acumulator li-fe 6,6 v pentru receptor
#1
Postat 17 September 2010 - 08:35 PM
Greutate: 91g
Dimensiuni: 53.5x31x29mm
Capacitate 2000mAh
Tensiune intrare: 6.6V
Stil: 2/3A Humpar
ar fi suficient pentru o Baja tinind cont ca are un servo pentru directie destul de mare , credeti ca ma pot baza pe el daca este incarcat complet cateva rezervoare ? Am inteles din prezentarea producatorului ca sunt mult mai fiabile si rezistente la socuri decat li-po iar in comparatie cu ni-mh ce sa mai spunem ....
Multumesc anticipat
#2
Postat 18 September 2010 - 09:17 PM
marian.dumitru74, la Sep 17 2010, 08:35 PM, a spus:
Greutate: 91g
Dimensiuni: 53.5x31x29mm
Capacitate 2000mAh
Tensiune intrare: 6.6V
Stil: 2/3A Humpar
ar fi suficient pentru o Baja tinind cont ca are un servo pentru directie destul de mare , credeti ca ma pot baza pe el daca este incarcat complet cateva rezervoare ? Am inteles din prezentarea producatorului ca sunt mult mai fiabile si rezistente la socuri decat li-po iar in comparatie cu ni-mh ce sa mai spunem ....
Multumesc anticipat
Nici un sfat ,sugestie ceva ? poate totusi dintre atatia pasionati se va gasi cineva sa ma indrume, un ajutor pe care il pot cere pe aceasta cale ar fi acela de a alege un ulei pentru un motor de baja ss in doi timpi ( unde pot gasi in bucuresti ) iar amestecul este de 25 /1 , asta inseamna ca la 25 litri combustibil se adauga 1 litru ulei ? iar pentru 2,5 litri benzina este suficient 100 ml ulei ? pentru un rodaj optim se poate folosi in amestec o cantitate mai mare de ulei cel putin un rezervor doua ?
Multumesc
#4
Postat 18 September 2010 - 09:43 PM
andriu, la Sep 18 2010, 10:40 PM, a spus:
eu am pus lipo 2600mha cu bec de 5A si ramanea in secunda 2 fara curent.
Adica cum se decarca bateria?
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric
OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
#6
Postat 19 September 2010 - 01:08 AM
andriu, la Sep 18 2010, 10:40 PM, a spus:
eu am pus lipo 2600mha cu bec de 5A si ramanea in secunda 2 fara curent.
Te rog sa ne lamuresti daca se descarca acumulatorul sau nu erau suficienti cei 5A ai BEC-ului. Oricum un LiPo de 2600mAh da mai mult curent decat un NiMh de 3600nAh. Cred, totusi, ca era de la BEC. LiFePo nu are nevoie de BEC, asta-i frumusetea la el.
Multa bafta.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 19 September 2010 - 01:12 AM
#7
Postat 19 September 2010 - 02:22 AM
andriu, la Sep 18 2010, 11:50 PM, a spus:
adica "porcul" ala de servo trage mult curent, si are nevoie de mai mult de 5A instant, cat nu stiu, dar cu NiMh de 3600 nu am avut niciodata probleme.
Nustiu dar sigur ai ceva ce consuma din baterie pt ca sunt avioane mari ce folosec cite 7 sau mai multe servouri high voltage ce trag mult mai mult decit 5 amp si nau nimik:)
Si cu un bec de 3amp isi face treaba la auto:)
Numai bine!
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric
OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
#8
Postat 19 September 2010 - 09:32 AM
2 lipo 3s 1300 30c puse in paralel.
bec 5A, dupa maxim 1-2 min de joaca intrerupea curentul cam 1 -2 secunde, destul cat sa faci pe tine daca erai la o viteza maxima pe un viraj larg de exemplu.
am repetat povestea de vre-o 2-3 ori, acelasi comportament.
cert este ca imediat ce am pus humppackul de 3600nmh (nu de ale mici aaa, de alea intermediare, nu stiu cum se chiama) nu am mai avut problema asta.
packurile lipo sunt bune, inca le mai folosesc la aero, bec-ul e bun il folosesc la savage cu succes.
acum daca voi gasiti o explicatie mai buna decat a mea .... eu nu pot decat sa ma bucur dar nu uitati de dimensiunea servoului de directie, dublu decat un standard (daca nu mai mult) si de puterea lui, 25 kg.
cat despre aero cu 7 servouri, cu servo de nu stiu care, ... nu cred ca se poate face comparatia.
e alt regim de functionare, sunt alte forte implicate, ...
zbor de cativa ani, am vazut si eu avioane mari, am si baja si am dat un exemplu personal.
daca cineva vrea sa invete din greseala mea ... bine, daca nu , tot bine.
am baja de 3 ani si nu am avut niciodata probleme cu packul dedicat, cu lipo si bec, da.
atat.
sporuri.
cat despre bec-ul de 3 amperi al lui "djandrey":
eu pun la bataie ce vrei tu daca faci o baja sa mearga pe viraje in viteza cu o receptie de 3A. dar iti asumi riscurile. ai vazut vre-o baja? stii cat cantareste? stii ce viteze prinde la greutatea aia si cam ce forte apar in rotile alea de 17 cm?
eu am vrb din experienta mea, tu?
Aceasta postare a fost editata de andriu: 19 September 2010 - 09:37 AM

"That's sooo oshemmm !!!!!"
#9
Postat 19 September 2010 - 11:41 AM
marian.dumitru74, la Sep 18 2010, 10:17 PM, a spus:
Multumesc
Nu am primit nici un raspuns concret nici vs de pack-ul pentru receptie li-fe 2000mh ( este bun s-au nu ? )nici despre uleiul pentru amestec si cantitatea optima folosita pentru amestec si de unde pot sa il procur
#10
Postat 19 September 2010 - 08:48 PM
din cate stiu eu exista pentru BAJA un pack Lipo de la LRP de 5000 Mah
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#11
Postat 23 September 2010 - 01:10 PM
'' This servo can produce high-current draw from your batteries. If using NiMH or LiPo batteries, make sure they are capable of delivering sufficient amps.''
Aici este ceva. Tare mi-ar place sa lamurim problema.
Multa, multa bafta.
#12
Postat 23 September 2010 - 01:26 PM
eu datele problemei le-am dat mai sus.
acelasi pack cu acelasi BEC merge excelent pe savage, inclusiv acelasi receptor.
iar baja cu packul original merge struna de cativa ani, putine iesiri dar ... nu am avut niciodata probleme.
deci hadeti sa vedem de unde aceasta pauza in alimentare daca nu de la uriasul servo de directie care parerea mea ca in sarcina trage mai mult de 5A.
daca cineva vrea sa masoare la mine ... il astept cu drag.
repet, servoul de directie este mult mai mare, cred ca mai mare de peste 2X decat unul standard si are tractiune 25 kg la 6v.
in concluzie ... eu nu vad alta cauza decat acel servo.
daca voi gasiti veniti cu idei.
ce nu mai inteleg eu de ce atata zarva si ce ar fi vrut sa afle autorul postului.
eu am avut, am incercat si mi-am expus "experientele".
nu stiu ce raspuns cauta dar se pare ca am gresit expunand aceasta problema.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
#13
Postat 23 September 2010 - 01:31 PM
dan_mitea, la Sep 19 2010, 02:08 AM, a spus:
Multa bafta.
acelasi BEC merge pe savage.
nu se descarca nimic.
pur si simplu la un moment dat se taia alimentarea, probabil intra BEC-ul in protectie (nu stiu , zic si eu) dar dupa 2-3 secunde , probabil pana se reseta receiverul totul revenea la normal, pana la urmatoarea taiere ...
explicati voi.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
#15
Postat 23 September 2010 - 06:16 PM
marian.dumitru74, la Sep 19 2010, 12:41 PM, a spus:
Nu o sa faca fata pack-ul de 2000 pe baja...
Cauta unul peste 3500...
Uleiul ce il foloseam eu era castrol pt motoare in 2 timpi...d-ala care se foloseste si la scutere...acum, vezi ce gasesti prin magazine...
#17
Postat 23 September 2010 - 08:53 PM
Eu am celule LiFe de 2300mAh de la A123, iar la carte spune 30C, asta insemnand 69A...
Si pot fi incarcate in 15 minute si au o curba de descarcare plata si nu se incalzesc.
Problema mare este ca atunci cand se golesc, tensiunea cade deosebit de brusc.
Eu le-am luat pentru un planor dar sunt o idee prea mari. Acum le folosesc in starter box si nu au nici o problema.
Deci parerea mea ca duc fara probleme servouri ce mananca multi amperi.
Sucese!
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II