A folosit cineva asa ceva pana acuma? Cred ca o sa-mi fac si eu.
http://www.youtube.com/watch?v=f-VvQvNgufI...feature=related
Pagina 1 din 1
Inverted flying ...pentru incepatori
#2
Postat 19 October 2010 - 10:08 PM
icsss, la Oct 19 2010, 10:47 PM, a spus:
A folosit cineva asa ceva pana acuma? Cred ca o sa-mi fac si eu.
http://www.youtube.com/watch?v=f-VvQvNgufI...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=f-VvQvNgufI...feature=related
La ce ti-o folosi oare ? Inteleg ca stii bine zborul normal si vrei sa exersezi inverted. Daca decolezi normal si apoi il intorci in zbor in inverted care ar fi problema? Chiar nu vad nici un avantaj in trenul ala de incepatori pus pe dos, dar poate nu ma prind eu... Cred ca esti cu el mai in siguranta la inaltime mare decat la cativa cm de sol ca sa exersezi inverted sau ce altceva mai vrei.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#4
Postat 20 October 2010 - 08:59 AM
dupa cum vezi si din film e o idee proasta, care s-a soldat cu un crash. Daca vrei si tu crash atunci asta e calea de urmat :rolleyes:
alte idee era: simulator cateva ore si apoi la inaltime un pic mai mare iti va reusi. Nu uita inainte sa verifici unghiurile negativ si pozitiv pe pasul colectiv si la trecerea in idle-up sa nu se modifice curba in zbor.
alte idee era: simulator cateva ore si apoi la inaltime un pic mai mare iti va reusi. Nu uita inainte sa verifici unghiurile negativ si pozitiv pe pasul colectiv si la trecerea in idle-up sa nu se modifice curba in zbor.
* Logo 400 V-Bar
Arata acest topic
Pagina 1 din 1