Incepator, am nevoie de ajutor si sfaturi Revo 3.3
#1
Postat 05 December 2010 - 12:06 PM
1. La ce folosesc uleiurile de diferential si care este diferenta intre 10k, 30k, 100k, etc.
2. Ce combo CB si Spur sa folosesc pentru bashing and fun, acum intra si zapada in discutie, nu ma intereseaza competitiile.
3. Am desfacut motorul si am observat ca atunci cand ajunge pistonul sus, biela are un punct de joc, un punt mort, e in regula?
4. Cum scot volanta?
5. Am desfacut cutia, am curatato, dar avea pe angrenaje un ulei, ce sa pun acum? Optigear de la optifuel e bun?
6. Daca spal componentele de plastic cu alcool tehnic rezista?
Pana acum cam atat, dar daca la remontare intampin alte dificultati am sa postez.
#2
Postat 05 December 2010 - 09:38 PM
4. cu cheie speciala ( exemplu ) sau lovita cu bun simt si responsabilitate pana iese de pe con.
6. despre ce componente vorbesti? (in principiu, raspunsul este detergent)

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#3
Postat 06 December 2010 - 08:32 AM
3. Nu este in regula, dar majoritatea motoarelor au acel joc dupa rodaj... unele motoare vin cu biela de schimb, ca imediat dupa rodaj sa ii pui motorului una noua.
5. Nu cunosc optigear, dar dupa cum suna este buna... cauta orice vaselina pentru angrenaje... sau chiar heavy duty!!!
#5
Postat 06 December 2010 - 02:39 PM
In legatura cu uleiul de la diferential, merita sa il schimb avand in vedere ca o sa o bag in zapada mare? Ma gandec ca daca se suspenda ar fi altceva ca rotile din spate sa traga mai bine.
#6
Postat 06 December 2010 - 09:01 PM
mihai_mag, la Dec 6 2010, 08:51 AM, a spus:
din pura curiozitate intreb?de ce sa nu o ungi?
din cate stiu orice angrenaj are nevoie de o pelicula de lubrifiant.
la savage,ung pinioanele cutiei cu vaselina pentru lanturi de motocicleta,si merge foarte bine de peste 3 ani de zile.
un motiv logic pentru care sa nu pun lubrifianti pe pinioane care ar fi?
#7
Postat 06 December 2010 - 09:12 PM
prisi, la Dec 6 2010, 09:01 PM, a spus:
Nu stiu cum e in cutia de Revo dar de exemplu unele angrenaje de plastic, delrin etc nu au nevoie de ungere. Ungandu-le nu faci decat sa risti sa se depuna mizerie pe ele si sa se uzeze mai repede decat in mod normal.
#8
Postat 06 December 2010 - 09:21 PM
la savage,care nu are pretentii ca un revo la finisari nu intra gram,deci nu cred ca se pune problema astfel.
Aceasta postare a fost editata de prisi: 06 December 2010 - 09:22 PM
#10
Postat 08 December 2010 - 10:54 PM
Am gasit o problema, bine defapt nu stiu daca e problema, dar ambele differentiale au un mic carait cateodata, de exemplu invart 2 ture axul de intrare, si dupa o jumatate de tura caraie, porma alte 2 merge bine, jumate caraie iar, e normal asa?
#11
Postat 11 December 2010 - 12:38 AM
Mai am cateva intrebari.
1. Daca pun un carburator dinasta masina va consuma mai mult?
2. Care e diferenta intre rockers arms, ma refer la 90t, 120t, etc.
#12
Postat 12 December 2010 - 09:42 PM
Theo, la Dec 11 2010, 12:38 AM, a spus:
Mai am cateva intrebari.
1. Daca pun un carburator dinasta masina va consuma mai mult?
2. Care e diferenta intre rockers arms, ma refer la 90t, 120t, etc.
Si eu am revo si habar nu am care-i treaba cu diferentialele:D
1. Acel carburator este pentru OS.18TM, adica 3 cmc, stock pe revo este 3.3 cmc, stutul care intra in motor cred ca are aceesi dimensiune, dar daca il pui pe 3.3 nu cred ca isi mai patreaza setarile de baza ale motorului OS;
2. Diferenta consta im garda la sol, cu 120T masina este mai inalta decat cu 90T, rockers arms-ul fiind mai lung, dar depinde ce vrei sa faci cu atelajul.
Stima
Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
#13
Postat 13 December 2010 - 03:39 PM
In legatura cu diferentialul, cum ar trebui sa mearga unul, adica daca invart, el trebuie sa se miste fluent, fara intreruperi? Deci el se misca bine , iar la unmomnt dat are un carait si opune putin rezistenta, se simte la mana, nu stiu daca se simte la motor, dar la mana se simte.
#14
Postat 13 December 2010 - 11:35 PM
#16
Postat 15 December 2010 - 09:25 AM
La reistalarea sistemului EZ-Start trebuie sa ai grija cum montezi rulmentul unisens. Nu merge decat intr-o singura directie.
Bafta!
PS. Dar de ce vrei sa il vopsesti negru?
Aceasta postare a fost editata de mihai_mag: 15 December 2010 - 09:26 AM

#19
Postat 15 December 2010 - 01:16 PM
Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
#21
Postat 16 December 2010 - 12:11 AM
Theo, la Dec 15 2010, 06:28 PM, a spus:
O toba buna pentru revo care ar fi? Pe forumurile de afara sunt pareri diferite, unii recomanda buku, altii ths, altii integy, etc, chiar sunt in ceata.
Eu am trinity si fata de cea stock pare mai buna: sunet in primul rand si parca ceva putere mai mare.
Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
#23
Postat 16 December 2010 - 09:54 AM
Theo, la Dec 16 2010, 08:39 AM, a spus:
Asa le-am cumparat. Sa ma uit pe acasa daca mai am una in plus.
Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
#24
Postat 18 December 2010 - 08:36 PM