Modelism - RHC Forum: Incepator, am nevoie de ajutor si sfaturi - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Incepator, am nevoie de ajutor si sfaturi Revo 3.3

#1 Useril este offline   Theo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Interests:Automodelism

Postat 05 December 2010 - 12:06 PM

Am un automodel Revo 3.3 si as vrea sa ma ajutati cu anumite chestii de care m-am lovit.

1. La ce folosesc uleiurile de diferential si care este diferenta intre 10k, 30k, 100k, etc.
2. Ce combo CB si Spur sa folosesc pentru bashing and fun, acum intra si zapada in discutie, nu ma intereseaza competitiile.
3. Am desfacut motorul si am observat ca atunci cand ajunge pistonul sus, biela are un punct de joc, un punt mort, e in regula?
4. Cum scot volanta?
5. Am desfacut cutia, am curatato, dar avea pe angrenaje un ulei, ce sa pun acum? Optigear de la optifuel e bun?
6. Daca spal componentele de plastic cu alcool tehnic rezista?


Pana acum cam atat, dar daca la remontare intampin alte dificultati am sa postez.
0

#2 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 05 December 2010 - 09:38 PM

1. valorile reprezinta densitatea uleiului. uleiul il folosesti la umplerea diferentialului, iar functie de valoare pe care o alegi vei avea un diferential mai "starans" sau mai "slab".
4. cu cheie speciala ( exemplu ) sau lovita cu bun simt si responsabilitate pana iese de pe con.
6. despre ce componente vorbesti? (in principiu, raspunsul este detergent)

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#3 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 06 December 2010 - 08:32 AM

2. Poti folosi raportul stock, cu care iti vine automodelul... in mod normal vine cu raport de "fun"";
3. Nu este in regula, dar majoritatea motoarelor au acel joc dupa rodaj... unele motoare vin cu biela de schimb, ca imediat dupa rodaj sa ii pui motorului una noua.
5. Nu cunosc optigear, dar dupa cum suna este buna... cauta orice vaselina pentru angrenaje... sau chiar heavy duty!!!
0

#4 Useril este offline   mihai_mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 21-June 09

Postat 06 December 2010 - 08:51 AM

5. Cutia nu se unge cu nimic. La modelele noi chiar exista un autocolant pe cutia de viteze pe care scrie clar " DO NOT OIL"

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 5309_chassis.jpg

Aceasta postare a fost editata de mihai_mag: 06 December 2010 - 08:56 AM

Respect the forum staff
0

#5 Useril este offline   Theo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Interests:Automodelism

Postat 06 December 2010 - 02:39 PM

Multumesc pentru raspunsuri. In legatura cu cutia, trebuie sa pun ceva, ca ele stoc aveau, acolo zice sa nu mai pui tu separat, dar eu le-am curatat ca am uitat tamburusu ala deschis de la reglajul vitezelor si a intrat praf, iar acum sunt uscate, o sa pun optifuel.

In legatura cu uleiul de la diferential, merita sa il schimb avand in vedere ca o sa o bag in zapada mare? Ma gandec ca daca se suspenda ar fi altceva ca rotile din spate sa traga mai bine.
0

#6 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 06 December 2010 - 09:01 PM

Vezi postareamihai_mag, la Dec 6 2010, 08:51 AM, a spus:

5. Cutia nu se unge cu nimic. La modelele noi chiar exista un autocolant pe cutia de viteze pe care scrie clar " DO NOT OIL"




din pura curiozitate intreb?de ce sa nu o ungi?


din cate stiu orice angrenaj are nevoie de o pelicula de lubrifiant.

la savage,ung pinioanele cutiei cu vaselina pentru lanturi de motocicleta,si merge foarte bine de peste 3 ani de zile.

un motiv logic pentru care sa nu pun lubrifianti pe pinioane care ar fi?
If it is to be it is up to me
0

#7 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 December 2010 - 09:12 PM

Vezi postareaprisi, la Dec 6 2010, 09:01 PM, a spus:

un motiv logic pentru care sa nu pun lubrifianti pe pinioane care ar fi?

Nu stiu cum e in cutia de Revo dar de exemplu unele angrenaje de plastic, delrin etc nu au nevoie de ungere. Ungandu-le nu faci decat sa risti sa se depuna mizerie pe ele si sa se uzeze mai repede decat in mod normal.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#8 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 06 December 2010 - 09:21 PM

in cutia de viteze,nu cred ca are pe unde sa intre praf.

la savage,care nu are pretentii ca un revo la finisari nu intra gram,deci nu cred ca se pune problema astfel.

Aceasta postare a fost editata de prisi: 06 December 2010 - 09:22 PM

If it is to be it is up to me
0

#9 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 07 December 2010 - 02:22 PM

La diferential ,daca te bagi sa-i schimbi uleiul, sa ai si un set de garnituri de rezerva.Sunt foarte firave.Pinioanele cutiei de viteze nu se ung cu ulei...
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#10 Useril este offline   Theo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Interests:Automodelism

Postat 08 December 2010 - 10:54 PM

Deci asamblez cutia asa uscata? Mi se pare cam nasol, dar fie.

Am gasit o problema, bine defapt nu stiu daca e problema, dar ambele differentiale au un mic carait cateodata, de exemplu invart 2 ture axul de intrare, si dupa o jumatate de tura caraie, porma alte 2 merge bine, jumate caraie iar, e normal asa?
0

#11 Useril este offline   Theo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Interests:Automodelism

Postat 11 December 2010 - 12:38 AM

Nu stie nimeni ce e cu diferentialele alea? Ma apuc de reconstruit maine si vreau sa stiu daca au sau nu probleme, aman2 fac la fel.

Mai am cateva intrebari.
1. Daca pun un carburator dinasta masina va consuma mai mult?
2. Care e diferenta intre rockers arms, ma refer la 90t, 120t, etc.
0

#12 Useril este offline   daniel_hnatec 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 December 2010 - 09:42 PM

Vezi postareaTheo, la Dec 11 2010, 12:38 AM, a spus:

Nu stie nimeni ce e cu diferentialele alea? Ma apuc de reconstruit maine si vreau sa stiu daca au sau nu probleme, aman2 fac la fel.

Mai am cateva intrebari.
1. Daca pun un carburator dinasta masina va consuma mai mult?
2. Care e diferenta intre rockers arms, ma refer la 90t, 120t, etc.


Si eu am revo si habar nu am care-i treaba cu diferentialele:D

1. Acel carburator este pentru OS.18TM, adica 3 cmc, stock pe revo este 3.3 cmc, stutul care intra in motor cred ca are aceesi dimensiune, dar daca il pui pe 3.3 nu cred ca isi mai patreaza setarile de baza ale motorului OS;
2. Diferenta consta im garda la sol, cu 120T masina este mai inalta decat cu 90T, rockers arms-ul fiind mai lung, dar depinde ce vrei sa faci cu atelajul.

Stima
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea

Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
0

#13 Useril este offline   Theo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Interests:Automodelism

Postat 13 December 2010 - 03:39 PM

Merci de raspuns, masina o sa fie folosita doar de fun, diferite iesiri prin namoale, nisip, si ceva sarituri, si cred ca e cel mai bine sa pun de 120T.

In legatura cu diferentialul, cum ar trebui sa mearga unul, adica daca invart, el trebuie sa se miste fluent, fara intreruperi? Deci el se misca bine , iar la unmomnt dat are un carait si opune putin rezistenta, se simte la mana, nu stiu daca se simte la motor, dar la mana se simte.
0

#14 Useril este offline   Theo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Interests:Automodelism

Postat 13 December 2010 - 11:35 PM

Am gasit problema, le-am desfacut azi si am constatat ca desteptii de la fabrica, au strans prea tare carcasa exterioara a diferentialului, si roata aia mare, defapt diferentialul in sine, atingea carcasa intr-un loc, acolo aparea rezistenta, acum merge perfect. Merci de ajutor :D
0

#15 Useril este offline   Theo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Interests:Automodelism

Postat 14 December 2010 - 01:29 PM

Alta intrebare, vreau sa vopsesc motorul de la ezstart in negru, dar nu stiu sa il desfac, ma puteti indruma? :)
0

#16 Useril este offline   mihai_mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 21-June 09

Postat 15 December 2010 - 09:25 AM

Ca sa dai jos motorul electric trebuie sa desfaci sistemul EZ-Start. Cred ca trebuie sa dai jos tot ansamblul motor+EZ-Start pentru ca, din cate imi aduc eu aminte, nu ai cum sa ajungi la suruburile din partea inferioara a EZ-Start-ului.

La reistalarea sistemului EZ-Start trebuie sa ai grija cum montezi rulmentul unisens. Nu merge decat intr-o singura directie.

Bafta!

PS. Dar de ce vrei sa il vopsesti negru?

Aceasta postare a fost editata de mihai_mag: 15 December 2010 - 09:26 AM

Respect the forum staff
0

#17 Useril este offline   Theo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Interests:Automodelism

Postat 15 December 2010 - 12:20 PM

Motorul e deja demontat complet, inclusiv EZ-Startul, eu ma refeream la motorul electric in sine, vreau sa ii scot axul si magnetii, dar nu stiu cum.

Vopsitul in negru e doar un pitic.
0

#18 Useril este offline   mihai_mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 21-June 09

Postat 15 December 2010 - 01:00 PM

Pai... nu cred ca ai cum sa desfaci motorul electric avand in vedere ca este capsat. Sau... hai sa zicem ca il desfaci dar sunt 99% sanse sa nu il mai poti monta la loc. Si din nou adresez intrebarea: de ce vrei sa il desfaci?
Respect the forum staff
0

#19 Useril este offline   daniel_hnatec 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 December 2010 - 01:16 PM

Lasa-l asa cum este (vopsitul in negru nu il va face mai puternic), sau poti sa ii pui o folie adeziva neagra, sau ceva de genu asta;)
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea

Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
0

#20 Useril este offline   Theo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Interests:Automodelism

Postat 15 December 2010 - 06:28 PM

Aha, ok, atunci nu mai umblu la el.

O toba buna pentru revo care ar fi? Pe forumurile de afara sunt pareri diferite, unii recomanda buku, altii ths, altii integy, etc, chiar sunt in ceata.
0

#21 Useril este offline   daniel_hnatec 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 December 2010 - 12:11 AM

Vezi postareaTheo, la Dec 15 2010, 06:28 PM, a spus:

Aha, ok, atunci nu mai umblu la el.

O toba buna pentru revo care ar fi? Pe forumurile de afara sunt pareri diferite, unii recomanda buku, altii ths, altii integy, etc, chiar sunt in ceata.



Eu am trinity si fata de cea stock pare mai buna: sunet in primul rand si parca ceva putere mai mare.
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea

Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
0

#22 Useril este offline   Theo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Interests:Automodelism

Postat 16 December 2010 - 08:39 AM

Dar nu mai gasesc pe nicaieri trinity, de unde ai luat-o?
0

#23 Useril este offline   daniel_hnatec 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 December 2010 - 09:54 AM

Vezi postareaTheo, la Dec 16 2010, 08:39 AM, a spus:

Dar nu mai gasesc pe nicaieri trinity, de unde ai luat-o?


Asa le-am cumparat. Sa ma uit pe acasa daca mai am una in plus.
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea

Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
0

#24 Useril este offline   Theo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Interests:Automodelism

Postat 18 December 2010 - 08:36 PM

Bun, deci vreau sa iau suspensii GTR pentru revo, dar nu stiu ce arcuri sa ii iau si cum sa le pun sau sa le reglez :rolleyes:. Ma gandesc ca il folosesc in majoritatea timpului la bash, si nu stiu cum trebuie sa fie, mai tari, mai moi, mai tari pe fata/spate. Mentionez ca uleiul stock e 40wt. Recomandari?
0

#25 Useril este offline   Theo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Interests:Automodelism

Postat 23 December 2010 - 06:17 PM

Multumesc de raspunsurile rapide ...
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu