Modelism - RHC Forum: Buggy 1:10 RTR de la HiMotoRacing - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Buggy 1:10 RTR de la HiMotoRacing rog sfaturi de la cunoscatori

#1 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 09 December 2010 - 12:43 AM

Am luat modelul HI3101BL fara sa ma documentez prea mult, fericit ca e BL si ca vine echipata de bun simt... Pe partea cu auto sunt novice rau de tot, ma puteti sfatui cum sa pregatesc masina pentru primele "lectii de condus"?
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#2 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 09 December 2010 - 03:49 AM

Salut,
sincer nu stiu ce raspunsuri astepti.
E o masina... Ia-o, pune-o jos, apasa acceleratia si ai grija la pomi, bolovani sau alti "daunatori".
Singura ta grija e de unde vei cumpara piese de schimb la nevoie...

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#3 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 09 December 2010 - 01:33 PM

Vezi postareaporcofon, la Dec 9 2010, 03:49 AM, a spus:

...nu stiu ce raspunsuri astepti...


De exemplu:
- schimba-i motoru ca e varza
- ia-ti alte roti ca alea patineaza si pe smirghel
- reprogrameaza-i timingul la ESC
- are pinion de plastic la ...demultiplicator, e naspa
- curg amortizoarele - strange garniturile
- gasesti baterii pt ea de rezerva in cutare loc
- am si eu si mi-am facut upgrade-urile astea: x,y,z
- am si eu si mi s-a rupt x cand am facut y kestie
- e proasta, vinde-o pe globulete de pom ca vine Craciunu'
- etc

Nici eu nu stiu ce raspunsuri astept, generic se numesc sfaturi catre incepatori...
Sar'na pt sfatul cu daunatorii :lol:
Iar despre piese... se comunica greu cu producatorul?

Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 09 December 2010 - 01:34 PM

CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#4 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 09 December 2010 - 01:58 PM

Masina e luata din tara ? Daca nu, piesele trebuie sa le aduci de afara, gen towerhobbies, modelsport, ebay etc. Dar, deocamdata, pentru fun, pina in sarbatori, e ok asa cum o ai acum. Distreaza-te cu ea cit mai mult si apoi te poti gindi la upgrade-uri. Primul lucru pe care eu l-as face ar fi sa mai iau un acumulator pentru masina, cel pe care il ai nu cred ca te tine mai mult de 15 minute.
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#5 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 09 December 2010 - 02:08 PM

Vezi postareaionut76, la Dec 9 2010, 01:58 PM, a spus:

Masina e luata din tara ? Daca nu, piesele trebuie sa le aduci de afara, gen towerhobbies, modelsport, ebay etc. Dar, deocamdata, pentru fun, pina in sarbatori, e ok asa cum o ai acum. Distreaza-te cu ea cit mai mult si apoi te poti gindi la upgrade-uri. Primul lucru pe care eu l-as face ar fi sa mai iau un acumulator pentru masina, cel pe care il ai nu cred ca te tine mai mult de 15 minute.


Yep, sar'na, planuiesc ceva dixtractie cu ea insa intai trebuie sa invat sa conduc - ceea ce poate fi la fel de distractiv :lol:
ESC-ul stie si alte voltaje (am destule baterii LiPo de 3,4 celule)? Factorul forma e critic (adica atata vreme cat incape in locas, conteaza CG-ul foarte tare)?
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#6 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 December 2010 - 04:52 PM

Aici nu e ca la aero. Daca ti se opreste motorul, masina ramane pe sol, nu se scufunda in scoarta cu 200 la ora :lol:.
Nu are nimeni (nimeni = sub 1%) modelul asta deci n-ai la ce sfaturi sa te astepti.

Intrebi de cauciucuri, daca aluneca, sau daca motorul e varza...ai de gand sa participi la concurs din prima iesire? Ia-o si pune-o in gradina si fa o tura ca nu se intampla nimic. Iti mai dai tu seama pe parcurs. Daca iti spune cineva ca sunt varza cauciucurile, ce faci, le arunci si iei altele? Daca o folosesti doar de distractie se presupune ca trebuie sa-si faca treaba.

In mod normal un RTR (fata de un RTF) nu necesita reglaje. Iarasi, CG-ul nu e important decat daca participi la ceva mai serios...un concurs sau macar o intrecere intre vecini. Daca bateria intra in locas e ok.

Majoritatea ESCurilor de auto 1/10 buggy se limiteaza la 2S-3S, ca masina sa ramana totusi pe sol :). Oricum informatia ar trebui sa o ai in manual.

Sincer din punct de vedere al disponibilitatii pieselor de schimb mi se pare o alegere foarte proasta, sper sa ma insel totusi si sa nu ai probleme cu ea :). Per total, felicitari pentru achizitie si scoate-o la o tura, ca nu trebuie simulator.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#7 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 December 2010 - 04:58 PM

Data viitoare intgreaba inainte sa cumperi si vei face o alegere in cunostinta de cauza!

Pana atunci antreneaza-te cu ce ai si cand simti ca ai atins performante bune cu acea masina, ia-ti altceva (in cunostinta de cauza).
Proud member of MRT Club
0

#8 Useril este offline   cosmin65397 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 296
  • Inregistrat: 06-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 December 2010 - 06:19 PM

Salve,nush de ce masina asta e criticata si facuta "varza" de alti colegi,piese se gasesc in tara si se pot aduce si pe comanda,am si eu o varianta asemanatoare si nu i-am schimbat decat motorul , variatorul si pinionu ,nu au curs amortizoarele, nu s-a indoit nimic ,spart sau alte lucruri de gen iar piese de rezerva mi-au venit in 4 zile.Cine cumpara masina asta pentru competitii trebuie sa-i faca ceva upgrade-uri ca si la alte marci de automodele ,dar depinde si ce se vrea de la masina,pentru distractie eu zic ca e ok cum vine echipata .
enjoy!
0

#9 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 10 December 2010 - 03:39 AM

Modelul tau nu intra tocmai in categoria "pro". Nu stiu sa iti spun nici daca gasesti piese, nici unde.
Pot sa iti spun ca rotile le schimbi functie de terenul pe care alergi. Alegerea o faci cu multa rabdare, citind pe net despre cum se comporta diferite modele de cauciuc (duritate si profil) functie de suprafata pe care ruleaza.
Motorul, esc-ul schimba-le dupa ce capeti experienta si intelegi de ce nu te satisfac cele pe care le ai. Pana atunci, ce ai pe masina e excelent.
Pinionul si spurul... asta e discutie de raport de transmisie si o rezolvi tot cu rabdare. Atentie! Cauta sa te informezi daca spurul pe care il ai accepta pinion metalic.
Acumulatori gasesti la autorc. Parerea mea e sa ii iei li-po. Nu te incurca acum si te vor scuti de o cheltuiala cand vei dori alt motor/esc si mai multa putere.
Daca iti curg amortizoarele schimba-le cu totul. In general se potrivesc de la orice alta firma atata timp cat respecti scara si tipul masinii.
Seteaza cu rabdare garda la sol si pozitia amortizoarelor functie de terenul pe care o alergi. Doar asa te vei bucura de o joaca placuta.
Experimenteaza setari, pinioane uleiuri in amortizoare si/sau diferentiale si in acelasi timp citeste cat poti de mult despre fiecare in parte.
Multa bafta la alergat!

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#10 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 10 December 2010 - 09:55 AM

Va multumesc
Din pacate vremea in Buc nu permite mersul in parc, dar oricum mai intai voiam s-o dezmembrez cat e rezonabil posibil si sa ma asigur ca toate elementele sunt bine fixate, ocazie cu care voi intelege mai multe despre model.
Sper sa-i pot limita viteza maxima la numai cativa km/h deocamdata...
Ce-i acela un spur?
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#11 Useril este offline   icepatoru' 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 304
  • Inregistrat: 15-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2010 - 10:02 AM

Acesta este, roata mare dintata care vine pe cardan. SI ai grija la demontat ca poate la montare nu mai prind bine suruburile si dai de alte belele. eu zic sa te dai cu ea pana cade ceva si apoi surubaresti.
Bafta si la mai putine accidente.
Apropo ia un acc LIPO de 7,4 v. Te va tine mai mult(rata de descarcare mai mare), asta include sa iei si incarcator special pt el. si sa fie de 5000 mah

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: buggy_e003_08.jpg

Aceasta postare a fost editata de icepatoru': 10 December 2010 - 10:07 AM

0

#12 Useril este offline   cosmin65397 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 296
  • Inregistrat: 06-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2010 - 01:09 PM

Daca vrei s-o demontezi partial ,surubelele de fixare au o substanta,un lipici special se mai numeste si Thread Lock ,care ti-ar trebui si tie .Dupa ce demontezi ce parte a masinii vrei tu se da cu putin lipici pe filetul suruburilor ,daca nu ai poti improviza desi nu e garantat 100% cu putina oja.
S-o limitezi la cativa km pe ora....cu motorizarea aia ajunge undeva la 40km cu bateria incarcata complet ,dar limitarea o faci tu in functie de cat de mult apesi tragaciul telecomenzii,cu cat apesi mai tare pe tragaci cu atat accelereaza mai mult si invers dar poti mentine si tragaciul intr-o pozitie in care masina poate merge cu o viteza constanta potrivita pentru a te obisnui cu comenzile.

Cand vrei sa iesi cu ea da-mi si mie un mp si vin si eu cu a mea,poate te ajuta si daca vezi alta versiune...
Toate cele bune!
0

#13 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 10 December 2010 - 03:55 PM

Va multumesc pentru ajutor!
Ma gandeam ca e ca la elicoptere, unde tot ce vine partial asamblat trebuie desfacut si refacut cu threadlock, chiar si de la case mai mari.
Unele radiocomenzi ofera posibilitatea sa limitezi cursa servourilor la un anumit procent din total_cursa, insa probabil numai cele computerizate... Ma interesa ideea deoarece fara doar si poate ca printesica lu' taticu (vezi foto) o sa-si doreasca sa se joace cu jucaria cea noua, mare si frumoasa ^_^

Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 10 December 2010 - 03:56 PM

CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#14 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 10 December 2010 - 08:51 PM

Imagine atasata: 1.jpg

l-am bagat la incarcat.. cam cat sa-l tin? Ca prin manualele primite in pachet se povestesc diverse nuvele SF, dar de acc NiMH nimic :)
Mai citisem pe undeva ca ar trebui formatat cateva cicluri?

Aceasta postare a fost editata de Biciclistu: 10 December 2010 - 08:53 PM

CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#15 Useril este offline   icepatoru' 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 304
  • Inregistrat: 15-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2010 - 09:14 PM

Prin ce zona stai? te pot ajuta cu bateria.
0

#16 Useril este offline   cosmin65397 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 296
  • Inregistrat: 06-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2010 - 09:29 PM

Vezi postareaBiciclistu, la Dec 10 2010, 08:51 PM, a spus:

Atasament 1.jpg

l-am bagat la incarcat.. cam cat sa-l tin? Ca prin manualele primite in pachet se povestesc diverse nuvele SF, dar de acc NiMH nimic :)
Mai citisem pe undeva ca ar trebui formatat cateva cicluri?


un exemplu de calcul pt incarcarea acc Nimh:
Acc de 5000mah
Incarcator de 250mAh
5000(capac acc) X 1.4/ 250mah (capac incarcatorului)=28 de ore timp necesar incarcarii acc.
0

#17 Useril este offline   Lev 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2010 - 09:37 PM

Cateva sfaturi:
Sa nu strangi suruburile tare in plastic, strangi pana incepe sa se simta rezistenta si e de ajuns, daca strangi prea tare se va uza filetul, tine cont ca e plastic.
Trebuie sa iti iei un incarcator mai performant. Mai jos ti-am dat un exemplu. Si iti mai trebuie o sursa in comutatie de 12v. Si acumulatori daca iti iei recomand li-po.
Cand vei desface motorul sa fii atent la pozitionare pinion motor - spur, daca le pozitionezi gresit se rade spurul imediat. Trebuie sa fie nici prea aproape ca vei simti cum opune rezistenta dar nici prea departate. Trebuie sa aiba un joc mic de tot.
http://www.autorc.ro...roducts_id=2328
0

#18 Useril este offline   icepatoru' 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 304
  • Inregistrat: 15-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2010 - 09:58 PM

La pozitionarea pinionului fata de spur trebuie folosita o fasie de hartie. se baga intre ele si se invarte de spur pana trece foaia printre ele. Dupa trecere foaia trebuie sa nu fie peforata, doar facuta evantai.
Eu asa aliniez si nu am avut probleme pana acum.
0

#19 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 10 December 2010 - 10:55 PM

Locuiesc in DrTaberei... pe la "complex 34" daca stii zona, sarumana de oferta.
Pe acc zice ca e de 7.2V si 3000mAh... iar pe incarcator zice ca scoate 9V si 250mAh
Daca bag astea in ecuatia ta rezulta 3000x1.4/250=16.8 ore, corect? Multumesc frumos, o sa-l scot maine... Dar cu formatarea cum e, sa fac incarcari descarcari complete de 3 ori?
Din pacate in manualul controlerului zice ca accepta 4-6 celule de 1.2V DC/celula..adica nu mere sa pun LiPo de 3celule, o sa cumpar neaparat niste baterii zilele astea ca daca stau 16 ore dupa o incarcare si se consuma in 15 min, e jale :D
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#20 Useril este offline   Lev 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 December 2010 - 11:24 PM

Iti trebuie neaparat un incarcator mai performant. Cel indicat de mine incarca singur, se opreste cand termina, incarca de toate si in cat timp vrei tu (pe cat posibil), face si cicluri, poate si descarca acumulatori.
16 ore cred ca e cam mult, el incarca cu 250 de mAh, adica 250 de miliamperi pe ora, iar acumulatorul are 3000mAh, asta inseamna ca in vreo 12 ore e gata, dupa 12 ore ar fi bine sa pui mana pe acumulator sa vezi cum se prezinta temperatura, daca se incinge e gata. Un incarcator mai performant iti si protejeaza acumulatorii, acumulatorii sunt sensibili, daca ii incarci peste capacitate se uzeaza prematur. De asemenea le este foarte benefic ca sa zic asa sa fie descarcati pana la 1v pe celula inainte de incarcare si de asemenea sa fie incarcati mereu la capcitate maxima. Toate astea sunt posibile cu un incarcator mai performant, altfel bagi bani in acumulatori si e pacat de ei. Iar la li-po treaba e si mai nasoala. Ai nevoie de balancer pt li-po, astfel incarcatorul aduce la tensiuni egale celule li-po. Cel pe care ti l-am indicat eu are si balancer parca. Are niste mufe laterale albe, vei vedea ca acumulatorii li-po au cabluri cu mufe albe pt asta, pe langa cablurile de alimentare.
Nu prea ai cum sa formatezi acumulatorul ca nu prea ai control asupra lui, nu stii exact cand s-a incarcat complet. Incarca-l si foloseste-l asa, se formateaza el singur cu timpul.
Cauta pe wikipedia despre acumulatorii ni-mh si ni-cd si o sa te mai lamuresti.
0

#21 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 11 December 2010 - 01:28 AM

Vezi postareaLev, la Dec 10 2010, 11:24 PM, a spus:

Iti trebuie neaparat un incarcator mai performant. Cel indicat de mine incarca singur, se opreste cand termina, incarca de toate si in cat timp vrei tu (pe cat posibil), face si cicluri, poate si descarca acumulatori.
16 ore cred ca e cam mult, el incarca cu 250 de mAh, adica 250 de miliamperi pe ora, iar acumulatorul are 3000mAh, asta inseamna ca in vreo 12 ore e gata, dupa 12 ore ar fi bine sa pui mana pe acumulator sa vezi cum se prezinta temperatura, daca se incinge e gata. Un incarcator mai performant iti si protejeaza acumulatorii, acumulatorii sunt sensibili, daca ii incarci peste capacitate se uzeaza prematur. De asemenea le este foarte benefic ca sa zic asa sa fie descarcati pana la 1v pe celula inainte de incarcare si de asemenea sa fie incarcati mereu la capcitate maxima. Toate astea sunt posibile cu un incarcator mai performant, altfel bagi bani in acumulatori si e pacat de ei. Iar la li-po treaba e si mai nasoala. Ai nevoie de balancer pt li-po, astfel incarcatorul aduce la tensiuni egale celule li-po. Cel pe care ti l-am indicat eu are si balancer parca. Are niste mufe laterale albe, vei vedea ca acumulatorii li-po au cabluri cu mufe albe pt asta, pe langa cablurile de alimentare.
Nu prea ai cum sa formatezi acumulatorul ca nu prea ai control asupra lui, nu stii exact cand s-a incarcat complet. Incarca-l si foloseste-l asa, se formateaza el singur cu timpul.
Cauta pe wikipedia despre acumulatorii ni-mh si ni-cd si o sa te mai lamuresti.


Om bun, senchiu senchiu senchiu!!! Dar am incarcator destul de performant... ziceam mai sus ca am ceva baterii LiPo si la un moment dat dupa ce le-am descarcat mi-a dat prin cap sa le si incarc la loc :D http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif Dar in seara asta am folosit incarcatorul cu care a venit dracia pt ca celalalt a avut MULTA treaba - maine se anunta macar cateva ore faine si ma pregatesc de zbor, YUUUPIIIIIII!
Frate, treaba aia cu spuru, pinionu si hartia mi-a deschis apetitul rau de tot sa intru in ea, creca maine dupa ce-i descarc acumulatorul cu manevre timide si jaloane a' la poligon, o pun pe masa de operatie :D
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#22 Useril este offline   Lev 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 December 2010 - 01:34 AM

Pai ma gandeam ca viind de la aero...
Unde iesi maine si la ce ora? Daca nu e prea tarziu sa te mai intreb la ora asta.
0

#23 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 11 December 2010 - 11:22 PM

Acumulatorul meu e fratele lui Highlander, clar!!! De 3 ore ma chinui sa-l descarc si nu reusesc, refuza sa moara. Nu am oprit DELOC masina, am colorat tot parchetul din sufragerie si gresia de pe hol cu mii de dungi negre... ma dor picioarele si mai ales mana stanga, am facut febra musculara la antebrat. Groaznic ce incordat am fost prima ora si inca nu pot adopta o pozitie confortabila pe radiocomanda, oare ce era asa rau la radiocomanda cu sticuri si de ce a fost nevoie sa inventeze un pistol cu volan atat de incomod???
Parca ceva e in neregula cu spurul ala, tot aduc click! click! p'acolo si am impresia ca da in gol, ca scapa cate un dinte la pinion, mi-e sa nu se toceasca prematur... sau asa trebuie sa faca? Mi-ar fi de folos o ureche cu experienta, poate am eu auzenii!
Nu e cam naspa pentru pinioanele alea sa treci de la acceleratie intr-un sens la acceleratie in celalalt sens? Am observat ca din mers cu fata in mers cu spatele nu se poate direct, mai intai actioneaza frana si abia la urmatoarea actionare a tragaciului intra in reverse. Dar din mers cu spatele full speed sa treci la full speed in fata, e prea brutal, eu cred ca ceva lipseste in conceptia lor... un mecanism de debraiere pentru protectie??? Adica masa masinii plus aderenta fac o crima din schimbarea sensului de rotatie al cardanului asa brusc! Se poate face ceva in sensul asta?
Am vazut ca pot scadea viteza si demarajele din potentiometrele de Throttle Rate, dar nu prea imi place ca actioneaza si asupra franei.
Alta kestiune naspa pare moliciunea amortizoarelor. Desi am pus inaltatoarele alea intre arc si capul amortizorului, tot moale mi se pare. Daca ii dau drumul de la 25-30 cm atinge cu burta solul, nu-s prea moi? Ce fac daca vreau sa sar???
Ma intorc la joaca, poate reusesc sa descarc in noaptea asta totusi bateria aia http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#24 Useril este offline   Lev 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 December 2010 - 12:45 AM

In casa te tine mai mult acumulatorul, cand il scoti pe asfalt la spatiu mult mai mare o sa moara repede, acolo e sarcina mai mare.
Inapoi nu ai nevoie sa dai cu viteza prea mare de obicei, si cand dai inapoi daca chiar ai nevoie sa franezi accelerezi putin, sta motorul in scurt o secunda, n-are nimic.
Pe pista e distractia, acolo nu ai nevoie sa dai inapoi cu viteza, iar la concursuri din cate stiu esti descalificat daca dai inapoi, deci...
Si e normal sa atinga cand ii dai drumul de la 30 de cm, Cand sari cu ea nu cade de la inaltime vertical, cade la un unghi cu o anumita viteza, deci forta nu va fi verticala, asa cum e cand ii dai drumul de la 30 de cm. Cand vei sari cu ea sa nu dai drumul la acceleratie in aer ca altfel sare de fund in sus si se da peste cap.
Si daca ai de gand sa iesi cu ea pe teren umed incearca sa nu intri in balti ca daca ajuge apa la receptor e periculos. Eu am patit-o, s-a dus in prima bordura full speed si uimitor doar s-a rupt surubul suportului basculei inferioare pe fata (eu am alt buggy). Si aveam noroc ca era virata dreapta si a inceput sa faca cerculete acolo ca altfel nu o mai vedeam.
Iar click de la transimie e destul de normal sa se auda, depinde ce click se aude la tine. Dar daca nu da in gol n-are nimic, daca nu e pozitionat motorul corect se rade spurul repede, pana acum era dus...

Aceasta postare a fost editata de Lev: 12 December 2010 - 12:48 AM

0

#25 Useril este offline   Biciclistu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 140
  • Inregistrat: 24-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:fotografie, motocross, bjj, chitara clasica, modelism, vinul rosu

Postat 12 December 2010 - 11:06 PM

Am desfacut cat am putut la ea sa fac cunostinta cu matzele si organele aferente. Spurul nu este ras deci zgomotele vin din cardan sau diferentiale pe care... nu le-am desfacut. Probabil ca e normal.
Ce nu-mi place in mod evident este ca pe site si pe cutie scrie ca radiocomanda e in 2.4GHz iar in realitate e in 27MHz. Si, de exemplu, daca nu intind antena decat jumatate iar masina nu mai e in raza vizuala (ne desparte 1 perete de beton), comenzile nu mai sunt clare, fie nu raspunde fie merge in socuri.
@Lev: vrei sa zici ca receiverul e atat de stupid incat mai da comanda motorului dupa ce a pierdut legatura cu statia? That's sucks big time!!!

In rest, m-am distrat bestial. I-am facut o rampa mica dintr-o cutie si 4 jaloane, am conceput un minitraseu din dormitor pe hol si apoi in sufragerie si GO! In casa e prea stramt, logic, iar vitezele mari sunt de evitat - desi ca sa intorc in spatiu stramt e suficient sa virez maxim si sa apas scurt tragaciul pana la capat :lol: Abia astept s-o scot in gradina undeva si sa imaginez un traseu.

Din microexperienta de ieri si azi as schimba clar radiocomanda cu una adevarata + receiver aferent, as inlocui rotile cu ceva mai mare si fara crampoane (care nu au aderenta decat pe pamant dar sunt varza pe suprafete lucioase) si cred ca ar trebui sa fac ceva cu telescoapele, mie tot prea moi mi se par!
Iar pentru distractie in spatii mici cred ca voi lua ceva 1/24 pe viitor

SUCCESURI
CELE MAI URATE AEROMODELE SUNT CELE CARE NU INCAP IN LIFT!
0

#26 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 13 December 2010 - 12:10 AM

Reversul in automodelism il gasesti doa pe ESC-urile de joaca. Solutia ar fi sa apesi acceleratia, la trecerea din reverse, doar atat cat sa blochezi motorul.
Daca mergi pe asfalt incalt-o cu cauciucuri de asfalt. Cele de off-road se vor distruge foarte repede.
Inainte sa hotarasti daca e cazul sa schimbi uleiul din amortizoare (verifica daca sunt pline, sa nu se fi scurs uleiul din ele...), modifica pozitia lor pe tower.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#27 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 13 December 2010 - 01:20 PM

Vezi postareaBiciclistu, la Dec 11 2010, 11:22 PM, a spus:

oare ce era asa rau la radiocomanda cu sticuri si de ce a fost nevoie sa inventeze un pistol cu volan atat de incomod???


Este incomod pentru tine care stii stick-uri...
Eu stiu volan, si imi sunt incomode stick-urile... depinde cu ce ai inceput, sau cu ce te-ai obisnuit...
Ai zis ca esti bazat pe aero...de ce nu ii pui un receptor de-al tau??.. (mi-e greu sa cred ca nu ai) si sa mergi cu statia ta, pe care o stii si te-ai obisnuit cu ea ...ca sa iti fie si mai usor...
Si la auto exista statii special creeate cu stick-uri.

Aceasta postare a fost editata de Diesel power: 13 December 2010 - 01:20 PM

0

#28 Useril este offline   Lev 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 December 2010 - 03:54 PM

Nu pierde semnalul receiverul dar cand da de apa o ia razna.
Ca sistem RC recomand ceva in 2,4 GHz, sunt mai sigure. Mai ales ca automodelul e destul de rapid si e de ajuns sa fuga odata sau sa nu iti mai mearga directia o secunda si e gata.
Exista si ESC programabil si se poate scoate functia reverse, cred ca si al tau e programabil, dar iti trebuie card de programare.
Iar cu amortoziaorele asa ti se pare tie, daca le faci mai tari socurile vor fi simtite mai puternic de bascule si va topai peste tot, se duc socuri si in diferentiale, si transimie si creste riscul unei defectiuni, si devine si greu de manevrat, pe off road. O sa vezi ca la joaca afara nu prea reusesti sa dai cu burta de pamant din sarituri.
Dar in final bineinteles ca daca vrei sa experimentezi cu diferite vascozitati ale uleiului o poti face, o sa vezi mai bine singur cum se comporta. Dar eu asa imi imaginez ca ar reactiona cu ulei mai tare...

Aceasta postare a fost editata de Lev: 13 December 2010 - 04:00 PM

0

#29 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 13 December 2010 - 08:00 PM

Vezi postareaLev, la Dec 13 2010, 03:54 PM, a spus:

Iar cu amortoziaorele asa ti se pare tie, daca le faci mai tari socurile vor fi simtite mai puternic de bascule si va topai peste tot, se duc socuri si in diferentiale, si transimie si creste riscul unei defectiuni, si devine si greu de manevrat, pe off road. O sa vezi ca la joaca afara nu prea reusesti sa dai cu burta de pamant din sarituri.



Pai eu zic sa-i impuscam pe fabricantii de uleiuri pentru amortizoare, dupa care sa-i spanzuram pentru toate diferentialele si transmisiile distruse si topaiala peste tot, pe care nu o vrem si socurile mamei lor...
0

#30 Useril este offline   Lev 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 December 2010 - 11:08 PM

Ar trebui sa fii un pic mai explicit ca sa inteleg ce vrei sa spui.
Daca ai zis-o la misto iti multumesc pt aceasta postare de un real ajutor pt cei ce o vor citi si pt timpul si rabdarea acordata pt sprijinul acestui hobby in romania. Aaa, romaina, am uitat un moment ca traiesc in Ro. Multumesc ca mi-ai adus aminte. Cu aceasta ocazie cred ca o sa fac si eu cum au facut multi altii, si anume nu prea o sa mai postez deloc pe forum.
Sper sincer ca nu am deranjat sau jignit pe nimeni.
Bafta!
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu