Am gasi multi filmulete de acest gen dar nu vad cum se pot obtine.
http://www.youtube.c...h?v=tgqflnVSakU
Pagina 1 din 1
Cum sunt facute? roti de drift pt mt.
#2
Postat 25 June 2010 - 03:10 PM
http://www.youtube.c...yrHqTeUyFg&NR=1
Uite aici a cumparta 4 jenti , a taiat bucati de teava de plastic, a lipit teava de janta si TADA gata rotile de drift.
Uite aici a cumparta 4 jenti , a taiat bucati de teava de plastic, a lipit teava de janta si TADA gata rotile de drift.
Scurtu Sergiu - 0766301990
#5
Postat 27 June 2010 - 09:36 AM
gaza07, la Jun 25 2010, 03:57 PM, a spus:
Am gasi multi filmulete de acest gen dar nu vad cum se pot obtine.
http://www.youtube.c...h?v=tgqflnVSakU
http://www.youtube.c...h?v=tgqflnVSakU
Eu mi-am facut asa ceva pentru Flux-ul meu. Am sa iti spusn cum am procedat eu, apoi tu decizi cum iti convine tie. Daca pui teava direct pe janta, diametrul rotii va fi mult mai mic decat normal, rotile vor fi si ele mai usoare, deci in final rotile se vor invarti foarte mult in gol(vor patina in exces, ceea ce inseamna consum crescut de energie inutil).
Eu am vrut ceva asemanator ca si diametru si greutate cu rotile stock, Evident nu am gasit asa ceva. Mi-am facut o listuta cu diametrele de la mai multe modele de roti disponibile pentru Flux, si am inceput sa caut prin oras, la magazinele cu materiale de constructii teava pvc, comparand mereu diametrul rotii cu diametrul interior al tubului de pvc.
Lista s-a redus rapid, in final ramanand rotile Phaltline de la HPI, cu diametru de 140mm, si teava de pvc (rosu-portocaliu, de scurgere-canalizare) cu diametru tot de aprox 140mm. Teava masurata exact pe interior avea cam 138mm iar pe exterior undeva in jur de 145mm. Ce au masurat ei de au zis ca e de 140 nu stiu, dar nu m-am obosit cu acest aspect, pentru ca aveam ruleta si o roata la mine.
Am cumparat 1 metru de teava, si apoi la treaba. Am gasit la un prieten un fel de circular vertical, si am masurat si taiat teava.
La o prima proba, cu capacele trase direct peste gume, fara adeziv, dupa cateva ture capacele aveau tendinta sa iasa de pe roti, prin urmare le-am lipit cu adeziv pentru roti de automodele. Din toata afacerea rotile au costat cel mai mult, tubul coatand undeva in jur de 15 ron, taiatul o bere, si adezivul ala iar cativa roni amarati.
Deocamdata nu am poze facute, dar sper sa reusesc sa fac sa iti arat. Insa aceste roti de drift au un mare dezavantaj: consuma foarte rapid acumulatorii. Neavand aderenta rotile se invart foarte mult efectiv in gol, motorul merge in turatie mare si consumul de energie implicit este mai mare.
Informativ, daca un set de roti de asfalt, cu un set de paci ma dadeam in jur de 20 minute, cu rotile de drift ma dau cu acelasi set de paci undeva in jur de 10 minute.
Bafta...Daca ai intrebari te ajut cu placere...
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R
Art-tech Cessna 182
Art-tech Cessna 182
#6
Postat 02 July 2010 - 10:58 PM
Marius Sava, la Jun 27 2010, 10:36 AM, a spus:
Eu mi-am facut asa ceva pentru Flux-ul meu. Am sa iti spusn cum am procedat eu, apoi tu decizi cum iti convine tie. Daca pui teava direct pe janta, diametrul rotii va fi mult mai mic decat normal, rotile vor fi si ele mai usoare, deci in final rotile se vor invarti foarte mult in gol(vor patina in exces, ceea ce inseamna consum crescut de energie inutil).
Eu am vrut ceva asemanator ca si diametru si greutate cu rotile stock, Evident nu am gasit asa ceva. Mi-am facut o listuta cu diametrele de la mai multe modele de roti disponibile pentru Flux, si am inceput sa caut prin oras, la magazinele cu materiale de constructii teava pvc, comparand mereu diametrul rotii cu diametrul interior al tubului de pvc.
Lista s-a redus rapid, in final ramanand rotile Phaltline de la HPI, cu diametru de 140mm, si teava de pvc (rosu-portocaliu, de scurgere-canalizare) cu diametru tot de aprox 140mm. Teava masurata exact pe interior avea cam 138mm iar pe exterior undeva in jur de 145mm. Ce au masurat ei de au zis ca e de 140 nu stiu, dar nu m-am obosit cu acest aspect, pentru ca aveam ruleta si o roata la mine.
Am cumparat 1 metru de teava, si apoi la treaba. Am gasit la un prieten un fel de circular vertical, si am masurat si taiat teava.
La o prima proba, cu capacele trase direct peste gume, fara adeziv, dupa cateva ture capacele aveau tendinta sa iasa de pe roti, prin urmare le-am lipit cu adeziv pentru roti de automodele. Din toata afacerea rotile au costat cel mai mult, tubul coatand undeva in jur de 15 ron, taiatul o bere, si adezivul ala iar cativa roni amarati.
Deocamdata nu am poze facute, dar sper sa reusesc sa fac sa iti arat. Insa aceste roti de drift au un mare dezavantaj: consuma foarte rapid acumulatorii. Neavand aderenta rotile se invart foarte mult efectiv in gol, motorul merge in turatie mare si consumul de energie implicit este mai mare.
Informativ, daca un set de roti de asfalt, cu un set de paci ma dadeam in jur de 20 minute, cu rotile de drift ma dau cu acelasi set de paci undeva in jur de 10 minute.
Bafta...Daca ai intrebari te ajut cu placere...
Eu am vrut ceva asemanator ca si diametru si greutate cu rotile stock, Evident nu am gasit asa ceva. Mi-am facut o listuta cu diametrele de la mai multe modele de roti disponibile pentru Flux, si am inceput sa caut prin oras, la magazinele cu materiale de constructii teava pvc, comparand mereu diametrul rotii cu diametrul interior al tubului de pvc.
Lista s-a redus rapid, in final ramanand rotile Phaltline de la HPI, cu diametru de 140mm, si teava de pvc (rosu-portocaliu, de scurgere-canalizare) cu diametru tot de aprox 140mm. Teava masurata exact pe interior avea cam 138mm iar pe exterior undeva in jur de 145mm. Ce au masurat ei de au zis ca e de 140 nu stiu, dar nu m-am obosit cu acest aspect, pentru ca aveam ruleta si o roata la mine.
Am cumparat 1 metru de teava, si apoi la treaba. Am gasit la un prieten un fel de circular vertical, si am masurat si taiat teava.
La o prima proba, cu capacele trase direct peste gume, fara adeziv, dupa cateva ture capacele aveau tendinta sa iasa de pe roti, prin urmare le-am lipit cu adeziv pentru roti de automodele. Din toata afacerea rotile au costat cel mai mult, tubul coatand undeva in jur de 15 ron, taiatul o bere, si adezivul ala iar cativa roni amarati.
Deocamdata nu am poze facute, dar sper sa reusesc sa fac sa iti arat. Insa aceste roti de drift au un mare dezavantaj: consuma foarte rapid acumulatorii. Neavand aderenta rotile se invart foarte mult efectiv in gol, motorul merge in turatie mare si consumul de energie implicit este mai mare.
Informativ, daca un set de roti de asfalt, cu un set de paci ma dadeam in jur de 20 minute, cu rotile de drift ma dau cu acelasi set de paci undeva in jur de 10 minute.
Bafta...Daca ai intrebari te ajut cu placere...
Ai spus ca pui poze.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1