
Cum se face ? vopsea mata
#2
Postat 23 June 2010 - 06:34 PM
1/16 Revo
#3
Postat 23 June 2010 - 07:31 PM
fasconal, la Jun 23 2010, 07:29 PM, a spus:
aspectul de luciu nu este dat de vopsea,este dat luciul lexanului,defapt vopseaua de caroserii este mata,pentru a avea un aspect mat poti da caroseria cu jmirghel foarte fin pentru a elimina luciul(poti incerca inainte sa dai pe caroserie pe un pet,ca sa vezi cat de mult strica luciul )
Aceasta postare a fost editata de dadooo-stayl: 23 June 2010 - 07:32 PM
#4
Postat 23 June 2010 - 07:38 PM
1. sablat fin pe interior inainte de vopsire
2. vopsit pe exterior (dar in acest caz nu stiu cat de rezistenta e vopseaua)
Alte pareri ?
#5
Postat 23 June 2010 - 07:47 PM
fasconal, la Jun 23 2010, 08:38 PM, a spus:
1. sablat fin pe interior inainte de vopsire
2. vopsit pe exterior (dar in acest caz nu stiu cat de rezistenta e vopseaua)
Alte pareri ?
vorbeste cu radugns ca el se pricepe la vopsit pe exterior bine,destul de rezistent
#6
Postat 23 June 2010 - 08:10 PM
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#7
Postat 23 June 2010 - 08:45 PM
XJ39 El'Diablo, la Jun 23 2010, 09:10 PM, a spus:
super ideea!!!!am sa incerc cu prima ocazie!!dar o sa incerc sa pun pe langa argintiu si ruginui ca sa arate invechit
#8
Postat 24 June 2010 - 12:09 AM
"Eu m-am gandit la doua posibilitati:
1. sablat fin pe interior inainte de vopsire
2. vopsit pe exterior (dar in acest caz nu stiu cat de rezistenta e vopseaua)
Alte pareri ? "
1.Ajuta chiar mai bine la cum adera vopseaua :D deci asta e oricum indicat sa o faci.
2.Poti vopsi pe exterior cu vopsea speciala de lexan si o sa reziste.
Solutia mea: te duci la un hipermarket si cauti burete abrazive (vezi poza) ,freci carcasa pe exterior cu ea si o sa obti o suprafata aspra (vezi poza cu farul).Acum o sa sariti pe mine si o sa ziceti "pei zgarie carcasa" .. nu o zgarie !!!!Daca apesi puternic pe ea zgarie(a apasat pe burete cel cu faru), dar daca o sa dai usor o sa iasa finut ,deci o ideie consistenta.
Poza cu banda : http://www.inp-automotive.ro/inp/images/28005-6.jpg
Poza cu farul:http://i34.tinypic.com/2r2yn49.jpg
Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 24 June 2010 - 12:15 AM
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
#9
Postat 24 June 2010 - 09:31 PM
Am facut de multe ori aceasta treaba si merge foarte bine.
Nu riscati sablatul pe interior, nu stiu cat e de eficient, cred ca va strica lexanul, fiind si el subtirel.
Si luciul este dat de lacul pus pe exterior, de aceea la vopselele perledescente nu se da lac!!
PS: Recomand utilizarea unui aerograf!
si poza cu farul CRED ca este data cu pasta de curatat!
stima, Radu
Aceasta postare a fost editata de radugns: 24 June 2010 - 09:35 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#10
Postat 24 June 2010 - 09:43 PM
#11
Postat 24 June 2010 - 09:50 PM
lucas, la Jun 24 2010, 10:43 PM, a spus:
Daca ai vopsea mata nu te mai doare capul de luciul lexanului (daca vopsesti pe exterior). La fel si daca ai vopsea lucioasa si matuiesti exteriorul, la fel de bine va iesi.(vopsita pe interior, normal)
NU folosi nitro diluant si nu incerca treaba asta pt. ca de cele mai multe ori lexanul se va subtia si intr-un final va crapa la cea mai mica lovitura.
Recomand matuirea cu un smirghel de 2000 (iar daca nu ai chef sa tot matuiesti, foloseste de 1000) pe exterior si vopsirea pe interior cu orice tip de vopsea (mata sau lucioasa)
Stima, Radu
Aceasta postare a fost editata de radugns: 24 June 2010 - 09:53 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#12
Postat 24 June 2010 - 10:00 PM
radugns, la Jun 24 2010, 10:50 PM, a spus:
NU folosi nitro diluant si nu incerca treaba asta pt. ca de cele mai multe ori lexanul se va subtia si intr-un final va crapa la cea mai mica lovitura.
Recomand matuirea cu un smirghel de 2000 (iar daca nu ai chef sa tot matuiesti, foloseste de 1000) pe exterior si vopsirea pe interior cu orice tip de vopsea (mata sau lucioasa)
Stima, Radu
iti dau dreptate colega cu subtiatu lexanului...eu asa am facut si na avut nici pe dreacu ..adica metoda cu diluantu dar cum ziceai si tu ca daca ai vopsea mata aplici si servus...fara alt stres..
#13
Postat 24 June 2010 - 10:01 PM
lucas, la Jun 24 2010, 11:00 PM, a spus:
Acuma depinde, eu iti spun din experienta si asa ceva nu mai incerc :rolleyes:
stima, Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#14
Postat 24 June 2010 - 10:03 PM
lucas, la Jun 24 2010, 11:00 PM, a spus:
Din cate stiu eu ,dupa ce dai cu diluant pe lexan acesta se albeste si devine casant.
#15
Postat 24 June 2010 - 10:07 PM
-caTo-, la Jun 24 2010, 11:03 PM, a spus:
Mie nu mi sa albastrit, dar se subtiaza si e adevarat, devine putin mai casant.
Singura problema este ca topeste lexanul, cand se acumuleaza pe laveta, se depune pe caroserie si acolo ramane!!, fara smirghel nu se da jos(la final arata ca niste forme de relif ). Si amprentele se vad ca la carte daca este diluant pe mana :rolleyes:
stima, Radu
Aceasta postare a fost editata de radugns: 24 June 2010 - 10:08 PM
Custom CNC parts GNS Racing
#16
Postat 24 June 2010 - 10:10 PM
-caTo-, la Jun 24 2010, 11:03 PM, a spus:
eu am incercat si nici vorba, bine, acuma nu pui un litru si lasi caroseria in diluant o ora o freci putin pana observi ca incepe sa isi piarda luciul si o speli imediat cu apa si sapun(varianta simpla) .....acuma depinde si de calitatea lexanului de grosime.....
#17
Postat 24 June 2010 - 10:42 PM
lucas, la Jun 24 2010, 11:10 PM, a spus:
Eu am curatat un eleron de lexaN cu diluant si s-a crapat in bucatele f mici.(eleron ProLine)
#18
Postat 24 June 2010 - 11:05 PM
Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
#19
Postat 27 June 2010 - 09:49 AM
De sablat , in nici un caz, pentru ca il subtiaza considerabil, functie de diametrul oxidului de AL sau al sticlei, dar si functie de presiunea de sablare. E prea complicat de gasit o combinatie buna pentru sablare.
Diluanti....in nici un caz pe lexan, doar daca or fi existand diluanti speciali de lexan...
Sau folie mata pentru auto. Daca ai rabdare si o aplici bine, chiar mai ingroasa si intareste nitel caroseria. Cand se sgarie dai jos si aplici alta.....nici foarte scumpa nu cred ca este...
Art-tech Cessna 182
#20
Postat 27 June 2010 - 11:00 AM
Speram insa sa aflu ceva clar de la cineva care a incercat si reusit asa ceva.
Multe din afirmatiile voastre sunt pertinente dar...incercati voi sa aplicati folie auto pe o caroserie de lexan 1/10 plina de detalii...
Cat despre vopsea, vopseaua pentru lexan este mata in sine, luciul fiind dat de suprafata lucioasa a lexan-ului.
Doar ca data pe exterior si mai ales pe o caroserie de off-road cred ca este o cauza pierduta.
Matuirea suprafetei exterioare a caroseriei cred ca este suficienta. Pentru matuire am cerut sfaturi.
Astept in continuare pareri.
Multumesc.
#21
Postat 27 June 2010 - 11:05 AM
fasconal, la Jun 27 2010, 12:00 PM, a spus:
Speram insa sa aflu ceva clar de la cineva care a incercat si reusit asa ceva.
Multe din afirmatiile voastre sunt pertinente dar...incercati voi sa aplicati folie auto pe o caroserie de lexan 1/10 plina de detalii...
Cat despre vopsea, vopseaua pentru lexan este mata in sine, luciul fiind dat de suprafata lucioasa a lexan-ului.
Doar ca data pe exterior si mai ales pe o caroserie de off-road cred ca este o cauza pierduta.
Matuirea suprafetei exterioare a caroseriei cred ca este suficienta. Pentru matuire am cerut sfaturi.
Astept in continuare pareri.
Multumesc.
Legat de matuire, poti sa matuiesti toata partea exterioara cu un smirghel fin (intre 1500-2000) si vopsesti cu culoare pe interior, indiferent de tipul vopselei.
stima, Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#22
Postat 09 August 2010 - 01:54 PM
http://www.tamiya.com/english/products/860...clear/index.htm
Trebuie sa subliniez NU am incercat, am dat doar de acest link pe alt forum.
Stima

Radio:Ansman W3 40MHz canal 58 For Sale
FlySky GT3B hacked and moded
#23
Postat 09 August 2010 - 08:35 PM
daniZZ, la Aug 9 2010, 02:54 PM, a spus:
http://www.tamiya.com/english/products/860...clear/index.htm
Trebuie sa subliniez NU am incercat, am dat doar de acest link pe alt forum.
Stima
PERFECT !
Multumesc. Asta e raspunsul "asteptat".
Acu' "sap" sa vad unde gasesc spray-ul respectiv.
O sa va prezint si rezultatul.
#24
Postat 09 August 2010 - 08:38 PM

Radio:Ansman W3 40MHz canal 58 For Sale
FlySky GT3B hacked and moded
#25
Postat 09 August 2010 - 08:46 PM
daniZZ, la Aug 9 2010, 09:38 PM, a spus:
Asta e simplu de raspuns. Caroserie pentru Blitz, exact ce am postat la inceputul acestui topic.
#26
Postat 09 August 2010 - 08:55 PM
daniZZ, la Aug 9 2010, 09:38 PM, a spus:
Te "pup".
Gasit, cumparat : http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...e=STRK:MEWNX:IT
#28
Postat 03 September 2010 - 09:12 AM
#29
Postat 06 September 2010 - 03:56 PM
#30
Postat 06 September 2010 - 07:09 PM
DDaniel, la Sep 6 2010, 04:56 PM, a spus:
Pai daca avem vopsea mata nu ne mai trebuie,plus ca nu stiu daca gasim lac de lexan,lacul de parchet pusca cand il flexezi si nu inteleg treaba cu "cartula". :rolleyes: