Ai dreptate BIG, eu fac planorism de 5 ani, sunt brevetat din 99 , iar faza ca "rabdare si capacitatea de a suporta fitele multor angajati ai AR" , e perfect adevarat. Eu tocmai m-am lasat cu regret de acest sport tocmai din cauza asta, dar sa nu criticam....
Omul de rind, pilot de mig Soldatul voluntar
#32
Postat 21 November 2004 - 03:21 PM
Big, la 19 Nov 2004, 21:15, a spus:
- rabdare si capacitatea de a suporta fitele multor angajati ai AR
- 170 de euro daca vrei sa zbori la Zlin 142...
- 170 de euro daca vrei sa zbori la Zlin 142...
La vaza cu rabdarea am cazut sigur.
La alea lalte mai iexplica si matale ce inseamna ca sa stie si io.
Acum mi-a trecut cu mig-ul ca nu am nici atitia bani si nuci academia nu vreau sa o fac.
#33
Postat 21 November 2004 - 07:00 PM
GIGI, la 21 Nov 2004, 15:21, a spus:
La vaza cu rabdarea am cazut sigur.
La alea lalte mai iexplica si matale ce inseamna ca sa stie si io.
Acum mi-a trecut cu mig-ul ca nu am nici atitia bani si nuci academia nu vreau sa o fac.
La alea lalte mai iexplica si matale ce inseamna ca sa stie si io.
Acum mi-a trecut cu mig-ul ca nu am nici atitia bani si nuci academia nu vreau sa o fac.
daca la vaza cu rabdarea cazi atunci i-atzi gandu si de la alea lalte.
flying is my life...
#34
Postat 21 November 2004 - 11:20 PM
Ei, subiectul Aeroclubul Romaniei ar trebui dezbatut sub alt topic. Oricum trebuie retinut ca sub acel acoperis se gasesc elemente de valoare adevarate, langa nulitati incomensurabile, grevate pe un sistem ciudat... uneori anacronic. Insa in ultimul timp se pare ca s-au facut multi pasi inainte si ca treburile s-au miscat spre directia corecta. Cat ? hmmmmm....
big
big
FROGS CAN FLY!