Pagina 1 din 1
Let's rock !!! Cu ce ?
#1
Postat 05 July 2010 - 10:31 AM
Deschid acest topic, fiind pasionat de rock-crawling. Dupa cum v-am mai spus, detin 2 HPI Crawler King si un Ax10 Scorpion. Ambele au fost RTC (Ready-to-crawl), astfel ca in afara acumulatorilor, nu ai ce sa mai faci la ele. Unul din cele 2 HPI este concesionat unui amic.
Prezentul topic as vrea sa fie o arie stricta de comparatie intre diferite crawlere, fiecare cu avantaje si dezavantaje, eventual exemplificari si justificari, astfel sa ne putem face cu totii o idee despre cum ar arata un crawler aproape perfect sau sa stim sa ne orientam catre ceva care ni se potriveste.
Ca si concept, cele 2 crawlere nu au nimic in comun. Incepand de la design, pana la motor+esc+piese.
HPi - este nitel mai inalt, are o garda la sol mai mare, motorul pozitionat mai sus, spurul izolat. Acestea se traduc prin instabilitate relativa (centrul de greutate este relativ sus), versatilitate (motorul fiind pozitionat mai sus si spurul izolat se poate folosi cu mici modificari prin apa si noroi), iar dimensiunile obstacolelor sunt relativ mari.
AX10 - nu este deloc inalt, rotile mici contribuie si ele la coborarea centrului de greutate, spurul este lipsit de protectie. Prezenta slipper clutch face ca AX10 sa aiba o rezistenta mai mare decat HPI (cel putin planetarele). Garda la sol mica il face foarte stabil, dar si solul pe care ruleaza nu poate fi prea accidentat.
La HPI nu sunt disponibile foarte multe upgrade-uri, spre deosebire de AXIAL, insa la AXIAL trebuie mare atentie la ceea ce se comanda, pentru ca am avut surpriza sa comand un kit de upgrade, iar cu litere mici undeva in josul paginii spunea ca mai trebuie un alt kit ca sa ma pot folosi de ceea ce comandasem. Mare atentie.
Parta de steering sufera la ambele, inca nu inteleg ce au avut cei de la HPI in cap atunci cand au proiectat mecanismul la Crawler King. Cei de la AXIAL au fost mai pragmatici, insa materialul de plastic din care este facuta bara de directie este sub orice critica, neaparat trebuie un upgrade la acest capitol.
Prezentul topic as vrea sa fie o arie stricta de comparatie intre diferite crawlere, fiecare cu avantaje si dezavantaje, eventual exemplificari si justificari, astfel sa ne putem face cu totii o idee despre cum ar arata un crawler aproape perfect sau sa stim sa ne orientam catre ceva care ni se potriveste.
Ca si concept, cele 2 crawlere nu au nimic in comun. Incepand de la design, pana la motor+esc+piese.
HPi - este nitel mai inalt, are o garda la sol mai mare, motorul pozitionat mai sus, spurul izolat. Acestea se traduc prin instabilitate relativa (centrul de greutate este relativ sus), versatilitate (motorul fiind pozitionat mai sus si spurul izolat se poate folosi cu mici modificari prin apa si noroi), iar dimensiunile obstacolelor sunt relativ mari.
AX10 - nu este deloc inalt, rotile mici contribuie si ele la coborarea centrului de greutate, spurul este lipsit de protectie. Prezenta slipper clutch face ca AX10 sa aiba o rezistenta mai mare decat HPI (cel putin planetarele). Garda la sol mica il face foarte stabil, dar si solul pe care ruleaza nu poate fi prea accidentat.
La HPI nu sunt disponibile foarte multe upgrade-uri, spre deosebire de AXIAL, insa la AXIAL trebuie mare atentie la ceea ce se comanda, pentru ca am avut surpriza sa comand un kit de upgrade, iar cu litere mici undeva in josul paginii spunea ca mai trebuie un alt kit ca sa ma pot folosi de ceea ce comandasem. Mare atentie.
Parta de steering sufera la ambele, inca nu inteleg ce au avut cei de la HPI in cap atunci cand au proiectat mecanismul la Crawler King. Cei de la AXIAL au fost mai pragmatici, insa materialul de plastic din care este facuta bara de directie este sub orice critica, neaparat trebuie un upgrade la acest capitol.
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
#3
Postat 05 July 2010 - 12:28 PM
Al3xandru239, la Jul 5 2010, 01:24 PM, a spus:
Exista deja un topic dedicat cataratoarelor !!!Puteai sa iti exprimi opinia acolo. In caz ca nu ai dat de el ,uite aici link.
Am deranjat asa de tare ? daca da, muta atunci topicul sau inchide-l.
Aceasta postare a fost editata de Daemonus Modelus: 05 July 2010 - 12:28 PM
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
#4
#5
Postat 05 July 2010 - 01:32 PM
Stiam de topicul respectiv, insa topicul deschis de mine se vrea altceva. Un topic in care sa se faca un review pe BAZA EXPERIENTEI cu modelul respectiv, nu pe auzite si "citate de pe net".
In plus, omniprezent pe topicul indicat de tine este hPI Crawler King (sau HPI Whelie King convertit) si un pic de AX10...mai sunt si alte crawlere, sunt convins de asta, si as dori ca proprietarii sa le faca un review cu punctele slabe si punctele forte.
Nu are importanta ce modificari ulterioare se fac, astea se pot dezbate intr-un thread separat. Aici este vorba daca vrei despre un ghid al cumparatorului/pasionatului de crawling, care este in faza:
1) de incepator - sa stie de ce anume are nevoie si ce anume ii ofera piata la ora actuala
2) de avansat - care doreste sa treaca la un alt nivel si doreste sa vada daca merita investitia in ceva nou sau se rezuma la ce are deja.
Partea de upgrade-uri se discuta la nivel superficial (o descriere sumara a nivelului de personalizare/upgrade), fara detalii despre cum se gaureste sasiul si ce adaptare se face la servo. Astea sunt chestii de finete, detaliu, care, la fel, se discuta pe threaduri separate.
Sper ca ai inteles ce am dorit prin deschiderea acestui thread.
Stima !
PS. Daca existau asemenea review-uri atunci cand am cumparat crawlere, poate as fi cumparat altceva. V-am zis, un review sincer, scris din pura experienta, te poate ajuta foarte mult in luarea unei decizii si mai ales, te poate ajuta sa economisesti niste banuti, mai ales pe vremurile astea.
In plus, omniprezent pe topicul indicat de tine este hPI Crawler King (sau HPI Whelie King convertit) si un pic de AX10...mai sunt si alte crawlere, sunt convins de asta, si as dori ca proprietarii sa le faca un review cu punctele slabe si punctele forte.
Nu are importanta ce modificari ulterioare se fac, astea se pot dezbate intr-un thread separat. Aici este vorba daca vrei despre un ghid al cumparatorului/pasionatului de crawling, care este in faza:
1) de incepator - sa stie de ce anume are nevoie si ce anume ii ofera piata la ora actuala
2) de avansat - care doreste sa treaca la un alt nivel si doreste sa vada daca merita investitia in ceva nou sau se rezuma la ce are deja.
Partea de upgrade-uri se discuta la nivel superficial (o descriere sumara a nivelului de personalizare/upgrade), fara detalii despre cum se gaureste sasiul si ce adaptare se face la servo. Astea sunt chestii de finete, detaliu, care, la fel, se discuta pe threaduri separate.
Sper ca ai inteles ce am dorit prin deschiderea acestui thread.
Stima !
PS. Daca existau asemenea review-uri atunci cand am cumparat crawlere, poate as fi cumparat altceva. V-am zis, un review sincer, scris din pura experienta, te poate ajuta foarte mult in luarea unei decizii si mai ales, te poate ajuta sa economisesti niste banuti, mai ales pe vremurile astea.
Aceasta postare a fost editata de Daemonus Modelus: 05 July 2010 - 01:34 PM
Murdar poate....insa nu JEGOS !!!
#6
Postat 09 July 2010 - 09:36 AM
Daemonus Modelus, la Jul 5 2010, 11:31 AM, a spus:
Deschid acest topic, fiind pasionat de rock-crawling. Dupa cum v-am mai spus, detin 2 HPI Crawler King si un Ax10 Scorpion. Ambele au fost RTC (Ready-to-crawl), astfel ca in afara acumulatorilor, nu ai ce sa mai faci la ele. Unul din cele 2 HPI este concesionat unui amic.
Prezentul topic as vrea sa fie o arie stricta de comparatie intre diferite crawlere, fiecare cu avantaje si dezavantaje, eventual exemplificari si justificari, astfel sa ne putem face cu totii o idee despre cum ar arata un crawler aproape perfect sau sa stim sa ne orientam catre ceva care ni se potriveste.
Ca si concept, cele 2 crawlere nu au nimic in comun. Incepand de la design, pana la motor+esc+piese.
HPi - este nitel mai inalt, are o garda la sol mai mare, motorul pozitionat mai sus, spurul izolat. Acestea se traduc prin instabilitate relativa (centrul de greutate este relativ sus), versatilitate (motorul fiind pozitionat mai sus si spurul izolat se poate folosi cu mici modificari prin apa si noroi), iar dimensiunile obstacolelor sunt relativ mari.
AX10 - nu este deloc inalt, rotile mici contribuie si ele la coborarea centrului de greutate, spurul este lipsit de protectie. Prezenta slipper clutch face ca AX10 sa aiba o rezistenta mai mare decat HPI (cel putin planetarele). Garda la sol mica il face foarte stabil, dar si solul pe care ruleaza nu poate fi prea accidentat.
La HPI nu sunt disponibile foarte multe upgrade-uri, spre deosebire de AXIAL, insa la AXIAL trebuie mare atentie la ceea ce se comanda, pentru ca am avut surpriza sa comand un kit de upgrade, iar cu litere mici undeva in josul paginii spunea ca mai trebuie un alt kit ca sa ma pot folosi de ceea ce comandasem. Mare atentie.
Parta de steering sufera la ambele, inca nu inteleg ce au avut cei de la HPI in cap atunci cand au proiectat mecanismul la Crawler King. Cei de la AXIAL au fost mai pragmatici, insa materialul de plastic din care este facuta bara de directie este sub orice critica, neaparat trebuie un upgrade la acest capitol.
Prezentul topic as vrea sa fie o arie stricta de comparatie intre diferite crawlere, fiecare cu avantaje si dezavantaje, eventual exemplificari si justificari, astfel sa ne putem face cu totii o idee despre cum ar arata un crawler aproape perfect sau sa stim sa ne orientam catre ceva care ni se potriveste.
Ca si concept, cele 2 crawlere nu au nimic in comun. Incepand de la design, pana la motor+esc+piese.
HPi - este nitel mai inalt, are o garda la sol mai mare, motorul pozitionat mai sus, spurul izolat. Acestea se traduc prin instabilitate relativa (centrul de greutate este relativ sus), versatilitate (motorul fiind pozitionat mai sus si spurul izolat se poate folosi cu mici modificari prin apa si noroi), iar dimensiunile obstacolelor sunt relativ mari.
AX10 - nu este deloc inalt, rotile mici contribuie si ele la coborarea centrului de greutate, spurul este lipsit de protectie. Prezenta slipper clutch face ca AX10 sa aiba o rezistenta mai mare decat HPI (cel putin planetarele). Garda la sol mica il face foarte stabil, dar si solul pe care ruleaza nu poate fi prea accidentat.
La HPI nu sunt disponibile foarte multe upgrade-uri, spre deosebire de AXIAL, insa la AXIAL trebuie mare atentie la ceea ce se comanda, pentru ca am avut surpriza sa comand un kit de upgrade, iar cu litere mici undeva in josul paginii spunea ca mai trebuie un alt kit ca sa ma pot folosi de ceea ce comandasem. Mare atentie.
Parta de steering sufera la ambele, inca nu inteleg ce au avut cei de la HPI in cap atunci cand au proiectat mecanismul la Crawler King. Cei de la AXIAL au fost mai pragmatici, insa materialul de plastic din care este facuta bara de directie este sub orice critica, neaparat trebuie un upgrade la acest capitol.
noi (posesorii de crawlere) ne bucuram ca a mai aparut un fan al acestui gen. Eu personal am un CR-01 de la Tamiya. Si mie mi sa parut ca plasticele sunt cam firave asa ca le-am inlocuit cu piese din aluminiu (poze gasesti in sectiunea crawlere) numai ca dupa ce am investit o caruta de bani in ele am constatat ca 50 % din piesele de tunning sunt doar Visual Tunning, si nu imbunatatesc perfrmantele.
P.S. sa imi dai un PM cand e pista gata ca suntem 2 care cu siguranta venim la o tura
XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
Arata acest topic
Pagina 1 din 1