Modelism - RHC Forum: Setari pt. supravirare - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Setari pt. supravirare la un nitro buggy 1/8

#1 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2010 - 05:57 PM

Salutare oameni buni!

Buggy-ul meu, la setari de fabrica (fiind cumparat RTR) are un pronuntat comportamnet subvirator. Am inteles ca asa ar fi mai usor de controlat... Eu as vrea totusi sa obtin un comportament usor supravirator (adica sa-i fuga putin spatele) in viraje.

Cum pot obtine asa ceva din setarea unghiului rotilor, avand in vedere ca nu ma pot juca cu raportul fortei de propulsie intre cele doua axe?

Numa bune
0

#2 Useril este offline   X-tra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 533
  • Inregistrat: 27-February 07

Postat 10 December 2010 - 07:01 PM

Salut,

la adresa asta gasesti HUDY Set-up Book ( era si pe aici pe forum pe undeva dar nu o gasesc acum ), o sa gasesti tot ce vrei despre unghiuri si nu numai.
Te poti juca si cu tractiunea vezi tot in cartea cea vestita partea cu alegerea uleiului pentru diferentiale.

Succes


Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
0

#3 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 December 2010 - 02:22 PM

Vezi postareaX-tra, la Dec 10 2010, 07:01 PM, a spus:

Salut,

la adresa asta gasesti HUDY Set-up Book ( era si pe aici pe forum pe undeva dar nu o gasesc acum ), o sa gasesti tot ce vrei despre unghiuri si nu numai.
Te poti juca si cu tractiunea vezi tot in cartea cea vestita partea cu alegerea uleiului pentru diferentiale.

Succes


Multzam x-tra. Se pare ca setarile de fabrica sunt deja facute bine. Adica am rotile din spate convergente si cele din fata divergente pe directia de inaintare. Asta ar trebui sa ajute la supravirare, pacat insa ca transpus in practica obtin reversul...

Mai ramane sa ma joc in diferentiale cu uleiul.

Oricum, materialul este f. folositor. Ma gandesc sa-mi fac si un banc de setup.

Daca altii cunosc un al trick pentru a obtine supravirare, sunt numai ureki (defapt oki, pentru ca suntem pe forum :mellow:)

Numa` bine
0

#4 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 14 December 2010 - 01:00 PM

eu tind sa cred ca ai diferentialele prea "stranse",sau un ulei prea gros in ele,avand in vedere si temperaturile joase de afara posibil sa se fi facut mai vascos,si sa rezulte un diferential mai strans.

incearca cu alt ulei mai subtire si vezi ce "zice"
If it is to be it is up to me
0

#5 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 December 2010 - 04:51 PM

Uite asta-i dezavantajul RTR-ului - ca nu stii ce a facut fabricantul.

In ceea ce priveste "strangerea" diferentialelor pot spune ca nu stiu nimic... Nu stiu cat de strans e prea strans sau prea liber - nu stiu care este jocul normal. Ma puteti ajuta si aici? De exemplu cati dinti trebuie sa pot misca spurul inainte si inapoi, pana sa obtin miscare la roata?
0

#6 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 14 December 2010 - 09:46 PM

miscarea spurului inainte si inapoi pana se misca rotile depinde de jocul si toleranta pieselor care transmit miscarea pana la roata.

ca sa verifici cat de "strans" e diferentialul,cu frana pusa invarti o roata,cealalta de pe partea opusa trebuie sa se invarta in sens opus,iar stransoarea o poti simti prin forta cu care invarti tu roata.daca o invarti greu,si dupa ce ai luat mana de pe roata se opreste in jumate de tura inseamna ca e destul de strans,daca se misca mai lejer inseamna ca e mai liber.

dar ca sa vedem cu ce ne confruntam,nu ar fi sau sa pui o poza la masina,multe modele nu folosesc ulei in diferentiale,ci doar vaselina.

modelele care folosesc ulei in diferentiale sunt in special de competitie,sunt modele mai scumpe si mult mai bine finisate,destul de finisate incat diferentialul poate pastra ulei in interior.
If it is to be it is up to me
0

#7 Useril este offline   Mad Max 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 11-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Rc Racing.ro, Automodelism

Postat 14 December 2010 - 10:11 PM

Salut

Primul pas , incearca daca ai, sa pui niste roti cu aderenta mai scazuta pe spate . Daca ai arcuri , pune niste arcuri mai tari pe spate . Rotile vireaza cat trebuie? Daca nu ai astea atunci las-o asa si iti recomand sa iti schimbi toate uleiurile din amortizoare si diferentiale ca sa sti ce ai inauntru sa poti sa te joci cu setarile. Incepe prin a pune ulei de 5000 pe fata , 2000 spate si 7000 CST pe mijloc. Amortizoarele incearca sa le faci fata spate cu 500 CST. Dupa ce faci setarile astea spunene care e comportamentul si vedem cei de facut. Te descurci ? Succes!
0

#8 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 December 2010 - 07:21 AM

Multam pentru raspunsuri!

@prisi - In ceea ce priveste modelul, este vorba de un ansmann virus 2. Mi s-a parut alegerea cea mai buna pentru a-mi face debutul. Se pare ca nemtii au invatat f multe din problemele primului virus si au revenit cu ceva solid... Totusi, am o banuiala ca in diferentiale am vaselina. Verific si revin.

In ceea ce priveste "stransoarea" diferentialelor, pot spune ca la o testare conform descrierii, roata opusa face chiar mai bine de o tura. Inteleg deci ca "e pe medie".

@ Mad max - Man, rotile sunt noi. Pe cele stoc de offroad am 6 rezervoare la palat iar pe cele de asfalt (medium soft) am 2 rezervoare in parcare de supermarket. Eventual sa ma dau pe offroad cu roti de asfalt pe spate :D)

Referitor la schimbarea uleiului din diferentieale, dupa cum spuneam si mai sus, vva trebui sa verific daca diferentialele mele pot tine ulei. In caz contrar, presupun ca pot gasi si vaselina de diferite vascozitati.

Rotile vireaza cat trebuie, suspensia este setata la mediu - soft. La un moment dat o intarisem prea tare si masinuta tzopaia necontrolabil pe circuitul de la palat. Presupun ca pentru asfalt pot incerca o rigidizare a suspensiei mai ales pe spate.

Inca o data, va multumesc pentru ajutor.

Revin cu detalii dupa ce desfac diff-urile :rolleyes:

numa` bine
0

#9 Useril este offline   neataticu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1428
  • Inregistrat: 25-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City - Ilfov
  • Interests:Aero - auto - moto - velo - sport
    Multi roto !

Postat 15 December 2010 - 09:04 AM

Vezi postareasectoristu, la Dec 15 2010, 07:21 AM, a spus:

In ceea ce priveste modelul, este vorba de un ansmann virus 2. Mi s-a parut alegerea cea mai buna pentru a-mi face debutul. Se pare ca nemtii au invatat f multe din problemele primului virus si au revenit cu ceva solid... Totusi, am o banuiala ca in diferentiale am vaselina. Verific si revin.


Tot cu Virus am pornit si eu si iti zic cu siguranta ca ai vaselina in diferentiale... se poate simti si prin faptul ca ti-a dat mai mult de o tura cand ai rotit de o roata cu frana pusa. Eu mi-am pus ulei in difuri si dupa prima iesire l-am pierdut si am umplut puntile de ulei. E posibil sa fi schimbat ceva de la prima varianta la diffuri. Daca esti din Buc pot sa te ajut eu cu diffurile. Am uleiuri de la 1000 la 60000 vascozitate si stiu setarile de la virus.

Aceasta postare a fost editata de neataticu: 15 December 2010 - 09:06 AM

12CM Records

Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
0

#10 Useril este offline   sectoristu 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 23-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 December 2010 - 03:43 PM

Vezi postareaneataticu, la Dec 15 2010, 09:04 AM, a spus:

Tot cu Virus am pornit si eu si iti zic cu siguranta ca ai vaselina in diferentiale... se poate simti si prin faptul ca ti-a dat mai mult de o tura cand ai rotit de o roata cu frana pusa. Eu mi-am pus ulei in difuri si dupa prima iesire l-am pierdut si am umplut puntile de ulei. E posibil sa fi schimbat ceva de la prima varianta la diffuri. Daca esti din Buc pot sa te ajut eu cu diffurile. Am uleiuri de la 1000 la 60000 vascozitate si stiu setarile de la virus.


Man, multzam fain pentru disponibilitate! Sunt din Bucuresti si sunt interesat de o intalnire pt. lamurirea problemei.
In acelasi context, am discutat astazi cu un baiat de la ###### (importatori ansmann pt. Romania) si-mi spunea ca se pot monta in mod suplimentar niste garnituri de la HPI, pentru a putea folosi ulei in diffuri.

Intreband de eventualele puncte sensibile constatate pe virus 2, omul mi-a recomandat sa fiu atent cu servoul de directie si sa desfac diffurile pentru verificarea reglajelor - deci vreau nu vreau, o sa trebuiasca oricum sa verific gremlinii aia mici din diffuri http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

Daca o fi vreme faina in wknd, poate bagam sambata un palat.

Toate bune
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu