Modelism - RHC Forum: Help Motorizare Easy Glider - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Help Motorizare Easy Glider

#1 Useril este offline   droopy 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 06-May 03

Postat 12 July 2010 - 01:19 PM

Salut, urmaresc cu interes de ceva timp forumul insa abia acum am lasat heli-urile si m-am apucat de aero. :)

As avea nevoie de un sfat pentru o motorizare brushless pentru easy glider, cu lipo 3s 2200mAh... si cum fac sa-mi incapa motorasul acolo... ce fel de batiu trebuie, si ce elice etc. la 100% throttle as vrea sa plece vertical, deci tractiunea sa fie putin mai mare de 1000g.

Pe masura progreselor, voi pune fotografii.

Stima!

Aceasta postare a fost editata de droopy: 12 July 2010 - 01:26 PM

Un nebun lanseaza un aeromodel,
si 10 modelisti nu-l pot ateriza.....
0

#2 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 12 July 2010 - 07:51 PM

Vezi postareadroopy, la Jul 12 2010, 02:19 PM, a spus:

Salut, urmaresc cu interes de ceva timp forumul insa abia acum am lasat heli-urile si m-am apucat de aero. :)

As avea nevoie de un sfat pentru o motorizare brushless pentru easy glider, cu lipo 3s 2200mAh... si cum fac sa-mi incapa motorasul acolo... ce fel de batiu trebuie, si ce elice etc. la 100% throttle as vrea sa plece vertical, deci tractiunea sa fie putin mai mare de 1000g.

Pe masura progreselor, voi pune fotografii.

Stima!


Citeste topicul asta http://www.rhcforum....?showtopic=6294 si apoi revii cu intrebari.
Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#3 Useril este offline   droopy 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 06-May 03

Postat 17 July 2010 - 11:29 AM

Am citit, frumos ca un copil cuminte... insa nu am ajuns la o concluzie. Un echilibru intre consum si performanta. Mai ales ca trec de la heli la aripi si nu am nevoie pentru inceput de viteza. ;)

Pe langa kit-ul de Easy Glider, am mai luat si un speed 480 de 7.2 V, in caz ca o sa-mi crape 400-le cu 3s lipo...

Stima si va tin la curent cand imi vine si ma apuc de mesterit.
Un nebun lanseaza un aeromodel,
si 10 modelisti nu-l pot ateriza.....
0

#4 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 17 July 2010 - 01:26 PM

Pe rcgoups ai intrat?
Sunt o multime de idei cum sa iti faci un batiu, ce fel de motorizare.....
Gasesti un link tot in topicul cu EG.
Daca tot nu gasesti am sa iti pun cateva poze cum am facut eu la al meu.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#5 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 18 July 2010 - 09:38 AM

Vezi postareadroopy, la Jul 17 2010, 12:29 PM, a spus:

Am citit, frumos ca un copil cuminte... insa nu am ajuns la o concluzie. Un echilibru intre consum si performanta. Mai ales ca trec de la heli la aripi si nu am nevoie pentru inceput de viteza. :rolleyes:

Pe langa kit-ul de Easy Glider, am mai luat si un speed 480 de 7.2 V, in caz ca o sa-mi crape 400-le cu 3s lipo...

Stima si va tin la curent cand imi vine si ma apuc de mesterit.


Pentru EG fata de EG Pro daca nu vrei sa bicolezi deloc, nu ai prea multe optiuni si se exclude un motor outrunner. Asadar daca doresti ca EGul tau sa fie mai rapid, trebuie sa alegi o solutie din multele explicate si sa incepi adaptarea fuselajului la un outrunner. Eu am evitat Egul tocmai din acest considerent al spatiului pentru motor dar daca as avea unul as construi in interior o cavitate in care sa pot baga batiul pentru un outrunner, iar motorul l-as monta in interior (nu la vedere).

Aceasta postare a fost editata de Airflow: 18 July 2010 - 09:40 AM

Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#6 Useril este offline   droopy 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 06-May 03

Postat 18 July 2010 - 11:00 AM

Sunt total pentru bricolaj :D . Mi-este doar greu sa-mi aleg un motor... si sunt tentat sa-mi pun de cat mai multi wati. Insa trebuie sa ma limitez, credeti ca un 3530 ar fi prea mare? Sau un 28XX ca sa-mi incapa bine intr-un batiu banal.. :blink: mai mult de 800 de grame nu cred sa am nevoie... este un planor totusi!

Stima!

Aceasta postare a fost editata de droopy: 18 July 2010 - 11:05 AM

Un nebun lanseaza un aeromodel,
si 10 modelisti nu-l pot ateriza.....
0

#7 Useril este offline   Airflow 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 173
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti, Bucuresti

Postat 18 July 2010 - 07:39 PM

Vezi postareadroopy, la Jul 18 2010, 12:00 PM, a spus:

Sunt total pentru bricolaj :D . Mi-este doar greu sa-mi aleg un motor... si sunt tentat sa-mi pun de cat mai multi wati. Insa trebuie sa ma limitez, credeti ca un 3530 ar fi prea mare? Sau un 28XX ca sa-mi incapa bine intr-un batiu banal.. :) mai mult de 800 de grame nu cred sa am nevoie... este un planor totusi!

Stima!

Pai trebuie sa faci un compromis intre puterea si greutatea motorului precum si intre consum si greutatea packului. Nu uita ca este un motoplanor si nu vei face cu el acrobatie, ci doar trebuie sa micsorezi timpi de zbor pana la altitudinea unde ii vei taia motorul pentru a plana in final pana jos. Un motor bun te scoate si din situatiile limita unde vantul bate puternic pentru a aduce zburatoarea in siguranta jos. Eu zic ca un 28xx e f. bun. Daca pui un motor mai greu dar mai puternic vei urca mai repede dar si pierderea in altitudine va fi mai rapida. Bafta!!!

Aceasta postare a fost editata de Airflow: 18 July 2010 - 07:40 PM

Don't drink and drive, smoke weed and FLY.

0

#8 Useril este offline   droopy 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 06-May 03

Postat 21 July 2010 - 10:14 PM

M-am apucat in sfarsit de mestereala si am inceput sa asamblez bestia. Am schimbat 400-le cu 480-u' pe care l-am cumparat insa cand am trecut pinionul de la unul la altul, nu mai vrea sa stea fix... si la 100% aluneca. Rezolvarea este alt pinion aplicat la cald, sau putin CA inainte de a fixa pinionul...
Daca imi trebuie alt pinion, unde naiba gasesc pinion cu 10 dinti, pentru ax de 3.17?


In alta ordine de idei, 480-u cu 3s se comporta peste asteptarile mele... Sper si in zbor sa fie la fel! :D


Stima!

Aceasta postare a fost editata de droopy: 21 July 2010 - 10:15 PM

Un nebun lanseaza un aeromodel,
si 10 modelisti nu-l pot ateriza.....
0

#9 Useril este offline   droopy 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 131
  • Inregistrat: 06-May 03

Postat 22 July 2010 - 12:38 AM

ax de 2.3, nu de3.17, nu stiu ce m-a apucat :D
Un nebun lanseaza un aeromodel,
si 10 modelisti nu-l pot ateriza.....
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu