droopy, la Jul 17 2010, 12:29 PM, a spus:
Am citit, frumos ca un copil cuminte... insa nu am ajuns la o concluzie. Un echilibru intre consum si performanta. Mai ales ca trec de la heli la aripi si nu am nevoie pentru inceput de viteza. :rolleyes:
Pe langa kit-ul de Easy Glider, am mai luat si un speed 480 de 7.2 V, in caz ca o sa-mi crape 400-le cu 3s lipo...
Stima si va tin la curent cand imi vine si ma apuc de mesterit.
Pentru EG fata de EG Pro daca nu vrei sa bicolezi deloc, nu ai prea multe optiuni si se exclude un motor outrunner. Asadar daca doresti ca EGul tau sa fie mai rapid, trebuie sa alegi o solutie din multele explicate si sa incepi adaptarea fuselajului la un outrunner. Eu am evitat Egul tocmai din acest considerent al spatiului pentru motor dar daca as avea unul as construi in interior o cavitate in care sa pot baga batiul pentru un outrunner, iar motorul l-as monta in interior (nu la vedere).
Aceasta postare a fost editata de Airflow: 18 July 2010 - 09:40 AM