Modelism - RHC Forum: combo brushlles - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

combo brushlles

#1 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 20 June 2010 - 03:12 PM

Salut.
Am si eu o intrebare:
care este cel mai bun combo brushells dintre cele 2 ?

Primul:
Campionul IFMAR 2008, Nosram a creat cel mai versatil combo brushless de pana acum - alimentare NiMH / NiCd / LiPo si functionare mers in fata / frana / mers inapoi: Controllerul Brushless / Brushed Matrix Power Reverse (>3.0T brushless sau >4.0T brushed) impreuna cu motoarele Brushless Modified Pure Evolution de la 3.0T pana la 8.5T constituie cele mai performante combo-uri de pe piata la ora actuala!
Acesta e cel rosu,

Al doilea:
Acest combo brushless este varful tehnologiei actuale. Viitorul Dvs. in modelism este asigurat de noul motor brushless VECTOR X12 (modificat), cel mai performant motor de curse si de controllerul SPX Bullet Reverse. Puterea este furnizata intr-un regim super liniar, si incredibila turatie adauga valoare acestui combo fara concurenta!
Cel albastru.

Acestea sunt prezentarile de pe site.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: LRP_COMBO_80630.jpg
  • Imagine atasata: nosram_bl_combo_matrix_power_rev_pure_evo.jpg

Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#2 Useril este offline   XJ39 El'Diablo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 30-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Automodelism

Postat 20 June 2010 - 08:18 PM

nosram=LRP

in functie de masina pe care vrei sa-l arunci selectezi combo-ul cu motorul potrivit
* Kyosho Mini-Z MR02 ASF Stock
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
0

#3 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 20 June 2010 - 10:45 PM

Vezi postareaXJ39 El'Diablo, la Jun 20 2010, 09:18 PM, a spus:

nosram=LRP

in functie de masina pe care vrei sa-l arunci selectezi combo-ul cu motorul potrivit



Dica nu e bun motorul care cine cu variatorul ??? :D

care vine*

care vine*
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#4 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 21 June 2010 - 10:07 AM

Vezi postareasergiu 4wd, la Jun 20 2010, 11:45 PM, a spus:

Dica nu e bun motorul care cine cu variatorul ??? :unsure:

care vine*

care vine*

eu asi alege punctul 2 :unsure: pentru-ca nu asi avea la ce sa folosesc motor de 3 sau 4 ture :blink:
0

#5 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 June 2010 - 12:09 PM

Cel tarziu miercuri vine in Bucuresti comboul de la LRP cu 4,5 T am trimis pe MI pretul

http://www.lrp.cc/en/products/electronic-s...12-45t/details/
0

#6 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 21 June 2010 - 12:23 PM

vreau sa stiu car e cel mai performant ( ma refer la viteza) pentru al pune pe o masina sa o echipez pentru concursuri.
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#7 Useril este offline   XJ39 El'Diablo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 30-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Automodelism

Postat 21 June 2010 - 12:33 PM

Vezi postareasergiu 4wd, la Jun 21 2010, 01:23 PM, a spus:

vreau sa stiu car e cel mai performant ( ma refer la viteza) pentru al pune pe o masina sa o echipez pentru concursuri.


3-4T e o exagerare pentru offroad ca banuiesc ca vrei pentru firestorm, valorile alea sunt de onroad mai degraba pentru tine 10T-15T cu ulei in diferential ca sa nu te invarti in cercuri.
* Kyosho Mini-Z MR02 ASF Stock
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
0

#8 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 21 June 2010 - 12:57 PM

Vezi postareaXJ39 El'Diablo, la Jun 21 2010, 01:33 PM, a spus:

3-4T e o exagerare pentru offroad ca banuiesc ca vrei pentru firestorm, valorile alea sunt de onroad mai degraba pentru tine 10T-15T cu ulei in diferential ca sa nu te invarti in cercuri.

de acord,cel mai puternic motor pe care il folosim la offroad este de 10 t,si ala oe 4 wd,in nici un caz 2 wd!!!
0

#9 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 21 June 2010 - 10:59 PM

Vezi postareaXJ39 El'Diablo, la Jun 21 2010, 01:33 PM, a spus:

3-4T e o exagerare pentru offroad ca banuiesc ca vrei pentru firestorm, valorile alea sunt de onroad mai degraba pentru tine 10T-15T cu ulei in diferential ca sa nu te invarti in cercuri.

Era un tip pe you tube care pusese un 3 t pe un sprint 2,si 3s ,rezista incredibil. Nu facea cerculete dar o controla mai vreu.

Dupa mine ar trebuii sa iti iei un tekin sau un novak ,la banii pe care ii dai pe Nosram ala iei tekin care e mult mai bun si nosram-ul si lrp-ul sunt ok ,dar cum spunea si Andrei lrp=nosram. Nu prea mi-a placut Lrp-ul daia si vorbesc ,prefer Novak-ul ca muuuuulti altii.

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 21 June 2010 - 11:06 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#10 Useril este offline   off-road 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 27-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures
  • Interests:sportul cu motor

Postat 21 June 2010 - 11:56 PM

nu face prostia(iti zic din experienta)sa iei motor prea tare pentru off-road.Pe mine mo pus cel cu coada sa-mi iau de 5.5,am zis sa fie tare...sa-i rup pe toti,da in schimb am ajuns sa-mi rup pinioni si planetare si chiar daca i-am pus pinion mai mic decat avea nevoie(17 dinti)era mult prea rapid,pe pista nu ajungeam sa dau 70% din acceleratie.Deci cum au zis si ceilalti pentru off-road unu de 10 iti ajunge.
Drive them like you hate them!!!

0

#11 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 22 June 2010 - 03:38 PM

Vezi postareaoff-road, la Jun 22 2010, 12:56 AM, a spus:

nu face prostia(iti zic din experienta)sa iei motor prea tare pentru off-road.Pe mine mo pus cel cu coada sa-mi iau de 5.5,am zis sa fie tare...sa-i rup pe toti,da in schimb am ajuns sa-mi rup pinioni si planetare si chiar daca i-am pus pinion mai mic decat avea nevoie(17 dinti)era mult prea rapid,pe pista nu ajungeam sa dau 70% din acceleratie.Deci cum au zis si ceilalti pentru off-road unu de 10 iti ajunge.



La ce te refer i pri motor prea tare?

Deci, eu as vrea ceva cat mai rapid , (ca sa fire cat mai rapida trebuie sa aiba cat mai multi sau mai putini dinti pe pinion?

Ma scuzati ca am postat asa de repde.
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#12 Useril este offline   off-road 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 27-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures
  • Interests:sportul cu motor

Postat 22 June 2010 - 05:51 PM

Vezi postareasergiu 4wd, la Jun 22 2010, 04:38 PM, a spus:

La ce te refer i pri motor prea tare?

Deci, eu as vrea ceva cat mai rapid , (ca sa fire cat mai rapida trebuie sa aiba cat mai multi sau mai putini dinti pe pinion?

Ma scuzati ca am postat asa de repde.



la motor prea tare ma refer cand zic un motor care nu poti sa-l folosesti la 100% pentru ca nu iti permite pista.Cu cat ai mai multi dinti la pinionu de la motor ai viteza mai mare si invers,insa daca ai prea multi dinti supraincalzesti sau chiar arzi si motoru si variatoru.
Drive them like you hate them!!!

0

#13 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 24 June 2010 - 01:45 PM

Deci sa inteleg ca nu e buna nici unul pentru off-road.
Daca nu sunt bune are cineva alte pareri sau alte oferte
Stie cineva un combo care sa reziste la vro 25 T iar apoi eu sa pun un pinion de pana in 25 de dinti

@off-road : mai ai acel combo care ziceai ca e prea rapid daca da il vinzi?

Scuze ca am postata asa de repede , sper sa nu fi suparat pe nimeni !!

Stima !!!
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#14 Useril este offline   smk 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 598
  • Inregistrat: 05-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 July 2010 - 03:17 PM

daca maresti nr de dinti la pinion o sa ii creasca viteza.

< Stie cineva un combo care sa reziste la vro 25 T iar apoi eu sa pun un pinion de pana in 25 de dinti > - Nu cred ca ai inteles foarte bine cum functioneaza electricul , mai intai alege-ti motorul si apoi vezi ce faci cu pinioanele, nu iti cumperi motor in functie de pinion.

Aceasta postare a fost editata de smk: 02 July 2010 - 03:19 PM

Garajul:
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu