stat sa citesti tot ce s-a scris despre acest subiect.
Ce sa inteleg, ca vrei sa o iei pe "scurtatura" ?
Uite ce-ti sugerez eu; vin-o la Cluj la concursul de drifting si o sa vezi pe viu o groaza de automodele care mai de care...
O sa vezi atat automodele dedicate drifting-ului (fabricate ca atare) cat si alte modele on-road care echipate cu anvelope potrivite si prin maiestria pilotilor vor face spectacol.
Anul trecut au fost prezente pe podium (desi asta n-are nici o relevanta) astea:
I HPI E-10 (stock)
II HPI Sprint 2 (cu tuning din cate stiu eu)
III Associated TC-5
Best Body: Tamiya (nu stiu sigur care model)
Ce sa inteleg, ca vrei sa o iei pe "scurtatura" ?
Uite ce-ti sugerez eu; vin-o la Cluj la concursul de drifting si o sa vezi pe viu o groaza de automodele care mai de care...
O sa vezi atat automodele dedicate drifting-ului (fabricate ca atare) cat si alte modele on-road care echipate cu anvelope potrivite si prin maiestria pilotilor vor face spectacol.
Anul trecut au fost prezente pe podium (desi asta n-are nici o relevanta) astea:
I HPI E-10 (stock)
II HPI Sprint 2 (cu tuning din cate stiu eu)
III Associated TC-5
Best Body: Tamiya (nu stiu sigur care model)
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
Postat 18 January 2011 - 11:09 PM
AdrianOrha, la Jan 18 2011, 06:15 PM, a spus:
Nu prea pot sa ajung in aceasta perioada .. eventual prin martie aprilie...