Modelism - RHC Forum: Incepator in auto - reglaje motor dificile - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Incepator in auto - reglaje motor dificile Am nevoie de indrumatori

#1 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 September 2009 - 08:41 PM

Dragii mei

Desi boala e grea cu aero mi-am luat de la un coleg de pe forum o masinuta termica sa am ce alerga cand e vant pe Chitila

Masinuta este un Tyranosaurus HSP 'compatibila' cu RedCat, Himoto si inca niscai vreo 2 brand-uri chinezesti prezente prin lume cu acelasi produs si 10 denumiri - asta am aflat de pe forumuri si alte gugaluiri .Nu a fost o galagie de bani , nu ma astept sa fie Mercedes iar fostul proprietar a avut grija de ea - cel putin asa arata optic

Par exampl' - http://www.hobby-est...itro-truck.html


Merge. e haioasa foc, porneste un pic mai greu la cald dar relativ rapid la rece daca rotostart-ul si bujia sunt incarcate :D Are un motor chino-taiwanez, un 18CXP

Am reusit sa o fac sa nu se mai opreasca foarte des la ralanti si nici sa nu mai dea in nas la high speed ( florin 100% a cadorisit-o cu o picatura de loctite pe surubul HS care se invartea si scuipa in toate directiile singur de la el invoire )

Alearga, scoate suficient fum - dar se incinge !

Cu termometrul - dupa 3-5 ture la Chitila arata 125-130 grade iar astazi intrucat am dat-o pe iarba inalta si probabil nu a avut nici viteza nici alte conditii sa se racoreasca si a tras mai greutz, am suprins-o la 150 grade ! :wub:

Legea zice STOP motorul ca e mult !

Fostul proprietar a mai incins motorasul de a reusit sa si deformeze o toba de evacuare - asta noua nu are nici pe dracu dar nu vreau sa mai fortez limitele - limite care imi sunt pe de alta parte necunoscute.

Folosesc combustilbil aero - CoolPower 10% - unul exceptional la avioane dar poate e stift in auto

Am dat atat amestecul low cat si cel high mai bogat cu 1/8, cu 1/4, cu 1/2, cu 1/mama masii si degeaba - in afara de faptul ca scoate si mai mult fum si scuipa neregulamentar - ciuciu - temperatura este neschimbata - sau daca se schimba e vorba de cateva 2-3 grade - irelevant..

Daca saracesc low-ul prea tare creste ralenti-ul de fuge de sub tine - daca nu il saracesc surubul e aproape de fata monturii levierului de acceleratie - asa cum zice cartea de altfel



Sa-i punem cooler de computer - ma rid curcile....

Nu-mi dati o mina de sfaturi ? Ca le sortez eu pe caprarii .... :D

Multumesc mult
0

#2 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 September 2009 - 01:54 AM

Haidii bre dati cu ideile ca 63 de view-uri si nema comentarii ma fac sa cred ca forumul de aero e mai matur decat cel de auto

Macar acolo te injurau 10 din 63 si-ti spuneau sa te apuci de crosetat si goblen - aci e liniste ... :)

De ce se incinge oratania indiferent de reglaj ?

O fi din cauza ca n-am alergat-o destul sa ii vina aer de racire ?

Huh ?
0

#3 Useril este offline   mihai_mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 21-June 09

Postat 21 September 2009 - 09:36 AM

Vezi postareamotzu, la Sep 13 2009, 09:41 PM, a spus:

...Folosesc combustilbil aero - CoolPower 10%...


Salut!

Nu sunt expert dar poate combustibilul aero nu este cea mai buna alegere.

Din ce m-am uitat pe net am vazut ca masina vine cu un body care are o gaura doar deasupra motorului. Dupa cum am vazut la alte modele poate ar trebui sa ii faci niste orificii si in partea din fata astfel incat sa intre aer si pe acolo. Ideea e valabila numai daca te-ai dat cu body-ul pus. Daca te-ai dat fara body si se incinge asa de tare, poate ar trebui sa schimbi cobustibilul. Vezi ca daca faci asta s-ar putea sa trebuiasca sa schimbi si reglajele carburatorului.

Bafta!
Respect the forum staff
0

#4 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 September 2009 - 11:55 AM

1. In loc de parbriz are o gaura cu plasa larga de toata frumushetzea
2. M-am dat cu body-ul jos :angry2:

Altii cica s-au dat cu CoolPower 5% - vezi Aburro si le merge super

Merci
0

#5 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 21 September 2009 - 12:42 PM

10% bre.. 10 :blink:... si da a mers uns. Asta pana am zis sa incerc si un 15% de heli, altceva decat CP si am reusit performanta sa crap carterul. Nu stiu daca a fost din cauza combustibilului, cert este ca m-a cam sicanat cu reglajele la noul gaz/bujie si posibil sa-l fi si incins peste limite.

Eu unul promit solemn ca la noul motor sa nu folosesc altceva decat CP10% si bujii foarte bune (ex: OS #:angry2:.

Faptul ca se incinge excesiv motorul, ma duce cu gandul si ca merge in sarcina prea mare. Eventual sa incerci sa modifici putin raportul de transmisie?

Iti voi da verdictul cu sarcina foarte curand, intrucat noul meu motor va avea (cel putin asa sustine producatorul) 3.9CP in loc de 2.5CP cel vechi. Ar trebui ca aceasta diferenta de putere sa se reflecte si in temperatura finala, sper eu ceva mai mica in acelasi regim de functionare. Voi pastra raportul de trasnmisie, care oricum la mine e unul de cuplu mare.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#6 Useril este offline   mihai_mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 21-June 09

Postat 21 September 2009 - 09:11 PM

Ma gandeam ca un combustibil pentru aero e facut pentru un motor cu o racire mai buna... In sensul ca un motor de avion/elicopter, prin simplul fapt ca zboara cat de cat constant si cu viteza este racit mai bine decat unul de automodel... Poate ma insel.
Respect the forum staff
0

#7 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 21 September 2009 - 10:22 PM

Pai care ar fi de fapt diferentele intre gaz aero vs auto?

Cea mai mare diferenta e data de cantitatea de ulei: 9% auto si 16-18% aero.. ceva mai mult la heli.
A doua diferenta ar fi cantitatea de nitro: 15-30% auto, 0-15% aero si 15-30% heli.

Bun, si acum sa vedem la ce ne ajuta combinatiile astea?

Ulei mult, ungere buna, putere mai scazuta, posibil incalzire suplimentara, viata prelungita motor.
Nitro mult, racire suplimentara, putere mare, uzura motor prematura (nu o luati mot-a-mot).

De ce as folosi gaz aero la masinute si nu gaz auto la avioane?
- diferentele de costuri majore - aero 10% este putin peste jumatate din pret de auto 20%
- viata prelungita a motorului cu asumarea pierderii de putere. Mie personal pierderea de putere nu mi se pare catastrofala.
- la avioane in zbor amestecul se saraceste si mai mult decat reglajul de la sol, motiv pentru care se seteaza jos putin bogat. Saracirea este datorata vitezei de inaintare mari si a presiunii suplimentare a aerului la nivelul carburatorului. Asadar concentratia scazuta de ulei il poate pune pe butuci instant.

Cat depspre racirea motoarelor, e o chestie relativa. Cele de aero sunt prevazute cu un radiator destul de mic pentru ca este spalat de un flux continuu de aer proaspat. Un radiator de auto sau heli ar scoate acest motor din parametri, el functionand astfel prea rece. Heli au si ele radiatoare mari pentru simplul motiv ca acesti "crocodili" (a se citi elicpotere) mai mult stau pe loc (hover) :)) ... nu sariti la gat va rog :D. In orice caz la heli racirea nu este la fel de eficienta ca la avioane. La masinute nici nu cred ca mai are rost sa discutam acest subiect :D

Astept cu interes si alte pareri.

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 21 September 2009 - 10:26 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#8 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 21 September 2009 - 10:35 PM

Daca ungerea este buna, de ce s-ar incalzi suplimentar ? Eu sunt de parere ca incalzirea suplimentara (excesiva) duce la o uzura mai pronuntata a motorului, acolo sunt niste frecari mari datorate dilatatiei motorului (camasa si piston). De aceea exista radiator asa mare la auto. Nitro mare conduce la o temperatura mai mare in motor datorita combustiei. De aceea masinile care au mers cu nitro mare au viata cea mai scurta la motoare. Spre exemplu, la monsterul meu, am mers foarte mult cu 16-20% nitro, plus un bidon de 2,5l de 25%. Sigur, diferenta de putere s-a vazut imediat. Pina la urma...un motor nu tine o vesnicie, daca treci de 20-25l consumati cred ca e foarte bine.
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#9 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 21 September 2009 - 10:54 PM

Este corect ce spui referitor la ungere. Aici e si marele spil al anumitor marci de combustibili. Un ulei subtire asigura compromisul ideal pentru a asigura performanta maxima. La o vascozitate mare, pistonul ar intampina o rezistenta mai mare la inaintare de unde si o posibila incalzire suplimentara... repet aici trebuie gasit un compormis.

Cat desprre deosebita propietate de racire a nitro-ului... e simplu. Toarna o picatura pe mana si revino cu rezultatul. Garantat si motorul simte exact acelasi lucru. Fenomenul e unul de baza in astro fizica moleculara :)


Aici e oarecu si secretul Cool Power. Are in compozitie un ulei sintetic foarte subtire. Bininteles, exita si un efect negativ si anume rulmentii mai slabi calitativ oxideaza mai repede. O mententata preventiva insa anuleaza acest fenomen - WD40

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 21 September 2009 - 11:01 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#10 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 21 September 2009 - 10:59 PM

Pai...ma ustura mina... :) Glumesc. Nitro-ul ala ajunge in motor si este ars imediat, foc = caldura. Eu stiu ca la nitro mare motorul se incalzeste mai puternic. Iar toti incercam sa ne racim motoarele sau macar sa le mentinem intr-o temperatura optima.
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#11 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 21 September 2009 - 11:03 PM

Te ustura mana sau e rece? ... usor confundabile cele doua senzatii :)
Apropape ca te inteleg, pentru ca aceeasi dilema am avut-o si eu initial. Insa una este puterea calorica si alta fenomenul de evaporare.


Motzule, daca poluam subiectul sa ne zici!

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 21 September 2009 - 11:07 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#12 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 21 September 2009 - 11:11 PM

Lasa ca-i interesant..uite, deja discutam in contradictoriu de vreo 3-4 posturi si inca NU ne-am certat !!!! Se poate face sticky topicul ?
On-topic: da, se evapora rapid si de aici senzatia de racoare, dar...nah, in motor nu se evapora, ci arde. Iar senzatia de racoare pe mina se datoreaza pierderii apei (din piele) aflata in zona respectiva. Chiar daca as turna combustibil pe radiator ma indoiesc ca se raceste, ci mai degraba boom boom :)
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#13 Useril este offline   mihai_mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 21-June 09

Postat 21 September 2009 - 11:12 PM

Pai omul se intreba de ce i se incinge asa de tare.

Probabil o fi mers pe varianta asta: "Ulei mult, ungere buna, putere mai scazuta, posibil incalzire suplimentara"...
Respect the forum staff
0

#14 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 21 September 2009 - 11:13 PM

Mai redu compresia, prin inca una bucata saiba la bujie, pe un forum a functionat. Daca nu merge asa, inca una bucata garnitura subtire sub carter(?), asta a fost ultima solutie probata de cineva din SUA.
Problema era aproximativ aceeasi, oricat de bogat mergea, se incingea la peste 150 grade.




PS: Nu dati cu parul, ca doare tare. Asta a fost solutia propusa, dupa ce desigur ca la reparatia unei dacii, si-au dat cu parerea cateva sute de "specialisti" si nu este opinia mea personala, doar redat esentialul din tot acel subiect.

Aceasta postare a fost editata de protheus: 21 September 2009 - 11:15 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#15 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 21 September 2009 - 11:26 PM

Buna ideea cu marirea camerei de ardere. Promit sa incerc cu saiba la bujie. Mi se pare normal ca odata cu scaderea compresiei sa mai scada si temperatura motorului pentru ca nu mai intra in sarcina la fel de mare. Oarecum similar cu ce am zis mai inainte prin schimbarea raportului de transmisie. Motzu si precizeaza ca s-a incins mai tare cand s-a dat cu ea prin iarba mare unde evident ca motorul s-a chinuit ceva mai tare.

@Ionut: cred ca ai inteles ce am vrut sa zic, atat doar ca inca nu le-ai legat :). As mai adauga ca parte din caldura preluata de nitro este evacuata si sub forma de gaze arse fierbinti. E bulversant.. recunosc :D

@mihai_maq: da, dar mai sus am zis de o calitate aparte a uleiului din CP si probabil ca si din Tornado

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 21 September 2009 - 11:28 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#16 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 21 September 2009 - 11:30 PM

Nu stiu cu cit se mareste camera de ardere, probabil cu ffff. putin. Cel mai probabil o sa "scape" printre cele doua saibe, sau..haha, va arunca bujia in sus. Motzu i-a facut vreun pic de rodaj motorului sau i-a dat blana imediat cum a pornit-o ?
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#17 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 21 September 2009 - 11:35 PM

Pai da... care e diferenta dintre 4.4cc(.27) si 4.57cc(.28). As desena aici cubuletul de volum daca as putea si s-ar putea sa fim surpinsi daca acea saiba va face exact diferenta asta. Pierderea de putere e data de pastrarea cursei pistonului in conditiile unei camere de compresie mai mari.

Aceasta postare a fost editata de Abburo: 21 September 2009 - 11:37 PM

URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#18 Useril este offline   Alex-T 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 556
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 September 2009 - 10:21 PM

Sall, sunt si eu incepator in domeniul acesta cum s-ar spune. Totusi stiu cate ceva deci nu sunt chiar fresh in domeniu, dar am cateva nelamuriri. Am achizitionat un Trophy 3.5 si am vrut sa-i fac rodajul azi pt. prima oara. Faza e ca m-am blocat la partea cu relantiul cu rotile suspendate in aer. Cand pornesc receiverul de pe masina si telecomanda aceasta se tureaza foarte mult chiar daca am setarile telecomenzii pe turatie minima, dar cand o pornesc fara sa activez receiverul si telecomanda merge normal fara sa cupleze. Intrebarea mea este cum sa fac servo-ul de acceleratie sa nu o mai tureze astfel incat sa o pot pune pe pamant fara sa fuga de langa mine ?
0

#19 Useril este offline   XJ39 El'Diablo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 30-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Automodelism

Postat 28 September 2009 - 10:51 AM

Vezi postareaAlex-T, la Sep 27 2009, 11:21 PM, a spus:

Sall, sunt si eu incepator in domeniul acesta cum s-ar spune. Totusi stiu cate ceva deci nu sunt chiar fresh in domeniu, dar am cateva nelamuriri. Am achizitionat un Trophy 3.5 si am vrut sa-i fac rodajul azi pt. prima oara. Faza e ca m-am blocat la partea cu relantiul cu rotile suspendate in aer. Cand pornesc receiverul de pe masina si telecomanda aceasta se tureaza foarte mult chiar daca am setarile telecomenzii pe turatie minima, dar cand o pornesc fara sa activez receiverul si telecomanda merge normal fara sa cupleze. Intrebarea mea este cum sa fac servo-ul de acceleratie sa nu o mai tureze astfel incat sa o pot pune pe pamant fara sa fuga de langa mine ?


Ai verificat bateriile de la receptie ? o fi inversat canalul din telecomanda ? verifica miscarile servo-ului fara sa pornesti motorul.
E posibil ca din fabrica sa nu fi fost pus servo horn-ul corect si oricat de mult l-ai da spre neutru sau minim el tot sa deschida prea mult.
* Kyosho Mini-Z MR02 ASF Stock
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
0

#20 Useril este offline   Alex-T 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 556
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 September 2009 - 02:01 PM

Vezi postareaXJ39 El'Diablo, la Sep 28 2009, 11:51 AM, a spus:

Ai verificat bateriile de la receptie ? o fi inversat canalul din telecomanda ? verifica miscarile servo-ului fara sa pornesti motorul.
E posibil ca din fabrica sa nu fi fost pus servo horn-ul corect si oricat de mult l-ai da spre neutru sau minim el tot sa deschida prea mult.



Da asta m-am gandit si eu...vroiam sa slabesc putin surubul care tine bratul servo-ului si sa repozitionez bratul astfel incat la pornire sa nu mai tureze asa mult motorul...
0

#21 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 September 2009 - 08:06 PM

Sta omul lipsa o saptamina si se trezeste cu topicul plin de muste

O sa incerc smecheria cu saiba si o sa pun o bujie OS nu chifteaua aia neagra ruginita de pe el

Combustibilul nu-l schimb ca aero am destul si e prea bun pentru chinezismu ala de engine

O fi pe duca motorul daca fostul propitar a topit toba - daca e asa ghinion pe moa' - vroiam doar sa fiu sigur ca eu am destula grija si ca nu e nimic care sa-mi scape

Desi aici la motoare de masinute vad ca acest deziderat nu exista - orice ai face tot se mai poate face ceva sa reglezi janghina

Multumesc si celor care au dat sfaturi pe PM - din cauza unei mici sinterventii medicale am fost indisponbil pentru raspunsuri si alte alea

Dar zilele astea incerc toate traznaile pe ea si va tin la curent

Continuati cu ideile va rugam
0

#22 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 29 September 2009 - 02:50 AM

Vezi postareamotzu, la Sep 28 2009, 09:06 PM, a spus:

Sta omul lipsa o saptamina si se trezeste cu topicul plin de muste

O sa incerc smecheria cu saiba si o sa pun o bujie OS nu chifteaua aia neagra ruginita de pe el

Combustibilul nu-l schimb ca aero am destul si e prea bun pentru chinezismu ala de engine

O fi pe duca motorul daca fostul propitar a topit toba - daca e asa ghinion pe moa' - vroiam doar sa fiu sigur ca eu am destula grija si ca nu e nimic care sa-mi scape

Desi aici la motoare de masinute vad ca acest deziderat nu exista - orice ai face tot se mai poate face ceva sa reglezi janghina

Multumesc si celor care au dat sfaturi pe PM - din cauza unei mici sinterventii medicale am fost indisponbil pentru raspunsuri si alte alea

Dar zilele astea incerc toate traznaile pe ea si va tin la curent

Continuati cu ideile va rugam

Recunosc ca n-am avut rabdare sa citesc tot ce s-a scris... Alergi un off-road si nu pe o pista ci in camp deschis. Posibil ca nu setarile sa fie vinovate ci faptul ca il ti prea mult accelerat.


@Alex-T: Porneste statia si receptia. Seteaza trim-ul de acceleratie pe zero. Ajusteaza pozitia servohorn-ului. Verifica daca atunci cand franezi mai imping carburatorul spre pozitia inchis. Daca da, mai misca un "zimt" pozitia inspre inchis. Regleaza parghiile e acceleratie si frana. Seteaza motorul la pozitiile de fabrica si de aici incepe tuningul dupa plac.

Aceasta postare a fost editata de porcofon: 29 September 2009 - 02:57 AM


.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#23 Useril este offline   Alex-T 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 556
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 October 2009 - 07:47 PM

Vezi postareaporcofon, la Sep 29 2009, 03:50 AM, a spus:

Recunosc ca n-am avut rabdare sa citesc tot ce s-a scris... Alergi un off-road si nu pe o pista ci in camp deschis. Posibil ca nu setarile sa fie vinovate ci faptul ca il ti prea mult accelerat.


@Alex-T: Porneste statia si receptia. Seteaza trim-ul de acceleratie pe zero. Ajusteaza pozitia servohorn-ului. Verifica daca atunci cand franezi mai imping carburatorul spre pozitia inchis. Daca da, mai misca un "zimt" pozitia inspre inchis. Regleaza parghiile e acceleratie si frana. Seteaza motorul la pozitiile de fabrica si de aici incepe tuningul dupa plac.



Mersi de sfat porcofon :rolleyes: M-am uitat mai atent la servo si ghici...parghia de acceleratie era montata invers si servo-ul nu putea sa impinga pana la capat si sa inchida sertarul din carburator...am remontat-o corect si merge perfect acum...
0

#24 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 May 2010 - 07:24 PM

Vezi postareaAlex-T, la Oct 3 2009, 08:47 PM, a spus:

Mersi de sfat porcofon :D M-am uitat mai atent la servo si ghici...parghia de acceleratie era montata invers si servo-ul nu putea sa impinga pana la capat si sa inchida sertarul din carburator...am remontat-o corect si merge perfect acum...

Revenim.....

A naibii motor merge perfect de o vreme - a papat un litru de Cool Power si ceva Tornado - ambele 10% aero

Cu Tornado parca sta mai ferm motorul si porneste instant - cu Cool Power porneste la a doua pala - e posibil sa fie eu de vina ca am lasat bidonu' deschis doua zile in garaj pina m-am prins.... :D


Totul super la motor - porneste instant , sta la ralenti, are reprize mirifice , face ca o trompeta si scoate FUM :D

Fum, frate - peste tot in curte am fum, de ma ustura ochii.

E normal ?

Nu ma ma uit in gura ei , moare moare si asta e da e normal FUMUL ala ?

Termometru nu mai am deci canci masuratori de chiulasa

E ?

Danke schoschon alles
0

#25 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 May 2010 - 10:17 PM

E normal sa scoata mult fum, daca nu scoate ai probleme. Iar despre reprize trebuie sa le compari cu un alt motor bine reglat de auto. Daca ai facut comparatia cu aero... nu fi asa sigur pe reprize.
Hormonu' bate neuronu'
0

#26 Useril este offline   RAnet 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 19-January 06
  • Gender:Male

Postat 03 June 2010 - 06:08 PM

Vezi postareamotzu, la May 23 2010, 08:24 PM, a spus:

Revenim.....

A naibii motor merge perfect de o vreme - a papat un litru de Cool Power si ceva Tornado - ambele 10% aero

Cu Tornado parca sta mai ferm motorul si porneste instant - cu Cool Power porneste la a doua pala - e posibil sa fie eu de vina ca am lasat bidonu' deschis doua zile in garaj pina m-am prins.... :)


Totul super la motor - porneste instant , sta la ralenti, are reprize mirifice , face ca o trompeta si scoate FUM :D

Fum, frate - peste tot in curte am fum, de ma ustura ochii.

E normal ?

Nu ma ma uit in gura ei , moare moare si asta e da e normal FUMUL ala ?

Termometru nu mai am deci canci masuratori de chiulasa

E ?

Danke schoschon alles


Ar fi o idee buna sa incerci si un combustibil dedicat pentru auto off-road... cred ca nu va mai scoate asa mult fum... De fapt sunt sigur.
Am testat la un moment dat Sidewinder cu 16% nitro, dar pentru aero, pe un automodel off-road. Scotea fum asa cum spui tu. :D
In the laws of nature, there is nothing imposible except the state of your mind!..
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu