Modelism - RHC Forum: Sfat achizitionare TRAXXAS - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Sfat achizitionare TRAXXAS primul pas...

#1 Useril este offline   tiberius 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 30-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Dr.Tr.Severin

Postat 28 December 2010 - 03:14 AM

In primul rand tin sa salut pe toti membrii acestui forum. Sunt nou pe aici si vin la voi cu rugamintea de a ma ajuta : de mult timp imi plac modelele RC insa nu am avut determinarea de a si cumpara unul ; acum doresc acest lucru si m-am orientat spre doua modele TRAXXAS E-REVO 16.8v - sistem radio 2.4GHz si Traxxas Slash 4x4 ULTIMATE. Informatiile mele in domeniu sunt putine si nu doresc sa fac o alegere gresita, motiv pentru care va rog sa imi explicati care este diferenta intre cele doua tipuri de modele. Am citit cat am gasit despre fiecare , am vazut ca sunt diferite din multe puncte de vedere dar as dori sa mi se spuna pentru ce sunt fiecare, ce poate unul si nu poate celalalt, avantaje si neajunsuri pentru cele doua modele. Doresc sa ma bucur de o masina fiabila, nu vreau sa particip la curse ( de fapt nu cred sa ajung la asemenea performante ), insa doresc lucru de calitate cu acces la piese de schimb si imbunatatiri in viitor. Am inteles de pe forum ca aceasta e o marca buna si , sincer , ma atrage felul in care sunt realizate. Va multumesc si in cazul in care ma musca sarpele o sa va mai bateti capul cu mine pe aici :blush: . Sarbatori fericite !
0

#2 Useril este offline   mihai_mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 21-June 09

Postat 28 December 2010 - 10:27 AM

Salut!

TRAXXAS E-REVO 16.8v
Dezavantaje: motoare brushed relativ nefiabile (in maxim 2 luni o sa le schimbi), ai nevoie de doua baterii.
Avantaje: este monster truck deci merge cam pe orice teren, motoarele sunt destul de ieftine in caz ca o sa le schimbi,piese se gasesc foarte usor.

Traxxas Slash 4x4 ULTIMATE
Dezavantaje: Short course - nu prea merge pe orice tip de teren (de exemplu pe cele cu iarba inalta nu prea merge). Cu piesele de schimb trebuie sa faci niste eforturi dar se gasesc pana la urma.
Avantaje: Motor brushless waterproof (asta face toti banii). Ai nevoie de o singura baterie. Modelul este mai micut un pic deci o sa iti fie mai usor de carat pana la locul de joaca.

Ca posesor de TRAXXAS, dintre cele doua modele expuse de tine, recomand Slash 4x4 dar nu versiunea ULTIMATE ci pe cea simpla. La ULTIMATE ai multe piese de aluminiu (fuzete, caster blocks etc) dar astea, dupa parerea mea, nu sunt decat o gaselnita de marketing. Daca ti s-a strambat o fuzeta din aluminiu, ori dai 40 de euro pe un set, ori stai si te uiti la ea. La versiunea simpla ai numai plastic in schimb piesele sunt mult mai ieftine - aceleasi fuzete, dar din plastic, costa cam 7-8 euro.

Ar fi multe de spus aici. Alege ce iti place mai mult si sunt sigur ca nu o sa regreti alegerea facuta.

Bafta!
Respect the forum staff
0

#3 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 28 December 2010 - 10:42 AM

De acord cu ce s-a scris mai sus, insa una dintre principalele conditii in achizitionarea unui automodel este disponibilitatea pieselor de schimb. Traxxas nu se prea gaseste pe la noi si sunt destul de scumpe (ca si masinile, de altfel). Ce vreau, de fapt, sa spun este ca poti gasi masini si de la alte firme: HPI, Ansmann, Thunder Tiger, Losi etc.
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#4 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 28 December 2010 - 11:04 AM

Vezi postareatiberius, la Dec 28 2010, 03:14 AM, a spus:

doresc lucru de calitate cu acces la piese de schimb si imbunatatiri in viitor.


eu unul nu am procurat deloc usor piese de schimb, in romania, pt traxxas.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#5 Useril este offline   mihai_mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 21-June 09

Postat 28 December 2010 - 11:12 AM

Acum si AutoRC aduce Traxxas deci nu mai sunt probleme cu piesele de schimb.
Respect the forum staff
0

#6 Useril este offline   tiberius 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 30-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Dr.Tr.Severin

Postat 28 December 2010 - 11:13 AM

Multumesc pentru raspunsuri. Daca tot este sa iau o masinuta nu vreau sa fac rabat la calitate si , dincolo de ce citesc eu, am nevoie de experienta voastra. De E-REVO BRUSHLESS EDITION ce spuneti ? Va marturisesc ca am citit mai mult despre TRAXXAS, cu alte firme ar trebui sa o iau din zero cu documentarea si m-am oprit la aceasta pentru ca am vazut ca are multa lume si este laudata. Cu piesele de schimb imi imaginez costurile :) , eu sunt genul perfectionist si cam am o exagerata atentie cu lucrurile, asta in detrimentul folosintei, cateodata. Varianta care am aratat-o mai sus , chiar daca costa mai mult, ma gandesc ca o fi mai buna, asta voi trebuie sa imi spuneti. In orasul meu ( Dr. Tr. Severin ) nu sunt piste amenajate si inca nici nu stiu pe cineva cu microbul asta, sunt in schimb multe zone in care te poti da cu masinuta, de la asfalt la off-road greu, asa ca astea sunt conditiile in care voi evolua. E-REVO prin faptul ca nu are caroseria atat de mare ca altele ma gandesc ca e mai ferit la rasturnari, am vazut in diverse clipuri ca e si foarte stabila datorita centrului de greutate mai jos.
0

#7 Useril este offline   mihai_mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 21-June 09

Postat 28 December 2010 - 11:19 AM

E-Revo Brushless este o masina buna si fiabila. Nu este waterproof (motorul si ESC-ul nu sunt) dar ma gandesc ca nu ai de gand sa o folosesti drept submarin. Daca il cumperi, te sfatuiesc sa maresti un pic investitia si sa iti iei si acumulatori Li-Po + incarcator rapid. E o mare diferenta fata de Ni-Mh-urile cu care vine stock si merita ultimul banut.
Respect the forum staff
0

#8 Useril este offline   Theo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Interests:Automodelism

Postat 28 December 2010 - 02:59 PM

Eu zic sa iti iei un nitro, e mai greu la inceput cu reglajele, dar porma nu te mai doare capul, ii arati starterul si porneste, iar feelingul ... lol e cu totul altceva cand auzi cum toarce.
0

#9 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 28 December 2010 - 05:45 PM

Dar si cind ramine cu sfoara in mina sau nu ii iese reglajul. Eu sunt pentru masina electrica la inceput, on/off si gata.
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#10 Useril este offline   Theo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Interests:Automodelism

Postat 28 December 2010 - 06:18 PM

Da, si o sa inveti sa folosesti o termica jucandute cu electrica, toti sunteti speriati de termice, dar feelingul e de neegalat, si nu conteaza ca brushleesul are mai multa viteza si putere, oricum devinde incontrolabila, haha ce fun e sa o rastorn din 3 in 3 metri. Ca sa nu ramai cu sfoara in mana, iti iei ceva cu pornire electrica, daca el vrea traxxas, si ii place in special cum e construit e-revoul, poate lua un revo 3.3, si e acelasi lucru doar ca e termic, are si EZstart, nu risti sa iti pice pornirea, mai ales ca la modelul nou au schimbat si rulmentul unisens, asta nu mai pica ca celelalte, defapt nu asa usor, iar masina e super. Imi zicea cineva ca la electrica bagi bani prima oara si porma nu mai bagi, asa este, dar sa zicem ca iei un e-revo, pai dai cam 10 mil sa zicem pe lipo-uri si incarcator, cu banii astia iti iei 5 bidoane a cate 5 l de combustibil si 5 bujii, care te tin o gramada, sa nu mai zicem de piesele care se rup la aman2, plus lipo-urile care nu sunt indestructibile. Asa ca decizia ii apartine, depinde si de ce vrea el sa simta, vrea viteza si rasturnari din 3 in 3 m, sau wheelies non-stop, electrica; vrea viteza buna, chiar devine incontrolabila, dar are o alta placere de a conduce, ia un termic. In legatura cu reglajele, aici e durere doar la inceput, cand e gata, nu mai ai treaba.

Aceasta postare a fost editata de Theo: 28 December 2010 - 06:19 PM

0

#11 Useril este offline   mugurg 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 09-January 07

Postat 28 December 2010 - 06:22 PM

theo, eu am traxxas e-maxx, si o sa iau si un summit cat de curand. hai sa iti zic si o a doua opinie: decat sa imi sparg timpanele cu partzaitoarea si feelingul ei, iau electrica. ce zici? nu e asa ca in gustul omului si in bataia vantului nu te poti caca? lasa omul sa ia ce vrea daca pe electrica a deschis ochii nu emite vreo teorema ca "decat electrica mai bine termica" ca e doar gustul tau nu si al lui.
Omul cu adevarat bun e cel care ar fi putut fi rau si nu a fost.
0

#12 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 28 December 2010 - 08:03 PM

Vezi postareaTheo, la Dec 28 2010, 06:18 PM, a spus:

, si ii place in special cum e construit e-revoul, poate lua un revo 3.3, si e acelasi lucru doar ca e termic, are si EZstart, nu risti sa iti pice pornirea, mai ales ca la modelul nou au schimbat si rulmentul unisens, asta nu mai pica ca celelalte, defapt nu asa usor, iar masina e super.



O intrebare: la revo motorul ala de 3.3 nu este prea mic?? ma gandeam ca ar putea sa crape chichineata aia pe ditamai dihania de 1/8, imi pare mic fata de savage care este de 4.6; pana si la trophy e mai mare, de 3.5, sau gresesc?
Fan Nokia.
0

#13 Useril este offline   Theo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Interests:Automodelism

Postat 28 December 2010 - 10:38 PM

Nu e mic deloc, trece de orice si face wheelie din orice pozitie, de viteza nu mai zic nimic.

@mugurg: nu a zis nimeni ca e mai bine termica, am explicat ce face fiecare, am si zis ca ramane sa aleaga el ce ar vrea.

Aceasta postare a fost editata de Theo: 28 December 2010 - 10:40 PM

0

#14 Useril este offline   mugurg 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 09-January 07

Postat 28 December 2010 - 11:36 PM

Nu prea tine Theo, eu is intzarcat de mult. Tu ai inceput asa: "Eu zic sa iti iei un nitro" ori daca faceai ce zici tu ca faceai, trebuia sa i prezinti DE LA INCEPUT o lista cu avantaje si dezavantaje de la ambele si atunci nu se putea spune ca esti subiectiv, ci ca doar vrei sa il ajuti, dar esti subiectiv si "biased" pe termica. Dreptul tau dar omul nu a cerut un VS contest aci, este??

Si sa i mai adaug eu un cui la sicriul termicii: eu o iau cu al meu pe sub apa, cate 10 minute. Submarin, laser frate! Astept sa vad si aia termica facand exact la fel.

Pt topic starter: ia-ti E-revo daca poti. Poftim, o parere "avizata" ca sa nu zica theo ca bat campii total.
Omul cu adevarat bun e cel care ar fi putut fi rau si nu a fost.
0

#15 Useril este offline   daniel_hnatec 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 December 2010 - 11:51 PM

Vezi postarealamav4, la Dec 28 2010, 08:03 PM, a spus:

O intrebare: la revo motorul ala de 3.3 nu este prea mic?? ma gandeam ca ar putea sa crape chichineata aia pe ditamai dihania de 1/8, imi pare mic fata de savage care este de 4.6; pana si la trophy e mai mare, de 3.5, sau gresesc?


Motorul nu este mic, ii poti face un upp-grade si ii pui un OS.18 cu putere mai mare, eu am avut OS.18TM, excelent, dar nu cred ca se mai produce. Motorul nu este mic pentru ca raportul cp/kg este unul bun, in general traxxas face masini usoare, desi sunt de dimensiuni mari, savage-ul este greu si are nevoie de un motor cu putere mai mare.
Eu mi-am pus un motor de 4.6 pe revo si este mult prea mult desi cutia si diferentialele fac fata fara probleme la cei 3.89 cp.

Am avut pana acum 4 revo termice si actual un slash electric, atat una cat si cealalta sunt foarte bune. Slash-ul imi place ca am apasat pe un butor si ma joc, este fasneata pentru ca-i brushless, dar......bateria lipo de 5000 mah ma tine ~10-15 minute (deci o sa ai nevoie de mai multe pentru o iesire), nu scoate nici un zgomot (atat avantaj cat si dezavantaj...parerea mea), este waterproof, si nu in ultimul rand....poti sa te dai cu ea la curse mai usor si mai repede decat cu revo. Revo-ul imi place penntru ca este mai inalta, are rotile mari si poate merge pe unde slash se impotmoleste, ZGOMOTUL pentru ca mie imi face placere, o si auzi cand accelereaza in afara faptului ca o vezi, ai canistra de combustibil la tine si poti sa te dai cat vrei, mai greu este la inceput cu reglajele, dar le prinzi relativ usor. In ceea ce priveste piesele este putin relativ......fiind vorba despre aceeasi firma;).

Indiferent de alegrea facuta iti urez bafta si joaca placuta.
Daniel

Vezi postareamugurg, la Dec 28 2010, 11:36 PM, a spus:

Nu prea tine Theo, eu is intzarcat de mult. Tu ai inceput asa: "Eu zic sa iti iei un nitro" ori daca faceai ce zici tu ca faceai, trebuia sa i prezinti DE LA INCEPUT o lista cu avantaje si dezavantaje de la ambele si atunci nu se putea spune ca esti subiectiv, ci ca doar vrei sa il ajuti, dar esti subiectiv si "biased" pe termica. Dreptul tau dar omul nu a cerut un VS contest aci, este??

Si sa i mai adaug eu un cui la sicriul termicii: eu o iau cu al meu pe sub apa, cate 10 minute. Submarin, laser frate! Astept sa vad si aia termica facand exact la fel.

Pt topic starter: ia-ti E-revo daca poti. Poftim, o parere "avizata" ca sa nu zica theo ca bat campii total.


Este alegerea omului sa isi cumpere ce vrea....doar sunt banii lui, se pare ca incepe iar o "controversa" intre termica si electrica.
La o termica ii pui un snorkel inalt si o poti baga in apa =), dar cand o sa se faca concursuri in IOR cu automodelele sa imi dati si mie un buzzzzz, deci nu prea e un argument prea serios, si eu am slash-ul waterproof este ok......DAR NU ESTE WATER RESISTENT, cred ca este o mica diferenta deci am vazut si eu filmuletele pe youtube cu e-revo bagat in cada......
Insa de curiozitate, cred ca poti raspunde sincer la o intrebare...ai avut vre-o data o termica???

Aceasta postare a fost editata de daniel_hnatec: 29 December 2010 - 12:01 AM

Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea

Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
0

#16 Useril este offline   mugurg 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 09-January 07

Postat 29 December 2010 - 12:05 AM

Nu. M-am jucat cu una vreo 3 ani de fiecare data cand am vrut, daca asta se pune. daniel, noi ne "cunoastem".
Ai o statie traxxas de la mine. te temeai ca nu sunt sincer? :rolleyes:)

Aceasta postare a fost editata de mugurg: 29 December 2010 - 12:07 AM

Omul cu adevarat bun e cel care ar fi putut fi rau si nu a fost.
0

#17 Useril este offline   daniel_hnatec 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 December 2010 - 12:14 AM

Vezi postareamugurg, la Dec 29 2010, 12:05 AM, a spus:

Nu. M-am jucat cu una vreo 3 ani de fiecare data cand am vrut, daca asta se pune. daniel, noi ne "cunoastem".
Ai o statie traxxas de la mine. te temeai ca nu sunt sincer? :blink:)


Te-am vazut atat de pornit impotriva termicei incat am crezut ca nici nu ai avut, dar daca te-ai dat cu ambele variante insemna ca ceea ce spui este din experienta.
Nu mai stiu ce statie, in 27 sau 2.4?

Sa lasam initiatorul topicului sa se decida....nu isi are rost o disputa intre diversi colegi pentru nimicuri de genu' asta, pentru fiecare este relativ termica...electrica.......ba termica,....nu electrica................se continua la nesfarsit. Fiecare are avantaje si dezavantaje, conteaza ce iti place cel mai mult....
Stima


P.S.: @tiberius, daca este din Bucuresti ne putem intalni sa vezi un slash 4WD si un revo termic (dupa ce ii pun servo-urile si cutia:D), poate mai gasesti pe cineva cu e-revo si poti sa te decizi in cunostinta de cauza;)

Aceasta postare a fost editata de daniel_hnatec: 29 December 2010 - 12:19 AM

Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea

Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
0

#18 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 29 December 2010 - 03:08 AM

Bah, iar sunteti anapoda!
Omul intreaba despre doua modele si voi veniti cu ce nu v-a adus mos craciun...

ON TOPIC:
Revo e alegerea ok pentru ceea ce vrei tu. Piese gasesti iar electronica o poti schimba oricand dupa preferinta si nevoie. Avantajul revo-ului e ca il poti transforma din setari in (aproape) truggy sau in monster truck.
Sunt detinator de slash 4x4 si iti spun sincer ca am luat-o pentru copila mea in varsta de 3 ani. Cat despre varianta ultimate, e o investitie mare si inutila. Masina asta e facuta pentru joaca. Upgradeurile pe care le vei dori vin de la rpm si sunt plastice. Poate amortizoarele big bore si diff central... dar nu, nu as recomanda pentru inceput.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#19 Useril este offline   tiberius 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 30-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Dr.Tr.Severin

Postat 29 December 2010 - 04:32 AM

Multumesc pentru opinii. Ar fi interesanta si o termica, e mai aproape de realitate, dar asta presupune sa ma dau cu ea numai in zone unde sunetul nu ar deranja, ceea ce este cam restrictiv uneori. Am facut o prospectare a magazinelor on line de la noi ( nu vreau sa iau de afara pentru mai multe motive, cateodata doar pretul nu e relevant ) si nu prea sunt pe stoc , doar dupa 10 ian. , deci mai am timp. Ma bate gandul de o E-REVO BRUSHLESS EDITION, pentru ea ar mai trebui 2 acumulatori LiPo si un incarcator mai destept. Stiu ca e o investitie destul de mare dar nu as vrea sa incep cu stangul ( ceva ieftin ) si apoi sa-mi doresc altceva. Masinuta va fi doar pentru distractie, relaxare, dar macar sa fie de calitate. Rugamintea mea ar fi sa-mi ziceti ceva de asta din urma pentru ca mai mult ca sigur ca ea va fi. Deocamdata ma mai documentez...
0

#20 Useril este offline   Daemonus Modelus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 421
  • Inregistrat: 21-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Craiova, Dolj

Postat 29 December 2010 - 09:22 AM

Vezi postareaionut76, la Dec 28 2010, 10:42 AM, a spus:

De acord cu ce s-a scris mai sus, insa una dintre principalele conditii in achizitionarea unui automodel este disponibilitatea pieselor de schimb. Traxxas nu se prea gaseste pe la noi si sunt destul de scumpe (ca si masinile, de altfel). Ce vreau, de fapt, sa spun este ca poti gasi masini si de la alte firme: HPI, Ansmann, Thunder Tiger, Losi etc.

Sunt poate singurul posesor de traxxas de pe aici care a avut ambitia sa-l trimita in gard la full-spedd (traxxas slash 1/16 pe vremea aia, acum a devenit revo, 2 packuri de 1800mAh) doar ca sa vada daca rezista. Si a rezistat. I-au zburtat "agrafele" care tin caroseria, caroseria s-a crapat in zona opusa impactului, masina merge si acum. Asta in contradictie cu o termica "consacrata" - HPI Savage 4.6 sau SS 4.6 (le am pe ambele), care dupa fiecare iesire ii pierd cate un surub sau se rupe nu stiu ce (desi la mine iesirirel inseamna invartiri in cercuri si in cel mai rau caz wheelie). Dar sa nu deviem..

Mergi pe Slash, il am, nu ma dau cu el, de asta se ocupa fie-mea, insa la fiabilitate....nu am ce comenta.. in afara de a incarca bateriile, altceva nu am facut la el. Waterproof-ul face toti craitarii. Stima.
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
0

#21 Useril este offline   camsonat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 07-January 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:masini in general

Postat 29 December 2010 - 10:49 PM

Eu am un E-revo brushed initial. Dupa multe upgrade-uri am decis sa-l scap de perii si l-am echipat corespunzator. La momentul asta nu-l prea poti stapini decit daca ai miini finute sau esti obisnuit cu brutele. Rezistenta este de clasa inalta dar atunci cind cade in bot de la 5 m se mai rupe bara si cu ceva ghinion si o bascula. Sa nu te gindesti ca scoti ceva performante fara LiPo. Acum gasesti pe ebay baterii la 6000mah si 35C la 100 lei. Eu folosesc unele din China de un an fara balancer si merg minunat. Iti vorbesc de modelul meu pt. ca e acelasi lucru cu ce doresti sa cumperi. Piesele stricate de mine in 2 ani sunt: diferential 1buc; bascula 1 buc; bara fata 2buc; servo directie 1buc (a luat apa); scut frontal 1buc si jantele stoc s-au spart in 6 luni si 20 salturi grele.
E-REVO cu lumini,
Kit 2 viteze,
Boulder Holder body,
Proline Road Rage tires,
Brushless HV 5.5 Novak
0

#22 Useril este offline   tiberius 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 15
  • Inregistrat: 30-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Dr.Tr.Severin

Postat 31 December 2010 - 01:00 AM

Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns. Acum, ca sa nu fac un nou topic si hotarandu-ma asupra unei E-REVO BRUSHLESS EDITION, pe care o voi cumpara de la noi, va rog sa ma indrumati asupra unor acumulatori de 5000 LiPo si unui incarcator bun. Toate vreau sa le comand de la noi, ori va dori un magazin online sa preia toata comanda, ori o voi face separat la mai multe. Oricum, ce este mai bun nu e pe stoc, sunt dispus sa astept dar sa vina exact ce vreau eu nu ce imi este bagat pe gat...Aici am nevoie de voi : doresc 2 LiPo de 5000 ( carcasa solida ), firma buna , sa nu am surprize, un incarcator care sa stie cat mai multe sa nu am nevoie de altul in viitor si, eventual, ce imi mai trebuie pentru inceput. Am inteles ca trebuie ulei pentru completare la telescoape, ceva spray cu ulei pentru cand curat dupa o folosinta, vaselina etc. Imi este necesar un aparat de masura pentru elecrica ? Voi stiti mai bine si va rog sa ma ajutati. Nu vreau sa las impresia ca banii sunt fara masura ( nu sunt la nimeni, cred ), dar vreau numai ceva de calitate; am experienta multor lucruri "economice" si vreau sa o evit pe viitor. Multumesc inca odata si va doresc un AN NOU FERICIT !
0

#23 Useril este offline   camsonat 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 138
  • Inregistrat: 07-January 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:masini in general

Postat 02 January 2011 - 12:54 AM

Acumulatorii Lipo carcasa solida nu merg la E-revo. Nu e loc fizic sa incapa cu fisele cuplate. Personal nu cred ca e cazul sa te gindesti la "hard case". Daca esti rabdator in cautari gasesti si acumulatori mai puternici de 5000. Ideea e ca si rata de descarcare trebuie sa fie de cel putin 25C sa aiba de unde trage motorul cind e nevoie. Incarcatorul ar trebui sa fie unul care duce mai multe tipuri de acumulatori sa-l mai poti folosi si la alte lucruri prin casa cind e necesar. Special pentru Lipo poti lua un balancer separat. Eu personal nu folosesc balancer dar am aparat de masura cu zecimale si la 2-3 incarcari egalizez manual celulele cu un beculet. Daca ai balancer nu mai ai nevoie de aparat de masura a tensiunii. Nu cred ca echiparea standard ERBE are Lipo cut off asa ca s-ar putea sa fie nevoie sa cumperi unul pentru protectia la supradescarcare a acumulatorilor. Despre marci sau magazine nu stiu ce sa-ti recomand pt. ca eu m-am ars cu vinzatorii din Romania si am devenit client ebay. Incarcator folosesc Ansmann Racing xBase Deluxe Charger. Il folosesc la multe alte baterii de prin casa si masina.

La multi ani tuturor si un an nou asa cu va doriti!

Aceasta postare a fost editata de camsonat: 02 January 2011 - 12:56 AM

E-REVO cu lumini,
Kit 2 viteze,
Boulder Holder body,
Proline Road Rage tires,
Brushless HV 5.5 Novak
0

#24 Useril este offline   ibm390s 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 28-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 02 January 2011 - 01:33 AM

Referitor la pack-uri hardcase eu merg doar cu hardcase. Am luat un set LRP de 5300 chiar de la AutoRC la care le-am cositorit cablu siliconic. Referitor la protectia la descarcare pentru lipo, ESC-ul de la Castle Creations care e livrat pe masina adica Mamba Monster suporta atat Auto cut-off cat si valori programabile. Programarea se poate face fie cu Castle Link (vandut separat) fie din Tx.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1010751.JPG
  • Imagine atasata: CC.jpg

01000101010100100100001001000101001000000010011000100000010011010100001001011000001101100101010001100101

Nu am nimic impotriva miscarii feministe... doar sa fie ritmica!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu