Modelism - RHC Forum: unde iau un ppl? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

unde iau un ppl?

#1 Useril este offline   komy 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 25-November 04

Postat 25 November 2004 - 02:11 AM

Salut!
Am fost initiat in acest domeniu abia anul acesta(am 22 ani) si am zburat pana acum is28b2(m-am brevetat anul asta) si iar46(ma brevetez la anul) la aeroclubul moldova iasi si parca mi-ar place sa continui in domeniul asta... Dorinta mea este sa obtin un brevet de pilot particular. In afara de academia aeronautica romana mai stiti ceva particulari care sa faca o scoala de genul asta?
Stiu ca este la tuzla regional air services care mai fac asa ceva, dar mai stiti si altii?

Sa stiti ca astept un raspuns. :mellow:

Aceasta postare a fost editata de komy: 25 November 2004 - 02:12 AM

sky is the limit... but not for long!
0

#2 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 25 November 2004 - 11:28 AM

Salut,
altii nu prea mai sunt... Singura varianta autohtona ramane ARA, sau eventual Ungaria. Dar de ce vrei tu musai PPL? Te bate un gand spre CPL?

Big.
FROGS CAN FLY!
0

#3 Useril este offline   komy 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 25-November 04

Postat 25 November 2004 - 01:32 PM

CPL... nu stiu ce este asta... :D
sky is the limit... but not for long!
0

#4 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 25 November 2004 - 01:42 PM

komy, la 25 Nov 2004, 14:32, a spus:

CPL... nu stiu ce este asta... :D

Comercial Pilot License!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#5 Useril este offline   komy 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 25-November 04

Postat 25 November 2004 - 03:22 PM

si care e diferenta dintre cele doua?
adica cu cpl pot sa zbor pe linie aeriana comerciale(pilot de avioane de pasageri?)
sky is the limit... but not for long!
0

#6 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 25 November 2004 - 03:24 PM

...pana la pasagere mai ai chiar daca ai CPL...cale lunga!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#7 Useril este offline   komy 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 25-November 04

Postat 25 November 2004 - 03:31 PM

pai care e diferenta dintre astea doua?
sky is the limit... but not for long!
0

#8 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 25 November 2004 - 03:54 PM

pai dintre astea doua... care? Dintre PPL si CPL? PPL insemana licenta de pilot privat. Si iti da dreptul sa zbori singur cu avionul in scop de agrement sau sportiv. CPL inseamna licenta de pilot comercial. Asta iti da dreptul sa profeseszi ca pilot. Dar dupa ce ai CPL, mai ai nevoie de o carca de ore de zbor, de curs multimotoare etc. ca sa visezi la transport...

Big
FROGS CAN FLY!
0

#9 Useril este offline   komy 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 25-November 04

Postat 25 November 2004 - 06:24 PM

am inteles...
deci daca eu vreau sa zbor cu cineva tebuie sa am neaparat CPL?
sky is the limit... but not for long!
0

#10 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 25 November 2004 - 07:07 PM

Afirmativ. Sau daca vrei sa zbori cu aparat pana la 470 kg, dupa licenta aduni niste ore si dai examen de biloc. Apoi poti sa duci pe cine vrei tu, dar nu ai voie sa instruiesti. Ca sa instruiesti trebuie sa faci scoala de instructori.


Big.
FROGS CAN FLY!
0

#11 Useril este offline   Agarici 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 303
  • Inregistrat: 11-December 02

Postat 20 December 2004 - 11:10 AM

Chestia aia cu examen de biloc.. nu stiu cati au facut lucrul asta.. :D) majoritatea care au PPL zboara pe n/v cu prieteni cunostinte sau.. direse contracte pt unii si altii...:D)

komy, ce indicativ are 46 pe care zbori? E cumva echipat si pentru IFR?
Anu asta cate ore a facut iar-ul vostu? Cati elevi ati fost anul asta pe el?
Suze de intrebari una dupa alta, dar sunt extrem de curios sa fac o comparatie intre Iasi si Ploiesti
Eu fac parte din acei oameni care au capul in nori si picioarele pa pamant.
0

#12 Useril este offline   Ady13 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 364
  • Inregistrat: 27-January 04

Postat 23 January 2005 - 09:20 AM

Salut.
Deci daca eu am avionul meu. si PPL-ul obtinut, legal nu am voie sa iau langa mine in avion sotia de exemplu?
Orice om are.... un dram de nebunie!
0

#13 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1647
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 23 January 2005 - 11:38 AM

Cu PPL, care nu este licenta de ultrausoare, poti sa iei pasager, dar nu ai voie sa faci lucru aerian. Adica sa iei pasager pe bani, sa faci observatie aeriana etc. de scoala nici nu poate fi vorba. Pt lucru aerian iti trebuie CPL. Iar pentru instructie, scoala de instructori.

Cu ultrausoarele nu este permis lucrul aerian, asa ca cu licenta de baza nu ai voie sa iei pasager. Instructie se face si aici doar daca ai scoala de instructori.


big
FROGS CAN FLY!
0

#14 Useril este offline   Agarici 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 303
  • Inregistrat: 11-December 02

Postat 05 February 2005 - 03:06 PM

As vrea sa il completez pe Big.... referitor la ce nu ai voei sa faci cu ultarusoarele....
Cu toate ca sunt modele care pot face acrobatie.. cica este interzisa....
Cat dspre lucrul aerian.... parerea mea dar ar trebui schimbata putin legislatia pt ULM-uri...
Costul de operare al unui ULM este mult mai mic fata de aeronave mai mari ca sunt ele avioane sau elicoptere, astfel incat sa se poata face fotografiere aeriana, paza de coasta si de conducate sau de granite... deci pt observatie...
Poate veniti cu ceva argumente impotriva dar pt un stat sarac precum Romania s-ar preta mult mai bine sa ne plimbam pe cerul patriei cu un avion ce papa 10-15l benzina fara Pb decat sa zburam cu elicoptere care sug 120-600l /h
Big, tu stii cumva daca este la fel si pt. VLA-uri ?
Eu fac parte din acei oameni care au capul in nori si picioarele pa pamant.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu