Postat 12 June 2010 - 08:53 AM
valyman, la Jun 12 2010, 12:56 AM, a spus:
Imi pare rau ca nu am nimerit dimensiunile , insa am vazut modele ce se salta imediat si din motivul asta am facut-o mai mica.
Sper sa o nimeresc. Oricum iarba nu e foarte inalta imprejur, asa ca....
In alta oridine de idei, eu nu am masina de tuns iarba , asa incat am facut un efort sa ajung cu cineva care sa faca pentru mine asta. Imi pare rau ca nu sunteti multumiti pe deplin. Poate mai vine cineva si o mai largeste un pic.
Eu oricum vin maine .....sper sa nu fac scobitori modelul de la prima runda.
Initiativa e laudabila, era bine sa mai poti imprumuta masina de tuns ca e iarba mare si cele portabile nu fac fata, si veneam mai multi la munca. Dimensiunile de bun simt pentru avioane maricele ar fi cam 60x20m, asta iarna pista avea chiar cam 100m lungime. Daca acum e 10x2m, cum spun colegii, nu prea e utila totusi. Si daca vrei sa zbori un model pentru prima data, cu atat mai mult ti-ar trebui o pista supradimensionata.
Aceasta postare a fost editata de misumat: 12 June 2010 - 08:54 AM
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6