Salutare tuturor ,
Ma numesc Cristi , sunt modelist feroviar de aproximativ 20 ani si in ultimul an am inceput sa decolez de pe calea ferata catre cer. Inceputul a fost promitator si totodata dezastruos. Am inceput cu un heli coaxial AIRWOLF cu 4 canale pe care in 3 zile l-am schimbat cu altul nou nout , asta dupa arderea receptorului si unui crash pe suprafata umeda. Dupa ce mi-am dat mana pe cel de-al doilea si am inceput sa ma descurc binisor , a urmat Lama V4, iar in acest moment un Typhoon Class 400.
Dar ca orice om care odata ce s-a vazut in vazduh mai vrea si altele , am achizitionat si un aeromodel Cessna 182 de la Artech in 2,4 Ghz, 4 canale. In incercarea neinspirata de a zbura cu el intr-o sambata vantoasa am reusit , ca la a treia decolare sa il pun in bot. Final tragic dar previzibil. Aripa si axul motor rupte. In acest moment am schimat motorul , comandat la unul din magazinele romanesti de modelism si aripa am lipit-o chiar daca am si una noua de schimb.
Rugamintea mea catre cei experimentati pe avioane ar fi , daca se poate , sa ma asiste cineva in incercarea mea disperata de a ma dezlipi de sol. Contra unor beri si a unei relatii de lunga durata binenteles. As putea veni oricand seara in timpul saptamanii la Metro Berceni sau in week-end la orice ora.
Cu deosebita consideratie ,
Cristi (Pcg)
Pagina 1 din 1
Newbie in materie de avioane caut trainer
#2
Postat 03 June 2010 - 10:17 AM
Stau foarte aproape de respectiva locatie.
In timpul saptamanii nu prea ajung pe lumina acasa, dar in weekend cu cea mai mare placere.
Pot sa iau si dubla-comanda la mine sa zbori un pic pe Cessna mea inainte.
In timpul saptamanii nu prea ajung pe lumina acasa, dar in weekend cu cea mai mare placere.
Pot sa iau si dubla-comanda la mine sa zbori un pic pe Cessna mea inainte.
Both optimists and pessimists contribute to our society. The optimist invented the airplane and the pessimist the parachute. ~Gil Stern
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#4
Postat 16 June 2010 - 09:51 AM
Salutare,
Dupa experienta placuta pe care am avut-o la intalnirea cu Maverick, caruia ii multumesc pe aceasta cale, am incercat in aceeasi seara dupa plecarea lui, sa imi ridic Cessna-ul meu 182 pe un vant de aproape 20 km/h. Decolare reusita , ridicat la aproximativ 100 metri , facut doua ture si picat in bot de la 30-40 metri.
Rezultat : ax motor indoit, fuselaj distrus in partea din fata + batiu rupt. Acum stiu de unde diferenta ! :unsure: Cessna-ul lui Maverick a mers pe dubla comanda , pe cand al meu nu !
In acest moment , am reusit sa repar motorul original prin schimbarea axului. Scurtat ax-ul si inlocuit elice GWS 8x4 cu penseta pe con , schimbat fuselaj, avion gata de zbor. Testat la sol si totul este ok ! Am totusi senzatia ca nu trage foarte tare cu aceasta elice. Cateva sfaturi ar fi binevenite.
Cu stima ,
Pcg
Dupa experienta placuta pe care am avut-o la intalnirea cu Maverick, caruia ii multumesc pe aceasta cale, am incercat in aceeasi seara dupa plecarea lui, sa imi ridic Cessna-ul meu 182 pe un vant de aproape 20 km/h. Decolare reusita , ridicat la aproximativ 100 metri , facut doua ture si picat in bot de la 30-40 metri.
Rezultat : ax motor indoit, fuselaj distrus in partea din fata + batiu rupt. Acum stiu de unde diferenta ! :unsure: Cessna-ul lui Maverick a mers pe dubla comanda , pe cand al meu nu !
In acest moment , am reusit sa repar motorul original prin schimbarea axului. Scurtat ax-ul si inlocuit elice GWS 8x4 cu penseta pe con , schimbat fuselaj, avion gata de zbor. Testat la sol si totul este ok ! Am totusi senzatia ca nu trage foarte tare cu aceasta elice. Cateva sfaturi ar fi binevenite.
Cu stima ,
Pcg
Aceasta postare a fost editata de pcg: 16 June 2010 - 10:04 AM
#5
Postat 16 June 2010 - 10:43 AM
pcg, la Jun 16 2010, 10:51 AM, a spus:
Salutare,
Dupa experienta placuta pe care am avut-o la intalnirea cu Maverick, caruia ii multumesc pe aceasta cale, am incercat in aceeasi seara dupa plecarea lui, sa imi ridic Cessna-ul meu 182 pe un vant de aproape 20 km/h. Decolare reusita , ridicat la aproximativ 100 metri , facut doua ture si picat in bot de la 30-40 metri.
Rezultat : ax motor indoit, fuselaj distrus in partea din fata + batiu rupt. Acum stiu de unde diferenta ! :unsure: Cessna-ul lui Maverick a mers pe dubla comanda , pe cand al meu nu !
In acest moment , am reusit sa repar motorul original prin schimbarea axului. Scurtat ax-ul si inlocuit elice GWS 8x4 cu penseta pe con , schimbat fuselaj, avion gata de zbor. Testat la sol si totul este ok ! Am totusi senzatia ca nu trage foarte tare cu aceasta elice. Cateva sfaturi ar fi binevenite.
Cu stima ,
Pcg
Dupa experienta placuta pe care am avut-o la intalnirea cu Maverick, caruia ii multumesc pe aceasta cale, am incercat in aceeasi seara dupa plecarea lui, sa imi ridic Cessna-ul meu 182 pe un vant de aproape 20 km/h. Decolare reusita , ridicat la aproximativ 100 metri , facut doua ture si picat in bot de la 30-40 metri.
Rezultat : ax motor indoit, fuselaj distrus in partea din fata + batiu rupt. Acum stiu de unde diferenta ! :unsure: Cessna-ul lui Maverick a mers pe dubla comanda , pe cand al meu nu !
In acest moment , am reusit sa repar motorul original prin schimbarea axului. Scurtat ax-ul si inlocuit elice GWS 8x4 cu penseta pe con , schimbat fuselaj, avion gata de zbor. Testat la sol si totul este ok ! Am totusi senzatia ca nu trage foarte tare cu aceasta elice. Cateva sfaturi ar fi binevenite.
Cu stima ,
Pcg
Daca ai in continuare motorul original ai nevoie de o elice 8x6 , cu care zboara destul de bine.
Marius
Arata acest topic
Pagina 1 din 1