Modelism - RHC Forum: Newbie in materie de avioane - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Newbie in materie de avioane caut trainer

#1 Useril este offline   pcg 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 01-June 10
  • Location:Bucuresti , Dristor
  • Interests:Modelism , electronica

Postat 03 June 2010 - 10:10 AM

Salutare tuturor ,

Ma numesc Cristi , sunt modelist feroviar de aproximativ 20 ani si in ultimul an am inceput sa decolez de pe calea ferata catre cer. Inceputul a fost promitator si totodata dezastruos. Am inceput cu un heli coaxial AIRWOLF cu 4 canale pe care in 3 zile l-am schimbat cu altul nou nout , asta dupa arderea receptorului si unui crash pe suprafata umeda. Dupa ce mi-am dat mana pe cel de-al doilea si am inceput sa ma descurc binisor , a urmat Lama V4, iar in acest moment un Typhoon Class 400.

Dar ca orice om care odata ce s-a vazut in vazduh mai vrea si altele , am achizitionat si un aeromodel Cessna 182 de la Artech in 2,4 Ghz, 4 canale. In incercarea neinspirata de a zbura cu el intr-o sambata vantoasa am reusit , ca la a treia decolare sa il pun in bot. Final tragic dar previzibil. Aripa si axul motor rupte. In acest moment am schimat motorul , comandat la unul din magazinele romanesti de modelism si aripa am lipit-o chiar daca am si una noua de schimb.

Rugamintea mea catre cei experimentati pe avioane ar fi , daca se poate , sa ma asiste cineva in incercarea mea disperata de a ma dezlipi de sol. Contra unor beri si a unei relatii de lunga durata binenteles. As putea veni oricand seara in timpul saptamanii la Metro Berceni sau in week-end la orice ora.

Cu deosebita consideratie ,
Cristi (Pcg)
0

#2 Useril este offline   Maverick 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 719
  • Inregistrat: 10-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 June 2010 - 10:17 AM

Stau foarte aproape de respectiva locatie.
In timpul saptamanii nu prea ajung pe lumina acasa, dar in weekend cu cea mai mare placere.
Pot sa iau si dubla-comanda la mine sa zbori un pic pe Cessna mea inainte.
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern

If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
0

#3 Useril este offline   pcg 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 01-June 10
  • Location:Bucuresti , Dristor
  • Interests:Modelism , electronica

Postat 03 June 2010 - 12:01 PM

Salut Maverick ,

Multumesc mult pentru ajutor. Eventual da-mi numarul de telefon pe privat si ne auzim pe final de saptamana.

Toate bune ,
Pcg

Aceasta postare a fost editata de pcg: 03 June 2010 - 12:04 PM

0

#4 Useril este offline   pcg 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 01-June 10
  • Location:Bucuresti , Dristor
  • Interests:Modelism , electronica

Postat 16 June 2010 - 09:51 AM

Salutare,

Dupa experienta placuta pe care am avut-o la intalnirea cu Maverick, caruia ii multumesc pe aceasta cale, am incercat in aceeasi seara dupa plecarea lui, sa imi ridic Cessna-ul meu 182 pe un vant de aproape 20 km/h. Decolare reusita , ridicat la aproximativ 100 metri , facut doua ture si picat in bot de la 30-40 metri.
Rezultat : ax motor indoit, fuselaj distrus in partea din fata + batiu rupt. Acum stiu de unde diferenta ! :unsure: Cessna-ul lui Maverick a mers pe dubla comanda , pe cand al meu nu !
In acest moment , am reusit sa repar motorul original prin schimbarea axului. Scurtat ax-ul si inlocuit elice GWS 8x4 cu penseta pe con , schimbat fuselaj, avion gata de zbor. Testat la sol si totul este ok ! Am totusi senzatia ca nu trage foarte tare cu aceasta elice. Cateva sfaturi ar fi binevenite.

Cu stima ,
Pcg

Aceasta postare a fost editata de pcg: 16 June 2010 - 10:04 AM

0

#5 Useril este offline   smarius36 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 106
  • Inregistrat: 08-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Gilau-Cluj

Postat 16 June 2010 - 10:43 AM

Vezi postareapcg, la Jun 16 2010, 10:51 AM, a spus:

Salutare,

Dupa experienta placuta pe care am avut-o la intalnirea cu Maverick, caruia ii multumesc pe aceasta cale, am incercat in aceeasi seara dupa plecarea lui, sa imi ridic Cessna-ul meu 182 pe un vant de aproape 20 km/h. Decolare reusita , ridicat la aproximativ 100 metri , facut doua ture si picat in bot de la 30-40 metri.
Rezultat : ax motor indoit, fuselaj distrus in partea din fata + batiu rupt. Acum stiu de unde diferenta ! :unsure: Cessna-ul lui Maverick a mers pe dubla comanda , pe cand al meu nu !
In acest moment , am reusit sa repar motorul original prin schimbarea axului. Scurtat ax-ul si inlocuit elice GWS 8x4 cu penseta pe con , schimbat fuselaj, avion gata de zbor. Testat la sol si totul este ok ! Am totusi senzatia ca nu trage foarte tare cu aceasta elice. Cateva sfaturi ar fi binevenite.

Cu stima ,
Pcg

Daca ai in continuare motorul original ai nevoie de o elice 8x6 , cu care zboara destul de bine.
Marius
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu