Vreau sa fac urmatoarea configuratie:
- un acumulator deep-cycle de 65-100Ah pus in portbagajul masinii in mod permanent (adica cat tine sezonul de zburat) - eventual prins cu ceva sa nu se plimbe. Am vazut ca sunt relativ ieftine la Rombat si altii de genul asta.
- un incarcator de curent mic care sa il incarce incet de la bricheta masinii la 2-5A maxim ori de cate ori merg cu masina. Asta inseamna ca intre 2 sesiuni de zbor il incarca, deoarece merg destul de mult cu masina ar trebui sa il incarce complet.
Marea problema pentru mine acum este gasirea acestui incarcator. Am 2 solutii:
- un incarcator IMAXB6 (a ramas prin casa) care sa porneasca ori de cate ori pornesc masina pus pe incarcare Pb.
- un regulator de incarcare folosit la panourile solare - astea sunt din belsug la toate preturile si marimile. Problema mea este daca se potrivesc la ceea ce vreau eu. Concret, regulatorul urmator ar merge la asa ceva ?
http://www.thesolarshop.ro/regulator-incar...4v-5a-p-18.html
Regulator incarcare 12V / 24V 5A
Mufa de bricheta de la masina nu e alimentata cand nu e pus contactul si are o siguranta de 10A. Tensiunea pe care am masurat-o este de 14,1 V.
Orice sfat, idee, e binevenita. Vreau sa fie cat mai simpla/ieftina/fara modificari la masina. Adica cum am zis mai sus sa iau curent (mic) de la bricheta si sa incarc un acumulator VRLA pe care ulterior sa il pun la produs pe camp.
Multam, Stefan
Cataero, la Nov 10 2010, 09:27 PM, a spus:
Solutia cu generator este nasoala pentru ca:
- generatorul e mare, greu, unsuros si zgomotos
- da 220V deci mai trebuie sa car si o sursa in comutatie puternica care sa dea 12-15V, pe langa incarcatorul Lipo. O gramada de bani si de chestii carate pe camp, nu-mi place.
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 10 January 2011 - 11:18 AM