nush daca e rs3 deoarece pe site hpi arata altfel dar e cam la fel :(
oricum nu asta conteaza :ph34r:
Problema este ca motorul se tot opreste daca franez sau daca o tin mai mult de vreo 3-4 sec pe loc :| nu are niciun fel de modificare de auto stingere ca sa nu consume .. masina e complet stoc
A doua problema este cu virajele ..
de intors intoarce dar nu stiu cum sa fac sa fixez bine o roata deoarece se tot duce intr-o parte si masina o ia in directia rotii :| si e greu de controlat avand in vedere ca am iesit cu ea de vreo 5 ori sunt incepator
Am mai avut o electrica cu care am iesit de vreo 10-20 de ori , inca o mai am dar as vrea sai schimb motorul si bateria care sa stricat :| (rip lrp 4200mah) :D
am trecut direct de la 40 la 70-80 km/h ceea ce zic ca e destul de avansat pt nivelu meu :D
Ma scuzati pentru "istoria plictisitoare"
Am vrut doar sa stiti ce stiu si cam ce am pilotat :D
Pagina 1 din 1
Am o problema cu un hpi nitro rs4
Postat 26 August 2010 - 03:28 PM
MarinMircea, la Aug 25 2010, 11:01 PM, a spus:
nush daca e rs3 deoarece pe site hpi arata altfel dar e cam la fel :)
oricum nu asta conteaza :blink:
Problema este ca motorul se tot opreste daca franez sau daca o tin mai mult de vreo 3-4 sec pe loc :| nu are niciun fel de modificare de auto stingere ca sa nu consume .. masina e complet stoc
de intors intoarce dar nu stiu cum sa fac sa fixez bine o roata deoarece se tot duce intr-o parte si masina o ia in directia rotii :| si e greu de controlat avand in vedere ca am iesit cu ea de vreo 5 ori sunt incepator
Am mai avut o electrica cu care am iesit de vreo 10-20 de ori , inca o mai am dar as vrea sai schimb motorul si bateria care sa stricat :| (rip lrp 4200mah) :D
am trecut direct de la 40 la 70-80 km/h ceea ce zic ca e destul de avansat pt nivelu meu :D
oricum nu asta conteaza :blink:
Salut,
Mareste-i putin relantiul din surubul de pe carburator si nu ar trebuii sa se mai opreasca.