Elicopter 3 canale TX 9009 sunt incepator si vreau sa incep cu acest model
Postat 02 September 2010 - 08:40 AM
---------------------------------
Aero: Spacewalker, Zaggy, Ultron, Sonic Low Wing(Termic), HK Bixler, Nemuritoru(Termic)
Tx: Turnigy 9X
----------------------------------------------

Postat 02 September 2010 - 11:32 AM
Nu sunt eu mester in elicoptere,dar iti spun din start cateva chestii din experienta:
1)Elicopterele(cele cu pas colectiv,gen Trex)sunt cele mai complicate posibil din punct de vedere tehnic si electronic,asa ca trebuie sa incepi cu un buzunar foarte generos(pt inceput cam 600 pt heli coaxiale si peste 3000 ron daca te tine microbul si vrei heli-uri serioase.)
2)Heli ce l-ai vazut tu nu e un model,e o jucarie mai mult.In schimb,iti recomand lama v3 sau v4
http://site.wonderhobby.com/lamav3helicopter04.jpg
Ce-i drept,costa cam dublu,dar are 4 canale,se gasesc piese de schimb,se gaseste in ro,poate fi zburat indoor.
Am avut si m-a multumit o vreme.Daca e trimat bine,poate face hoover(adica zbor la punct fix)singur.
E ceva mai complicat cu unitatea 4 in 1,adica esc gyro mixer si receptor.
De picooz-uita imediat.Nu ai ce face cu asa ceva-nici macar nu il poti controla-se duce unde vrea el.
Parerea mea finala:Lama v3.Daca vrei magazine de unde il gasesti in ro,Pm me![img]
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
Postat 02 September 2010 - 11:45 AM
In plus, e mai rezistent decat Lama si mai mic, se preteaza mult mai bine la zburat in casa.
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
Postat 02 September 2010 - 12:42 PM
Sfatul meu este sa incepi direct cu un eflite blade msr, se gaseste in romania la pretul de 500-600 ron, este cel mai rezistent elicopter la "crash-uri".
O sa fie mai greu la inceput cu el dar dupa aceea o sa vezi ca ai economisit 500 ron cat costa lama. Asa arata al meu dupa sute de zboruri si mii de "crash-uri"

Postat 02 September 2010 - 12:58 PM