Profesor de zbor RC Ajutor pentru un incepator in RC
#1
Postat 30 November 2004 - 10:27 AM
Mi-am luat si eu un avion cu motor termic gata montat, si vreau sa cer ajutorul vostru sa invat sa-l zbor. Am si statie am tot ce-mi trebuie, mai putin experienta. Ma ajuta cineva ?
Multumesc
Aeromasti
#2
Postat 30 November 2004 - 04:38 PM
Drept care iti urez bine ai ajuns aci, si sunt sigur ca se gaseste careva sa te ajute cu scoala. Daca ai fi fost pe langa hAlba Iulia te ajutam cu placere.
Big.
#3
Postat 30 November 2004 - 04:44 PM
da totusi zine si noua ce model este? e trainer ,acrobat (sper ca nu)
motoru e rodat?
ca pe iarna stii ca termicistii astia cam stau pan' cashi
ca nui place la motoru termik frigu mai ales nerodat...
#4
Postat 01 December 2004 - 01:05 AM
red
#5
Postat 01 December 2004 - 01:12 AM
Aceasta postare a fost editata de xorg: 01 December 2004 - 01:13 AM
#6
Postat 01 December 2004 - 06:55 AM
ReD, la 1 Dec 2004, 01:05, a spus:
la jurnal de zbor nu s-a vazut nici o miscare,asa ca.... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
#8
Postat 01 December 2004 - 10:59 PM
Citeaza
ei na si tu acum. pai am pus ca am zburat weekendul trecut la zapada si sambata si duminica. poze
n-am cas mai sarac si n-am aparat digital, da nui stres ca nici altii nu pun poze (cine se simte sa ridice 2 degete sus http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif )
#9
Postat 02 December 2004 - 02:10 PM
Referitor la avion, este cu motor de 10cc, aripa de 1.7 M.
#10
Postat 02 December 2004 - 03:06 PM
Calugareni ... Urziceni ..
#11
Postat 02 December 2004 - 03:26 PM
LooSeR, la 2 Dec 2004, 15:06, a spus:
Calugareni ... Urziceni ..
Nu am spus ca vreau sa-l zbor intre blocuri, caut pe cineva din Bucuresti sa-mi spuna daca e pregatit cum trebuie pentru camp si eventual sa ma ajute sa-l zbor.
Aeromasti
#12
Postat 02 December 2004 - 04:08 PM
Aeromasti, la 2 Dec 2004, 15:26, a spus:
Aeromasti
Pana sa ies pe camp vreau sa-si arunce privirea un profesor, sa-mi spuna daca ce am facut e OK. Nu cred ca tie-ti convine sa cari avionul pana in Urziceni si sa te intorci cu el pentru ca ai omis ceva.
Crezi ca poti sa ajuti?
Aeromasti
#13
Postat 02 December 2004 - 05:26 PM
Dar nu mai vb .. ca nu am experienta ... !!
#14
Postat 02 December 2004 - 05:36 PM
cand mai iesim anuntz acolo,vii si tu si rezolvam cu centraju ,trimarea la rece,si poate gasim si pe cineva care sa-l zboare.
pentru pilotaj nu pot sa te ajut decat la primavara dupa ce ma obisnuiesc cu termiku meu.
#15
Postat 02 December 2004 - 11:01 PM
si in plus este si foarte pertinent ce vrea el. si sunt convins ca sunt multi din bucuresti care il pot ajuta. daca nu in spiritul lui looser te invit la cluj ca doar aici gasesti sigur pe cineva. asta asa sa dam o privire sa zicem ca e bine ca de zbor te chemam alta data cand avem timp :wub: (glumeam nu te supara te rog)
red
#16
Postat 03 December 2004 - 12:07 AM
#17
Postat 03 December 2004 - 12:27 AM
#18
Postat 03 December 2004 - 03:59 AM
gicosu, la 3 Dec 2004, 00:07, a spus:
Exact asa am patit si eu. Mi-am facut un trainer cu motor de 0.46 ic ( parca 7,5 cc ). Si eram convins ca o sa reusesc sa invat sa pilotez cu el......dar nu-i chiar asa de simplu cum pare. Acum imi fac un motoplanor de doi metri cu un motor din seria ( cred ) 600 la care vreau sa adaptez eleroane. Sper ca acum sa reusesc sa invat. Pe urma am sa revin la trainer.
#19
Postat 03 December 2004 - 10:38 AM
Nu inteleg un lucru, daca e cu motor de 10 de ce e mai greu de pilotat? Cred ca cel mai mult conteza tipul avion nu motorul.
Aeromsti
#20
Postat 03 December 2004 - 10:50 AM
Aeromasti, la 3 Dec 2004, 11:38, a spus:
Nu motorul cat dimensinea modelului: cu cat modelul este mai mare, cu atat este mai usor de pilotat...cu cat este mai mic, este mai instabil si ca urmare mai dificil in comenzi, in pofida credulitatii unora care spun ca daca modelul e mai mic e si mai usor de stapanit..WRONG!!!
Cu rabdare si ciocan.
#21
Postat 03 December 2004 - 11:03 AM
#22
Postat 03 December 2004 - 11:11 AM
eu am achizitionat un trainer doar acum dupa ce am invatat sa zbor :wub: doar ca mia placut cand l-am vazut in zbor si pot spune ca este o bijuterie. are motor de 7.5cc si poti face ce vrei cu el (aproape) si nul aduci in limita. aterizarile fara motor sunt o placere.
red
#24
Postat 03 December 2004 - 11:30 AM
gicosu, la 3 Dec 2004, 11:16, a spus:
Subiectul deschis se refera la un model ce-l am, nu ce vreau sa-l construiesc. Am avionul si vreau sa-l vad pe cerul patriei chiar daca nu voi fi eu la mansa.
Nu-mi place ce se intampla cu subiectul meu, se vorbeste mult, pe langa problema si solutia practica nu apare.
Aeromasti
#25
Postat 03 December 2004 - 11:40 AM
- citeste si tu la jurnal de prezbor cand ies baietii din Bucuresti la zbor sau
- cere ajutorul RHC, stiu ca ofera si consultanta, scolarizare etc.
- daca crezi ca nu e prea departe pt tine, hai la mine la Alba Iulia si te invat io sa zbori, si cu trainerul tau, si cu motoplanor si cu motodelta (din ala mare de te sui si tu in el cu mine cu tot pe post de instructor).
No, daca nici astea nu-s solutii practice, atunci atunci cauta o solutie alcalina!
BigPraktiker
#26
Postat 03 December 2004 - 11:47 AM
Aceasta postare a fost editata de Tomcat: 04 December 2004 - 12:55 AM
#27
Postat 03 December 2004 - 12:06 PM
Daca tot veni vorba... nu te numesti pilot daca nu stii exact ce se intampla pe aripa ta cu fileurile alea de aer in fiecare secunda. Si nici daca aterizarea ta nu este la unghi critic. Si nici daca tu pui modelul la mijolcul campului ca acolo s-a terminat zborul... SI daca vrei putam continua.
Eu nu incurajez pe nimeni sa ia zborul ca pe o gluma. Este un domeniu atat de frumos, coplex, spectaculos si antrenant ca pur si simplu nu se rezuma doar la a da drumul la un model pe sus! Planorismul are farmecul lui aparte... Ca nu e suficient sa stapanesti impecabil tehnica de pilotaj, mai trebuie si sa vezi tot aerul cum si de ce se misca, si sa profiti de enerigia lui! Cu motor e ceva mai simplu, insa tot zbor se cheama si tot trebuie sa stii o gramada de chestii.
Am tot zis si nu tac: aerodinamica, mecanica zborului, tehnica pilotajului, meteorologia, sunt cunoscute in zilele noastre! Si orice pasionat de zbor e musai sa bage nasul in ele. Unda? In carti, ca sunt destule. Iar un instructor este indispensabil zic eu. Desi la vremea noastra am mai invatat sa zburam si fara instructor dar pe parcursul a ani de experimentari, esecuri, pagube, dezamagiri...
Big.
#28
Postat 03 December 2004 - 12:09 PM
Big, la 3 Dec 2004, 11:40, a spus:
- citeste si tu la jurnal de prezbor cand ies baietii din Bucuresti la zbor sau
- cere ajutorul RHC, stiu ca ofera si consultanta, scolarizare etc.
- daca crezi ca nu e prea departe pt tine, hai la mine la Alba Iulia si te invat io sa zbori, si cu trainerul tau, si cu motoplanor si cu motodelta (din ala mare de te sui si tu in el cu mine cu tot pe post de instructor).
No, daca nici astea nu-s solutii practice, atunci atunci cauta o solutie alcalina!
BigPraktiker
Cu riscul de a ma repeta. Pana sa ies pe camp vreu sa se uite cineva la model (poate nu-s comenzile cum trebuie, sau cine stie), pentru ca totusi sunt bani multi, si vreau sa merg pe camp la sigur, cu un expert, nu poate se gaseste cineva sa puna mana pe modelul meu.
Asta-i solutie practica, in plus nu inteleg ce vrei sa spui cu solutia alcalina. Oare e cazul sa ne luam peste picior?
Aeromasti
#29
Postat 03 December 2004 - 12:17 PM
Verificarile se pot face direct pe camp la zbor! Modelistii isi cara cu ei o shatra intreaga de scule, unelte, piese, materiale, direct pe camp, tocmai ca uneori e nevoie de ele!
Imi cer scuze ca in ignoranta mea mi-am permis sa te sfatuiesc. Nu o sa se mai repete.
Aluzia la solutia alcalina era o subtila autoironie, cum ca mesajul/solutia mea o fi prea acida si deci sa iti cauti unul mai alcalin daca al meu nu ti-o place.
Asta e tot ce am vrut sa zic. Imi cer scuze si ca mi-am permis sa vreau sa te ajut.
Noroc bun.
bigNemernicul
#30
Postat 03 December 2004 - 12:25 PM