LA CE SE FOLOSESTE ? TREBUIE ?
AM UN MOTOR 755/40, VREAU SA-L ALIMENTEZ CU UN ACCU DE 12 V
PT O BARCUTA DE NADIT CU 2 CUVE. ELICE DE 6 CM, CARMA...
SI INCA CEVA...
SERVO-URILE SE ALIMENTEAZA DIN REGULATOR, SE POATE SI SEPARAT ?
CUM ESTE INDICAT ? CE REGULATOR SA CUMPAR ?
Daca este Utilizabil cu LiPo sau NiMH trebuie sa-l alimentez separat ?
AM MAI ACHIZITIONAT O RADIOCOMANDA E FLY 100B.
DECI URMEAZA SA FAC SI LEAGATURILE INTRE ELE.
DEOCAMDATA ESTE SF PT. MINE...DESI AM CITIT PE FORUM...INCET INCET...
VA MULTUMESC ANTICIPAT
Pagina 1 din 1
REGULATOR DE TURATIE...sfat...
#2
Postat 11 August 2010 - 08:17 PM
In primul rand te rog nu mai scrie cu caps lock apasat. Zici ca te-ai apucat sa citesti pe forum, ceea ce e foarte bine si ai vazut ca nu se obisnuieste.
In al doilea rand, regulatorul iti foloseste la reglajul turatiei motorului de la 0 la maxim proportional cu deviatia stickului emitatorului. Daca ai regulator cu "reverse", ceea ce ar fi de dorit, poti da barcuta si cu spatele.
In al treilea rand, servourile se alimenteaza din receptor, care la randul lui se alimenteaza din regulator doar daca acesta are BEC (battery eliminator circuit). Daca nu are, iti cumperi un BEC separat sau alimentezi dintr-un pachet mai mic de acumulatori (nu prea e folosit la barci de nadit).
In al ..... ma rog, sa continuam: regulatorul trebuie musai sa poata sa se alimenteze cu o tensiune cel putin egala sau mai mare decat tensiunea maxima pe care o are acumulatorul tau proaspat incarcat. Asta ca sa nu se arda. Chestie de bun simt tehnic. Daca vei merge pe plumb de 12V, vei avea pe acumulator si 13,5V cand e proaspat incarcat si fara un consum semnificativ.
In al doilea rand, regulatorul iti foloseste la reglajul turatiei motorului de la 0 la maxim proportional cu deviatia stickului emitatorului. Daca ai regulator cu "reverse", ceea ce ar fi de dorit, poti da barcuta si cu spatele.
In al treilea rand, servourile se alimenteaza din receptor, care la randul lui se alimenteaza din regulator doar daca acesta are BEC (battery eliminator circuit). Daca nu are, iti cumperi un BEC separat sau alimentezi dintr-un pachet mai mic de acumulatori (nu prea e folosit la barci de nadit).
In al ..... ma rog, sa continuam: regulatorul trebuie musai sa poata sa se alimenteze cu o tensiune cel putin egala sau mai mare decat tensiunea maxima pe care o are acumulatorul tau proaspat incarcat. Asta ca sa nu se arda. Chestie de bun simt tehnic. Daca vei merge pe plumb de 12V, vei avea pe acumulator si 13,5V cand e proaspat incarcat si fara un consum semnificativ.
Aceasta postare a fost editata de navigator: 11 August 2010 - 08:20 PM
#4
Postat 16 August 2010 - 11:37 AM
navigator, la Aug 11 2010, 09:17 PM, a spus:
In primul rand te rog nu mai scrie cu caps lock apasat. Zici ca te-ai apucat sa citesti pe forum, ceea ce e foarte bine si ai vazut ca nu se obisnuieste.
In al doilea rand, regulatorul iti foloseste la reglajul turatiei motorului de la 0 la maxim proportional cu deviatia stickului emitatorului. Daca ai regulator cu "reverse", ceea ce ar fi de dorit, poti da barcuta si cu spatele.
In al treilea rand, servourile se alimenteaza din receptor, care la randul lui se alimenteaza din regulator doar daca acesta are BEC (battery eliminator circuit). Daca nu are, iti cumperi un BEC separat sau alimentezi dintr-un pachet mai mic de acumulatori (nu prea e folosit la barci de nadit).
In al ..... ma rog, sa continuam: regulatorul trebuie musai sa poata sa se alimenteze cu o tensiune cel putin egala sau mai mare decat tensiunea maxima pe care o are acumulatorul tau proaspat incarcat. Asta ca sa nu se arda. Chestie de bun simt tehnic. Daca vei merge pe plumb de 12V, vei avea pe acumulator si 13,5V cand e proaspat incarcat si fara un consum semnificativ.
In al doilea rand, regulatorul iti foloseste la reglajul turatiei motorului de la 0 la maxim proportional cu deviatia stickului emitatorului. Daca ai regulator cu "reverse", ceea ce ar fi de dorit, poti da barcuta si cu spatele.
In al treilea rand, servourile se alimenteaza din receptor, care la randul lui se alimenteaza din regulator doar daca acesta are BEC (battery eliminator circuit). Daca nu are, iti cumperi un BEC separat sau alimentezi dintr-un pachet mai mic de acumulatori (nu prea e folosit la barci de nadit).
In al ..... ma rog, sa continuam: regulatorul trebuie musai sa poata sa se alimenteze cu o tensiune cel putin egala sau mai mare decat tensiunea maxima pe care o are acumulatorul tau proaspat incarcat. Asta ca sa nu se arda. Chestie de bun simt tehnic. Daca vei merge pe plumb de 12V, vei avea pe acumulator si 13,5V cand e proaspat incarcat si fara un consum semnificativ.
multumesc
navigator, la Aug 11 2010, 09:17 PM, a spus:
In primul rand te rog nu mai scrie cu caps lock apasat. Zici ca te-ai apucat sa citesti pe forum, ceea ce e foarte bine si ai vazut ca nu se obisnuieste.
In al doilea rand, regulatorul iti foloseste la reglajul turatiei motorului de la 0 la maxim proportional cu deviatia stickului emitatorului. Daca ai regulator cu "reverse", ceea ce ar fi de dorit, poti da barcuta si cu spatele.
In al treilea rand, servourile se alimenteaza din receptor, care la randul lui se alimenteaza din regulator doar daca acesta are BEC (battery eliminator circuit). Daca nu are, iti cumperi un BEC separat sau alimentezi dintr-un pachet mai mic de acumulatori (nu prea e folosit la barci de nadit).
In al ..... ma rog, sa continuam: regulatorul trebuie musai sa poata sa se alimenteze cu o tensiune cel putin egala sau mai mare decat tensiunea maxima pe care o are acumulatorul tau proaspat incarcat. Asta ca sa nu se arda. Chestie de bun simt tehnic. Daca vei merge pe plumb de 12V, vei avea pe acumulator si 13,5V cand e proaspat incarcat si fara un consum semnificativ.
In al doilea rand, regulatorul iti foloseste la reglajul turatiei motorului de la 0 la maxim proportional cu deviatia stickului emitatorului. Daca ai regulator cu "reverse", ceea ce ar fi de dorit, poti da barcuta si cu spatele.
In al treilea rand, servourile se alimenteaza din receptor, care la randul lui se alimenteaza din regulator doar daca acesta are BEC (battery eliminator circuit). Daca nu are, iti cumperi un BEC separat sau alimentezi dintr-un pachet mai mic de acumulatori (nu prea e folosit la barci de nadit).
In al ..... ma rog, sa continuam: regulatorul trebuie musai sa poata sa se alimenteze cu o tensiune cel putin egala sau mai mare decat tensiunea maxima pe care o are acumulatorul tau proaspat incarcat. Asta ca sa nu se arda. Chestie de bun simt tehnic. Daca vei merge pe plumb de 12V, vei avea pe acumulator si 13,5V cand e proaspat incarcat si fara un consum semnificativ.
multumesc...poate va voi contacta si telefonic...daca nu deranjez.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1