Modelism - RHC Forum: Cum se face ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Cum se face ? vopsea mata

#1 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 23 June 2010 - 06:29 PM

Cum se vopseste sau cu ce, ca sa se obtina acest aspect mat?

Imagine atasata: c477a4facbf3f44add9027f54fc4d4d4_image_750x498.jpg
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#2 Useril este offline   justbart2002 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 June 2010 - 06:34 PM

Ai putea sa obtii un asemenea aspect cu folie neagra mata..folie pe care o vezi pe masinile negre mate prin oras. Poti sa incerci sa te duci la un atelier care pune folii pe masini si sa vezi cat te-ar ajunge sa-ti dea si tie un petec ...suficient pentru slash-ul tau...sau pentru ce automodel ai tu. Succes
Savage X 4.6
1/16 Revo
0

#3 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 23 June 2010 - 07:31 PM

 fasconal, la Jun 23 2010, 07:29 PM, a spus:

Cum se vopseste sau cu ce, ca sa se obtina acest aspect mat?

c477a4fa..._750x498.jpg

aspectul de luciu nu este dat de vopsea,este dat luciul lexanului,defapt vopseaua de caroserii este mata,pentru a avea un aspect mat poti da caroseria cu jmirghel foarte fin pentru a elimina luciul(poti incerca inainte sa dai pe caroserie pe un pet,ca sa vezi cat de mult strica luciul )

Aceasta postare a fost editata de dadooo-stayl: 23 June 2010 - 07:32 PM

0

#4 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 23 June 2010 - 07:38 PM

Eu m-am gandit la doua posibilitati:
1. sablat fin pe interior inainte de vopsire
2. vopsit pe exterior (dar in acest caz nu stiu cat de rezistenta e vopseaua)

Alte pareri ?
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#5 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 23 June 2010 - 07:47 PM

 fasconal, la Jun 23 2010, 08:38 PM, a spus:

Eu m-am gandit la doua posibilitati:
1. sablat fin pe interior inainte de vopsire
2. vopsit pe exterior (dar in acest caz nu stiu cat de rezistenta e vopseaua)

Alte pareri ?

vorbeste cu radugns ca el se pricepe la vopsit pe exterior bine,destul de rezistent
0

#6 Useril este offline   XJ39 El'Diablo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 30-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Automodelism

Postat 23 June 2010 - 08:10 PM

vazusem ceva interesant pe youtube dar nu mai gasesc si era in felul urmator: vopsea mata pe exterior si un ton mai metalic pe interior, cand zgarii vopseaua are un aspect mai "mecanic"
* Kyosho Mini-Z MR02 ASF Stock
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
0

#7 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 23 June 2010 - 08:45 PM

 XJ39 El'Diablo, la Jun 23 2010, 09:10 PM, a spus:

vazusem ceva interesant pe youtube dar nu mai gasesc si era in felul urmator: vopsea mata pe exterior si un ton mai metalic pe interior, cand zgarii vopseaua are un aspect mai "mecanic"

super ideea!!!!am sa incerc cu prima ocazie!!dar o sa incerc sa pun pe langa argintiu si ruginui ca sa arate invechit
0

#8 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 24 June 2010 - 12:09 AM

Andrei e o ideie superba un rosu/portocaliu pe interior si negru/gri la exterior arta mortal !

"Eu m-am gandit la doua posibilitati:
1. sablat fin pe interior inainte de vopsire
2. vopsit pe exterior (dar in acest caz nu stiu cat de rezistenta e vopseaua)

Alte pareri ? "

1.Ajuta chiar mai bine la cum adera vopseaua :D deci asta e oricum indicat sa o faci.
2.Poti vopsi pe exterior cu vopsea speciala de lexan si o sa reziste.

Solutia mea: te duci la un hipermarket si cauti burete abrazive (vezi poza) ,freci carcasa pe exterior cu ea si o sa obti o suprafata aspra (vezi poza cu farul).Acum o sa sariti pe mine si o sa ziceti "pei zgarie carcasa" .. nu o zgarie !!!!Daca apesi puternic pe ea zgarie(a apasat pe burete cel cu faru), dar daca o sa dai usor o sa iasa finut ,deci o ideie consistenta.
Poza cu banda : http://www.inp-automotive.ro/inp/images/28005-6.jpg
Poza cu farul:http://i34.tinypic.com/2r2yn49.jpg

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 24 June 2010 - 12:15 AM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#9 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 24 June 2010 - 09:31 PM

Pentru a obtine o vopsea mata cel mai bine e sa o cumperi, nu orice vopsea de auto este mata, chiar putine sunt mate (genul de mat cum este in poza cu Slashul). La vopsitul pe exterior nu este nici o problema, ai nevoie doar de un smirghel de 2000 water proof si primmer plast (o solutie pentru a prinde bine vopseaua si face sa nu crape). Dupa vopsire, daca rezultate nu sunt satisfacatoare se ia smirghelul de 2000 si cu apa se da peste vopsea.

Am facut de multe ori aceasta treaba si merge foarte bine.
Nu riscati sablatul pe interior, nu stiu cat e de eficient, cred ca va strica lexanul, fiind si el subtirel.
Si luciul este dat de lacul pus pe exterior, de aceea la vopselele perledescente nu se da lac!!

PS: Recomand utilizarea unui aerograf!
si poza cu farul CRED ca este data cu pasta de curatat!

stima, Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 24 June 2010 - 09:35 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#10 Useril este offline   lucas 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 29-March 10

Postat 24 June 2010 - 09:43 PM

cel mai simplu... am facut si eu o caroserie mata...dai caroseria prima oara cu diluant nitro o freci 1-2min. cu o carpa sau un burete uscat (diluantul va matui lexanul) dupa care aplici vopseaua mata si gata
"Intre oameni exista unii care n-au depasit cu mult forma de existenta animala sau de planta" - Emil Cioran
0

#11 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 24 June 2010 - 09:50 PM

 lucas, la Jun 24 2010, 10:43 PM, a spus:

cel mai simplu... am facut si eu o caroserie mata...dai caroseria prima oara cu diluant nitro o freci 1-2min. cu o carpa sau un burete uscat (diluantul va matui lexanul) dupa care aplici vopseaua mata si gata

Daca ai vopsea mata nu te mai doare capul de luciul lexanului (daca vopsesti pe exterior). La fel si daca ai vopsea lucioasa si matuiesti exteriorul, la fel de bine va iesi.(vopsita pe interior, normal)
NU folosi nitro diluant si nu incerca treaba asta pt. ca de cele mai multe ori lexanul se va subtia si intr-un final va crapa la cea mai mica lovitura.
Recomand matuirea cu un smirghel de 2000 (iar daca nu ai chef sa tot matuiesti, foloseste de 1000) pe exterior si vopsirea pe interior cu orice tip de vopsea (mata sau lucioasa)

Stima, Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 24 June 2010 - 09:53 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#12 Useril este offline   lucas 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 29-March 10

Postat 24 June 2010 - 10:00 PM

 radugns, la Jun 24 2010, 10:50 PM, a spus:

Daca ai vopsea mata nu te mai doare capul de luciul lexanului (daca vopsesti pe exterior). La fel si daca ai vopsea lucioasa si matuiesti exteriorul, la fel de bine va iesi.(vopsita pe interior, normal)
NU folosi nitro diluant si nu incerca treaba asta pt. ca de cele mai multe ori lexanul se va subtia si intr-un final va crapa la cea mai mica lovitura.
Recomand matuirea cu un smirghel de 2000 (iar daca nu ai chef sa tot matuiesti, foloseste de 1000) pe exterior si vopsirea pe interior cu orice tip de vopsea (mata sau lucioasa)

Stima, Radu

iti dau dreptate colega cu subtiatu lexanului...eu asa am facut si na avut nici pe dreacu ..adica metoda cu diluantu dar cum ziceai si tu ca daca ai vopsea mata aplici si servus...fara alt stres..
"Intre oameni exista unii care n-au depasit cu mult forma de existenta animala sau de planta" - Emil Cioran
0

#13 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 24 June 2010 - 10:01 PM

 lucas, la Jun 24 2010, 11:00 PM, a spus:

iti dau dreptate colega cu subtiatu lexanului...eu asa am facut si na avut nici pe dreacu ..adica metoda cu diluantu dar cum ziceai si tu ca daca ai vopsea mata aplici si servus...fara alt stres..

Acuma depinde, eu iti spun din experienta si asa ceva nu mai incerc :rolleyes:

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#14 Useril este offline   -caTo- 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 24 June 2010 - 10:03 PM

 lucas, la Jun 24 2010, 11:00 PM, a spus:

iti dau dreptate colega cu subtiatu lexanului...eu asa am facut si na avut nici pe dreacu ..adica metoda cu diluantu dar cum ziceai si tu ca daca ai vopsea mata aplici si servus...fara alt stres..

Din cate stiu eu ,dupa ce dai cu diluant pe lexan acesta se albeste si devine casant.
0

#15 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 24 June 2010 - 10:07 PM

 -caTo-, la Jun 24 2010, 11:03 PM, a spus:

Din cate stiu eu ,dupa ce dai cu diluant pe lexan acesta se albeste si devine casant.

Mie nu mi sa albastrit, dar se subtiaza si e adevarat, devine putin mai casant.
Singura problema este ca topeste lexanul, cand se acumuleaza pe laveta, se depune pe caroserie si acolo ramane!!, fara smirghel nu se da jos(la final arata ca niste forme de relif ). Si amprentele se vad ca la carte daca este diluant pe mana :rolleyes:

stima, Radu

Aceasta postare a fost editata de radugns: 24 June 2010 - 10:08 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#16 Useril este offline   lucas 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 188
  • Inregistrat: 29-March 10

Postat 24 June 2010 - 10:10 PM

 -caTo-, la Jun 24 2010, 11:03 PM, a spus:

Din cate stiu eu ,dupa ce dai cu diluant pe lexan acesta se albeste si devine casant.

eu am incercat si nici vorba, bine, acuma nu pui un litru si lasi caroseria in diluant o ora o freci putin pana observi ca incepe sa isi piarda luciul si o speli imediat cu apa si sapun(varianta simpla) .....acuma depinde si de calitatea lexanului de grosime.....
"Intre oameni exista unii care n-au depasit cu mult forma de existenta animala sau de planta" - Emil Cioran
0

#17 Useril este offline   -caTo- 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 562
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 24 June 2010 - 10:42 PM

 lucas, la Jun 24 2010, 11:10 PM, a spus:

eu am incercat si nici vorba, bine, acuma nu pui un litru si lasi caroseria in diluant o ora o freci putin pana observi ca incepe sa isi piarda luciul si o speli imediat cu apa si sapun(varianta simpla) .....acuma depinde si de calitatea lexanului de grosime.....

Eu am curatat un eleron de lexaN cu diluant si s-a crapat in bucatele f mici.(eleron ProLine)
0

#18 Useril este offline   neataticu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1428
  • Inregistrat: 25-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City - Ilfov
  • Interests:Aero - auto - moto - velo - sport
    Multi roto !

Postat 24 June 2010 - 11:05 PM

Eu am curatat o carcasa intreaga cu lichid de frana... dot3 sau 4... nu conteaza... s-a curatat super ok desi de la frecarea cu buretele abraziv s-a cam matuit dar nu s-a slabit ca duritate... sunt tutoriale pe youtube.
12CM Records

Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
0

#19 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 27 June 2010 - 09:49 AM

Cum zicea Radugns, cel mai bine e vopsea mata de exterior si un primerbond pentru aderenta vopselei.

De sablat , in nici un caz, pentru ca il subtiaza considerabil, functie de diametrul oxidului de AL sau al sticlei, dar si functie de presiunea de sablare. E prea complicat de gasit o combinatie buna pentru sablare.

Diluanti....in nici un caz pe lexan, doar daca or fi existand diluanti speciali de lexan...

Sau folie mata pentru auto. Daca ai rabdare si o aplici bine, chiar mai ingroasa si intareste nitel caroseria. Cand se sgarie dai jos si aplici alta.....nici foarte scumpa nu cred ca este...
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

#20 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 27 June 2010 - 11:00 AM

Multumesc pentru raspunsuri.
Speram insa sa aflu ceva clar de la cineva care a incercat si reusit asa ceva.
Multe din afirmatiile voastre sunt pertinente dar...incercati voi sa aplicati folie auto pe o caroserie de lexan 1/10 plina de detalii...
Cat despre vopsea, vopseaua pentru lexan este mata in sine, luciul fiind dat de suprafata lucioasa a lexan-ului.
Doar ca data pe exterior si mai ales pe o caroserie de off-road cred ca este o cauza pierduta.
Matuirea suprafetei exterioare a caroseriei cred ca este suficienta. Pentru matuire am cerut sfaturi.
Astept in continuare pareri.
Multumesc.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#21 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 27 June 2010 - 11:05 AM

 fasconal, la Jun 27 2010, 12:00 PM, a spus:

Multumesc pentru raspunsuri.
Speram insa sa aflu ceva clar de la cineva care a incercat si reusit asa ceva.
Multe din afirmatiile voastre sunt pertinente dar...incercati voi sa aplicati folie auto pe o caroserie de lexan 1/10 plina de detalii...
Cat despre vopsea, vopseaua pentru lexan este mata in sine, luciul fiind dat de suprafata lucioasa a lexan-ului.
Doar ca data pe exterior si mai ales pe o caroserie de off-road cred ca este o cauza pierduta.
Matuirea suprafetei exterioare a caroseriei cred ca este suficienta. Pentru matuire am cerut sfaturi.
Astept in continuare pareri.
Multumesc.

Legat de matuire, poti sa matuiesti toata partea exterioara cu un smirghel fin (intre 1500-2000) si vopsesti cu culoare pe interior, indiferent de tipul vopselei.

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#22 Useril este offline   daniZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 374
  • Inregistrat: 12-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Interests:Automodelism

Postat 09 August 2010 - 01:54 PM

nu stiu daca s-a rezolvat dar aici este solutia profesionala pe care o cautati:
http://www.tamiya.com/english/products/860...clear/index.htm

Trebuie sa subliniez NU am incercat, am dat doar de acest link pe alt forum.

Stima
Imagine postataOffroad Racer: Team Associated SC10 (Novak GTB+Novak Ballistic 8.5T) RIENERGY BodyDrifter/Touring:Tamiya Ta05 (HPI SC15+LRP V10 Spec4 17x2T) VIENNA POLICE Body
Radio:Ansman W3 40MHz canal 58 For Sale
FlySky GT3B hacked and moded
0

#23 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 09 August 2010 - 08:35 PM

 daniZZ, la Aug 9 2010, 02:54 PM, a spus:

nu stiu daca s-a rezolvat dar aici este solutia profesionala pe care o cautati:
http://www.tamiya.com/english/products/860...clear/index.htm

Trebuie sa subliniez NU am incercat, am dat doar de acest link pe alt forum.

Stima



PERFECT !
Multumesc. Asta e raspunsul "asteptat".
Acu' "sap" sa vad unde gasesc spray-ul respectiv.
O sa va prezint si rezultatul.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#24 Useril este offline   daniZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 374
  • Inregistrat: 12-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures
  • Interests:Automodelism

Postat 09 August 2010 - 08:38 PM

sper sa gasesti, sunt chiar curios ce pregatesti........... :D
Imagine postataOffroad Racer: Team Associated SC10 (Novak GTB+Novak Ballistic 8.5T) RIENERGY BodyDrifter/Touring:Tamiya Ta05 (HPI SC15+LRP V10 Spec4 17x2T) VIENNA POLICE Body
Radio:Ansman W3 40MHz canal 58 For Sale
FlySky GT3B hacked and moded
0

#25 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 09 August 2010 - 08:46 PM

 daniZZ, la Aug 9 2010, 09:38 PM, a spus:

sper sa gasesti, sunt chiar curios ce pregatesti........... :D



Asta e simplu de raspuns. Caroserie pentru Blitz, exact ce am postat la inceputul acestui topic.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#26 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 09 August 2010 - 08:55 PM

 daniZZ, la Aug 9 2010, 09:38 PM, a spus:

sper sa gasesti, sunt chiar curios ce pregatesti........... :D



Te "pup".
Gasit, cumparat : http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...e=STRK:MEWNX:IT
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#27 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 02 September 2010 - 09:36 PM

Problema rezolvata.
Sper ca se "vede"in poza zona de mat si zona de lucios.
Imagine atasata: DSC00686.JPG
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#28 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 03 September 2010 - 09:12 AM

 fasconal, la Sep 2 2010, 10:36 PM, a spus:

Problema rezolvata.
Sper ca se "vede"in poza zona de mat si zona de lucios.
DSC00686.JPG

felicitari!

Aceasta postare a fost editata de dadooo-stayl: 03 September 2010 - 09:18 AM

0

#29 Useril este offline   DDaniel 

  • EX Avionu
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 04-May 07
  • Gender:Male
  • Location:Falticeni

Postat 06 September 2010 - 03:56 PM

Intrati pe cartula si acolo vedeti cum se obtin tot felul de vopsele. Vopseaua mata se obtine foarte simplu dand cu lac mat peste fopsea, lac se gasesc pe site-urile de modelism.
0

#30 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 06 September 2010 - 07:09 PM

 DDaniel, la Sep 6 2010, 04:56 PM, a spus:

Intrati pe cartula si acolo vedeti cum se obtin tot felul de vopsele. Vopseaua mata se obtine foarte simplu dand cu lac mat peste fopsea, lac se gasesc pe site-urile de modelism.

Pai daca avem vopsea mata nu ne mai trebuie,plus ca nu stiu daca gasim lac de lexan,lacul de parchet pusca cand il flexezi si nu inteleg treaba cu "cartula". :rolleyes:
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu