Campionatul National la Bucuresti din 05.08.2010 1/10 buggy electric si 1/8 buggy si truggy termic offroad!!
#1
Postat 25 July 2010 - 11:39 PM
Clubul Sportiv Motosport Racing Team are placerea sa organizeze acest eveniment, la pista pe care o detine in incinta parcului Tineretului din Bucuresti sector 4, iar in cadrul acestui eveniment vream sa expunem (din nou ca la Vaslui) ideea organizarii simultane a unui concurs OPEN, adica la care sa poata lua parte si automodelisti neafiliati sau chiar straini.
Am vrut neaparat, cu ocazia organizarii Campionatului National de Automodele la Bucuresti pentru clasele 1/10 buggy 2 si 4wd electric offroad, precum si 1/8 buggy si truggy termic offroad, sa fac un sondaj de opinie, in mod special printre automodelistii care nu sunt inscrisi intr-un club sportiv afiliat la Federatia Romana de Modelism, in legatura cu participarea la acest concurs.
Programul competitional in mod normal cred ca incepe dupa cum urmeaza:
-joi cu antrenamente libere (din cauza claselor de concurs participante dar si pentru ca sunt si seniori si juniori care vor participa la acest eveniment)
-vineri se vor trage clasele 1/10 buggy electric 2 si 4wd calificari si finale;
-sambata 1/8 buggy si truggy termic doar calificari;
-duminica 1/8 buggy si truggy termic finale + festivitatea de premiere.
Va rog sa va scrieti opinia despre aceasta propunere, dar abtineti-va de la raspunsuri prrcum "mi-ar placea, dar nu pot veni" sau chestii de genu'.
Doar daca va surade ideea si ve-ti lua parte la acest eveniment. In functie de opiniile voastre vom duce propunerea mai departe si incercam sa facem cat mai multe pentru o mai mare participare a automodelistilor la evenimente intr-un cadru organizat.
Motosport Racing Team,
Mircea Serban
#4
Postat 26 July 2010 - 07:15 AM
#5
Postat 26 July 2010 - 07:55 AM
2.Trebuie neaparat despartite electricele de termice off-road asa cum se intampla la on-road.
3.Cu toate ca pista de la Bucuresti este foarte noua si la norme este ok pentru modelele termice, pentru electrice este un adevarat pericol!!!
4.Trebuie introdusa o noua clasa la electrice 1/10 de la anul si propun SC si separata urgent de termice
5.Propun la anul ca la termice sa se alerge si o noua clasa de 1/8 electric.
Este doar parerea personala si o propunere. Va asigur ca in tara sunt cel putin 2x mai multi oameni cu electrice decat termice dispusi sa mearga la curse.

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#6
Postat 26 July 2010 - 08:05 AM
Fxpower, la Jul 26 2010, 08:55 AM, a spus:
2.Trebuie neaparat despartite electricele de termice off-road asa cum se intampla la on-road.
3.Cu toate ca pista de la Bucuresti este foarte noua si la norme este ok pentru modelele termice, pentru electrice este un adevarat pericol!!!
4.Trebuie introdusa o noua clasa la electrice 1/10 de la anul si propun SC si separata urgent de termice
5.Propun la anul ca la termice sa se alerge si o noua clasa de 1/8 electric.
Este doar parerea personala si o propunere. Va asigur ca in tara sunt cel putin 2x mai multi oameni cu electrice decat termice dispusi sa mearga la curse.
de acord cu toate punctele!!!!
#15
Postat 26 July 2010 - 03:34 PM
Deci nu prea mai este vorba de open. Cu atat mai mult, clase care nu se aliniaza la standardele federatiei.
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 26 July 2010 - 03:45 PM
#17
Postat 26 July 2010 - 04:10 PM
bogdan luben, la Jul 26 2010, 04:40 PM, a spus:
Ca sa fie clar: Nu poate fi organizat nici un OPEN in paralel cu CN, pentru simplu motiv ca Federatia zice ca nu s-a depus nici o cerere in aceasta privinta cu cel putin 30 de zile inainte de data la care au loc CN. Asadar, numai pilotii inscrisi intr-un club afiliat la FRdM pot participa.
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#18
Postat 26 July 2010 - 04:30 PM
DIn pacate regulamentul se aplica numai intr-un sens sau, cand se doreste asta, cum de altfel e foarte 'profi' sa anunti modelistul din scurt de anumite aspecte, pe de alta parte il acuzati ca nu se implica nu sprijina, bla bla, dar practic acum ii rupeti un picior.
P.S.
Credeam ( gresit se pare ) ca aceasta dorinta/concesie a fost pusa in discutie in momentul in care s-a discutat cu federatia pentru mutarea CN intr-un cadru civilizat, omiterea acestui lucru mi se pare destul de grav, din punctul meu de vedere ar fi o conditie nu o doleanta.
Aceasta postare a fost editata de X-tra: 26 July 2010 - 04:36 PM

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#19
Postat 26 July 2010 - 04:38 PM
Ne vedem la anul :angry: :) :)
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#20
Postat 26 July 2010 - 04:43 PM
X-tra, la Jul 26 2010, 05:30 PM, a spus:
DIn pacate regulamentul se aplica numai intr-un sens sau, cand se doreste asta, cum de altfel e foarte 'profi' sa anunti modelistul din scurt de anumite aspecte, pe de alta parte il acuzati ca nu se implica nu sprijina, bla bla, dar practic acum ii rupeti un picior.
P.S.
Credeam ( gresit se pare ) ca aceasta dorinta/concesie a fost pusa in discutie in momentul in care s-a discutat cu federatia pentru mutarea CN intr-un cadru civilizat, omiterea acestui lucru mi se pare destul de grav, din punctul meu de vedere ar fi o conditie nu o doleanta.
X-Tra, nu ai idee de cate ori s-a luat in discutie acest lucru, doar ca Federatia se agata de o chichita birocratica. Poate se va rezolva pana la urma.
Cat priveste neimplicarea, nu mi se pare corecta atitudinea ta, atat timp cat in cadrul MRT s-a stabilit ca vom sprijini organizarea CN-ul la Bucuresti. Cu atat mai mult instigarea la neimplicare mi se pare deplasata...
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#21
Postat 26 July 2010 - 04:45 PM
Cat despre discutia despre sprijinirea organizarii, a fost vorba ca sprijinim organizarea CN si Open, nu numai CN. Poate daca se spunea de atunci, lucrurile stateau altfel (nu e decat o presupunere)
Aceasta postare a fost editata de diesel1.4: 26 July 2010 - 04:48 PM
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#22
Postat 26 July 2010 - 05:22 PM
Vineri vor lipsi multi din cei care nu pot sa plece de la serviciu.
Va rog sa luati in calcul ca electricele sa poata concura tot in weekend.
De ce nu bagati calificarile de termice vineri?
Ar fii interesante clasele de SC si de 1/8 offroad electrice.
Aceasta postare a fost editata de FlorinSS: 26 July 2010 - 05:25 PM
#23
Postat 26 July 2010 - 06:03 PM
Totul va fi mai placut cand se vor trage separat electricele de termice.
@Lucian
Pista este foarte buna si pentru electrice. In cazul acesta se ococleste saritoarea in gol, iar restul este numai bun, te asigur! M-am dat si merge struna!!
#24
Postat 26 July 2010 - 08:10 PM
ranet, la Jul 26 2010, 05:43 PM, a spus:
Cat priveste neimplicarea, nu mi se pare corecta atitudinea ta, atat timp cat in cadrul MRT s-a stabilit ca vom sprijini organizarea CN-ul la Bucuresti. Cu atat mai mult instigarea la neimplicare mi se pare deplasata...
Asa sunt eu, deplasat, omul ala a ajutat ( si nu o singura data ) ca sa avem conditii si nici macar nu e membru MRT, acum este exclus, ti se pare corect fata de el ????cam care crezi ca e treaba lui cu federatia ?? sau mai direct, cam cat crezi ca-mi pasa mie de federatie ??? care face ce pentru mine ??? sau pentru sport ??
Ca o paranteza in cadrul MRT s-au stabilit multe si s-au facut putine, inclusiv la ultima intalnire unde ai fost prezent dar cumva ai uitat/omis sa ne intrebi daca am trimis instiintarea/cererea catre FRdM ca doar stiai cum sta treaba ca tocmai organizasei la Vaslui.
Iar daca Domnii din FRdM sunt atat de obtuzi si se cramponeaza de o regula de 2 bani sau altele de gen care sunt sigur ca in anumite conditii sunt incalcate cu succes ii sfatuiesc cu tot respectul pt realizarile pe care le au sa se gandeasca ca timpul trece si nu mai sunt apti 100%, ca nici un om nu e de neinlocuit si cunostintele pe care le detin in ale modelismului sunt depasite binisor cu vreo 20 de ani, poate e timpul sa stea linistiti in fotoliu, sa se joace cu nepoti sau sa butoneze TV-ul.
Aceasta postare a fost editata de X-tra: 26 July 2010 - 08:10 PM

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#26
Postat 26 July 2010 - 09:42 PM
am citit mai sus ca o conditie pentru participare este sa fii afiliat la un club sportiv de modelism.si ca se pot face inscrieri la fata locului.
in ce constau aceste inscrieri?trebuie cotizat cu o anumita suma?adica vreau mai exact niste detalii,ca momentan sunt in vacanta si nu m-ar costa mult sa ajung cu trenul la bucuresti,dar sa stiu ce mai trebuie facut sa pot participa.
#27
Postat 26 July 2010 - 10:29 PM

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#28
Postat 26 July 2010 - 10:46 PM
De la ce ora se tin aceste concursuri ca poate vrem si noi sa ne uitam ;) ? Puteti posta in acest topic si orele pe zile ?
Vreodata in viata asta pe care o traiesc se va organiza un concurs pt. modele onroad ? Din cate am citit aici pare foarte complicat ..hartogaraie, federatie si alte porcarii. Oamenii astia din Federatie sunt bugetari .. de cine sunt platiti ei ? Intreb p. ca poate acum sunt mai severi si cu reducerile astea salariale ;))
Numai bine
#29
Postat 26 July 2010 - 11:11 PM
Va inteleg nemultumirea dezaprobarii open-ului pentru perioadele cand abia gaseai sa te bagi la un club, dar in conditiile in care cel putin doua cluburi vor face inscrieri pe loc, nu vad care ar fi problema. CSTA Bucuresti si PC Vaslui vor face asta si stiu sigur! Pun pariu ca si PNC Buc. va face asta.
Asa cum ati inteles ca e mult mai constructiv sa te dai in concursuri si nu pe pajiste, trebuie sa intelegeti ca este mult mai constructiv sa te alaturi unei echipe, unde alaturi de colegi sa lupti pentru a clasa cat mai bine clubul de care apartii. Un bun exemplu ar fi situatia in care un sportiv trage in finala C. Daca la individual si-a luat adio de la podium, are sansa sa aduca un aport de punctaj clubului si iata motivatia pentru a trage ca in finala A.
Din cate stiu afilierea presupune 40 RON taxa de carnet + 40 RON viza anuala. Asta sa fie problema?
Partea de hartogaraie trebuia gandita de persoana din club desemnata sa faca acest lucru. Mai bine s-ar trage o invatatura de minte si haideti sa gandim repede ce vrem pentru la anul si sa delegam pe cineva sa sustina ideile noi pentru 2011 inca de pe acum (pus pe hartie, negru pe alb). Altfel si la anul ne vom scoate ochii intre noi cand vom afla ca eventualele schimbari trebuiau facute dinainte....